geweldig, nu nog even niet onzeker topickapen, kan dat?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:37 schreef µ het volgende:
US congressman Jared Polis rose to prominence among digital currency enthusiasts earlier this year when he issued a satirical response to calls from lawmakers seeking to ban bitcoin, a move that was widely acclaimed by those in the community fed up with uninformed policies from Washington.
http://www.coindesk.com/j(...)bitcoin-us-congress/
Leuk om te zien.
ja bazelt u voort,wij gaan even verder met de werkelijke werld, vind u bazelaar het erg?quote:
Heeft de community het weer gedaan?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:39 schreef Maxbet het volgende:
De Dogecar start nu ergens weer
Levert toch iedere keer wel weer mooie plaatjes op
[ afbeelding ]
prachtig, maar plaatjes, vullen geen gaatjes.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:39 schreef Maxbet het volgende:
De Dogecar start nu ergens weer
Levert toch iedere keer wel weer mooie plaatjes op
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit vanwege een stem actie.quote:
^^^^^quote:Op zondag 22 juni 2014 21:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij is dit vanwege een stem actie.
Over een tijdje staan ze weer op de wagen als onderdeel van een Reddit wrap
Je heb snel even gekeken ja. Lachen communityquote:Op zondag 22 juni 2014 21:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij is dit vanwege een stem actie.
Over een tijdje staan ze weer op de wagen als onderdeel van een Reddit wrap
ja, lachen die plaatquote:Op zondag 22 juni 2014 21:43 schreef µ het volgende:
[..]
Je heb snel even gekeken ja. Lachen community.
Weten we al waar die opleving door kwam?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die lijkt hard op weg om weer onder de 20 te gaan zitten....
Ik kocht op 253quote:Op zondag 22 juni 2014 21:45 schreef µ het volgende:
Ik heb ongeveer op het duurste moment BC ingekocht____
Het is eigenlijk ook onvoorstelbaar dat een cryptocurrency die ook nog als grap ontstaan is zo prominent aanwezig is bij iets zo mainstream als NASCAR. Heel veel exposure op TV ook door die grote kop achterop, vinden ze toch mooi om te laten zien.quote:
* µ op 255quote:Op zondag 22 juni 2014 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kocht op 253.
Maar goed, beter dan op 350.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |