Lijkt me interessantquote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef b2py het volgende:
Kwam dit trouwens nog tegen gisteren. [ afbeelding ]
Edit: hoe werkt die large tag ook alweer?
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:43 schreef b2py het volgende:
In die sluitseinenplaat, is die smurf links van jouw Borkie?
Dat heet robuustquote:Op zondag 22 juni 2014 22:04 schreef greavy het volgende:
Rittijd Antwerpen - Roosendaal vv is 21 minuten. De dienstregeling geeft je 28 minuten. Ja, die 7 minuten te vroeg binnenrijden in Antwerpen vanuit Roosendaal is wel verklaarbaar ja![]()
Hoezo, een "robuuste" dienstregeling ...
Vorig jaar was de rittijd zelfs 33 minuten. Dat was pas krankjorum, want je kwam vanuit Antwerpen in de weekenden altijd met -10 tot -13 binnen in Roosendaal, waar je aansluitend nog mocht kamperen tot vertrektijd (normale stop was al 10 minuten)![]()
Zo gaat het met de Pimpel ook. Die staat van x.37 tot x.43 stil in Deventer, scheurt in 10 minuten naar Apeldoorn en staat daar weer 7 minuten stil.quote:
Als ik vanuit het Saxion loop schrik ik me altijd dood als ik de pimpel aan zie komen rijden, terwijl ik nog tijd zat heb dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo gaat het met de Pimpel ook. Die staat van x.37 tot x.43 stil in Deventer, scheurt in 10 minuten naar Apeldoorn en staat daar weer 7 minuten stil.
Eerder je laptop in het Studielandschap in C1 dichtklappen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:28 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Als ik vanuit het Saxion loop schrik ik me altijd dood als ik de pimpel aan zie komen rijden, terwijl ik nog tijd zat heb dan.
AMA op B3 meestalquote:Op zondag 22 juni 2014 23:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Eerder je laptop in het Studielandschap in C1 dichtklappen.
HSL he. Gewoon ff Duits binnenvliegen, bouncen op een juk en dan lukt het welquote:Op zondag 22 juni 2014 23:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Antwerpen-Roosendaal vv is 21 minuten? Dat lijkt me sterk.
Ah daar ken ik wel mensen. Weten het minst van computers maar zijn vet chill in de omgang (y) Ik heb zes jaar op de Helpdesk van eerst RHIJ en daarna SHIJ gewerkt. Toen hadden we nog een balie in C1 dusquote:
Ik zes dagenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ah daar ken ik wel mensen. Weten het minst van computers maar zijn vet chill in de omgang (y) Ik heb zes jaar op de Helpdesk van eerst RHIJ en daarna SHIJ gewerkt. Toen hadden we nog een balie in C1 dus
Hoezo? Als je met de Benelux gaat, is de rittijd 21 minuten. De boemel doet er veel langer over, maar zelfs die heeft een rijtijdspeling van 5 tot 10 minutenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Antwerpen-Roosendaal vv is 21 minuten? Dat lijkt me sterk.
Uiteraardquote:Op maandag 23 juni 2014 11:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Stomme vraag misschien maar: Junkmail gecheckt?
Specs schmecks...quote:Op maandag 23 juni 2014 11:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ach, volgens de specificatie van email mag het er 48 uur over doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |