Ik herkende Karina. Zit schuin achter Johan.quote:
neuh niet echt,quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Allemaal al nerveus voor zondag?
Geduchte tegenstander met geduchte coach![]()
JA! Best wel. Zin in ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
moggequote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
neuh niet echt,
zo even wat dingetjes doen,en dan truth forum doen opleven
quote:
Het wordt sowieso een top(sport)weekend!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
mogge, nee hoor, is ook nog heel ver weg
Die komma kan ik je lenen, de rest moet je zelf bij elkaar scharrelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:06 schreef theguyver het volgende:
Zit beetje krap bij kas maar kan iemand mij 1,3 miljoen dollar lenen, wil een mech halen!
Heb je de mening van de POL SC gevraagd over jeugdzorg en scholen? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bij POLCafe gevraagd naar mijn ervaring met jeugdzorg,hulpverleners en scholen.
*heeft nog steeds enorme moeite mee*
Nee,onderwerp ging over scholen en jeugdzorg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je de mening van de POL SC gevraagd over jeugdzorg en scholen? Of begrijp ik je verkeerd?
Oh zoquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nee,onderwerp ging over scholen en jeugdzorg.
Hey Scrumquote:
Wedstrijd net afgezetquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum![]()
Wat vind je van de wedstrijd tot nu toe? Ik had verwacht dat Duitsland wel meer zou scoren eigenlijk.
VI gisteren meer dan een miljoen kijkers. Niet verkeerd he?
Dat gezanik begrijp ik ook niet. Soms lijkt het wel alsof men zeurt om het zeuren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wedstrijd net afgezetVond er niet heel veel aan dus andere dingen aan het doen.
VI vond ik gister wel aardig, wel mooi dat de kijkcijfers terug zijn! Verdiend ook. Blijf erbij dat ik dat gezeur echt niet snap van heel veel mensen..
Doen ze ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gezanik begrijp ik ook niet. Soms lijkt het wel alsof men zeurt om het zeuren.
Ja, idd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen ze ook. Nederlanders zijn daar erg goed in
Het belangrijkstequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, idd.
Nou wij hebben gisteren weer genoten Scrum en blijkbaar 999.998 anderen ook![]()
En over een klein uurtje weer
Vast wel!quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het belangrijkste
Zouden we voor het WK afgelopen is topicje #150 aantikken?Dubbel feestje.
Idd, da's een beetje mwah. Misschien is ie vrij veel stil, maar dat zal wel niet. En als ie stil is heeft ie nog steeds een lelijk hoofd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel!
Vanavond is Jack Spijkerman er. Mwah
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, da's een beetje mwah. Misschien is ie vrij veel stil, maar dat zal wel niet. En als ie stil is heeft ie nog steeds een lelijk hoofd.
Half uurtje nog, dan zullen we het gaan meemakenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zal nu wel het hoogste woord hebben.
Lekker he?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Half uurtje nog, dan zullen we het gaan meemaken
Kieft probeert de actie van Suarez goed te praten. Dat kan gewoon niet goedgepraat worden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk! Broekje uit en gaaaaaaaan!
Nee, eens. Maar ook wel beetje met hem, dit is niet minder erg dan die elleboog wat ze ook lieten zien natuurlijk. Net zo erg. Maar dat betekent gewoon dat Suarez 8 maanden had moeten krijgen, of een jaar wat mij betreft en die elleboog ook. Dat betekent niet dat ze beide maar minder straf hadden moeten hebben. Vind ik danquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kieft probeert de actie van Suarez goed te praten. Dat kan gewoon niet goedgepraat worden.
Ja helemaal mee eens. Hij is nu een dure last voor Liverpool .quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eens. Maar ook wel beetje met hem, dit is niet minder erg dan die elleboog wat ze ook lieten zien natuurlijk. Net zo erg. Maar dat betekent gewoon dat Suarez 8 maanden had moeten krijgen, of een jaar wat mij betreft en die elleboog ook. Dat betekent niet dat ze beide maar minder straf hadden moeten hebben. Vind ik dan.
Derksen ook met z'n nadelig voor Liverpool. Tja! Als ik morgen voor iets een maand moet brommen is dat nadelig voor mijn werkgever. Ik raak mijn baan dan kwijt. Suarez krijgt gewoon tonnen per maand op z'n bankje gestort.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kieft probeert de actie van Suarez goed te praten. Dat kan gewoon niet goedgepraat worden.
goed bij jouquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja hallo!! Hoe is het ermee dan!?!?
Huisgenoot gaat weg 1 augustus weer plek vrij, mja is super gozer zal m missenquote:
Oeh ik denk niet dat je vriendin het daar mee eens isquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Huisgenoot gaat weg 1 augustus weer plek vrij, mja is super gozer zal m missen![]()
Maar hoop doet leven hopelijk de volgende huisgenoot een nieuwe leuke jonge dame
triootjequote:Op donderdag 26 juni 2014 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh ik denk niet dat je vriendin het daar mee eens is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |