abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6364081
site publieke aankondiging

Erg vreemd. Maar er gaat op die datum iets worden aangekondigd volgens deze bron.

Komt een beetje mysterieus over.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 19-10-2002 15:40]

pi_6364094
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:33 schreef Nyrem het volgende:

Erg vreemd. Maar er gaat op die datum iets worden aangekondigd worden volgens deze bron.

Misschien heb je nog nooit gehoord van het feit dat op ineternet elke moron een site kan maken en daar iets op kan zetten wat hij of zij zelf wil. Als ik morgen een site maak over januari 2004 dan geloof je dat toch ook niet
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6364124
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:35 schreef ED2 het volgende:

[..]

Misschien heb je nog nooit gehoord van het feit dat op ineternet elke moron een site kan maken en daar iets op kan zetten wat hij of zij zelf wil. Als ik morgen een site maak over januari 2004 dan geloof je dat toch ook niet

Je hebt het dus allemaal al doorgelezen? JE bent ook erg snel met je conclusie.

Je hebt mij nog niet horen spreken over geloven. Ik heb alleen de site gelezen en vindt het vaag. Maar je kan en MAG nooit dingen uitsluiten.

pi_6364140
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:38 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Je hebt mij nog niet horen spreken over geloven. Ik heb alleen de site gelezen en vindt het vaag. Maar je kan en MAG nooit dingen uitsluiten.

Ik zeg alleen dat er 1001 sites zijn met dit soort mededelingen. En iemand die niet eens de moeite doet een blijkbaar belangrijk iets even netjes te (laten) layouten, die geloof ik niet zo snel. Anders kun je alles wel gaan geloven. Maar ik ben ook een eikel, schijnt....
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6364164
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:40 schreef ED2 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat er 1001 sites zijn met dit soort mededelingen. En iemand die niet eens de moeite doet een blijkbaar belangrijk iets even netjes te (laten) layouten, die geloof ik niet zo snel. Anders kun je alles wel gaan geloven. Maar ik ben ook een eikel, schijnt....

1001? post ze dan maar.

Lay-out? Lol, jij bepaalt of iets waar is of niet aan de hand van de lay-out? "Never judge a book by its cover"

pi_6364182
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:43 schreef Nyrem het volgende:

[..]

1001? post ze dan maar.

Lay-out? Lol, jij bepaalt of iets waar is of niet aan de hand van de lay-out? "Never judge a book by its cover"

laatmaar, je begrijpt het niet merk ik wel..
pi_6364196
Nooit iets uitsluiten lijkt me.
De bron verteld dat hij een camera heeft gevonden die bijna totaal was weggesmolten door extreme hitte. Een deel vh fotorolletje heeft hij kunnen redden. (zegt de bron)
quote:
The images on the film sent chills down my spine. When I finally developed the photos and blew them up, I couldn't believe what I was seeing. It made me wonder what the hell was about to happen on the planet!
pi_6364197
Ik heb het even doorgelezen. Tja, wat moet je ervan zeggen. Iedereen kan wel zo'n verhaaltje verzinnen. Maar goed, we zullen zien op 8 maart 2003 .
It's easier to get forgiveness than permission.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:46:44 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6364198
Gebookmarked heeft...

Als ze maar niet gaan zeggen op 8 Maart dat er op 14 Maart helemaal geen xbox live komt

The truth was in here.
pi_6364199
We zullen dit topic de 9e omhoog schoppen, ok?
pi_6364201
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:38 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik vind het een erg vaag verhaal, beetje enemy of the state achtig. Maar ik kan me op zich voorstellen dat dit waar is. Aan de andere kant, als dit zo is waarom doet hij het dan zo? Ik zou die foto's vast op internet zetten en op zo veel mogelijk sites verspreiden, daarna naar de pers stappen en als ze je oppakken bevestigen dat je het hele verhaal aan genoeg andere mensen hebt verteld die het vertellen als jij ze niet e-mailt om een bepaalde tijd.

Het verhaal is behoorlijk goed maar ik denk toch dat het hartstikke nep is

zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:47:08 #12
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364207
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:45 schreef ED2 het volgende:

[..]

laatmaar, je begrijpt het niet merk ik wel..

Goede redenatie. Ik begrijp denk ik heel veel, ik heb alleen weinig begrip voor mensen die doen alsof ze alles weten.
pi_6364218
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:47 schreef Nyrem het volgende:

[..]
ik heb alleen weinig begrip voor mensen die doen alsof ze alles weten.

Dat doe ik zeker niet. Ik heb alleen door de jaren geleerd waar je wel en niet betrouwbare informatie vandaan haalt. En van de door jouw gegeven site niet is mijn indruk.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:48:28 #14
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364219
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:46 schreef ED2 het volgende:
We zullen dit topic de 9e omhoog schoppen, ok?
Als het je niet interesseert gaan dan lekker in een ander topic kloten.
pi_6364221
Oja, als het zo geheim moet blijven, waarom is die site dan nog niet geblokkeerd door een of andere geheime dienst?
It's easier to get forgiveness than permission.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:49:08 #16
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364227
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:46 schreef Bastard het volgende:
Gebookmarked heeft...

Als ze maar niet gaan zeggen op 8 Maart dat er op 14 Maart helemaal geen xbox live komt

zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:49:40 #17
22259 Fogerty
slapende account
pi_6364232
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:46 schreef erikh het volgende:
Aan de andere kant, als dit zo is waarom doet hij het dan zo? Ik zou die foto's vast op internet zetten en op zo veel mogelijk sites verspreiden, daarna naar de pers stappen en als ze je oppakken bevestigen dat je het hele verhaal aan genoeg andere mensen hebt verteld die het vertellen als jij ze niet e-mailt om een bepaalde tijd.
Inderdaad. Als het echt is pakt hij het enorm dom aan, en geeft de CIA of wie dan ook leuk tot 8 maart de tijd om hem op te sporen en uit de weg te ruimen

Het is dus ongetwijfeld hartstikke nep. Jammer eigenlijk! Had wel zin in iets spannends

Hieperdepiep hoera!
pi_6364239
Hij is bang dat hij gepakt wordt, maar wil wel dat iedereen weet wat hij ontdekt heeft.
In plaats van het zo snel mogelijk bekend te maken, gaat hij eerst een site bouwen waar hij opzet dat hij het pas op 8 maart 2003 bekend gaat maken.
Erg logisch ja
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:50:48 #19
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364244
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:48 schreef ED2 het volgende:

[..]

Dat doe ik zeker niet. Ik heb alleen door de jaren geleerd waar je wel en niet betrouwbare informatie vandaan haalt. En van de door jouw gegeven site niet is mijn indruk.

Dat is knap van je; iets waar wetenschappers de grootste moeite mee hebben doe jij in 1 oogopslag
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:50:49 #20
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364245
Ik ga het eerst even lezen en kom er dan zeker even op terug hier.

Tot later!

Klein klein kleutertje wat doe je in mijn hof?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:52:45 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6364261
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:50 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:
Ik ga het eerst even lezen en kom er dan zeker even op terug hier.

Tot later!

Dus je denkt ik post alvast om mn postaantal op te krikken
The truth was in here.
pi_6364263
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:48 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Als het je niet interesseert gaan dan lekker in een ander topic kloten.

Ik probeer alleen iets duidelijk te maken, maar dat schijnt nooit te mogen. Je mag allen zeggen 'jah, interessant' en nooit '9 van de 10 keer is het onzin' want jah 'je kunt niets uitsluiten'. (Zelfs iteejer zegt dit...)

En tuurlijk dat is zo.. maar ja zoals je zegt: je kunt nooit ook maar iets uitsluiten. Maar je kunt er simpelweg niet aan gaan beginnen al die mogelijkheden op te noemen van dan ben je voor 1 sec geschiedenis al oneindig lang bezig. Maar dat zal ik ook wel nietmogen zeggen.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:53:39 #23
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364269
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:48 schreef Glacius het volgende:
Oja, als het zo geheim moet blijven, waarom is die site dan nog niet geblokkeerd door een of andere geheime dienst?
Volgens mij heeft hij wel al rare zaken meegemaakt wat kan duiden op inmening van geheime diensten etc?
quote:
I had never experienced anything like this before, but I'd been told by a friend that if the cursor ever moved by itself and there was a 'whirring' from the hard-drive, they were the sure signs that indicated someone was hacking into my computer. I picked up the handset to phone my friend. I wanted to tell him what had just happened. My eyes bugged with surprise as I heard a 'clicking' sound. Someone was tapping my phone. My gut feeling told me to get the hell out of the house.
Natuurlijk kan het een goede pr stunt zijn voor de nieuwest sci-fi thriller ofzo..... maar het kan net zo goed waarheid zijn.
pi_6364277
Het is gewoon iemand die het leuk vindt om in de belangstelling te komen met zijn site, helaas zal hem dat niet lukken omdat tegenwoordig om de haverklap een of andere halve zool met een vaag verhaal op de proppen komt.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:55:51 #25
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364292
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:52 schreef ED2 het volgende:

[..]

Ik probeer alleen iets duidelijk te maken, maar dat schijnt nooit te mogen. Je mag allen zeggen 'jah, interessant' en nooit '9 van de 10 keer is het onzin' want jah 'je kunt niets uitsluiten'. (Zelfs iteejer zegt dit...)

En tuurlijk dat is zo.. maar ja zoals je zegt: je kunt nooit ook maar iets uitsluiten. Maar je kunt er simpelweg niet aan gaan beginnen al die mogelijkheden op te noemen van dan ben je voor 1 sec geschiedenis al oneindig lang bezig. Maar dat zal ik ook wel nietmogen zeggen.

Ik zeg toch ook al dat het ook net zo goed fictie kan zijn????? Of niet.... Maar het was duidelijk dat jij het hele verhaal op die site nog niet hebt of had gelezen. Vandaar mn eerste reactie.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:56:33 #26
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364299
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:54 schreef StrayDog het volgende:
Het is gewoon iemand die het leuk vindt om in de belangstelling te komen met zijn site, helaas zal hem dat niet lukken omdat tegenwoordig om de haverklap een of andere halve zool met een vaag verhaal op de proppen komt.
Waarom lees ik dan zo weinig van dit soort verhalen in dit forum?
pi_6364308
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:55 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook al dat het ook net zo goed fictie kan zijn????? Of niet.... Maar het was duidelijk dat jij het hele verhaal op die site nog niet hebt of had gelezen. Vandaar mn eerste reactie.

Maar moeten we nu dan dus elke keer een nieuw topic verwachten? Alles kan wel of niet waar zijn, maar ik kijk alleen naar de dingen die er ook betrouwbaar uit zien. Anders kun je bezig blijven, dat bedoelde ik. (Ja ik zei het in 1 zin, maar ik moet het blijkbaar uitleggen...)
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:59:32 #28
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364323
Misschien kondigt het wel gewoon nieuwe nederlandse spelling aan ofzo.....

Misschien de dag dat er een nieuw boek uitkomt
Misschien bestaan ufo's
Misschien bestaan et's
Misschien bestaat speciale overheids technologie

Ik sluit niets uit, ik sta er natuurlijk ook kritisch tegenover.
Want hoe kan hij bijvoorbeeld weten van deze 'speciale' woorden? Hoe wist hij welke woorden hij moest gebruiken?

quote:
"We need to discuss why you used particular words on the net search engine this evening."

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 19-10-2002 16:01]

zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:59:40 #29
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364327
Nyrem, volgens mij is die site weggehaald. Ik kom er niet op.

Kun je anders even die tekst copy-en en pasten??

Bij voorbaat dank!

pi_6364332
quote:
I had never experienced anything like this before, but I'd been told by a friend that if the cursor ever moved by itself and there was a 'whirring' from the hard-drive, they were the sure signs that indicated someone was hacking into my computer. I picked up the handset to phone my friend. I wanted to tell him what had just happened. My eyes bugged with surprise as I heard a 'clicking' sound. Someone was tapping my phone. My gut feeling told me to get the hell out of the house.
Ook alweer zooo onwaarschijnlijk. Hij tikt iets verdachts in op zijn computer, en die is dan meteen gehackt en zijn telefoon wordt ook gelijk afgetapt.
Dan werken ze wel erg snel daar, m.a.w. iedereen op aarde wordt 24 uur per dag gevolgd via de computer en iedereen wordt afgeluisterd.

Wat een flauwekul.

Verder vertelt hij het op zo'n sensatie-achtige manier ("there was a film in the camera!" Ja, nou en? Vakantiekiekjes van een of andere Jan Lul waarschijnlijk zou ik denken) dat ik het gelijk al niet meer geloof.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:02:07 #31
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364349
GLOBAL

PUBLIC ANNOUNCEMENT

www.8march2003.com
Bookmark this site

On this date an astounding discovery will be revealed to the world

On March 8th 2003 something extraordinary will be posted on this site

Something that will shock you

Something that could have Global implications

Something that will make you want to rethink your future...

My story:
Due to reasons you will come to understand as you read on I cannot reveal my identity at this time. Some months ago while trekking through a mountain range on an amateur photo shoot during my holidays, my attention was taken by a glint of light from under a shrub. I discovered it was the suns reflection off a piece of broken glass.

PHOTO
glass lens

By the curved polished surface on one side I thought it might have been from some type of magnifying lens. I rummaged around under the shrub wondering if someone had dropped their binoculars, but instead, to my surprise I found a badly damaged camera lens. I looked at the piece of glass in my hand. It was a fragment from the shattered lens. Beyond the shrub was a stony terrain that lead to the rock face of a sheer cliff towering high above the area. I spotted some other parts of the lens scattered between the rocks. Then I found the main body of the camera. It was an Olympus OM40 SLR, which was in production during the early eighties. The entire camera was smashed and covered in a silvery soot-like powder, as if it had been thrown onto a fire. Yet, on closer inspection, there was some oxidization on parts of the exposed metal casing. It had obviously been there for quite some time.

PHOTO
scorched camera PHOTO
Back of camera

My first thought was that someone must have dropped the camera from the top of the cliff causing it to shatter on the rocks below, and that there must have been a raging fire through the valley at some stage. Taking a closer look at my surroundings there were no signs of recent fires. Had someone tried to destroy the camera by burning it? When I sniffed the soot it had a pungent explosives-like smell to it. I turned it over and wiped the film cartridge display window. The hair on the back of my neck stood on end. There was still film in the camera.

It was late evening by the time I arrived home some days later. I'd been having mysterious dreams about the camera every night since I found it. Overwhelmed with curiosity and excited anticipation, I immediately took the camera to my darkroom. I had to pry the back open with a screwdriver as the plastic section of the outer casing had melted then solidified over the cover. Most of the film was badly damaged, parts of it having disintegrated due to extreme heat. I developed the strips of film that were salvageable. Nearly all of the negatives were color distorted. The images on the film sent chills down my spine. When I finally developed the photos and blew them up, I couldn't believe what I was seeing. It made me wonder what the hell was about to happen on the planet!

PHOTO
damaged negatives

I began doing research on the net, looking for clues, desperately trying to find anything that could explain the images in the photos. I used key words in the search engine - words that exactly described the images. That's when all hell broke lose. After a few minutes the cursor suddenly started moving by itself, followed by a 'whirring' noise from the hard-disk. I froze with anticipation and by the time I thought to unplug the phone line it had stopped. I had never experienced anything like this before, but I'd been told by a friend that if the cursor ever moved by itself and there was a 'whirring' from the hard-drive, they were the sure signs that indicated someone was hacking into my computer. I picked up the handset to phone my friend. I wanted to tell him what had just happened. My eyes bugged with surprise as I heard a 'clicking' sound. Someone was tapping my phone. My gut feeling told me to get the hell out of the house.

I threw the camera, the photos and negatives into a bag. I was shaking with nervous tension - freaking out! I got into my four-wheel drive parked across the road and sat there for a while, wondering whether I was loosing the plot. Was I allowing paranoia to take over? Maybe I'd read to many conspiracy novels over the years.

Suddenly a black van with tinted windows pulled up outside my house. I ducked down as a woman and a man got out and went to the front door. When they knocked on it, I cursed myself, because I'd left it open. The woman called out my name and they went inside. I got out of the car and hid behind some bushes in a neighbors front yard. It was about twenty minutes before they came back out. Heading for their van, they looked around, as if they knew I'd be close by. It was fairly dark, but I could make out that they were both dressed fairly casually in jeans and a pullover. The woman had long black hair. It wasn't until about an hour after they'd gone that I found enough courage to venture out from behind the bushes.

When I finally went inside I discovered they'd been through my things and had left a message on my computer:

"We need to discuss why you used particular words on the net search engine this evening."

They'd left a telephone number and told me to call it the moment I got in. After going through my things and not finding anything, I presumed they'd come to the conclusion that my using the words relating to the images must have been coincidental. I decided to bide my time, not to make any hasty decisions. The film I developed clearly related to a top secret of some kind. I shuddered at the thought of their response if they knew I actually had photos specifically relating to what I was searching for on the web!

I didn't know what to do. Maybe they were secret agents! But from where? Was it governmental or a privately run faction? And what were their intentions? Was I in danger? I then remembered a friend telling me that everything on the net is scanned at a classified central processing agency. And that considering the threat of extremist factions these days, if you were to use certain words that potentially related to national security issues, you could easily be tracked down and taken in for questioning.

All I know is this: I haven't done anything wrong! But if my presumption about the subject matter in the photos are right, then something big is about to take place. Something that will affect the entire planet and every living thing on it - something I believe the public has a right to know. At first I didn't know how to go about getting the information out there. I knew I'd be tracked down if I tried to go to the media. Not to mention that they'd probably pass me off as a crackpot.

I packed some bags that night and decided to take off around the country, while I tried to sort this thing out in my mind. That was the worst thing I could have done. After a few days I realized that running away was like admitting to the agents in the black van that I did have something to hide. I had a close call at a motel. On my way back from going out to get a burger I discovered the same van parked a few streets away. They'd probably tracked me down through the use of my credit card. I headed for the bank to withdraw all my funds. It was too late. My bank account and credit facilities had been frozen. This was big! I left my four-wheel drive at the motel and got the first bus out of town.

What I had stumbled across while trekking through the mountains that day was obviously information that certain factions have no intention of allowing to become public knowledge. That was why they had tried to destroy the photographic evidence in the first place. But what I've discovered must be given to the world. I've decided to reveal the photos on march 8th 2003 with any other information I've been able to find during my research. Soon after I will reveal the geographic location where I found the camera.

I did put my trust in a dear friend. He has supported me financially and helped me create a new identity. I am preparing for a mass release via the internet so that it can't be stopped. It is imperative that all people, not just those open to alternative views, are made aware of this event. Particularly the younger generation who represent the very future and survival of our world. That is why I have chosen to reveal my story and warning in such a novel way.

I only use computers at internet cafés. I do not remain in one city, state or country for any length of time. I must keep on the move. I must not allow them to stop me or trace my whereabouts. I have set the date for the release in the future to allow time to build publicity. With the worlds full attention, these secret agencies or privately run factions cannot deny or lie to the public about what I will reveal.

I know there will be those of you who will judge this to be some sort of fantastic publicity stunt. But remember, things are not always as they seem. Make no hasty assessment about this event until you have seen the images in the photos. Reserve your judgement...until then...when all will be revealed. Then you can decide what is or isn't real.

In hope for our future,

HM

Bookmark the appropriate site listed below.
Keep checking in for possible updates.
Pass it on to everyone you know.
Post it wherever you can.
Translate it if you speak other languages that aren't listed here.
Get prepared for information that could change the way you think about your future...

Remember this site.....Remember this date

8march2003

The day an astounding discovery will be revealed

www.8march2003.com

The photos will not be displayed on this particular .com site. They will only be displayed on the sites listed below. Please bookmark the site that correlates to your geographic location as this will allow you easy and unrestricted access. Exactly the same information will be posted at each site:

www.8march2003am.com
Includes USA, Canada, South America

www.8march2003au.com
Includes Australia, New Zealand, South East Asia

www.8march2003eu.com
Includes United Kingdom, Europe (East & West), Scandinavia

www.8march2003as.com
Includes Japan, Hong Kong, China

IF YOU HAVE ANY KNOWLEDGE OR INFORMATION ABOUT THE LOST CAMERA OR KNOW ANYTHING AT ALL ABOUT THE IMAGES THAT ARE ON THE FILM, I MAY CONSIDER HAVING CORRESPONDENCE WITH YOU. PLEASE FORWARD RELEVANT INFORMATION TO:

march82003@hotmail.com

Click here to bookmark this page

NEW MESSAGES

Whenever a significant new message is posted with the latest information and developments it will be indicate at the bottom of this page:

October 12th 2002
The date this site was first posted.

You are visitor number to this Web site.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:02:32 #32
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364353
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:48 schreef Glacius het volgende:
VOlgens mij is dat nu gebeurd....
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:03:50 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6364360
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:02 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

VOlgens mij is dat nu gebeurd....

Kun je wel typen? Ik kom er gewoon op hoor
The truth was in here.
pi_6364386
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:00 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Ook alweer zooo onwaarschijnlijk. Hij tikt iets verdachts in op zijn computer, en die is dan meteen gehackt en zijn telefoon wordt ook gelijk afgetapt.
Dan werken ze wel erg snel daar, m.a.w. iedereen op aarde wordt 24 uur per dag gevolgd via de computer en iedereen wordt afgeluisterd.

Wat een flauwekul.

Verder vertelt hij het op zo'n sensatie-achtige manier ("there was a film in the camera!" Ja, nou en? Vakantiekiekjes van een of andere Jan Lul waarschijnlijk zou ik denken) dat ik het gelijk al niet meer geloof.

Nope dat staat er niet.
Er staat dat NADAT ie die woorden had ingetypt pas rare dingen gebeurden, ze waren zijn PC dus nog niet aan het "afluisteren", dat gebeurde pas NADAT ie die woorden had ingetypt. En ja het lijkt mij dat het best mogelijk is dat er zo'n controle centrum bestaat die wacht op bepaalde keywords, zodra die worden ingetypt dan breekt daar de hell los en gaat iedereen hard aan het werk.

Ben erg benieuwd wat het is, het kan werkelijk vanalles zijn, van een PR stunt van een of ander bedrijf tot aan geheime info die de mensheid op z'n kop zal zetten.
Ik heb het al iniedergeval gebookmarkt.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:10:46 #35
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364418
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

. En ja het lijkt mij dat het best mogelijk is dat er zo'n controle centrum bestaat die wacht op bepaalde keywords, zodra die worden ingetypt dan breekt daar de hell los en gaat iedereen hard aan het werk.

Volgens mij weet iedereen af van het bestaan van het Echelon netwerk.
Dus bepaalde woorden/gedragingen/uitspraken e.d. monitoren is geen fictie meer.
pi_6364424
Kijk trouwens eens even hiernaar.

http://www.8march2003.com/negativesbig.htm

Je ziet nu die negatieven van dichtbij. Je ziet ook duidelijk nummers op de randen van de negatieven, ik zie 20, 21 en 22, en als je vanaf 22 verder telt zie je nog 3 andere negativen dat duid er dus op dat er MINSTENS 25 foto's zijn, waarvan er waarschijnlijk enkele verwoest zijn, zoals die op deze foto.
Verder zie ik HELEMAAL NIKS op die negatieven, heeft er hier iemand verstand van fotografie? Misschien kan die persoon hier meer uit halen dan mij, want ik ben maar een komplete leek.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:12:38 #37
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364432
Ik heb simpel een mailtje gestuurd naar de maker vd site:

Dear Sir,

I came to notice of your site. We are discussing this at a forum, being it a hoax or not.
Could you please disclose a little more (being it a hoax or not?).

Best regards,

MD

We merken wel of ik nu een eerste kopie van zijn nieuwe fictie boek krijg, of ..........

pi_6364438
De Aliens komen er aaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:15:38 #39
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364465
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:11 schreef Refragmental het volgende:
Kijk trouwens eens even hiernaar.

http://www.8march2003.com/negativesbig.htm

Je ziet nu die negatieven van dichtbij. Je ziet ook duidelijk nummers op de randen van de negatieven, ik zie 20, 21 en 22, en als je vanaf 22 verder telt zie je nog 3 andere negativen dat duid er dus op dat er MINSTENS 25 foto's zijn, waarvan er waarschijnlijk enkele verwoest zijn, zoals die op deze foto.
Verder zie ik HELEMAAL NIKS op die negatieven, heeft er hier iemand verstand van fotografie? Misschien kan die persoon hier meer uit halen dan mij, want ik ben maar een komplete leek.

Het zou kunnen kloppen als het rolletje niet helemaal is volgeschoten. Dat zou betekenen dat de laatste (serie)negatieven blanco zouden zijn. Als er iets vreemds op staat, waarna het toestel meteen is vernietigd is. Kan het rolletje dus nooit zijn volgeschoten. (optie 1)

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 19-10-2002 16:16]

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:16:15 #40
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364472
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:02 schreef Nyrem het volgende:

I know there will be those of you who will judge this to be some sort of fantastic publicity stunt. But remember, things are not always as they seem. Make no hasty assessment about this event until you have seen the images in the photos. Reserve your judgement...until then...when all will be revealed. Then you can decide what is or isn't real.

Precies! Ik oordeel dus ook niet eerder dan wanneer het 8 maart is.
pi_6364478
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:15 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Het zou kunnen kloppen als het rolletje niet helemaal is volgeschoten. Dat zou betekenen dat de laatste (serie)negatieven blanco zouden zijn. Als er iets vreemds op staat, waarna het toestel meteen is vernietigd is. Kan het rolletje dus nooit zijn volgeschoten. (optie 1)

Hoeveel foto's passen er op een typisch fototoestel uit de jaren tachtig, dat is nu dus mijn vraag.

Of nog beter, hoeveel foto's passen er op een fotorolletje van dit type fototoestel "Olympus OM40 SLR".

[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 19-10-2002 16:18]

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:17:36 #42
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364484
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kun je wel typen? Ik kom er gewoon op hoor

Nou, das geweldig voor je.

Mijn browser ondersteunt iets niet, dus dan is het snel bekeken he.

pi_6364517
Het is dus dit type fototoestel

Let trouwens ook op Olympus OM40 SLR
SLR duid erop dat deze fototoestel een proffesioneel toestel is, dus de fotograaf moet, of een rijke amateur zijn, of een pro die verstand had van fotografie.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:24:24 #44
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364557
Zo'n toestel zoek ik (tweedehands, leuk prijsje....wie o wie??
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:24:29 #45
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364559
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoeveel foto's passen er op een typisch fototoestel uit de jaren tachtig, dat is nu dus mijn vraag.

Of nog beter, hoeveel foto's passen er op een fotorolletje van dit type fototoestel "Olympus OM40 SLR".

Hangt van het fotorolletje af. Volgens mij past iedere fotorolletje in ieder toestel. Dus je hebt fotorolletjes van 32 foto's 28 etc etc

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 19-10-2002 16:25]

pi_6364566
Ik ga zo meteen ook ff een site maken, zet ik die over een paar weken online met een vaag verhaaltje erop en dan hebben jullie weer wat materiaal om over te discussieëren.

Laten we het er maar op houden dat we elkaar na 8 maart wel weer spreken.
(Waarschijnlijk horen we hier helaas na een paar dagen nooit meer wat van).

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:26:19 #47
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364578
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:24 schreef StrayDog het volgende:
Ik ga zo meteen ook ff een site maken, zet ik die over een paar weken online met een vaag verhaaltje erop en dan hebben jullie weer wat materiaal om over te discussieëren.

Is goed joh (eens kijken of jij die moeite kunt nemen, waarvan je een ander dus beschuldigd)
pi_6364589
quote:

Doei

We zullen zien op 8 maart, ben erg benieuwd.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:27:54 #49
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_6364591
ik heb 't verhaal in 1 adem uitgelezen.
Met een paar punten in deze threads ben ik 't eens:
  • elke morron kan op internet zoiets maken
  • ik oordeel pas op 8 maart.

maar ik kan niet wachten!!!

doet mij trouwens denken aan 't verhaal van een serie die vroeger op tv was, genaamd Nowhere Man

...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:28:13 #50
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364596
Ik dacht eerst aan Paralien

(die zijn camera opnames globaal bekend gaat maken)

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:30:49 #51
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364614
quote:

Wellicht...

wellicht ook niet...

pi_6364623
Op een ding heb ik nog steeds geen reactie gehoord: waarom zou die gast in godsnaam tot 8 maart 2003 moeten wachten?
Hij kan het vandaag toch bekend maken, voor hij "gepakt" wordt?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:31:59 #53
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364624
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:30 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Wellicht...

wellicht ook niet...

Moet wel zeggen dat het best een goed verhaal is. Als is het onzin, dan moet hij zeker boeken gaan schrijven.
quote:
I am preparing for a mass release via the internet so that it can't be stopped. It is imperative that all people, not just those open to alternative views, are made aware of this event. Particularly the younger generation who represent the very future and survival of our world. That is why I have chosen to reveal my story and warning in such a novel way
Maar alles klinkt wel plausibel
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:33:22 #54
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364642
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:31 schreef StrayDog het volgende:
Op een ding heb ik nog steeds geen reactie gehoord: waarom zou die gast in godsnaam tot 8 maart 2003 moeten wachten?
Hij kan het vandaag toch bekend maken, voor hij "gepakt" wordt?
domeinnamen claimen, media voorbereiden.....verder achtergrond onderzoek (staat erin hoor)

Formeren van een kabinet duurt soms nog langer

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:33:32 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6364644
Ik denk zelf aan een schrijver die publiciteit maakt voor zn boek.
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:35:30 #56
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364667
Die domeinnamen zijn namelijk wel allemaal geregistreerd. Kost geld, moet je er wel wat voor over hebben om zoveel geld in een hoax te steken.
pi_6364694
Nah ik denk ook niet echt dat dit serieus is want sommige dingen kloppen toch niet echt vind ik.

Bijv. als hij zegt dat hij gehacked wordt zou zijn muiswijzer opeens spontaan zelf bewegen, nou das natuurlijk grote onzin, het klinkt wel heel interessant maar dat gebeurt heus niet als je gehacked wordt.
En dat busje dat is er opeens ook wel heel snel, en dat alles na een zoekactie op het internet?
Klinkt me allemaal iets te spektakel achtig

pi_6364698
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:33 schreef Nyrem het volgende:

[..]

domeinnamen claimen, media voorbereiden.....verder achtergrond onderzoek (staat erin hoor)

En daar heeft hij bijna een half jaar voor nodig?

Ik vind dat gewoon het zwakste punt uit zijn verhaal, hij zegt elk moment gepakt te kunnen worden, maar gaat volgens jou rustig achtergrond onderzoek doen ipv zo snel mogelijk alles bekend te maken.

pi_6364717
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:38 schreef -Sinister- het volgende:
Nah ik denk ook niet echt dat dit serieus is want sommige dingen kloppen toch niet echt vind ik.

Bijv. als hij zegt dat hij gehacked wordt zou zijn muiswijzer opeens spontaan zelf bewegen, nou das natuurlijk grote onzin, het klinkt wel heel interessant maar dat gebeurt heus niet als je gehacked wordt.
En dat busje dat is er opeens ook wel heel snel, en dat alles na een zoekactie op het internet?
Klinkt me allemaal iets te spektakel achtig

Precies hoe ik er over denk, maar blijkbaar willen sommige mensen alles geloven wat je ze wijsmaakt.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:40:36 #60
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364720
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:31 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat het best een goed verhaal is. Als is het onzin, dan moet hij zeker boeken gaan schrijven.
[..]

Maar alles klinkt wel plausibel

Precies. Het zou een fantastisch filmscript zijn a la "The Game" met Michael Douglas.
Aan de andere kant, belooft hij ons op 8 maart duidelijkheid te verschaffen en ik
heb genoeg geduld om dat even af te wachten.

Tot die datum: no reply.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:42:10 #61
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364739
Ik heb twee opties:

1- release film van Steven Spielberg - Taken

2- Iets ongewoon en opmerkelijks op film

pi_6364758
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:33 schreef Nyrem het volgende:

Erg vreemd. Maar er gaat op die datum iets worden aangekondigd volgens deze bron.

Niemand behalve God weet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Bovendien betaat de toekomst op dit moment nog niet. En iets wat niet bestaat kan niet verklaart worden.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:44:47 #63
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364770
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:38 schreef StrayDog het volgende:

[..]

En daar heeft hij bijna een half jaar voor nodig?

Ik vind dat gewoon het zwakste punt uit zijn verhaal, hij zegt elk moment gepakt te kunnen worden, maar gaat volgens jou rustig achtergrond onderzoek doen ipv zo snel mogelijk alles bekend te maken.

Dat zou je kunnen zeggen en als je niet leert van je voorgangers dan zou je dat ook doen: onmiddellijk alles bekend maken en klaar is kees.

Ik denk dat (als dit allemaal op waarheid berust), hij niet zo dom is als zijn voorgangers. Hij handelt niet impulsief maar overdenkt zijn actie goed, omdat hij heel goed beseft dat hij zich hiermee in een zeer gevaarlijke positie manoevreert.
Hij handelt vanuit die zienswijze heel verstandig.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:44:59 #64
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364773
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:44 schreef Hattab het volgende:

[..]

Niemand behalve God weet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Bovendien betaat de toekomst op dit moment nog niet. En iets wat niet bestaat kan niet verklaart worden.

Ik geloof niet in god. Alleen in dat wij mensen 'god' zijn.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:46:17 #65
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364785
quote:

Niemand behalve God weet wat er in de toekomst gaat gebeuren.

Heet jouw God toevallig Michael J. Fox? Of Doc?
pi_6364804
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:44 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik geloof niet in god. Alleen in dat wij mensen 'god' zijn.

Of je niet of wel in God gelooft mag je zelf weten. Maar wij zijn zeker geen goden.
pi_6364805
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:44 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Dat zou je kunnen zeggen en als je niet leert van je voorgangers dan zou je dat ook doen: onmiddellijk alles bekend maken en klaar is kees.

Ik denk dat (als dit allemaal op waarheid berust), hij niet zo dom is als zijn voorgangers. Hij handelt niet impulsief maar overdenkt zijn actie goed, omdat hij heel goed beseft dat hij zich hiermee in een zeer gevaarlijke positie manoevreert.
Hij handelt vanuit die zienswijze heel verstandig.

Gewoon die foto's op die site flatsen, voor de zekerheid nog even doorsturen naar iedereen die je kent, voor ze verwijderd kunnen worden zijn ze al door honderden of duizenden mensen op geslagen.
En het geheim is bekend.
Zo moeilijk is het niet.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:48:35 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6364807
Wel kut dat we nog een half jaar moeten gaan wachten en speculeren.. hebben we niet een pagina dat er morgen alvast iets moet gaan gebeuren ofzo?
The truth was in here.
pi_6364822
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:48 schreef Bastard het volgende:
Wel kut dat we nog een half jaar moeten gaan wachten en speculeren.. hebben we niet een pagina dat er morgen alvast iets moet gaan gebeuren ofzo?
Ja ik ben er mee bezig.
Moet alleen nog ff wat bedenken wat ik dan voor schokkends ga bekendmaken.
Heb jij een goed idee?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:50:29 #70
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364823
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:48 schreef Hattab het volgende:

[..]

Of je niet of wel in God gelooft mag je zelf weten. Maar wij zijn zeker geen goden.

Je gaat er vanuit dat er meederen zijn?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:50:51 #71
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_6364827
quote:

[..]

anders lees je die site eerst eens voordat je gaat posten
sjeeeeez
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_6364846
Waarom een half jaar?

Als die kerel naar de Hema-1 uurs-shop loopt is ie zo klaar!

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:52:26 #73
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364847
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:48 schreef Bastard het volgende:
ik geloof dat hij 'nieuws' zou posten.

Zoals je hebt kunnen lezen heb ik een mailtje gestuurd, als ik geen antwoord krijg dan a. is het bullshit b. mailbox erg vol c. waarheid over de site

Ik houd namelijk ook niet van wachten

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:52:57 #74
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6364851
Geinig topic.
Het gaat dus om de foto's en wat erop staat. Aan het verhaal te lezen, ivm hitte enzo, is het eerste wat in me opkwam dat er, jawel, ALIENS! op staan..
Maar we zullen wel zien, 8 maart. Als ie dan niet al is afgemaakt door de mannetjes van de overheid.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:53:28 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6364860
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:50 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Ja ik ben er mee bezig.
Moet alleen nog ff wat bedenken wat ik dan voor schokkends ga bekendmaken.
Heb jij een goed idee?

Aliens doen het wel goed de laatste tijd
The truth was in here.
pi_6364862
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:52 schreef ParAlien het volgende:
Geinig topic.
Het gaat dus om de foto's en wat erop staat. Aan het verhaal te lezen, ivm hitte enzo, is het eerste wat in me opkwam dat er, jawel, ALIENS! op staan..
Maar we zullen wel zien, 8 maart. Als ie dan niet al is afgemaakt door de mannetjes van de overheid.
Als ie slim is, maakt ie zichzelf bekend. Op die manier wordt ie wel beschermd door de pers.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:54:59 #77
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364880
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:52 schreef ParAlien het volgende:
Geinig topic.
Dat zou toch niet zo schokkend zijn?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:55:38 #78
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6364889
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:53 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Als ie slim is, maakt ie zichzelf bekend. Op die manier wordt ie wel beschermd door de pers.

Lijkt me, moet ik toegeven, wel het meest logische om te doen. Ik zou het wel weten...
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:56:38 #79
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6364899
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:54 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Dat zou toch niet zo schokkend zijn?

Voor ons niet, maar voor veeeel mensen wel. Zullen op z'n minst een hartaanval of een verschrompeld pikkie spontaan krijgen. lol.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:00:09 #80
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364942
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:56 schreef ParAlien het volgende:

[..]

verschrompeld pikkie spontaan krijgen. lol.

Geloof dat de fotograaf een verschrompeld toestel kreeg

Ach we zien het wel waar of niet waar.

Het lijkt mij sterk dat het een hollywood prodcutie is, dan had je toch kunnen zien dat er echt meer geld aan de site was uitgegeven. (dergelijk gebruik namen e.d.)

Het kan allemaal gewoon....... misschien is het wel iemand die teveel star trek heeft gekeken.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:01:07 #81
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364951
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:56 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Voor ons niet, maar voor veeeel mensen wel. Zullen op z'n minst een hartaanval of een verschrompeld pikkie spontaan krijgen. lol.

ROFLMAO

Het kan d'r dus alleen maar op vooruit gaan!

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:01:52 #82
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6364956
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:01 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

ROFLMAO

Tja, iig niet letterlijk 'vooruit'
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:02:15 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6364963
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:01 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

ROFLMAO

Je houdt wel van verschrompelde pikkies zeg maar
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:02:46 #84
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6364966
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:00 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Geloof dat de fotograaf een verschrompeld toestel kreeg

Ach we zien het wel waar of niet waar.

Het lijkt mij sterk dat het een hollywood prodcutie is, dan had je toch kunnen zien dat er echt meer geld aan de site was uitgegeven. (dergelijk gebruik namen e.d.)

Het kan allemaal gewoon....... misschien is het wel iemand die teveel star trek heeft gekeken.

Op die dag zal hij wel z'n gezicht en naam bekend moeten maken, anders gelooft niemand het.
pi_6364995
quote:
I began doing research on the net, looking for clues, desperately trying to find anything that could explain the images in the photos. I used key words in the search engine - words that exactly described the images
Ik mag aannemen dat hij niet de enige ter wereld is die ooit die bepaalde woorden in heeft getypt bij een zoekmachine.
En ook dat er GELIJK een zwart busje met geblindeerde ramen (waarom een zwart busje? een schildersbusje valt veel minder op) langs komt, ook lekker sterk.

Ach, we zien het weL

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:08:01 #86
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365042
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:04 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat hij niet de enige ter wereld is die ooit die bepaalde woorden in heeft getypt bij een zoekmachine.
En ook dat er GELIJK een zwart busje met geblindeerde ramen (waarom een zwart busje? een schildersbusje valt veel minder op) langs komt, ook lekker sterk.

Ach, we zien het weL

Ja het gaat volgens hem vooral om de combinatie. Maar ja, ufo (aliens, buitenaards leven e.d.) hebben er natuurlijk al genoeg ingetypt.
Er moet iets zijn wat een combinatie met 1 van deze woorden 'triggered' (volgens het verhaal). Het blijft een leuk verhaal.
<-- gaat nu even googlen met de woorden camera ufo bergen aliens raar vreemd wezels clown waarheid onzin
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:09:00 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365053
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:08 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ja het gaat volgens hem vooral om de combinatie. Maar ja, ufo (aliens, buitenaards leven e.d.) hebben er natuurlijk al genoeg ingetypt.
Er moet iets zijn wat een combinatie met 1 van deze woorden iets 'triggered'. Het blijft een leuk verhaal.
<-- gaat nu even googlen met de woorden camera ufo bergen aliens raar vreemd wezels clown waarheid onzin

Als we je niet meer terug zien komen, weten we dat de site waarheid is
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:10:20 #88
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365066
ps:

We weten allemaal dat er angst voor massahysterie heerst onder de bevolking.
Het is bewezen dat dit kan gebeuren.

Het hoorspel 'War of the Worlds' van Orson Welles, zorgde destijds voor een massahysterie.
(maar ja het waren wel weer amerikanen, dus ach )

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:11:31 #89
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365083
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je houdt wel van verschrompelde pikkies zeg maar

Het maakt me niet uit, maar het maakt de mens weer een stukje geslachtslozer, wat ik sowieso toejuich.
Bovendien ging het mij meer om die hartaanval: het ruimt weer lekker op, op deze overvolle planeet.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:11:39 #90
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365085
Zie deze foto van de negatieven:

Je kan duidelijk een peervormig groot hoofd erin zien, op 2 ervan...

Altijd weer die aliens!

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:12:07 #91
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365093
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als we je niet meer terug zien komen, weten we dat de site waarheid is

Het begint hier wel te stormen en te hagelen.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:13:01 #92
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365107
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:11 schreef ParAlien het volgende:
[afbeelding]

Altijd weer die aliens!

"duidelijk"

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:15:09 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365129
quote:
[afbeelding]

Altijd weer die aliens!

Of hij heeft een fruitschaal gefotograveerd?
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:16:17 #94
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365139
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Of hij heeft een fruitschaal gefotograveerd?

Wat is nou wereldschokkender, een fruitschaal of een paar aliens?
pi_6365142
quote:
[afbeelding]

Altijd weer die aliens!

Pak dan ook meteen al de wat grotere foto ervan.

Waar zie je die hoofden trouwens, ik zie ook wat, maar denk eerder dat het mijn eigen inbeelding is. Misschien dat je ze kunt aankruisen ofzo met paintshop ofzo.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:18:02 #96
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365167
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pak dan ook meteen al de wat grotere foto ervan.
[afbeelding]

Waar zie je die hoofden trouwens, ik zie ook wat, maar denk eerder dat het mijn eigen inbeelding is. Misschien dat je ze kunt aankruisen ofzo met paintshop ofzo.

Ik wil ze wel aankruisen, maar hoe moet ik dat op zo een manier doen dat jullie het kunnen zien? Kan iemand het voor mij dan ff ergens op een server zetten misschien, ik zie ze wel hoor die hoofden!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:18:21 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365170
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:16 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Wat is nou wereldschokkender, een fruitschaal of een paar aliens?

Sorry par, ik zie met mn beste wil nog niet een peervormig iets.. ja gesmolten plastic.
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:19:58 #98
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365189
quote:
Altijd weer die aliens!
Vreemde jongens die Aliens!
pi_6365195
Shit, nu moet ik 8 maart kijken, maar als het een hoax is gun ik hem de bezoekersaantallen niet
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:20:30 #100
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365197
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sorry par, ik zie met mn beste wil nog niet een peervormig iets.. ja gesmolten plastic.

Ik wil ze aankruisen, ik zie het toch echt duidelijk! Kijk naar de grotere versie ook hier te zien. Je ziet zelfs aan de rechterkant een groot zwart oog..
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:21:32 #101
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365215
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:19 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Ze vinden ons ook vreemd! En terecht
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:22:35 #102
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365238
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Open het beeldjje even in Photoshop en ga even lekker met die curves en Levels rommelen, of gooi er een outline-filtertje overheen zodat dingen scherper worden.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:23:27 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365252
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:22 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Open het beeldjje even in Photoshop en ga even lekker met die curves en Levels rommelen, of gooi er een outline-filtertje overheen zodat dingen scherper worden.

Ja dan kan ik er zelfs een vaas met bloemen van bouwen natuurlijk

Nope, we moeten wachten op 8 Maart..

The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:24:08 #104
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6365261
ParAlien je kan op www.picserver.tk heel makkelijk foto's online zetten Ik wil namelijk wel weten waar je hoofden ziet.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:24:39 #105
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365269
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dan kan ik er zelfs een vaas met bloemen van bouwen natuurlijk

Nope, we moeten wachten op 8 Maart..

Nee ik bedoel alleen ff voor jezelf. Een beetje schuiven met de contrasten wil nog weleens iets uit de achtergrond doen opdoemen.
Majah, zelf weten..
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:26:15 #106
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365288
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
ParAlien je kan op www.picserver.tk heel makkelijk foto's online zetten Ik wil namelijk wel weten waar je hoofden ziet.
Ok is goed, ga het nu ff proberen te regelen, raar dat jullie het niet zien. Goed kijken!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:26:17 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365290
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:24 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Nee ik bedoel alleen ff voor jezelf. Een beetje schuiven met de contrasten wil nog weleens iets uit de achtergrond doen opdoemen.
Majah, zelf weten..

Ik denk dat je er op dit moment in kan zien wat je er in wil zien...
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:27:06 #108
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365300
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:19 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Het is erg vaag, dit kan gewoon de kracht van verbeelding zijn (of de buitenaarde versie van de dikke en de dunne )
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:27:16 #109
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6365305

Ik zie persoonlijk daar waar ik aangekruist heb, een soort nijlpaard met (duidelijk) ogen, en boven een soort kameel. Dit meen ik serieus, ik zie namelijk geen aliens.

pi_6365361
Maar die grijze vlekken zijn toch gewoon weerspiegeling in de negatieven, of gesmolten plastic idd.
En dan nog moet je nagaan dat de kleuren op het negatief er anders uitzien, dus als je hier grijze aliens ziet, dan zijn ze in werkelijkheid, nou weetikveel, paars ofzo
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:33:07 #111
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365389
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik denk dat je er op dit moment in kan zien wat je er in wil zien...

Ja nou, precies daarom! het is doordat het negatief is heel onduidelijk en contra van kleur. Druk dan ctrl i in photoshop in en huppekee het is positief.
Photoshop is een programma dat speciaal is gemaakt om onduidelijke foto's duidelijker en beter van kleur te maken. Het wordt ook gebruikt bij het verduidelijken
van bijvoorbeeld vingerafdrukken etc.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:33:24 #112
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365394
Het enige wat misschien iets op de foto duidelijk kan maken is als je de foto/negatief 'omkeerd' naar een negatief toe (photoshop termen)

Dit gedaan hebben zie je iets wat alles kan zijn of een gedaante.
Zelf denk ik dat de andere verhoudingen/vormen te groot zijn voor op een negatief. (dat zou kleiner moeten zijn)

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:34:05 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365406
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:33 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Ja nou, precies daarom! het is doordat het negatief is heel onduidelijk en contra van kleur. Druk dan ctrl i in photoshop in en huppekee het is positief.
Photoshop is een programma dat speciaal is gemaakt om onduidelijke foto's duidelijker en beter van kleur te maken. Het wordt ook gebruikt bij het verduidelijken
van bijvoorbeeld vingerafdrukken etc.

Bedankt voor de uitleg over de geschiedenis van photoshop
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:34:13 #114
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365411
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[afbeelding]

Ik zie persoonlijk daar waar ik aangekruist heb, een soort nijlpaard met (duidelijk) ogen, en boven een soort kameel. Dit meen ik serieus, ik zie namelijk geen aliens.

Van die picserver wordt ik ook niet veel wijzer, maar maakt niet veel uit, kan het wel uitleggen hoop ik.
Waar jij het eerste rode rondje hebt gezet, daar zie ik dus duidelijk een gedeelte van een (groot) achterhoofd en zelfs een deel v.d. nek. Als je goed naar de vormen kijkt, is dit zeker te zien.
De 2e is toch duidelijk de onderste, als je dit niet peervormig wilt noemen dan niet, als je deze peervorm zgnmd nergens ziet, dan niet. Zelfs een zwart oog is hierin te zien.
Blijkbaar ben ik weer de enige die het ziet. pech gehad. We zullen het wel zien 8 maart, wedden dat het om aliens gaat.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:35:39 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365430
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:34 schreef ParAlien het volgende:

[..]
wedden dat het om aliens gaat.

Hoeveel leggen we in?
The truth was in here.
pi_6365452
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:33 schreef Nyrem het volgende:
Het enige wat misschien iets op de foto duidelijk kan maken is als je de foto/negatief 'omkeerd' naar een negatief toe (photoshop termen)

Dit gedaan hebben zie je iets wat alles kan zijn of een gedaante.
Zelf denk ik dat de andere verhoudingen/vormen te groot zijn voor op een negatief. (dat zou kleiner moeten zijn)

[afbeelding]

Oh shit.
Ik heb ff ingezoomd met PSP, en dan zie je echt heel duidelijk een hoofd (met schouders) van iets wat op een "grey" lijkt.
Freaky shit
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:38:17 #117
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365469
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoeveel leggen we in?

Nehh laat maar. Misschien wordt deze knakker voor die tijd wel afgemaakt wat er natuurlijk dit inzit. Kan ik fluiten naar m'n geld.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:39:07 #118
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365485
Waarom legt die gast die negatieven niet effe op een lichtbak of
scant ie ze even in met een film-adapter?
pi_6365508
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:39 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:
Waarom legt die gast die negatieven niet effe op een lichtbak of
scant ie ze even in met een film-adapter?
Hij heeft ze allang zelf ontwikkeld in z'n eigen darkroom.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:41:16 #120
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365514
Waarom 8 maart en niet 7 maart?
Waarom 8 maart en niet volgende week, steeds minder tijd om afgemaakt te kunnen worden door de MIB.
Toch raar, maar dacht dat ik een aantal jaar geleden eerder iets over maart 2003 heb gehoord. Iets van 1 of andere voorspelling maar dat is al weer een paar jaar terug en weet helaas niet meer waar het over ging.
Maar zal wel dejavu zijn.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:42:06 #121
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365537
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij heeft ze allang zelf ontwikkeld in z'n eigen darkroom.

Ja precies, dat is ook niet de reden tot uitstel. Voor hem is allang duidelijk wat er op de negatieven staat. Volgens mij zijn dit ook de negatieven die verloren zijn gegaan.
pi_6365559
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:42 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ja precies, dat is ook niet de reden tot uitstel. Voor hem is allang duidelijk wat er op de negatieven staat. Volgens mij zijn dit ook de negatieven die verloren zijn gegaan.

De negatieven op de foto zijn inderdaad de negatieven waar hij niks mee kon.
pi_6365562
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:41 schreef ParAlien het volgende:
Waarom 8 maart en niet volgende week, steeds minder tijd om afgemaakt te kunnen worden door de MIB.
Toch raar, maar dacht dat ik een aantal jaar geleden eerder iets over maart 2003 heb gehoord. Iets van 1 of andere voorspelling maar dat is al weer een paar jaar terug en weet helaas niet meer waar het over ging.
Internationale vrouwendag: 8 maart.
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:45:06 #124
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6365571
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh shit.
Ik heb ff ingezoomd met PSP, en dan zie je echt heel duidelijk een hoofd (met schouders) van iets wat op een "grey" lijkt.
Freaky shit

Heb ook ff inezoomd op die van Nyrem, lijkt wel het gestalte van Hitler

btw, Zeta Reticulli's (greys) zijn het niet.

Speciaal voor ParAlien, het stikt van de aliens

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:45:44 #125
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365584
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Internationale vrouwendag: 8 maart.

Hmm.. weer een raadsel erbij..
pi_6365612
Zeg, kids, wat doen we eigenlijk als op 8 maart as. blijkt dat ParAlien en lieve_kleine Darla al die tijd gelijk hebben gehad...?
I´m back.
pi_6365628
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg, kids, wat doen we eigenlijk als op 8 maart as. blijkt dat ParAlien en lieve_kleine Darla al die tijd gelijk hebben gehad...?
Wat doen we als ze al die tijd ongelijk hebben gehad?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:50:27 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365641
quote:
Dan sta ik ook niet gek te kijken

Sterker nog, ik weet zeker dat mn pik niet verschrompeld!

[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 19-10-2002 17:50]

The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:50:34 #129
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365644
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:49 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren, gebeurt het 8 maart niet dan gebeurt het wel 12-12-2012.. dat is een datum waarvan ik overtuigd ben geraakt dat er iets 'vreemds' gaat gebeuren.
Maarja, duurt nog ff he..
pi_6365671
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:49 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Dus voor jou hangt het bestaan van aliens af van die site en die datum?

Ik dacht trouwens dat je weg zou blijven.

pi_6365699
Hmm grappige site .. erg leuk gemaakt ..

Maar het hele verhaal eromheen doet me echt denken aan een promostunt voor iets. negatieven is weinig uit te halen. en ook leuk dat
ze gesmolten zijn .. als het de negatieven zijn rechtstreeks uit het fotorolletje en je vergeet het in een doca te doen, dan zijn ze spontaan overbelicht .. en de negatieven die zijn gesmolten, hoe wilde je die ontwikkelen .. en daarna er fatsoenlijke foto's van maken ..

Ik wacht wel af tot 8 maart. hmm beetje mazzel doen ook wij rond die tijd een openbaring ..

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:54:42 #132
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6365710
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:53 schreef Lord Dreamer het volgende:

Ik wacht wel af tot 8 maart. hmm beetje mazzel doen ook wij rond die tijd een openbaring ..

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:54:54 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365714
quote:

Wie is wij?
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:56:15 #134
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365738
quote:
Huh??

Waarmee gelijk gehad??

Ik zeg juist steeds dat we gewoon leuk 8 maart effe bekijken voordat we
onze bekkies weer tever open trekken over iets waar niemand nog een
uitslag over heb.

Geduld is een schone saak ja!

pi_6365754
Heel leuk allemaal, maar waarom nou per se 8 maart? (al eerder gezegd)

Omdat dat z'n enige vrije zaterdag is? (jaja ik heb het gechecked )

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:58:13 #136
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365768
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan sta ik ook niet gek te kijken

Sterker nog, ik weet zeker dat mn pik niet verschrompeld!

Zelfs dat laatste kun je niet zeker weten.

Maargoed, de staat van je pik schijnt je meer te interesseren dan het topic zelf.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:58:34 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365774
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:56 schreef MarkzMan_X het volgende:

Nee op Zaterdag is geen goeie datum, kan hij beter 7 Maart doen want dan kan het mee in de dikke zaterdag editie van de telegraaf.
The truth was in here.
pi_6365776
quote:
Hmm grappige site .. erg leuk gemaakt ..

Maar het hele verhaal eromheen doet me echt denken aan een promostunt voor iets. negatieven is weinig uit te halen. en ook leuk dat
ze gesmolten zijn .. als het de negatieven zijn rechtstreeks uit het fotorolletje en je vergeet het in een doca te doen, dan zijn ze spontaan overbelicht .. en de negatieven die zijn gesmolten, hoe wilde je die ontwikkelen .. en daarna er fatsoenlijke foto's van maken ..

Volgens mij moet je de site nog even opnieuw lezen.
Hij ontdekte het nog intakte rolletje in het toestel... toen is hij met het rolletje naar z'n darkroom gegaan, waarna hij de negatieven heeft ontwikkeld die nog te ontwikkelen waren, de negatieven die niet te ontwikkelen waren heeft hij dus.... niet kunnen ontwikkelen, en daar zien wij die foto van.
quote:
Overwhelmed with curiosity and excited anticipation, I immediately took the camera to my darkroom. I had to pry the back open with a screwdriver as the plastic section of the outer casing had melted then solidified over the cover. Most of the film was badly damaged, parts of it having disintegrated due to extreme heat. I developed the strips of film that were salvageable.

[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 19-10-2002 18:02]

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:59:07 #139
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365782
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:56 schreef MarkzMan_X het volgende:

Enschede is ook op een zaterdagmiddag geëxplodeerd.

Mooi rustig daggie. Misschien is dat het?

zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:59:29 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365791
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:58 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Zelfs dat laatste kun je niet zeker weten.

Maargoed, de staat van je pik schijnt je meer te interesseren dan het topic zelf.

Zo nou en of, zou er toch niet aan moeten denken hee!! Zo spontaan verschrompeld .. .mn oscar

The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:01:31 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365815
Maar goed, ik ben benieuwd of er eerder ( jaren geleden ) oook uitspraken zijn gedaan dat er op een datum (wat toen in de toekomst lag), iets zou gebeuren.
Kunnen we dat mooi NU checken op waarheid.
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:01:34 #142
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6365816
Ach het zou je meteen een heel andere kijk op het leven geven.

Das op zich al een risico waard.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:02:13 #143
19961 Sollog
Hail Arawn!
pi_6365822
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:41 schreef ParAlien het volgende:
Klopt, in maart volgend jaar keert Planet-X terug, maar wat dat te maken heeft met die foto's is mij ook niet echt duidelik eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Sollog op 19-10-2002 18:04]

Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:02:37 #144
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365825
Kan iemand misschien even met virtual route of trace het adres natrekken van http://www.8march2003.com/ (mijn versie is verlopen )
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:02:43 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365826
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:01 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:
Ach het zou je meteen een heel andere kijk op het leven geven.
Je bedoelt dat als er dan eindelijk onomstrijdbaar bewijs is over het bestaan van aliens ik mn leven een andere wending ga geven?
Neuh.. live goes on, ook op aarde.
The truth was in here.
pi_6365828
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij moet je de site nog even opnieuw lezen.
Hij ontdekte het nog intakte rolletje in het toestel... toen is hij met het rolletje naar z'n darkroom gegaan, waarna hij de negatieven heeft ontwikkeld die nog te ontwikkelen waren, de negatieven die niet te ontwikkelen waren heeft hij dus.... niet kunnen ontwikkelen, en daar zien wij die foto van.

Lees je eigen zin eens goed. Als iets intact is dan is het onbeschadigd, dus om het leuk te maken heeft hij gewoon wat onzin foto's gemaakt van half gesmolten gescheurde negatieven die uit een INTACT rolletje kwamen .. LOL sorrie hoor ..

Ehm volgens mij zijn door de hitte ook de negatieven aan elkaar gesmolten .. maar we wachten rustig af tot 8 maart ..tot die tijd lever ik verder geen comments hierop

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 19-10-2002 18:05]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:03:34 #147
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365836
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:01 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, ik ben benieuwd of er eerder ( jaren geleden ) oook uitspraken zijn gedaan dat er op een datum (wat toen in de toekomst lag), iets zou gebeuren.
Kunnen we dat mooi NU checken op waarheid.
Hmm tja dan kom je al snel bij Nostradamus terecht
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:05:00 #148
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365845
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:03 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Hmm tja dan kom je al snel bij Nostradamus terecht

En die schrijft zo cryptisch dat je er ook alle kanten mee op kan.
The truth was in here.
pi_6365848
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:59 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Enschede is ook op een zaterdagmiddag geëxplodeerd.

Mooi rustig daggie. Misschien is dat het?

Jammer dat het op de andere helft van de wereld al zondag dan is.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:05:29 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6365854
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:02 schreef Nyrem het volgende:
Kan iemand misschien even met virtual route of trace het adres natrekken van http://www.8march2003.com/ (mijn versie is verlopen )
in DOS: tracert www.8march2003.com
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_6365859
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:02 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Lees je eigen zin eens goed. Als iets intact is dan is het onbeschadigd, dus om het leuk te maken heeft hij gewoon wat onzin foto's gemaakt van half gesmolten gescheurde negatieven die uit een INTACT rolletje kwamen .. LOL sorrie hoor ..

Hier lees jij die site nog maar eens, ik zal het voor jou gemak maar even quoten, want anders doe je het toch niet.
quote:
Overwhelmed with curiosity and excited anticipation, I immediately took the camera to my darkroom. I had to pry the back open with a screwdriver as the plastic section of the outer casing had melted then solidified over the cover. Most of the film was badly damaged, parts of it having disintegrated due to extreme heat. I developed the strips of film that were salvageable.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:05:51 #152
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365862
Sollog:
quote:
Klopt, in maart volgend jaar keert Planet-X terug, maar wat dat te maken heeft met die foto's is mij ook niet echt duidelik eigenlijk
Aha, misschien heeft hij wel een afspraak gemaakt met de aliens dat het op die datum moet gebeuren.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:07:37 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365879
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:05 schreef ParAlien het volgende:
Sollog:
[..]

Aha, misschien heeft hij wel een afspraak gemaakt met de aliens dat het op die datum moet gebeuren.

Nee HIJ heeft ze niet zelf ontmoet, HIJ heeft een fototoestel gevonden..
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:07:53 #154
19961 Sollog
Hail Arawn!
pi_6365882
dit zijn de reg gegevens van zn domein:

Registrant:
Registration Private
Domains by Proxy, Inc.
15111 N Hayden Rd., Suite 160
PMB353
Scottsdale, Arizona 85260
United States

Registered through: Go Daddy Software (http://www.godaddy.com)
Domain Name: 8MARCH2003.COM
Created on: 10-Oct-02
Expires on: 10-Oct-03
Last Updated on: 10-Oct-02

Administrative Contact:
Private, Registration 8MARCH2003.COM@domainsbyproxy.com
Domains by Proxy, Inc.
PMB353
United States
(480) 624-2599 Fax --
Technical Contact:
Private, Registration 8MARCH2003.COM@domainsbyproxy.com
Domains by Proxy, Inc.
PMB353
United States
(480) 624-2599 Fax --

Domain servers in listed order:
WSC1.JOMAX.NET
WSC2.JOMAX.NET

pi_6365883
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:50 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren, gebeurt het 8 maart niet dan gebeurt het wel 12-12-2012.. dat is een datum waarvan ik overtuigd ben geraakt dat er iets 'vreemds' gaat gebeuren.
Maarja, duurt nog ff he..

Waarom en wat? BTW: op 9-9-1999 gebeurde ook niets, als ook niet op 21-12-2001 en 02-02-2002 (behalve huwelijk van... dan, maar dat was gepland) et c...
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:08:37 #156
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6365890
Trace:

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\tracert www.8march2003.com

Tracing route to 8march2003.com [63.241.136.151]
over a maximum of 30 hops:

1 1614 ms 1024 ms 39 ms d90001.upc-d.chello.nl [213.46.90.1]
2 35 ms 42 ms 26 ms Gig6-0.ah00rt03.brain.upc.nl [212.142.28.121]
3 41 ms 35 ms 46 ms srp8-0.ah00rt01.brain.upc.nl [212.142.32.49]
4 40 ms 25 ms 36 ms srp0-0.am00rt02.brain.upc.nl [212.142.32.2]
5 50 ms 41 ms 50 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]
6 33 ms 30 ms 27 ms nl-ams01a-rd1-pos-3-0.aorta.net [213.46.161.53]

7 110 ms 121 ms 117 ms 213.46.160.194
8 187 ms 185 ms 193 ms gige3-0.ipcolo1.NewYork1.Level3.net [63.209.170.
101]
9 190 ms 183 ms 205 ms unknown.Level3.net [64.159.17.166]
10 231 ms 214 ms 215 ms ggr1-p370.n54ny.ip.att.net [63.211.54.66]
11 222 ms 236 ms 230 ms tbr2-p013802.n54ny.ip.att.net [12.122.12.53]
12 229 ms 226 ms 230 ms tbr1-p012501.n54ny.ip.att.net [12.122.9.129]
13 252 ms 254 ms 248 ms tbr1-p012501.wswdc.ip.att.net [12.122.10.54]
14 266 ms 269 ms 271 ms tbr1-cl4.sl9mo.ip.att.net [12.122.10.30]
15 268 ms 263 ms 264 ms tbr2-p012401.sl9mo.ip.att.net [12.122.9.142]
16 285 ms 276 ms 276 ms tbr2-p012501.dlstx.ip.att.net [12.122.10.89]
17 288 ms 324 ms 282 ms gbr2-p20.phmaz.ip.att.net [12.122.10.82]
18 285 ms 282 ms 288 ms gbr1-p60.phmaz.ip.att.net [12.122.1.105]
19 291 ms 284 ms 282 ms mdf1-gsr12-1-pos-2-0.phx1.attens.net [12.122.255
.230]
20 268 ms 251 ms 264 ms mdf1-bi8k-1-eth-6-6.phx1.attens.net [63.241.128.
250]
21 * * * Request timed out.
22 * * * Request timed out.
23 * * * Request timed out.
24 * * * Request timed out.
25 * * * Request timed out.
26 * * * Request timed out.
27 * * * Request timed out.
28 * * * Request timed out.
29 * * * Request timed out.
30 * * * Request timed out.

Trace complete.

pi_6365911
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom en wat? BTW: op 9-9-1999 gebeurde ook niets, als ook niet op 21-12-2001 en 02-02-2002 (behalve huwelijk van... dan, maar dat was gepland) et c...

Weet je wel wat 12-12-2012 betekent?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:10:02 #158
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365912
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee HIJ heeft ze niet zelf ontmoet, HIJ heeft een fototoestel gevonden..

Nadat HIJ het fototoestel heeft gevonden, heeft HIJ misschien wel contact met ze gehad.
PS: Je moet niet ALLES serieus nemen wat ik zeg.
pi_6365929
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Neuj
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:10:55 #160
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6365930
Maar hij geeft helemaal geen hint over wat hij gaat bekend maken (Dat vind ik wel opmerkelijk).
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:10:59 #161
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6365931
quote:

[..]

Ik iig niet. . Can you tell me?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:11:51 #162
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6365942
quote:

[..]

Dat ik dan weer bijna jarig ben
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:11:58 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365945
quote:

[..]

Laat ons niet tot 8 Maart wachten op antwoord!

* aan lippen hangt *

The truth was in here.
pi_6365951
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:05 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier lees jij die site nog maar eens, ik zal het voor jou gemak maar even quoten, want anders doe je het toch niet.
[..]

Geen commetaar tot 8 Maart , en dan zien we verder.. Één advies, Gooi eens een fotorolletje op de bqq, en laat het 30 seconden liggen haal het er uit en kijk eens wat er over is .. dan heb je extreme hitte toegepast op een fotorolletje. ..
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:12:38 #165
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6365953
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:10 schreef Nyrem het volgende:
Maar hij geeft helemaal geen hint over wat hij gaat bekend maken (Dat vind ik wel opmerkelijk).
Ik vind die foto op zijn site waar ik duidelijk iig 1 hoofd in kan zien wel een hint genoeg.
pi_6365957
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:08 schreef popolon het volgende:
Trace:

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\tracert www.8march2003.com

Tracing route to 8march2003.com [63.241.136.151]
over a maximum of 30 hops:

1 1614 ms 1024 ms 39 ms d90001.upc-d.chello.nl [213.46.90.1]
2 35 ms 42 ms 26 ms Gig6-0.ah00rt03.brain.upc.nl [212.142.28.121]
3 41 ms 35 ms 46 ms srp8-0.ah00rt01.brain.upc.nl [212.142.32.49]
4 40 ms 25 ms 36 ms srp0-0.am00rt02.brain.upc.nl [212.142.32.2]
5 50 ms 41 ms 50 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]
6 33 ms 30 ms 27 ms nl-ams01a-rd1-pos-3-0.aorta.net [213.46.161.53]

7 110 ms 121 ms 117 ms 213.46.160.194
8 187 ms 185 ms 193 ms gige3-0.ipcolo1.NewYork1.Level3.net [63.209.170.
101]
9 190 ms 183 ms 205 ms unknown.Level3.net [64.159.17.166]
10 231 ms 214 ms 215 ms ggr1-p370.n54ny.ip.att.net [63.211.54.66]
11 222 ms 236 ms 230 ms tbr2-p013802.n54ny.ip.att.net [12.122.12.53]
12 229 ms 226 ms 230 ms tbr1-p012501.n54ny.ip.att.net [12.122.9.129]
13 252 ms 254 ms 248 ms tbr1-p012501.wswdc.ip.att.net [12.122.10.54]
14 266 ms 269 ms 271 ms tbr1-cl4.sl9mo.ip.att.net [12.122.10.30]
15 268 ms 263 ms 264 ms tbr2-p012401.sl9mo.ip.att.net [12.122.9.142]
16 285 ms 276 ms 276 ms tbr2-p012501.dlstx.ip.att.net [12.122.10.89]
17 288 ms 324 ms 282 ms gbr2-p20.phmaz.ip.att.net [12.122.10.82]
18 285 ms 282 ms 288 ms gbr1-p60.phmaz.ip.att.net [12.122.1.105]
19 291 ms 284 ms 282 ms mdf1-gsr12-1-pos-2-0.phx1.attens.net [12.122.255
.230]
20 268 ms 251 ms 264 ms mdf1-bi8k-1-eth-6-6.phx1.attens.net [63.241.128.
250]
21 * * * Request timed out.
22 * * * Request timed out.
23 * * * Request timed out.
24 * * * Request timed out.
25 * * * Request timed out.
26 * * * Request timed out.
27 * * * Request timed out.
28 * * * Request timed out.
29 * * * Request timed out.
30 * * * Request timed out.

Trace complete.

Ok, we hebben een tweaker nodig die dit kan ontcijferen.
pi_6365978
Twaalf december tweeduizend twaalf betekent dat.

Dat is de dag na 11 december tweeduizend twaalf en de dag voor dertien december tweeduizend twaalf.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:14:59 #168
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6365990
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:12 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Iemand vroeg erom.

Nog even over die negatieve foto die Nyrem plaatste, ik zie daar geen alien op, wel iets wat op Hilter zou lijken

zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:15:28 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6365999
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:12 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Waarom? We zien dat het adres te benaderen is en dat het in Amerika ligt.
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:16:24 #170
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6366012
Wat gebeurt er nou op die dag? Of zijn jullie allemaal druk bezig met schrijven
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:17:15 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6366024
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:14 schreef popolon het volgende:

[..]

Nog even over die negatieve foto die Nyrem plaatste, ik zie daar geen alien op, wel iets wat op Hilter zou lijken

Doet me denken aan die testen met de inktvlekken " En wat zie jij hier in "
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:18:09 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6366037
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

HeHe, ja idd.

Zoek en Gij zult altijd wel wat vinden.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:18:30 #173
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6366046
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:14 schreef StrayDog het volgende:
Twaalf december tweeduizend twaalf betekent dat.

Dat is de dag na 11 december tweeduizend twaalf en de dag voor dertien december tweeduizend twaalf.

U is geslaagd voor de basisschool!
pi_6366058
Ik zie 2 tieten... (mag ik dat hier zeggen...?)
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:19:25 #175
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6366067
quote:

[..]

kom je nog met uitleg of ben je spontaan zelfontvlamd?
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:19:28 #176
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366068
Serieus:

Welke feiten kunnen we van de site afhalen?

* Een aantal domeinnamen die zijn geclaimed
* Datum dat er iets wordt bekend gemaakt

pi_6366072
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als je zegt een Inktvlek dan wordt je opgesloten
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:20:30 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6366079
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:19 schreef Nyrem het volgende:
Serieus:

Welke feiten kunnen we van de site afhalen?

* Een aantal domeinnamen die zijn geclaimed
* Datum dat er iets wordt bekend gemaakt

* Het is in de Engelse taal gemaakt maar er is een link naar een vertaalmachine.
The truth was in here.
pi_6366104
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

* Het is in de Engelse taal gemaakt maar er is een link naar een vertaalmachine.

* De Nederlandse vertaling van de site zuigt nogal
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:26:27 #180
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6366146
Bedankt voor de uitleg hoor
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:29:24 #181
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366174
Het lijkt wel een beetje op de marketing techniek die bij Blair witch project werd gebruikt.
Verschil is dat BW veel professioneler was gemaakt.
pi_6366232
Hahaha iedereen hier in spanning.
Sorry was beneden.
12-12-2012 is het einde van het 5de cyclus (tevens laatste) van het Maya Kalender, weet niet precies meer wat er dan allemaal volgens de maya's zou gebeuren.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:36:26 #183
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366250
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:34 schreef Refragmental het volgende:
Sorry was beneden.
12-12-2012 is het einde van het 5de cyclus (tevens laatste) van het Maya Kalender, weet niet precies meer wat er dan allemaal volgens de maya's zou gebeuren.
Bewustzijnsverandering
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:38:12 #184
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6366269
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:34 schreef Refragmental het volgende:
Sorry was beneden.
Ja dat, of ze zouden op die datum een nieuwe kalender gaan bouwen...
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:40:19 #185
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366295
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:29 schreef Nyrem het volgende:
Het lijkt wel een beetje op de marketing techniek die bij Blair witch project werd gebruikt.
Verschil is dat BW veel professioneler was gemaakt.
Bij Blairwitch Project heb ik geen moment in spanning gezeten.
Ik vond het zo bordkartonnerig dat ik geen moment overtuigd ben geweest dat het
echt was.

Toch hebben heel veel mensen het een heel indrukwekkende film gevonden.
Zij hadden tijdens het kijken dus niets in de gaten en dachten dat het echt
allemaal zo is gegaan.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:41:50 #186
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366310
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:36 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Bewustzijnsverandering

ja, zoiets is het. of een soort frequentie-verhoging (waardoor die bewustzijnsverandering optreedt).

Ik heb er best zin an!

zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:45:19 #187
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366348
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:41 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

ja, zoiets is het. of een soort frequentie-verhoging (waardoor die bewustzijnsverandering optreedt).

Ik heb er best zin an!

In ieder geval is het LPF al bijna weggetrild
pi_6366371
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:36 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Bewustzijnsverandering

Hopelijk geen -vernauwing dan...
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:49:28 #189
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366396
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

kan dat nog dan?
pi_6366409
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:49 schreef Nyrem het volgende:

[..]

kan dat nog dan?

...ik heb nog wel ruimte hoor...
I´m back.
pi_6366410
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:40 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Bij Blairwitch Project heb ik geen moment in spanning gezeten.
Ik vond het zo bordkartonnerig dat ik geen moment overtuigd ben geweest dat het
echt was.

Toch hebben heel veel mensen het een heel indrukwekkende film gevonden.
Zij hadden tijdens het kijken dus niets in de gaten en dachten dat het echt
allemaal zo is gegaan.

BW 2 book of shadows is veel mooier opgebouwd, laat je veel meer in spanning zitten ..

hmm einde van de Maja kalender. Tja, dat is misschien wel iets om naar uit te zien.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:51:55 #192
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366418
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:45 schreef Nyrem het volgende:

[..]

In ieder geval is het LPF al bijna weggetrild

Ja LPF gelukkig wel. Maar Pim wordt niet zo snel weggetrild.

Zulke karakters zijn er niet zoveel, jammer dat ze altijd worden omgelegd of vergiftigd.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:53:03 #193
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366427
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sommigen blijven achter in die laag frequente wereld.Kiezen ze zelf voor eigenlijk.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:54:43 #194
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_6366440
Hmmm... heb het gelezen... en gebookmarked.

Vooral dat er verschillende domeinen voor de verschillende continenten gebruikt worden vind ik er vreemd...

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:56:12 #195
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366449
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:51 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Zulke karakters zijn er niet zoveel, jammer dat ze altijd worden omgelegd of vergiftigd.

Je bent fan van hem of niet (ik dus niet) maar goed.... (ontopic maar weeR)
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:59:35 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6366468
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:51 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Toch nog een slimmer meisje dan ik dacht in eerste instantie.
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:59:58 #197
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_6366471
Leuk geschreven verhaal, maar hij/zij ontkracht het zelf door de volgende passage:
quote:

It is imperative that all people, not just those open to alternative views, are made aware of this event

Dit maakt mij meteen een non-believer.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_6366496
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:53 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Sommigen blijven achter in die laag frequente wereld.Kiezen ze zelf voor eigenlijk.

Die laag frequente wereld...? Welke laag frequente wereld en wat bedoel je er mede...?
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:04:21 #199
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366522
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:59 schreef sooty het volgende:
Leuk geschreven verhaal, maar hij/zij ontkracht het zelf door de volgende passage:
[..]

Dit maakt mij meteen een non-believer.

leg uit?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:04:38 #200
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366526
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Toch nog een slimmer meisje dan ik dacht in eerste instantie.

goh wat ben ik nu gerustgesteld. Ik dacht dat jij me dom vond en ik voelde me daardoor een waardeloos stuk vreten.

Mijn hele gevoel van eigenwaarde hangt
namelijk af van wat anderen van mij vinden.

Ik kus uw voeten...

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:08:33 #201
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366563
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die laag frequente wereld...? Welke laag frequente wereld en wat bedoel je er mede...?

Ach eigenlijk is dit niet zo aan jou besteed, dat zeg ik er gelijk maar bij.
Ik denk persoonlijk dat bewustzijnsniveau direct van invloed is op het trillingsniveau
waarin je leeft. Iemand als bijvoorbeeld een Jezus kan veel mensen inspireren. HIj maakt het lijden van de mensen lichter en draaglijker.

Angst en verdriet zijn laagfrequente emoties. Zij teren op een laag trillingsniveau.

Veel mensen echter, zitten vast in die frequentie.

pi_6366585
Een humorist zoals ik heeft ook een hoog trillingsniveau heb ik bij de cursus gemerkt...
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:11:42 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6366600
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:04 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

goh wat ben ik nu gerustgesteld. Ik dacht dat jij me dom vond en ik voelde me daardoor een waardeloos stuk vreten.

Mijn hele gevoel van eigenwaarde hangt
namelijk af van wat anderen van mij vinden.

Ik kus uw voeten...

*sokken uittrekt*
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:12:57 #204
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366614
Ach hemel wat een Limburgs kaasje!!

Laat die sokken asjeblieft aan wil je!

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:13:42 #205
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366619
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
Een humorist zoals ik heeft ook een hoog trillingsniveau heb ik bij de cursus gemerkt...
Humor is ook hoogfrequent. Het lost alle problemen op en al het lijden!!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:14:11 #206
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366623
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
quote:
De Kalender beschrijft de evolutie van ons bewustzijn en is een heel radarwerk van bewustzijnspoorten,en veranderingen.Het is een afstemmen op de kosmische ritmes en het meestromen met de universele groei. Terug naar onze oorspronkelijke
staat van "zijn" door een aantal verschuivingen heen. De grootste verschuiving zal gebeuren op 21-12-2012.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:14:46 #207
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6366630
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:13 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Vandaar dat jij voor genoeg humor zorgt! genezeres van ons lijden.. lol.
pi_6366631
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:13 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. En je pikt meiden ermee op, weet je... En sex is ook hoog frequent...
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:15:25 #209
18811 sooty
pi_6366636
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:04 schreef Nyrem het volgende:

[..]

leg uit?

Blijkbaar moeten ook de sceptici 'over de streep getrokken worden', dus zo evident zullen de bewijzen niet zijn. Je moet er dus wel open voor staan. Achterdocht wordt niet op prijs gesteld.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:15:50 #210
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366643
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:14 schreef ParAlien het volgende:

[..]

uhhhhhhh hallo...ik kijk liever naar Kopspijkers
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:16:16 #211
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6366648
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. En je pikt meiden ermee op, weet je... En sex is ook hoog frequent...

O ja zou je daar een topic over kunnen openen... Kunnen we weer een raadsel de wereld uithelpen.
pi_6366664
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:15 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik ook. Ik ben trouwens benieuwd of ze Eduard Bomhoff zullen parodiëren, dit alles offtopic...
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:17:09 #213
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6366667
quote:

[..]

Wie is dat?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:17:45 #214
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366675
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:15 schreef sooty het volgende:

[..]

Blijkbaar moeten ook de sceptici 'over de streep getrokken worden', dus zo evident zullen de bewijzen niet zijn. Je moet er dus wel open voor staan. Achterdocht wordt niet op prijs gesteld.

Dat is achterdocht wat je nu schrijft.

Hij doelt gewoon op dat de sceptici niet de moeite nemen om naar zoiets te kijken. Hij wil dus dat mensen die openstaan voor dit soort dingen er voor zorgen dat dit ook onder aandacht komt vd mensen die er niet voor open staan.

pi_6366705
Het gaat hier een beetje offtopic nu.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:20:08 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6366710
Maar ff alle zottigheid op een stokje..
Bij het wisselen van de laatste eeuw hielden mensen ook hun hart vast.. en toen we oovergingen van het jaar 999 naar 1000 dachten mensen ook dat het fout ging.
Er is inderdaad rond 9-9-99 het een en ander voorspelt... wederom niets.
En nu staat er dan het getal 21-12-2012.. tja dat het maya volk een intrigerend volk is kunnen we niet ontkennen, en dat ze een bijzondere kalender hadden kunnen we ook niet om heen.
Het is jammer dat we nog moeten wachten tot die datum om te zien of er en wat er dan te doen is.

Even over naar de astrologie, ik zelf ben er niet zo in bedreven maar naar het schijnt zijn we over gegaan naar het waterman tijdperk.. dit gaat niet zo op de een op de andere dag maar geleidelijk aan. Ik weet niet of we er nu al in zitten of dat we in de overgang zitten.
Het schijnt te beginnen met een hoop zelf inzicht en excuses aanbieden voor je daden.
Nu is het momenteel wel erg in om je excuses aan te bieden voor het een en ander. Landen die elkaar verontschuldigen voor wat er jaren geleden gebeurt is ( voorbeeld is dan Nederland aan Indonesie ) ..
Wellicht dat het ook te koppelen is aan de maya kalender.. zoals het overgaan naar een ander trillingsnivo?

The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:20:40 #217
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366718
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja ik begrijp je wel, maar nu ga je toch echt effe te snel....sex OOK hoogfrequent??

Nu volg ik het niet meer zo....sorry...

Of zit je misschien nog laagfrequent over "sex" te praten waar je hoogfrequente liefde mee bedoelt??

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:21:44 #218
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366734
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:14 schreef ParAlien het volgende:

[..]

eh ja, maar het moet wel humor zijn die niet ten koste van anderen gaat....
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:23:32 #219
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6366750
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:21 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

eh ja, maar het moet wel humor zijn die niet ten koste van anderen gaat....

En dan blijkt humor ook altijd maar weer een mening te zijn...
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:25:15 #220
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366767
quote:

[..]

Ik HAAAAT kopspijkers.

Jack Spijkerman heeft altijd humor die ten koste van anderen moet gaan en hij
is bovendien echt godsgruwelijk lelijk. Hij zou als leproos achter slot en grendel
moeten worden gezet. Tegenwoordig krijgen mensen met een uiterlijke hendicep
altijd maar weer programma's. Kijk naar Ron Brandsteder en kijk naar die stronthoop
van een Martijn Krabbé. God wat is die gozer achterlijk.

Ik praat nu op laagfrequent niveau (ben ook maar een mens van vlees en bloed tenslotte)

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:30:12 #221
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366819
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:20 schreef Bastard het volgende:

het schijnt zijn we over gegaan naar het waterman tijdperk.. dit gaat niet zo op de een op de andere dag maar geleidelijk aan. Ik weet niet of we er nu al in zitten of dat we in de overgang zitten.

vollegus mij wel hoor! Die eedzj of akwerius!!
Kejjje toch nog wel van die musical
"Hair"??

"THIS IS THE DAWNING OF THE EEDZJ OF EKWERIUS, EEDZJ OF EKWERIUS"
zingen zij dan vredelievend.

Waterman staat voor: verbroedering, communicatie, onconventioneel gedrag, het omvergooien van heilige huisjes, vernieuwing, rebelsheid, verandering, niet van deze wereld.

Jezus luidde het Vissen-tijdperk in. Een tijdperk duurt ongeveer tweeduizend jaar.
Duss tel maar uit. dan krij je waterman en over tweeduizend jaar krijgen we het steenbok tijdperk etc etc.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:30:46 #222
18811 sooty
pi_6366826
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:17 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Dat is achterdocht wat je nu schrijft.

Hij doelt gewoon op dat de sceptici niet de moeite nemen om naar zoiets te kijken. Hij wil dus dat mensen die openstaan voor dit soort dingen er voor zorgen dat dit ook onder aandacht komt vd mensen die er niet voor open staan.

Ik stond ook niet open voor die tocht die Professor Rutten naar Spanje in april dit jaar organiseerde waarbij het derde geheim van Fatima zich zou doen gelden...
Niks gebeurd dus.
Noem me achterdochtig; noem me scepticus; het zijn wel de feiten.

Ik acht het beschrevene op de genoemde website van eenzelfde kaliber.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:34:27 #223
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366860
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:30 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

"Hair"??

Waterman staat voor: verbroedering, communicatie, onconventioneel gedrag, het omvergooien van heilige huisjes, vernieuwing, rebelsheid, verandering, niet van deze wereld.

Jezus luidde het Vissen-tijdperk in. Een tijdperk duurt ongeveer tweeduizend jaar.
Duss tel maar uit. dan krij je waterman en over tweeduizend jaar krijgen we het steenbok tijdperk etc etc.

Nope we zitten nu in een tussenfase (eind 5e cyclus tot 2012)
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:35:59 #224
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6366881
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:30 schreef sooty het volgende:

[..]

Ik stond ook niet open voor die tocht die Professor Rutten naar Spanje in april dit jaar organiseerde waarbij het derde geheim van Fatima zich zou doen gelden...
Niks gebeurd dus.
Noem me achterdochtig; noem me scepticus; het zijn wel de feiten.

Ik acht het beschrevene op de genoemde website van eenzelfde kaliber.

Hmmm tja maar er is toch wel enig nuance verschil. Maar okee, jij staat er niet voor open en ik sluit niets uit tot het is uitgesloten.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:38:13 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6366914
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:30 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

"Hair"??

Ja ook was er een gabber groepje wat zong " Aquarius " maar daar hecht ik minder waarde aan als je het niet erg vind.

Ieder geval kunnen we dus stellen dat wat betreft de Maya's en de astrologie in de zelfde buurt komen!

pakken we even de bijbel erbij... aardig boek vol met cryptische dingentjes.
Zo is er ook een passage waarin staat wat de tekenen zijn van verval voorafgaande aan de opdeling weer van de mensheid.
Als ik mij het verhaal nog goed herrinner staat er zoiets als dat Jezus weer terug op aarde gaat komen ( of heel veel engelen ). Er zullen op dat moment de mensen worden opgenomen naar de hemel die geloven. De andere ( meer materialistische mens ) zullen achter blijven en zich weer moeten bewijzen. Dit is moment waarin geloof centraal zal gaan staan en waarin men een andere visie op het leven gaat krijgen.
Goed vooraf gaande op deze gebeurtenis zullen we dingen kunnen waarnemen in het leven, dingen zoals " Mensen die de natuur willen overnemen " , Denk tegenwoordig dan dat het zou zijn, het klonen van mensen.
Er staat ook iets over een oorlog in geloof, zie de opruk van extreme moslims vs het westen ( christenen )
En zo staan er verschillende zaken genoemd in de bijbel die op deze tegenwoordige tijd duiden... dingen die dus voorafgaan op het terug komen van Jezus en de engelen.

Zijn er mensen hier bekend met de bijbel die weten over welke verhalen ik het heb? Openbaringen deel in de bijbel waarschijnlijk?

The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:39:38 #226
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366936
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:34 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Nope we zitten nu in een tussenfase (eind 5e cyclus tot 2012)

Aha, ja nu je het zegt weet ik het ook eigenlijk wel weer, het watermantijdperk moet in feite nog echt beginnen. Mijn geheugen is weer opgefrist.

In de musical "hair" zingen ze dus toch wel juist "the dawning of the age of aquarius" want dat betekend dus zegmaar "de vooravond" aan het tijdperk van de waterman.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:39:43 #227
18811 sooty
pi_6366939
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:35 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Hmmm tja maar er is toch wel enig nuance verschil. Maar okee, jij staat er niet voor open en ik sluit niets uit tot het is uitgesloten.

Zijn we het over één ding toch eens.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:42:01 #228
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6366974
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja ook was er een gabber groepje wat zong " Aquarius " maar daar hecht ik minder waarde aan als je het niet erg vind.

Ik ook niet hoor!

Maar zulke teksten met zo'n inhoud komen natuurlijk wel ergens vandaan en daar hecht ik weer wel waarde aan.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:44:09 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6367012
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:42 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor!

Maar zulke teksten met zo'n inhoud komen natuurlijk wel ergens vandaan en daar hecht ik weer wel waarde aan.

En wat dacht je dus verder van de link uit de bijbel?

Ik vind het frapant dat de maya's, de astrologen, en de bijbel op 1 lijn liggen met een gebeurtenis in de nabije toekomst.

The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:45:11 #230
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6367029
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ieder geval kunnen we dus stellen dat wat betreft de Maya's en de astrologie in de zelfde buurt komen!

pakken we even de bijbel erbij... aardig boek vol met cryptische dingentjes.
Zo is er ook een passage waarin staat wat de tekenen zijn van verval voorafgaande aan de opdeling weer van de mensheid.
Als ik mij het verhaal nog goed herrinner staat er zoiets als dat Jezus weer terug op aarde gaat komen ( of heel veel engelen ). Er zullen op dat moment de mensen worden opgenomen naar de hemel die geloven. De andere ( meer materialistische mens ) zullen achter blijven en zich weer moeten bewijzen. Dit is moment waarin geloof centraal zal gaan staan en waarin men een andere visie op het leven gaat krijgen.
Goed vooraf gaande op deze gebeurtenis zullen we dingen kunnen waarnemen in het leven, dingen zoals " Mensen die de natuur willen overnemen " , Denk tegenwoordig dan dat het zou zijn, het klonen van mensen.
Er staat ook iets over een oorlog in geloof, zie de opruk van extreme moslims vs het westen ( christenen )
En zo staan er verschillende zaken genoemd in de bijbel die op deze tegenwoordige tijd duiden... dingen die dus voorafgaan op het terug komen van Jezus en de engelen.

Zijn er mensen hier bekend met de bijbel die weten over welke verhalen ik het heb? Openbaringen deel in de bijbel waarschijnlijk?

De bijbel is geen voorspellingenboek, maar eerder een draaiboek.
Men regisseert de boel naar dat draaiboek.
Dan lijkt het net of de bijbel echt door een profetische godheid geschreven is.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:47:20 #231
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6367057
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vind het frapant dat de maya's, de astrologen, en de bijbel op 1 lijn liggen met een gebeurtenis in de nabije toekomst.

Ja en als je de soemerische geschriften er op na leest dan zijn er nog veel meer dingen die een andere werkelijkheid schetsen waar we nu in denken te leven.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 19-10-2002 19:47]

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:47:22 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6367058
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:45 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

De bijbel is geen voorspellingenboek, maar eerder een draaiboek.
Men regisseert de boel naar dat draaiboek.
Dan lijkt het net of de bijbel echt door een profetische godheid geschreven is.

Dus jij denkt dat de mensheid zich bewust of onbewust aanpast aan de verhalen in de bijbel?
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:47:37 #233
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6367065
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als je weet waar godsdiensten vandaan komen en wie ze in het leven hebben geroepen en wat voor doel zij dienen, is het niet meer dan logisch dat alle religies dezelfde basis hebben waarop zij stoelen.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:50:18 #234
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6367095
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de mensheid zich bewust of onbewust aanpast aan de verhalen in de bijbel?

Nee, het handelt hier om een selecte groep mensen. Zij bekleedden in de oudheid al
hoge posten en nu hebben hun nazaten nog steeds alle touwtjes steviger in handen dan ooit tevoren. De mensen zijn niet meer dan weerloze marionetten zonder inspraak. Noem het democratie en laat ze geloven dat ze wel inspraak hebben.
verdeel ze in verschillende religies en breng het draaiboek tot uitvoer, als kleine elite.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:53:08 #235
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6367135
quote:
(Maya) De calender bestaat uit 9 cyclussen

16,4 miljard jaar geleden ...= cellullaire cyclus, creatie van de levende cel
820 miljoen jaar geleden = organisatie van de cellen
41 miljoen jaar geleden = animal cyclus -aapmens
2 miljoen jaar geleden = tribal cyclus-eerste mens
102.000 jaar geled = culturele cyclus - taal
5125 jaar geleden = nationale cyclus-schrift
256 jaar geleden = planetaire cyclus -technologie
12,8 jaar geleden = galactische cyclus (nu)
9 maanden = Universele cyclus

De cyclussen verkorten telkens 20x , er is een versnelling in onze bewustzijnsevolutie !
De maya's deelden elke cyclus op in dagen (baktuns) en elke 5de dag van elke cyclus stelt een grote bewustzijnsdoorbraak voor (vb vuur ,computer...)
Heel deze kalender is niet echt een klokwerk maar eerder een meetinstrument voor de golf van creatie .

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:53:16 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6367136
Ff op zoek gegaan op het Inet over het bijbel verhaal van eventueel einde der dagen.
quote:
Matteus 24: 3-9. "Toen hij op den Olijfberg neerzat, kwamen zijn leerlingen, terwijl niemand anders er bij was, tot hem en zeiden: Zeg ons, wanneer zal dit alles geschieden, en waaraan zullen wij weten dat gij komt en de wereld ten einde gaat? Jezus gaf hun ten antwoord: Ziet toe dat gij u niet laat verleiden.Want velen zullen komen onder mijn naam, zeggende: Ik ben de Christus, en zij zullen velen verleiden. Gij zult horen van oorlogen en oorlogsgeruchten; ziet toe, wordt niet ontroerd; want dat moet geschieden, maar is het einde nog niet. Want volk zal tegen volk opstaan; rijk tegen rijk; hier en daar zullen hongersnoden zijn en aardbevingen; dat alles is het begin der weeën. Dan zal men u overleveren aan mishandeling en u doden; gij zult door alle volken gehaat worden, omdat gij mijn naam draagt.".
Hebben we het hier over Joden die opgedreven worden? Zo ja dan zijn we aardig op weg in het midden oosten.
quote:
Lucas 21: 20. "Zodra gij nu Jerusalem door legerkampen omsingeld ziet, weet dan, dat zijn verwoesting nabij is."
quote:
Matteus 24: 26,27. "Zegt men dan tot u: Zie, hij is in de woestijn! gaat er niet heen; Zie, hij is in de binnenkamers! gelooft het niet. Want zoals de bliksem uitschiet van het Oosten en licht tot het Westen, zo zal de komst van den Mensenzoon zijn.
En vooral de volgende passage moet een ieder toch wel intresseren,
quote:
Matteus 24: 29-31. "En terstond na de verdrukking van dien tijd zal de zon verduisterd worden, en de maan haar schijnsel niet geven, en de sterren zullen van den hemel vallen, en de krachten der hemelen zullen hevig bewogen worden. En alsdan zal aan den hemel verschijnen het teken van des Mensen Zoon; en dan zullen al de geslachten der aarde weeklagen, en zullen des Mensen Zoon zien komen op de wolken des hemels met grote kracht en heerlijkheid. En hij zal zijne Engelen uitzenden met schelklinkende bazuinen, en zij zullen zijne uitverkorenen vergaderen uit de vier winden, van het ene einde des hemels tot het andere."
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:55:48 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6367173
Nog een paar:
quote:
Lucas 21: 25-28. "Er zullen wondertekenen in zon, maan en sterren plaatshebben, en op aarde dringen de heidenen zich opeen van radeloosheid door het gebruis van zee en golven, terwijl den mensen het hart ontzinkt van vrees, in verwachting van wat der wereld overkomen zal; want de krachten des hemels zullen wankelen. Dan zal men den Mensenzoon zien komen op een wolk met grote kracht en heerlijkheid.Wanneer deze dingen beginnen te geschieden, ziet dan opwaarts en heft het hoofd omhoog; want uw verlossing nadert."
quote:
Matteus 24: 36-42. "Maar van dien dag en dat uur weet niemand iets; zelfs de engelen der hemelen of de Zoon niet; de Vader alleen weet het. Want evenals het ging in de dagen van Noach, zo zal de Mensenzoon verschijnen. Gelijk men in de dagen voor den Zondvloed at en dronk, huwde en ten huwelijk gaf, tot op den dag waarop Noach in de ark ging, en zij er niets van begrepen voordat de Zondvloed kwam en allen wegrukte, zo zal het bij de komst van den Mensenzoon gaan. Dan zullen twee op den akker zijn; de een wordt meegenomen, de ander achtergelaten; twee vrouwen malen aan den handmolen; de ene wordt meegenomen, de andere achtergelaten. Waakt dan; want gij weet niet, op welken dag uw Heer komt.
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:56:57 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6367188
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:50 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Nee, het handelt hier om een selecte groep mensen. Zij bekleedden in de oudheid al
hoge posten en nu hebben hun nazaten nog steeds alle touwtjes steviger in handen dan ooit tevoren. De mensen zijn niet meer dan weerloze marionetten zonder inspraak. Noem het democratie en laat ze geloven dat ze wel inspraak hebben.
verdeel ze in verschillende religies en breng het draaiboek tot uitvoer, als kleine elite.

Ik begrijp niet wat je bedoelt..
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:57:12 #239
19961 Sollog
Hail Arawn!
pi_6367189
Die cycles waar de Maya's het over hebben is ge-eindigd in 1987(was de 5e cycles), en de volgende cycles begint in 2012.
We zitten nu dus in een soort tussenfase t/m 2012, als de 6e cycles begint.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:58:50 #240
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6367219
Lucas 21: 20. "Zodra gij nu Jerusalem door legerkampen omsingeld ziet, weet dan, dat zijn verwoesting nabij is."

Legerkampen. Zoals in Amerikaanse legerkampen? Want op dit moment kun je toch niet echt van legerkampen spreken behalve de Israelische legerkampen zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 19-10-2002 19:59]

zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:59:37 #241
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6367235
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:57 schreef Sollog het volgende:
Die cycles waar de Maya's het over hebben is ge-eindigd in 1987(was de 5e cycles), en de volgende cycles begint in 2012.
We zitten nu dus in een soort tussenfase t/m 2012, als de 6e cycles begint.
lol

Kijk eens bovenaan deze pagina

zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:04:46 #242
19961 Sollog
Hail Arawn!
pi_6367294
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:59 schreef Nyrem het volgende:

[..]

lol

Kijk eens bovenaan deze pagina

Had ik wel gezien, maar ik post het nog maar eens voor de mensen die het niet hadden gezien
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:05:50 #243
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6367313
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:04 schreef Sollog het volgende:

[..]

Had ik wel gezien, maar ik post het nog maar eens voor de mensen die het niet hadden gezien

Inprenten moeten ze het
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:09:33 #244
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6367357
nog een leuke quote:
quote:
Tegen 2012
hebben we dit allemaal volledig begrepen, en kunnen we naar de Nieuwe Wereld met onze nieuwe Gedaante en Nieuw Bewustzijn. We maken Samen de sprong, omdat we één Collectief vormen, één Organisme....Tegen dan hebben we door dat realiteit niet zo reeel is , en we geleerd zullen hebben hoe manipulatief we met realiteit kunnen omgaan, hoe we dit echter ook ten goede kunnen gebruiken voor het Geheel . We gaan onszelf verlichten en verlossen van deze
MAYA (= Planetaire begoocheling)
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:17:10 #245
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6367412
Trouwens op 21-12- 2012 zal onze zon precies op de positie komen vh zwarte gat in ons melkwegstelsel (dit is wetenschappelijk bewezen), wat er hierdoor zal gebeuren is nog wél onderhevig aan speculatie.

Ik kan het artikel niet vinden, maar de stand van de zon op dat moment is op die positie in ons melkwegstelsel.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:20:40 #246
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6367446
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:17 schreef Nyrem het volgende:
Trouwens op 21-12- 2012 zal onze zon precies op de positie komen vh zwarte gat in ons melkwegstelsel (dit is wetenschappelijk bewezen), wat er hierdoor zal gebeuren is nog wél onderhevig aan speculatie.

Ik kan het artikel niet vinden, maar de stand van de zon op dat moment is op die positie in ons melkwegstelsel.

Bedoel je dat de zon in een zwart gat gaat komen? Oh my god!!
The truth was in here.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:25:29 #247
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6367492
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de gevolgen zijn en/of het zwarte gat ook verplaatst, het enige wat ik ergens op een sience site heb gelezen is dat de positie vd zon zich naar die plek verplaatst.

Misschien weet iemand hier meer van (of het uberhaupt waar is).

zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:30:29 #248
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6367526
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Misschien is dit een mogelijke verklaring:
quote:
Ons Universum is een Hologram

Bij ons zullen sommigen zeggen: Dat maakt ons niets uit, want wij zijn er dan toch niet meer. Maar, voor zover andere buitenaardse rassen erbij betrokken zijn, zij zullen hier wel zijn. Velen van hen worden gemiddeld tussen de 1000 en 1500 jaar oud. De Andromedans leven gemiddeld 2000 jaar. De jaren die ik jullie geef als een tijdmeting zijn lineair, dat is enige manier waarop ik dit kan doen. Zij bezien de tijd niet op dezelfde wijze als wij dit doen. Houd dat in gedachten. Zij zeggen dat ons universum, welke bestaat uit alles wat wij doen en waarvan we nauwelijks iets weten, een 21 triljoen jaar oud hologram is. Dat beweren zij dus. Zij vertellen dat de materie dat zich in ons universum bevindt uit een zwart gat kwam. Onder elke galaxy, zeggen ze, ligt een zwart gat van waaruit alles is gekomen. Zij beschreven dit als volgt. Er was een universum dat evolueerde (wanneer zij evolueren aangeven, dan bedoelen ze dat de frequentie van dat universum verdergaat met evolueren) en toen het universum evolueerde waren er energieën die niet wilden evolueren of een stapje terug deden, omdat zij bang waren om in gewicht toe te nemen om zo maar eens te zeggen. Deze energieën, dus ook het bewustzijn, vormden energiezakken die zwaarder werden. Toen het universum haar frequentie verhoogde (kleur en geluid), braken de zakken van weerstand en explodeerden. Dit scenario begint nu waarschijnlijk in ons universum, 21 triljoen jaren na zijn schepping.

Alles in ons universum, inclusief wij mensen, kwamen uit een zwart gat. De Adromedans zeggen dat wij geen leeftijd hebben. Wij zijn werkelijk eeuwig. Je kunt dat bekijken zoals je wilt. Volgens Vissaeus en Morenae begon op 23 maart 1994 een speciale kleur en geluid zich te ontwikkelen vanuit alle zwarte gaten in het ons bekende universum. In termen van hun wetenschap, wat zeer oud is, is dit de eerste keer dat dit gebeurt. Deze energie en frequentie creëert een holografische afdruk op alle dimensionale niveaus, waarvan ze zeggen dat er elf geschapen dichtheidniveaus bestaan. Dit nieuwe holografische stempel heeft één frequentie, dat geen dualiteit kent.

Deze frequentie duwt alle dimensionale niveaus die er onder liggen omhoog. Ze zeggen dat in december 2013, de derde dichtheid, zoals wij die kennen, ophoudt te bestaan, het implodeert terwijl iedereen wordt opgetrokken. Zij van de elfde gaan naar de twaalfde dimensie. Er wordt veronderstelt dat wij van de derde naar de vierde en daarna naar de vijfde dimensie gaan. Vanuit het standpunt van de Andromedans is de vierde dichtheid een bewustzijn. Het is de plek waar een geheel ras telepathisch met elkaar omgaat, ze zijn zich van elkaar bewust, ze voelen elkaar, ze zijn één brein, wel gescheiden als individuen, maar toch één. De vijfde dimensie is de plek waar we, vanuit de derde dimensie gezien, licht zouden zijn. Zij zeggen dat dit niet eerder dan in 2013 met ons gaat gebeuren, volgens hun wetenschap. Denk ik dat dit juist is? Ik zal het weten zodra jullie het weten, maar tot nu toe zijn ze nog niet fout geweest.

Welnu, er zijn individuele bewustzijnen verschenen in dit twaalfde dimensionale holografische bewustzijn. Zij lijken ogenschijnlijk op niets dat ooit eerder is gezien. De Andromedans weten niet we ze zijn, wat ze zijn en ze weten zelfs niet hoe ze hen moeten beschrijven. Maar klaarblijkelijk hebben deze twaalfde dimensionale wezens het vermogen om door alle dimensies heen te kijken en alles te zien wat er plaatsvindt. Dat is alles wat ik hiervan weet. Waarom gebeurt dit?

Wanneer dit alles gebeurt beginnen bepaalde essenties gewicht te verzamelen, omdat de stijging van de frequentie alles opduwt. De regressieve energieën beginnen opgewonden te geraken. Volgens de Andromedans bestaat iedereen van ons op de Aarde en op 21 andere sterrenstelsels in onze melkweg uit een groep wezens, individueel bewustzijn, dat waarschijnlijk enkele triljoenen jaren geleden evolueerden naar de elfde dimensionale frequentie. Een experiment werd geboren waar wezens in een concept van tijd zouden vallen en het experiment zouden aangaan om met ons denken materie te scheppen. Zij beweren, dat waarschijnlijk een grote groep van ons in de derde dichtheid afdaalde en daar reeds een specifiek ras vonden met een zeer speciale genetische codering van 22 verschillende buitenaardse rassen. Al het leven op Aarde was hier gebracht door handelaren (de Aarde ligt langs een galactische handelsroute), onderzoekers, mijnwerkers, avonturiers, allemaal verschillende mensen. Oorspronkelijk bevond de Aarde zich in een andere baan, dichter bij Mars en bestond alleen maar uit ijs.

pi_6368138
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:30 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Misschien is dit een mogelijke verklaring:
[..]

Interessante shit, waar komt dit vandaan?
I am happy
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 21:30:38 #250
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6368210
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 21:24 schreef Lord Katundro het volgende:

[..]

Interessante shit, waar komt dit vandaan?

bron

Het klinkt far fedged maar ik vind het, na het gelezen te hebben, niet als onzin klinken (lees het hele document en geef je mening aub)

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 19-10-2002 21:38]

pi_6368249
van die site af:
quote:
Remember this site.....Remember this date

8march2003

The day an astounding discovery will be revealed

www.8march2003.com

The photos will not be displayed on this particular .com site. They will only be displayed on the sites listed below. Please bookmark the site that correlates to your geographic location as this will allow you easy and unrestricted access. Exactly the same information will be posted at each site:

www.8march2003am.com
Includes USA, Canada, South America

www.8march2003au.com
Includes Australia, New Zealand, South East Asia

www.8march2003eu.com
Includes United Kingdom, Europe (East & West), Scandinavia

www.8march2003as.com
Includes Japan, Hong Kong, China

probeer ik ff een simpele link:
quote:
Coming Soon!
www.8march2003am.com
This page is parked FREE at Go Daddy!
echt een geweldige plaats om deze shit te dumpen.

maar even verderop op die eerste site:

quote:
IF YOU HAVE ANY KNOWLEDGE OR INFORMATION ABOUT THE LOST CAMERA OR KNOW ANYTHING AT ALL ABOUT THE IMAGES THAT ARE ON THE FILM, I MAY CONSIDER HAVING CORRESPONDENCE WITH YOU. PLEASE FORWARD RELEVANT INFORMATION TO:

march82003@hotmail.com

uhu: ik denk dat de FBI jouw meel ook wel leest hoor, en anders nog altijd heel makkelijk bekijkt van welke locatie die meel gelezen wordt, en je daarna vinden terwijl je verborgen wil blijven.

en waarom moet hij perse wachten tot 8 maart?

1 grote oplichting. maar dat was al bekend toen je het uiterlijk van die site zag, vooral het hoofdletter / vet gedrukte text gebruik... maar blijkbaar werkt dat in america he?

dus
pi_6368759
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:20 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Ja ik begrijp je wel, maar nu ga je toch echt effe te snel....sex OOK hoogfrequent??

Nu volg ik het niet meer zo....sorry...

Of zit je misschien nog laagfrequent over "sex" te praten waar je hoogfrequente liefde mee bedoelt??

Hoezo lieve_kleine_Darla? Wie neukt, maakt toch vrienden...?
I´m back.
pi_6368784
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 21:34 schreef pirke het volgende:verhaal
...gewoon even mailen zou ik zeggen, lulverhaaltje ophangen en kijken of de FBI er echt achter zit... Dacht dat de FBI zich na 11 september wel met andere zaken bezig zou houden...
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 22:23:07 #254
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6368821
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 22:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

...gewoon even mailen zou ik zeggen, lulverhaaltje ophangen en kijken of de FBI er echt achter zit... Dacht dat de FBI zich na 11 september wel met andere zaken bezig zou houden...

Grappig dat brengt mij op een idee.
Stel nou dat gewoon een regeringsinstantie is die deze bekendmaking gaat doen? Maar zich voordoet alszijnde een toevallig persoon. Waar ná bekendmaking de overheid met de rest van het verhaal komt etc etc Het zou een hoop kunnen verklaren.
(het is een optie?)
pi_6368871
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 22:23 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Grappig dat brengt mij op een idee.
Stel nou dat gewoon een regeringsinstantie is die deze bekendmaking gaat doen? Maar zich voordoet alszijnde een toevallig persoon. Waar ná bekendmaking de overheid met de rest van het verhaal komt etc etc Het zou een hoop kunnen verklaren.
(het is een optie?)

Eerst even afwachten beste Nyrem. Laten we er op 8 maart gewoon een feestje van maken in "the truth is in here...""en dan pas speculeren...
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 22:45:11 #256
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6369121
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 22:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eerst even afwachten beste Nyrem. Laten we er op 8 maart gewoon een feestje van maken in "the truth is in here...""en dan pas speculeren...

speculeren is altijd zo leukheukkkkkkkkkkkkkk
pi_6369128
Oogjes toe kinders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')