quote:Op zondag 22 juni 2014 23:28 schreef outtayourleague het volgende:
Ik zou Koch wel eens samen met Kees Prins een voetbalwedstrijd horen verslaan
Heb er ooit een paar bekeken. Zit zo heel af en toe iets bij waar ik om kon lachen. Het briljante kan ik niet zien.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jiskefet is echt briljant, geef het een kans, er staat genoeg op youtube.
Die is gewoon geniaal, had hem laatst nog gezien.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:28 schreef outtayourleague het volgende:
Ik zou Koch wel eens samen met Kees Prins een voetbalwedstrijd horen verslaan
idd ja, die titelquote:Op zondag 22 juni 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is gewoon geniaal, had hem laatst nog gezien.
De titel van dit filmpje klopt eigenlijk wel.
Communityquote:Op zondag 22 juni 2014 23:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]
Meh, kwestie van smaak waarschijnlijk, ik vind het wel briljant namelijk
Ook geniaalquote:
Kom maar even bij sinterklaas op schootquote:Op zondag 22 juni 2014 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
Dik genieten van Jiskefet, zitten heerlijke bizarre dingen bij.
ik zie geen alba staanquote:
ohhhhhhhh sooowquote:
Stift!quote:Op zondag 22 juni 2014 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom maar even bij sinterklaas op schoot
belgenquote:
misschien weer even OT idd, voor dit een tong80-topic wordtquote:
Straf omdat wij Jan Mulder aan de Belgen hebben gegeven.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
Je eigen land wil je niet dus kom je maar bij de buren op je gitaartje tokkelen
Wat ben jij nou voor VI hooliganquote:Op zondag 22 juni 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straf omdat wij Jan Mulder aan de Belgen hebben gegeven.
Waarom kijk je geen VI?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straf omdat wij Jan Mulder aan de Belgen hebben gegeven.
Ah okequote:Op zondag 22 juni 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit achter de computer en hiervan is wel een stream en van RTL4 niet.
janlul streamt VI, maar het is bepaald geen topshow. Ik schakel weer naar 1quote:Op zondag 22 juni 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit achter de computer en hiervan is wel een stream en van RTL4 niet.
Ja ik ben bij mijn ouders en Janlul gaat vrij traag hier, de nos stream is dan meer betrouwbaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
janlul streamt VI, maar het is bepaald geen topshow. Ik schakel weer naar 1
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
grasmatje in manaus ligt er best okee bij!
volgens mij is daar ook prima op gevoetbald, ondanks de verwachtingen erbarmelijk warenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
Beetje verf doet wonderenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
En Suarez. Helaas mag er maar eentje...quote:
Sommige kunnen wel eerder hun vader of moeder het ziekenhuis in slaan hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 23:47 schreef Rabieluh het volgende:
Kindermishandeling stopt zodra ze 18 zijn.
die laatste goal was wel prima iddquote:Op zondag 22 juni 2014 23:48 schreef superniger het volgende:
Algerije - Korea had in de top 5 gemoeten.
Vaak start de cyclus weer wanneer ze zelf kinderen krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sommige kunnen wel eerder hun vader of moeder het ziekenhuis in slaan hoor
Helaas wel. Vervelende bijwerking is dat.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vaak start de cyclus weer wanneer ze zelf kinderen krijgen.
Sodeknetter, goed idee.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:51 schreef outtayourleague het volgende:
Is er al een WK-reclameblok Bingo-kaart eigenlijk?
Elke dag prijs
De Martin Jol onder de analisten...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:47 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom heeft Hugo Borst altijd een trainingspak aan?
Maar dat is gewoon kut.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:10 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog naar een van de tig dansshows op tv kijken.
Ik was die hond even vergeten...dus het beeld dat ik hierbij hadquote:Op maandag 23 juni 2014 21:18 schreef Melleyn het volgende:
Kan Messi even in de poot van Erben bijten ofzo
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Perox het volgende:
Ken die Adriaansen niet oppleuren?
Erger me groen en geel aan die kerel.
Dooddoeners deluxe.
Adriaansequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Kijk het nou ff terug maar Adriaanse presteert het om 3 keer Hollandse school te noemen in 20 seconden (zonder dat ik overdrijf).
En? Het is een fantastische voetbalstijl waarmee je het publiek vermaakt en waarmee je kan winnen, dat heeft Spanje laten zien en dit zelfs zonder pure spits.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Kijk het nou ff terug maar Adriaanse presteert het om 3 keer Hollandse school te noemen in 20 seconden (zonder dat ik overdrijf).
Ik vond het 4 jaar veel slechter dan nu, maar dat is mijn mening. Ik hou van fantastische goals (en veel goals)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En? Het is een fantastische voetbalstijl waarmee je het publiek vermaakt en waarmee je kan winnen, dat heeft Spanje laten zien en dit zelfs zonder pure spits.
Ik hoop dat we onder Hiddink weer totaalvoetbal gaan proberen te spelen. Dat van Gaal nu kiest voor countervoetbal is te rechtvaardigen, dat wel. Zoals het elftal 4 jaar geleden speelde vond ik ook mooier, het was niet echt defensief in die zin dat ze niet alleen met zijn allen verdedigden maar ook met zijn allen aanvielen. De goals zijn dit WK prachtig, dat wel.
Laat ik dan maar even beargumenteren waarom ik het voetbal 4 jaar geleden mooi was. Wat Nederland toen heel erg goed deed was het vastzetten van de tegenstander door de tegenstander niet aan opbouwen toe te laten komen. Telkens werd een manmeersituatie gecreëerd, de tegenspeler die de bal had werd geblokkeerd en de afvoerlijnen werden afgesneden. Ze vielen met zijn allen aan en ze verdedigden met zijn allen. Het is een zeer effectieve maar ook vermakelijke voetbalstijl. Ik vermaakte me er mee omdat het tactisch erg interessant was. Wat Nederland nu doet is achterover leunen, wachten totdat de tegenstander met voldoende man op de defensieve helft van Nederland is en dan eens een pass naar voren waarmee onze klassespitsen werden gelanceerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vond het 4 jaar veel slechter dan nu, maar dat is mijn mening. Ik hou van fantastische goals (en veel goals)
Ze speelden zuinig, dat klopt.quote:En Spanje speelde ook regelmatig bagger, ze verloren zelfs hun eerste wedstrijd op het WK 2010 en wonnen daarna heel summier alles met 1-0
wat doet die Belg er steeds?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
Je eigen land wil je niet dus kom je maar bij de buren op je gitaartje tokkelen
Kleine buurquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat doet die Belg er steeds?
Nodigen we volgend jaar dan Algerije uit ofzo?
Mwah, hij doet wel veel nuttig werk, alleen komt er niets van het kunstje wat wij hem graag zien doen. De 4 voor Lens vond ik zeer terecht. Te vroeg naar het buitenland gegaan en dan ook nog eens een slechte club voor zijn carrièrequote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Lachen toch, die mopperaars. Jij hebt het toch niet over Nico Dijkshoorn, die man is übercool. Dichter, persoonlijkheid, muzikaal, intelligent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:49 schreef Pumatje het volgende:
Oke, fuck VI Oranje, ik ben er klaar mee. Wat een enorme kutshow.
Die Nico is een oetlul en ik heb nog nooit naar zo'n stel slechtgehumeurde pessimistische groep mensen zitten kijken.
Johan zeikt over de persoon, niet over de trainer. Hij onderschat het elftal en van Gaal wel schromelijk, dat bleek o.a. uit zijn voorspelling dat Nederland zou verliezen van Chili terwijl Nederland geen kans tegen kreeg (nu ja, 1 keer hadden ze met hun hoofd kunnen scoren maar dat concept begrijpen Chilenen nietquote:Die lui daar zijn helemaal over de pot gerukt. Leuk die mening, maar ga nu niet doen alsof ze de mening van een heel volk verkondigen. Ze klagen, en klagen en klagen alleen maar. Een stadium wat de Nederlandse burger allang voorbij is. Ik hoor zo vaak dat toernooi voetbal anders is, dat we daar anders mee om moeten gaan, etc. Nu doen we dat, zijn we er wederom succesvol in. Komen eindelijk op plekken waarvan we voorheen zeiden die wel te verdienen maar verloren wegens te moeilijk en aanvallend mooi voetbal. Ik ben hartstikke blij dat we zo bezig zijn, ik heb genoeg van dat gezeik. Die van Gaal was al gedumpt voordat ie kon beginnen aan dat WK, nu heeft hij het maximaal mogelijke bereikt en ze gaan doodleuk ergens anders over zeiken.
Dat had het Nederlands elftal niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
waar we al recht op hadden in de jaren 70
1 woord: thuisvoordeel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat had het Nederlands elftal niet.
Precies mijn punt! Nederland heeft ook zo goed als altijd niet elke positie goed bezet. De reden dat wij nu zo defensief voetballen: geen uitmuntende controlerende middenvelder nu Strootman is weggevallen, geen goede centrale verdedigers en in alle eerlijkheid zouden we ook best een nieuwe aanvallende middenvelder en een nieuwe spits kunnen gebruiken, niets ten nadele van Huntelaar en van Persie die het fantastisch doet maar die een ander type spits is dan een type van Nistelrooij/Müller/...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:59 schreef Monolith het volgende:
Chili heeft gewoon ongeveer evenveel inwoners als Nederland hoor.
Ik erger me ook al een tijdje aan het misplaatst negativisme (niets mis met de waarheid vertellen maar het is teveel gezocht door Johan naar mijn mening) maar ach, het is maar een mening. Het is m.i. vooral interessant omwille van de botsende persoonlijkheden, een beetje zoals dat ook niet-autoliefhebbers om die reden naar Top Gear kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:01 schreef Pumatje het volgende:
Jawel ik heb het over Nico. Ik vind het ook een erg intelligente vent. Ik onderschat hem zeker niet, echter vraag ik me af wat je met zo'n houding komt doen op tv, met Hans Kraaij Junior.. een andere flapdrol die in de laatste show rood werd, stoom uit zijn oren blies en het had volgens mij niet veel gescheeld of Kraaij jr. was over de tafel Nico in de haren gevlogen. Nico verkondigde dat hij liever voor de Duitsers juicht, en dat het naar zijn inzien kansloos is om te juichen voor je eigen team. Ik vroeg mij hardop af of Oranjefans ( die oranjefans zijn omdat ze hun voetbal team supporten ) op zulke commentaren zit te wachten. Het werd een opstapeling van klachten en negativiteit. Het is gewoon te negatief.
Daarom kijk ik altijd met vertraging of via een opname, dan kan ik door een zevermoment als de selfie heen spoelen.quote:Eerst een bijtincident waar we ook al wel genoeg over hebben gehoord inmiddels, vervolgens de selfie van de week, daarna de meme's, vervolgens het kurhaus, en toen kwam de gebruikelijke emmer stront weer over hoe belachelijk kut het allemaal is.
Op zich kan dat best rationeel zijn, ik vind alleen dat dit nu niet het geval is. Ga maar eens als ploeg spelen tegen een elftal wat zo goed als zeker minstens 2 of 3 goals scoort en wat hooguit 2 kansen weggeeft in een wedstrijd. Succes!quote:Volgens mij bestaat dit in geen enkel land. Zelfs in groot-Britannië komt dit niet voor, het is absurd dat een team met 9 punten op zak, de meeste aantal goals, zo ver vooruit komt, al helemaal als je daarbij in acht neemt dat ze geen enkele kans werd gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |