Ik herkende Karina. Zit schuin achter Johan.quote:
neuh niet echt,quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Allemaal al nerveus voor zondag?
Geduchte tegenstander met geduchte coach![]()
JA! Best wel. Zin in ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
moggequote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
neuh niet echt,
zo even wat dingetjes doen,en dan truth forum doen opleven
quote:
Het wordt sowieso een top(sport)weekend!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
mogge, nee hoor, is ook nog heel ver weg
Die komma kan ik je lenen, de rest moet je zelf bij elkaar scharrelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:06 schreef theguyver het volgende:
Zit beetje krap bij kas maar kan iemand mij 1,3 miljoen dollar lenen, wil een mech halen!
Heb je de mening van de POL SC gevraagd over jeugdzorg en scholen? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bij POLCafe gevraagd naar mijn ervaring met jeugdzorg,hulpverleners en scholen.
*heeft nog steeds enorme moeite mee*
Nee,onderwerp ging over scholen en jeugdzorg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je de mening van de POL SC gevraagd over jeugdzorg en scholen? Of begrijp ik je verkeerd?
Oh zoquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nee,onderwerp ging over scholen en jeugdzorg.
Hey Scrumquote:
Wedstrijd net afgezetquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum![]()
Wat vind je van de wedstrijd tot nu toe? Ik had verwacht dat Duitsland wel meer zou scoren eigenlijk.
VI gisteren meer dan een miljoen kijkers. Niet verkeerd he?
Dat gezanik begrijp ik ook niet. Soms lijkt het wel alsof men zeurt om het zeuren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wedstrijd net afgezetVond er niet heel veel aan dus andere dingen aan het doen.
VI vond ik gister wel aardig, wel mooi dat de kijkcijfers terug zijn! Verdiend ook. Blijf erbij dat ik dat gezeur echt niet snap van heel veel mensen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |