Maar je weet niet hoe lang hij op de plekken geweest en is, en dus weet je niet hoelang de voet aan welke omstandigheden (die ontbinding kunnen vertragen/versnellen) blootgesteld isquote:Op maandag 23 juni 2014 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ligt in een rivierbedding, met behulp van pollenonderzoek kan je uitzoeken waar die geweest is. zeker in een enorm biodivers gebied als waar ze 'verdwaald' zijn geraakt.
Misschien weten ze het op dit moment gewoon nog niet?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Is de politie altijd eerlijk als het om de doodsoorzaak gaat? Ik bedoel, zouden ze om de ouders te sparen, bepaalde macabere details wellicht niet prijsgeven of anders voorstellen?
Denk eens ff logisch na? Doodsoorzaak vinden adhv een voet???quote:Op maandag 23 juni 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men kan met 1 kruimeltje DNA al heel veel zeggen, hoe kan jij nou bepalen dat 1 voet "totaal onvoldoende is, kan je NIETS mee, zinloos, baggeronderzoek"?
No way?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:30 schreef StaceySinger het volgende:
Het zou gaan om het bekken van een vrouw tussen de 20 en 25 jaar oud
Zoals gevreesd.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:30 schreef StaceySinger het volgende:
Het zou gaan om het bekken van een vrouw tussen de 20 en 25 jaar oud
Ik had het niet over doodsoorzaak, maar over geschatte datum van overlijden.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk eens ff logisch na? Doodsoorzaak vinden adhv een voet???
*zucht*, nu begin je ineens over doodsoorzaak... Het ging om een geschat tijdstip van overlijden...quote:Op maandag 23 juni 2014 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk eens ff logisch na? Doodsoorzaak vinden adhv een voet???
Dit dus.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik had het niet over doodsoorzaak, maar over geschatte datum van overlijden.
Ook dat is lastig; oerwoudquote:Op maandag 23 juni 2014 00:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik had het niet over doodsoorzaak, maar over geschatte datum van overlijden.
Denk je dat de Panamezen geen ervaring hebben met doden in oerwoud (is het niet trouwens)?quote:
Zucht.. Er is weinig materiaal en ontbinding gaat daar snel..quote:Op maandag 23 juni 2014 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat de Panamezen geen ervaring hebben met doden in oerwoud (is het niet trouwens)?
Er is nog meer gevonden, maar wat, is nog niet gepubliceerd. Mogelijk kledingstukken en andere lichaamsdelen en de nog ontbrekende schoenen.quote:
Weinig? - jouw aanname, geen enkele autoriteit op dit gebiedquote:Op maandag 23 juni 2014 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zucht.. Er is weinig materiaal en ontbinding gaat daar snel..
jammer, ik had me er op verheugd, een beetje vermaak voor het slapen gaan. Kan hier altijd wel van genieten dit soort tragediequote:
Nog erger; waarom zouden ze in godsnaam die dag juist die route gaan lopen? En hebben de mensen die hen zijn tegengekomen ze niet gewaarschuwd?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:37 schreef StaceySinger het volgende:
Hans van der Voort, Nederlandse inwoner van Boquete, kan zich de dag dat de vrouwen verdwenen nog goed voor de geest halen: 'Ik schrik ervan dit te horen. Dit was mij nog niet bekend. Ze hebben alles tegen gehad. Ik weet nog wat voor ongelooflijk slecht weer het was, op de dag dat ze daar heen zijn gegaan. Het was zo heftig, de donder klonk keihard
http://m.ad.nl/ad/m/nl/30(...)vigationItemId=30780
Precies. Maar ook al gaat die ontbinding snel, dan nog kun je op basis van de ontbindingssnelheid en de staat van de ontbinding vaststellen hoe lang die ontbinding al gaande is. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zucht.. Er is weinig materiaal en ontbinding gaat daar snel..
Niks over gehoord tot nu toe idd.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef Xan21 het volgende:
Ok het feit dat het bar slecht weer was dus helemaal niet bekend ofzo
Beide. Maar mensen gaan dan echt zeer bizarre verwachtingen hebben..quote:
In de rivier niet, op de kant wel zou ik zeggen. Die rivier stroomt snel, het is daar nog best steil.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:39 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Met weefsel of alleen bot? Ik verwacht eigenlijk alleen bot... als het lang de tijd heeft gehad om in die schoen te rotten dan is dat ook kaal gevreten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |