abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6364081
site publieke aankondiging

Erg vreemd. Maar er gaat op die datum iets worden aangekondigd volgens deze bron.

Komt een beetje mysterieus over.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 19-10-2002 15:40]

pi_6364094
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:33 schreef Nyrem het volgende:
site publieke aankondiging

Erg vreemd. Maar er gaat op die datum iets worden aangekondigd worden volgens deze bron.

Komt een beetje mysterieus over.

Misschien heb je nog nooit gehoord van het feit dat op ineternet elke moron een site kan maken en daar iets op kan zetten wat hij of zij zelf wil. Als ik morgen een site maak over januari 2004 dan geloof je dat toch ook niet
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6364124
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:35 schreef ED2 het volgende:

[..]

Misschien heb je nog nooit gehoord van het feit dat op ineternet elke moron een site kan maken en daar iets op kan zetten wat hij of zij zelf wil. Als ik morgen een site maak over januari 2004 dan geloof je dat toch ook niet

Je hebt het dus allemaal al doorgelezen? JE bent ook erg snel met je conclusie.

Je hebt mij nog niet horen spreken over geloven. Ik heb alleen de site gelezen en vindt het vaag. Maar je kan en MAG nooit dingen uitsluiten.

pi_6364140
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:38 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Je hebt mij nog niet horen spreken over geloven. Ik heb alleen de site gelezen en vindt het vaag. Maar je kan en MAG nooit dingen uitsluiten.

Ik zeg alleen dat er 1001 sites zijn met dit soort mededelingen. En iemand die niet eens de moeite doet een blijkbaar belangrijk iets even netjes te (laten) layouten, die geloof ik niet zo snel. Anders kun je alles wel gaan geloven. Maar ik ben ook een eikel, schijnt....
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6364164
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:40 schreef ED2 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat er 1001 sites zijn met dit soort mededelingen. En iemand die niet eens de moeite doet een blijkbaar belangrijk iets even netjes te (laten) layouten, die geloof ik niet zo snel. Anders kun je alles wel gaan geloven. Maar ik ben ook een eikel, schijnt....

1001? post ze dan maar.

Lay-out? Lol, jij bepaalt of iets waar is of niet aan de hand van de lay-out? "Never judge a book by its cover"

pi_6364182
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:43 schreef Nyrem het volgende:

[..]

1001? post ze dan maar.

Lay-out? Lol, jij bepaalt of iets waar is of niet aan de hand van de lay-out? "Never judge a book by its cover"

laatmaar, je begrijpt het niet merk ik wel..
pi_6364196
Nooit iets uitsluiten lijkt me.
De bron verteld dat hij een camera heeft gevonden die bijna totaal was weggesmolten door extreme hitte. Een deel vh fotorolletje heeft hij kunnen redden. (zegt de bron)
quote:
The images on the film sent chills down my spine. When I finally developed the photos and blew them up, I couldn't believe what I was seeing. It made me wonder what the hell was about to happen on the planet!
pi_6364197
Ik heb het even doorgelezen. Tja, wat moet je ervan zeggen. Iedereen kan wel zo'n verhaaltje verzinnen. Maar goed, we zullen zien op 8 maart 2003 .
It's easier to get forgiveness than permission.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:46:44 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6364198
Gebookmarked heeft...

Als ze maar niet gaan zeggen op 8 Maart dat er op 14 Maart helemaal geen xbox live komt

The truth was in here.
pi_6364199
We zullen dit topic de 9e omhoog schoppen, ok?
pi_6364201
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:38 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik vind het een erg vaag verhaal, beetje enemy of the state achtig. Maar ik kan me op zich voorstellen dat dit waar is. Aan de andere kant, als dit zo is waarom doet hij het dan zo? Ik zou die foto's vast op internet zetten en op zo veel mogelijk sites verspreiden, daarna naar de pers stappen en als ze je oppakken bevestigen dat je het hele verhaal aan genoeg andere mensen hebt verteld die het vertellen als jij ze niet e-mailt om een bepaalde tijd.

Het verhaal is behoorlijk goed maar ik denk toch dat het hartstikke nep is

zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:47:08 #12
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364207
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:45 schreef ED2 het volgende:

[..]

laatmaar, je begrijpt het niet merk ik wel..

Goede redenatie. Ik begrijp denk ik heel veel, ik heb alleen weinig begrip voor mensen die doen alsof ze alles weten.
pi_6364218
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:47 schreef Nyrem het volgende:

[..]
ik heb alleen weinig begrip voor mensen die doen alsof ze alles weten.

Dat doe ik zeker niet. Ik heb alleen door de jaren geleerd waar je wel en niet betrouwbare informatie vandaan haalt. En van de door jouw gegeven site niet is mijn indruk.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:48:28 #14
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364219
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:46 schreef ED2 het volgende:
We zullen dit topic de 9e omhoog schoppen, ok?
Als het je niet interesseert gaan dan lekker in een ander topic kloten.
pi_6364221
Oja, als het zo geheim moet blijven, waarom is die site dan nog niet geblokkeerd door een of andere geheime dienst?
It's easier to get forgiveness than permission.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:49:08 #16
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364227
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:46 schreef Bastard het volgende:
Gebookmarked heeft...

Als ze maar niet gaan zeggen op 8 Maart dat er op 14 Maart helemaal geen xbox live komt

zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:49:40 #17
22259 Fogerty
slapende account
pi_6364232
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:46 schreef erikh het volgende:
Aan de andere kant, als dit zo is waarom doet hij het dan zo? Ik zou die foto's vast op internet zetten en op zo veel mogelijk sites verspreiden, daarna naar de pers stappen en als ze je oppakken bevestigen dat je het hele verhaal aan genoeg andere mensen hebt verteld die het vertellen als jij ze niet e-mailt om een bepaalde tijd.
Inderdaad. Als het echt is pakt hij het enorm dom aan, en geeft de CIA of wie dan ook leuk tot 8 maart de tijd om hem op te sporen en uit de weg te ruimen

Het is dus ongetwijfeld hartstikke nep. Jammer eigenlijk! Had wel zin in iets spannends

Hieperdepiep hoera!
pi_6364239
Hij is bang dat hij gepakt wordt, maar wil wel dat iedereen weet wat hij ontdekt heeft.
In plaats van het zo snel mogelijk bekend te maken, gaat hij eerst een site bouwen waar hij opzet dat hij het pas op 8 maart 2003 bekend gaat maken.
Erg logisch ja
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:50:48 #19
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364244
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:48 schreef ED2 het volgende:

[..]

Dat doe ik zeker niet. Ik heb alleen door de jaren geleerd waar je wel en niet betrouwbare informatie vandaan haalt. En van de door jouw gegeven site niet is mijn indruk.

Dat is knap van je; iets waar wetenschappers de grootste moeite mee hebben doe jij in 1 oogopslag
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:50:49 #20
37715 lieve_kleine_Darla
Ik lijk wel een poppetje
pi_6364245
Ik ga het eerst even lezen en kom er dan zeker even op terug hier.

Tot later!

Klein klein kleutertje wat doe je in mijn hof?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:52:45 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6364261
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:50 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:
Ik ga het eerst even lezen en kom er dan zeker even op terug hier.

Tot later!

Dus je denkt ik post alvast om mn postaantal op te krikken
The truth was in here.
pi_6364263
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:48 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Als het je niet interesseert gaan dan lekker in een ander topic kloten.

Ik probeer alleen iets duidelijk te maken, maar dat schijnt nooit te mogen. Je mag allen zeggen 'jah, interessant' en nooit '9 van de 10 keer is het onzin' want jah 'je kunt niets uitsluiten'. (Zelfs iteejer zegt dit...)

En tuurlijk dat is zo.. maar ja zoals je zegt: je kunt nooit ook maar iets uitsluiten. Maar je kunt er simpelweg niet aan gaan beginnen al die mogelijkheden op te noemen van dan ben je voor 1 sec geschiedenis al oneindig lang bezig. Maar dat zal ik ook wel nietmogen zeggen.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:53:39 #23
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364269
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:48 schreef Glacius het volgende:
Oja, als het zo geheim moet blijven, waarom is die site dan nog niet geblokkeerd door een of andere geheime dienst?
Volgens mij heeft hij wel al rare zaken meegemaakt wat kan duiden op inmening van geheime diensten etc?
quote:
I had never experienced anything like this before, but I'd been told by a friend that if the cursor ever moved by itself and there was a 'whirring' from the hard-drive, they were the sure signs that indicated someone was hacking into my computer. I picked up the handset to phone my friend. I wanted to tell him what had just happened. My eyes bugged with surprise as I heard a 'clicking' sound. Someone was tapping my phone. My gut feeling told me to get the hell out of the house.
Natuurlijk kan het een goede pr stunt zijn voor de nieuwest sci-fi thriller ofzo..... maar het kan net zo goed waarheid zijn.
pi_6364277
Het is gewoon iemand die het leuk vindt om in de belangstelling te komen met zijn site, helaas zal hem dat niet lukken omdat tegenwoordig om de haverklap een of andere halve zool met een vaag verhaal op de proppen komt.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:55:51 #25
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6364292
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:52 schreef ED2 het volgende:

[..]

Ik probeer alleen iets duidelijk te maken, maar dat schijnt nooit te mogen. Je mag allen zeggen 'jah, interessant' en nooit '9 van de 10 keer is het onzin' want jah 'je kunt niets uitsluiten'. (Zelfs iteejer zegt dit...)

En tuurlijk dat is zo.. maar ja zoals je zegt: je kunt nooit ook maar iets uitsluiten. Maar je kunt er simpelweg niet aan gaan beginnen al die mogelijkheden op te noemen van dan ben je voor 1 sec geschiedenis al oneindig lang bezig. Maar dat zal ik ook wel nietmogen zeggen.

Ik zeg toch ook al dat het ook net zo goed fictie kan zijn????? Of niet.... Maar het was duidelijk dat jij het hele verhaal op die site nog niet hebt of had gelezen. Vandaar mn eerste reactie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')