abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:42:14 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141491755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:34 schreef loveli het volgende:
Mogge. Koffie op zonder vlekken *)
Staatslot kopen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_141495943
Weer eens een lijstje:

O: chococruesli met melk
T: handje gemengde noten met gedroogde cranberry's
L: halve wrap met kip/spinazie/enz
T: twee boterhammen met hüttenkäse en kipfilet
D: rode kool, cordon bleu, aardappel
T: weet nog niet

[ Bericht 1% gewijzigd door Lot_1 op 24-06-2014 20:11:29 ]
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_141496824
Mijn lijstje voor vandaag:

O: kiwi, halve doos aardbeien
T: banaan
L: 'spaanse tomatensoep' en 2 crackers met komkommer en kipfilet
T: winterpeen
D: bietenstamppot met brie, appelmoes en een vega burger.. *burp* :X iets teveel gehad
T: klein bakje kwark met honing en een paar rozijntjes

Dat leek me wel weer voldoende voor vandaag. Wellicht komt er vanavond nog een glaasje wijn bij. :9
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_141503152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, kan ik mij voorstellen. Ben blij dat ik mijn hele scriptie alleen kon doen.....vroegah :+

Vastendaglijstje:

O: een gekookt eitje, 100 gram aardbeien
T: koffie, thee, water, 1 thee met melk
S: uurtje yoga
D: aardappels, bietjes, jus, appelmoes
Zijn een paar vakken die ik krijg om alvast te oefenen voordat je echt je scriptie schrijft..
Worry is a misuse of imagination
pi_141503617
Ze zijn de SIM vergeten in de doos te doen ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:12 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dat huis verkopen zou mooi zijn!

[..]

Als je er geen last van hebt hoeft het helemaal geen kwaad te doen. Heb zelf ook een bochtje, het wordt erger naarmate ik bepaalde oefeningen wel of niet doe.

[..]

Dan ga ik helemaal dik over de 200g eiwitten. :P
Er is altijd wel ruimte voor meer kip :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:44 schreef Probability het volgende:
scriptie deadline stom boe
(deze doe ik met 4 andere mensen heb nu echt zin in dat ding wat ik O+ alleen O+ mag doen)
Straks na de zomervakantie heb je toch je afstuderen?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_141503767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef V1z0R het volgende:
Ze zijn de SIM vergeten in de doos te doen ;(

[..]

Er is altijd wel ruimte voor meer kip :P

[..]

Straks na de zomervakantie heb je toch je afstuderen?
Ja klopt! Maar moet nog maar zien dat ik in september kan beginnen..
Worry is a misuse of imagination
pi_141503905
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja klopt! Maar moet nog maar zien dat ik in september kan beginnen..
Studiepunten of heb je nog geen stageplek?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_141504126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Studiepunten of heb je nog geen stageplek?
Organisatie is een beetje een rommeltje dus grote kans dat de goedkeuring te laat komt en nog geen plek (ook nog niet gezocht)
Wilde eerst al m'n vakken afmaken en daar ben ik eigenlijk al m'n tijd al aan kwijt (met 's avonds en in het weekend doorwerken) m'n niveau is te hoog en ik ga veel te diep maar ik kan het niet sneller/slechter
Worry is a misuse of imagination
pi_141505684
Ai :{ Succes dan maar!
Kun je niet 2 vakken nog tijdens je afstuderen dan pakken? Of eventueel vervangende opdracht vragen voor in zomervakantie?

Had toen zelf m'n zaakjes (alle EC's en stageplek) al rond in maart en was alsnog een boel gezeik om in september te beginnen met afstuderen...

Tip: fysiek benaderen haalt 100x meer uit dan mailen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_141506249
Ach, ik dacht ook ooit op tijd mn diploma te kunnen halen tot mn stage dacht het nodig te vinden om roet in het eten te gooien. Is ze gelukkig niet gelukt :+

O: 2 stuk volkoren knackebrod met pindakaas
T: Geen :X Chaosdag.
L: 3 volkoren boterhammen, 2met kaas/ei, 1 met pindakaas. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: Rijstwafel. Snel tussendoor :')
T om 18:15 :') : nog een knackebrod met pindakaas want..
S: Bootcamp om 19:00
En nu kan ik mn D eens gaan doen. Pompoensoep met wat stokbrood.

Rare, rare eetdag. Maar sporten op een wat legere maag is eigenlijk wel prettiger dan een afterdinner-buik.
Hoe combineren jullie sporten met eettijden eigenlijk? Ik merk vaak dat de dinsdag hier uitloopt op een rare dag, waarbij ik liever nu een extra tussendoortje neem en mn eten opschuif naar na het sporten. Maar of dat ook verstandig is?

[ Bericht 10% gewijzigd door douche-eendje op 24-06-2014 21:19:22 ]
pi_141507560
Dank voor alle sterkte-wensen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag eindelijk weer eens productief geweest op stage, voor een deel alvast voorgewerkt. Heb een érg strak schema om mn definitieve versie van het artikel op 18 juli in te kunnen leveren, maar had daarin nog geen rekening gehouden met het bezoek aan oma donderdag (en dat kost me zo'n 4 a 5 uur incl reizen). Dus dat was ook wel nodig.

Lijst:
O: twee plakken speltbrood
L: kaastosti speltbrood met ketchup
T: paar dropjes
D: kom pompoensoep (niet zelfgemaakt, helaas, maar wel lekker) en een wrap met roomkaas, gerookte zalm en sla
T: waterijsje (soort ingevroren zakjes limonade, haha)
pi_141507885
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, ik dacht ook ooit op tijd mn diploma te kunnen halen tot mn stage dacht het nodig te vinden om roet in het eten te gooien. Is ze gelukkig niet gelukt :+

O: 2 stuk volkoren knackebrod met pindakaas
T: Geen :X Chaosdag.
L: 3 volkoren boterhammen, 2met kaas/ei, 1 met pindakaas. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: Rijstwafel. Snel tussendoor :')
T om 18:15 :') : nog een knackebrod met pindakaas want..
S: Bootcamp om 19:00
En nu kan ik mn D eens gaan doen. Pompoensoep met wat stokbrood.

Rare, rare eetdag. Maar sporten op een wat legere maag is eigenlijk wel prettiger dan een afterdinner-buik.
Hoe combineren jullie sporten met eettijden eigenlijk? Ik merk vaak dat de dinsdag hier uitloopt op een rare dag, waarbij ik liever nu een extra tussendoortje neem en mn eten opschuif naar na het sporten. Maar of dat ook verstandig is?
Nog wat E's toevoegen? Mag wel wat meer op een sportdag ^O^

Laatste tijd splits ik m'n D, 1 bord (kleine portie) zo'n uur voor het sporten en dan na het sporten m'n 2e bord (normale portie).

:@
Heb bij m'n vorige werk ook een afstudeerder gehad waarvan ik vond dat hij totaal niet geschikt was om te slagen (was hij ook echt niet) maar is totaal geen rekening mee gehouden.
Op school ook zelf actief geweest bij dingen als kwaliteitspanel, op het MBO zelfs er uit gezet, en een wat kritischer geluid is niet altijd gewenst.

(kan niet over jouw situatie oordelen natuurlijk maar zijn(waren) heel wat misstanden)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_141509227
Ja, er gaat zo nog een wheyshake in. Idee was om te ontbijten met kwark/muesli maar daar stond mn hoofd vanmorgen echt niet naar.

Het splitsen is ook een idee, maar vandaag (18:00 thuis), dan eet ik liever gewoon echt iets kleins.

Tsja, mijn stage-situatie... het was nogal bijzonder en nu ik zelf stagebegeleider ben kijk ik er ook nog altijd hetzelfde op terug. Ik probeer het voor mijn stagiairs in ieder geval zo duidelijk mogelijk te maken en mij als begeleider ook aan mijn afspraken te houden. Ik heb nu ook een stagiair die op zijn vorige stageplaats totaal zijn draai niet kon vinden en bij ons goed op is gaan bloeien en gigantische sprongen heeft gemaakt. Het kan zo situatie-afhankelijk zijn, maar goede begeleiding geven is zo belangrijk.
pi_141511714
Dag dames en heren,
Het is voor mij alweer een tijdje terug sinds ik hier voor het laatst gepost heb. Ben half mei heerlijk op vakantie geweest naar Rhodos en daarna alleen maar bezig met school.. Eindresultaat: vandaag afgestudeerd!!
Ben super blij en ga even proberen te genieten van de 'rust' naast het werken!
Doordat ik zoveel bezig ben geweest met school en werk, is er echt helemaal niets terecht gekomen van m'n voeding en het sporten. Liep voor m'n vakantie nog 5 km hard in 30 minuten, maar sindsdien niet meer gedaan, dusssss we beginnen er weer mee! Het avondeten voor de komende week is in ieder geval al klaar :)

Lijstje voor morgen:
O: Havermout met blauwe bessen
T: kwark en kiwi met lijnzaad
L: 2 Volkoren crackers met kipfilet en huttekase
T: tomaat, komkommer en paprika
D: 250 gram broccoli en 150 gram kipfilet
T: Whey
pi_141512758
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, er gaat zo nog een wheyshake in. Idee was om te ontbijten met kwark/muesli maar daar stond mn hoofd vanmorgen echt niet naar.

Het splitsen is ook een idee, maar vandaag (18:00 thuis), dan eet ik liever gewoon echt iets kleins.

Tsja, mijn stage-situatie... het was nogal bijzonder en nu ik zelf stagebegeleider ben kijk ik er ook nog altijd hetzelfde op terug. Ik probeer het voor mijn stagiairs in ieder geval zo duidelijk mogelijk te maken en mij als begeleider ook aan mijn afspraken te houden. Ik heb nu ook een stagiair die op zijn vorige stageplaats totaal zijn draai niet kon vinden en bij ons goed op is gaan bloeien en gigantische sprongen heeft gemaakt. Het kan zo situatie-afhankelijk zijn, maar goede begeleiding geven is zo belangrijk.
's Avonds voor het slapen doe ik altijd nog kwark zodat ik 's ochtends wel altijd zin heb in ontbijt. Misschien eens proberen?

Ben tegenwoordig ook pas altijd rond half 7 thuis, dan maak ik eten en neem dan alleen de groente en KH's en na het sporten de rest van de groente/KH's en het vlees.
Is wel lekkerder om direct na klaarmaken te eten maar met te volle maag is sporten inderdaad maar vervelend :{

Dit was dan ook wel een extreem geval, heb m'n eigen deadlines laten schieten (en bonus) door elke dag een sessie met hem te doen om de basis van programmeren met hem door te nemen maar het bleef gewoon niet plakken.
Misschien ben ik gewoon geen goede leermeester :@ Was gewoon kut omdat ik daarvoor wel iemand had die me ook uitnodigde op z'n examenuitreiking en nog vertelde hoeveel hij van me had geleerd.

Lijkt me maar lastig om leraar te zijn...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_141525876
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
Rare, rare eetdag. Maar sporten op een wat legere maag is eigenlijk wel prettiger dan een afterdinner-buik.
Hoe combineren jullie sporten met eettijden eigenlijk? Ik merk vaak dat de dinsdag hier uitloopt op een rare dag, waarbij ik liever nu een extra tussendoortje neem en mn eten opschuif naar na het sporten. Maar of dat ook verstandig is?
Ik eet altijd na het sporten pas, sporten met een volle buik kan ik echt niet.
Daardoor eet ik soms pas rond 20:30, maar ja dat is dan maar zo.
Voor het sporten eet ik dan wat kleins en op die manier hou ik het dan prima vol.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141526095
Lijstje

S: 1 uur piloxing
O: smoothie van banaan, spelt muesli, cocos melk, ijsblokjes, eiwitpoeder
L: bietensalade en gebakken ei (2 xl eieren) en spek
T: volle kwark met goij bessen
T: 2 dadels
S: 1 uur en 15 min yoga les
D: geen idee nog
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141528460
Ik eet ook een extra tussendoortje voor het sporten en dan pas laat m'n avondeten. Dat gaat normaalgesproken prima, maar vorige week werd ik heel duizelig en misselijk na het hardlopen.

O: chococruesli met melk
L: boterham met twee gebakken eieren, lepel huttenkase, bieslook
T: banaan
D: pilaf
T: wijntje en misschien wat chippies oid.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_141529859
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, ik dacht ook ooit op tijd mn diploma te kunnen halen tot mn stage dacht het nodig te vinden om roet in het eten te gooien. Is ze gelukkig niet gelukt :+

O: 2 stuk volkoren knackebrod met pindakaas
T: Geen :X Chaosdag.
L: 3 volkoren boterhammen, 2met kaas/ei, 1 met pindakaas. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: Rijstwafel. Snel tussendoor :')
T om 18:15 :') : nog een knackebrod met pindakaas want..
S: Bootcamp om 19:00
En nu kan ik mn D eens gaan doen. Pompoensoep met wat stokbrood.

Rare, rare eetdag. Maar sporten op een wat legere maag is eigenlijk wel prettiger dan een afterdinner-buik.
Hoe combineren jullie sporten met eettijden eigenlijk? Ik merk vaak dat de dinsdag hier uitloopt op een rare dag, waarbij ik liever nu een extra tussendoortje neem en mn eten opschuif naar na het sporten. Maar of dat ook verstandig is?
Kijk niet echt naar eettijden.. Op sportdagen eet ik 1/1.5 uur van te voren 3/4 crackers waar ik verder geen last van heb tijdens het sporten, al doe ik wel kracht en is t wellicht anders als je HIIT gaat ofzo.. Soms een banaan of eiwitreep mee, maar dat heb ik de laatste tijd niet meer gedaan omdst het nu allemaal wel lukt zondervdie extra energie.. Na fitness thuis een bak kwark en mn D zie ik dan wel..

Krachttraining is dan wel nog met PWO vooraf, aminos voor/tijdens/na en whey.. Mocht dat er toe doen ;)
pi_141536565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:53 schreef V1z0R het volgende:
Ai :{ Succes dan maar!
Kun je niet 2 vakken nog tijdens je afstuderen dan pakken? Of eventueel vervangende opdracht vragen voor in zomervakantie?

Had toen zelf m'n zaakjes (alle EC's en stageplek) al rond in maart en was alsnog een boel gezeik om in september te beginnen met afstuderen...

Tip: fysiek benaderen haalt 100x meer uit dan mailen
Nee ze zijn heel streng, je moet alles al voor juni geregeld/gehaald hebben en bijna alle punten dus beetje onhaalbaar

maar ja zie wel
Worry is a misuse of imagination
pi_141536671
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, er gaat zo nog een wheyshake in. Idee was om te ontbijten met kwark/muesli maar daar stond mn hoofd vanmorgen echt niet naar.

Het splitsen is ook een idee, maar vandaag (18:00 thuis), dan eet ik liever gewoon echt iets kleins.

Tsja, mijn stage-situatie... het was nogal bijzonder en nu ik zelf stagebegeleider ben kijk ik er ook nog altijd hetzelfde op terug. Ik probeer het voor mijn stagiairs in ieder geval zo duidelijk mogelijk te maken en mij als begeleider ook aan mijn afspraken te houden. Ik heb nu ook een stagiair die op zijn vorige stageplaats totaal zijn draai niet kon vinden en bij ons goed op is gaan bloeien en gigantische sprongen heeft gemaakt. Het kan zo situatie-afhankelijk zijn, maar goede begeleiding geven is zo belangrijk.
Ik had niet echt begeleiding, ik werd gezien als 'gewoon' personeel etc. Dus dat werkte natuurlijk niet.
Nu wil ik graag met mijn scriptie op een echt fijne plek komen,
omdat ik weet dat ik met dingen als planning wat extra begeleiding nodig heb (en misschien wat meer contacturen, niet eens inhoudelijk dat gaat heel goed, maar voor het gevoel van verbondenheid)
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:41:07 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_141547523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had niet echt begeleiding, ik werd gezien als 'gewoon' personeel etc. Dus dat werkte natuurlijk niet.
Nu wil ik graag met mijn scriptie op een echt fijne plek komen,
omdat ik weet dat ik met dingen als planning wat extra begeleiding nodig heb (en misschien wat meer contacturen, niet eens inhoudelijk dat gaat heel goed, maar voor het gevoel van verbondenheid)
Wat zoek je voor plek probje?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_141548520
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had niet echt begeleiding, ik werd gezien als 'gewoon' personeel etc. Dus dat werkte natuurlijk niet.
Nu wil ik graag met mijn scriptie op een echt fijne plek komen,
omdat ik weet dat ik met dingen als planning wat extra begeleiding nodig heb (en misschien wat meer contacturen, niet eens inhoudelijk dat gaat heel goed, maar voor het gevoel van verbondenheid)
Hmmm; dat past wel erg in het rijtje van de 'verkeerde verwachtingen van een stagiair hebben'. Ben blij dat dat een van de eerste onderwerpen was tijdens de cursus, wat mag je op welk moment ongeveer verwachten.
Hopen dat je scriptieplek een fijne zal zijn!

@ Sporten/eettijden, ik ga het maar eens proberen. Ik kook eigenlijk altijd wel voor 2 avonden in 1x (lui, lalala :+ ), dus voor morgen maar eens kijken hoe dat werkt. Wil eigenlijk wel wat meer variaties in mijn T gooien, maar weet niet echt hoe.

O: magere kwark met muesli, lijnzaad, aardbeien.
T: appel
L: 3 volkoren boterhammen. 1 met kaas/ei, 1 met hazelnootpasta :9. Stuk komkommer, cherrytomaatjes.
T: rijstwafel
D: Ovenschotel met speltpasta, venkel, witlof, kaas en walnoten. Daarbij een kleine salade.
T: Weet ik nog niet.
pi_141552771
Vandaag stress aan het einde van de dag (tussen 17.00 en 20.00 waardoor ik vergeten ben te eten en ook geen honger had, tegen heug en meug nog maar wat kwark en crackers erin gekregen. Dat terwijl ik vanaf deze week weer bezig ben met een ritme aanmeten (ik slaap steeds beter) en proberen beter te eten (begon goed vandaag met.

O: all bran met melk (had ik beiden nog)
L: 2 volk. boterham met hollandse nieuwe en ui
T: paprika
T: stuk pure choco
Daarna had ik een witlof ovenschotel op de planning staan maar dat is dus kwark met hagelslag geworden en 4 rijsttafels met gegrild gehakt en wat boterhamworstplakjes met augurk.

Kon slechter :') ofzo :') Morgen beter :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_141558554
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat zoek je voor plek probje?
Ik vind onderzoek doen leuk, hoor vaak dat ik theoretisch erg sterk ben en snel te diep ga. Hou niet van aannames, vind het leuk om over dingen na te denken, analytisch sterk ( :')) vind statistiek, SPSS, etc ook leuk en niet heel lastig.
Moet een marketing/sales/logistiek/inkoop etc plek zoeken

Ik zou zelf graag op een plek zitten waar ik onderdeel van een team ben, het op wordt gemerkt als ik er een dag niet ben, wel de vrijheid krijg om op onderzoek uit te gaan, ideeën te toetsen etc. Maar dat er wel iemand is die ik iedere dag spreek en vertel waar ik mee bezig ben. (Als ik het idee heb ergens te moeten zijn komt er heel weinig uit mij, dit semester haal ik alleen maar bizar hoge cijfers doordat de onderwerpen mij interesseren en ik het idee heb er te toe doen)

Heel vaak heb ik het idee van: oke leuk een 'stagiar' schrijf dan maar een marketingplan. Terwijl ik op moet treden als consultant en dat misschien wel helemaal niet is wat er nodig is..

Leuke onderwerpen.. Eten.. Koffie, culinair, sustainable, groene energie, yoga, sport, buiten, tuinieren, landbouw, tuinbouw, mensen verbinden etc!

Maar niet zorgen hoe ik zo veel mogelijk winst ergens kan behalen of iets tijdelijks zoals een festival.
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')