Dat was toch heerlijk man. Huppelende Aad en een paar seconden later Fernandez. Ballen uit mijn broek gelachen.quote:
Achja zo hebben we allemaal onze momentjes. Ik vond PSV uit een paar seizoenen geleden ook genietenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch heerlijk man. Huppelende Aad en een paar seconden later Fernandez. Ballen uit mijn broek gelachen.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Vatta het volgende:
Aad heeft overal zoveel verstand van ongelooflijk. Neemt hij zichzelf echt zo serieus? Aadje afkoopsom. Lekker Sparta laten degraderen. Nog bedankt daarvoor Aad. Als je kijkt.. Je bent een idioot!!
Gelukkig doet Sparta het zonder Aad beterquote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Vatta het volgende:
Aad heeft overal zoveel verstand van ongelooflijk. Neemt hij zichzelf echt zo serieus? Aadje afkoopsom. Lekker Sparta laten degraderen. Nog bedankt daarvoor Aad. Als je kijkt.. Je bent een idioot!!
Dit heeft al in alle kranten gestaanquote:Op zondag 22 juni 2014 23:50 schreef Maver24 het volgende:
Ondertussen wordt nu gewoon het laatste deel van VI opgenomen en wordt het zometeen afgespeeld
Dit moet DE uitspraak van het jaar zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:53 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]aarnaast heeft Aad nog nooit een afkoopsom ontvangen
Welterustenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier met USA - Portugal trouwens, jongensTot morgen
Waarom?quote:
Ach. Gelukkig toch weer 3 Rijnmond clubs in de eredivisie volgend seizoen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:53 schreef Vatta het volgende:
[..]
Achja zo hebben we allemaal onze momentjes. Ik vond PSV uit een paar seizoenen geleden ook genieten
Dit.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
De domme kritiek op Van Gaal door mensen die in de voetbalwereld minder hebben gepresteerd begint vermoeiend te worden.
2009- 2010: Semi final Greek Cup (FC Kavala)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |