Haha zei het net hier dat ik niks heb ingezet, als ik had móéten kiezen zou ik gelijkspel hebben gedaan denk.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:21 schreef Nattekat het volgende:
ZK speelt nog slechter dan Algerije
Jammer dat Rois geen voorspelling heeft gedaan
Ik herinner me nog hoe belachelijk slecht Algerije speelde, vond dat het gokje wel waard. Zoals eerder is gezegd: regelmatig 10BC inzetten en je loopt vanzelf wel binnenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha zei het net hier dat ik niks heb ingezet, als ik had móéten kiezen zou ik gelijkspel hebben gedaan denk.
En das 1-0quote:Op zondag 22 juni 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik herinner me nog hoe belachelijk slecht Algerije speelde, vond dat het gokje wel waard. Zoals eerder is gezegd: regelmatig 10BC inzetten en je loopt vanzelf wel binnen
0-1quote:
potverdomme, alle winst in bit<insert> weg door een doelpunt, het is wel duidelijk dat dit de nieuwe Wereld Valuta isquote:Op zondag 22 juni 2014 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0-1
Ik moet hier maar mee stoppen, al mijn winst van mintpal gaat gelijk hier weg
Ik zou BC invoeren op Mintpal, en de uitkomst in BTC op BTC-e invoeren.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:28 schreef µ het volgende:
Wat is een snelle manier om BC naar USD-waarde op te zoeken?
nillquote:Op zondag 22 juni 2014 21:28 schreef µ het volgende:
En een makkelijkere manier?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou BC invoeren op Mintpal, en de uitkomst in BTC op BTC-e invoeren.
coinmarketcapquote:Op zondag 22 juni 2014 21:28 schreef µ het volgende:
NUL?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:29 schreef µ het volgende:
[..]
En een makkelijkere manier?. Een soort preev?
http://preev.com/
het resultaat is nog steeds nul, nul.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:30 schreef µ het volgende:
Coinmarketcap zou een soort preev-achtige service op moeten zetten.
Hebben ze toch al?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:30 schreef µ het volgende:
Coinmarketcap zou een soort preev-achtige service op moeten zetten.
Yes ik zie. Houden we het daar voorlopig bijquote:Op zondag 22 juni 2014 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Linksboven kan je de currencie veranderen.
nul = nul, hoe moeilijk is dat nou?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:34 schreef µ het volgende:
Ik bedoel: gewoon 1 waarde invoeren en omzetten naar 1 andere currency. En dat kunnen bookmarken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |