https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Jijquote:
kom, je kent vast je historiequote:Op zondag 22 juni 2014 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lapohunten op topics waar je nooit post
Beter vliegen ze er snel uit het toernooiquote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Mooi
Klote Belgen
Dat grapje kost me 3 + 44 + 37 Blackcoins
Dat geldt niet allen voor Belgen hoor.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beter vliegen ze er snel uit het toernooi
Algerije was toch die ploeg die zo slecht is dat ze maar een paar doelpogingen maakten tegen die Belgen?quote:
Ik weet het niet... Niet gezien.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Algerije was toch die ploeg die zo slecht is dat ze maar een paar doelpogingen maakten tegen die Belgen?
je mag TS wel wat FOK! etiquette bijbrengen om te beginnen.quote:
360 ging ie zelfs geloof ik op Mintpal. Ik zat er ook niet in, maar heb wel braaf meegekekenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:58 schreef Joosie200 het volgende:
Potver, kijk ik naar een wedstrijd waarin België zich ontpopt tot Argentinië met Origi als Messistijgt RZR gewoon even naar de 300 terwijl ik er niet in zit omdat Mintpal tijdens de wedstrijd het leuk vind om RZR toe te voegen
Meanwhile zakken natuurlijk super en QUE in
360... dat nadert de 400 al aardigquote:Op zondag 22 juni 2014 20:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
360 ging ie zelfs geloof ik op Mintpal. Ik zat er ook niet in, maar heb wel braaf meegekeken
Was dat voor je topic of na je topic kaap?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
360 ging ie zelfs geloof ik op Mintpal. Ik zat er ook niet in, maar heb wel braaf meegekeken
Tja zou het.... 300k klinkt al zo duurquote:Op zondag 22 juni 2014 20:02 schreef Joosie200 het volgende:
Tis dat ik nu vast zit in super en que en beiden omlaag zijn gedonderd, anders wist ik het wel. RZR kennende is 294 nog niet laag genoeg, morgenochtend 400/500. Wat nu duur kopen op 294
Klinkt dat even zuur als topickaap?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja zou het.... 300k klinkt al zo duur
Die neiging heb ik al vaak gehad met andere coins zoals andere 100% stijgers op Bittrex. Komt omdat er op Mintpal dan dikwijls een dikke daling komt, dus ik vraag me af of RZR echt de nieuwe DRK is. Zo ja, dan kan het hard gaanquote:Op zondag 22 juni 2014 20:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja zou het.... 300k klinkt al zo duur
Kap eens even met je gezeur en getroll.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:03 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Klinkt dat even zuur als topickaap?
kap eens even met dit en wordt volwassen, of denk je dat BIT zomaar gesloten is?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kap eens even met je gezeur en getroll.
quote:
True... Maar ik wil er op 250 ofzo wel in. Mocht het zo diep nog gaanquote:Op zondag 22 juni 2014 20:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die neiging heb ik al vaak gehad met andere coins zoals andere 100% stijgers op Bittrex. Komt omdat er op Mintpal dan dikwijls een dikke daling komt, dus ik vraag me af of RZR echt de nieuwe DRK is. Zo ja, dan kan het hard gaan
Gaje inzetten op komende wedstrijd?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn versterking is gearriveerd
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:11 schreef DaMart het volgende:
Ik had nog 1 satoshi op Poloniex staan... door die giveaway is dat wel een leuke winst... 1903700#.
Meestal zijn die giveaways van coins die je niet kunt verkopen omdat ze onder het minimumverkoopbedrag zittenquote:
Gewoon blij zijn met wat je krijgtquote:Op zondag 22 juni 2014 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal zijn die giveaways van coins die je niet kunt verkopen omdat ze onder het minimumverkoopbedrag zitten.
Kudos to you, dan heb je al vele malen meer realisme dan de gemiddelde topickaper.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:09 schreef Joosie200 het volgende:
Piramidespel absoluut niet, gokken zeker wel
Nu is het alles behalve gunstig. Algerije is echt een kutploeg en ik durf niet te veel op één ploeg te gaan. Ik kan niet voor ZK gaan met break-even op gelijkspel dus ik wacht nog even af. Dit keer een minuutje eerderquote:
5min voor tijd verandert ook niet zo gek veel meer. Waarom zo op de laatste nipquote:Op zondag 22 juni 2014 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is het alles behalve gunstig. Algerije is echt een kutploeg en ik durf niet te veel op één ploeg te gaan. Ik kan niet voor ZK gaan met break-even op gelijkspel dus ik wacht nog even af. Dit keer een minuutje eerder
Ow sorry, is dit het goktopic, ik dacht bitcoins alles behalve gokken was?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is het alles behalve gunstig. Algerije is echt een kutploeg en ik durf niet te veel op één ploeg te gaan. Ik kan niet voor ZK gaan met break-even op gelijkspel dus ik wacht nog even af. Dit keer een minuutje eerder
Verandert juist het meest de laatste 5 minuten. Ik had achteraf beter alles in mijn wallet kunnen laten net, ik twijfelde ook nog een paar seconden of ik het wel moest doen, heeft me de kop gekostquote:Op zondag 22 juni 2014 20:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
5min voor tijd verandert ook niet zo gek veel meer. Waarom zo op de laatste nip
Ik ga denk voor de wedstrijd erop nog een keer 20 inzetten. maar weet nog niet op wie
En deze laat ik voor wat het is.
geen 700% winstquote:Op zondag 22 juni 2014 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verandert juist het meest de laatste 5 minuten. Ik had achteraf beter alles in mijn wallet kunnen laten net, ik twijfelde ook nog een paar seconden of ik het wel moest doen, heeft me ook de kop gekost
Misschien een paar %, maar dat maakt niet zo gek veel uit op je inzet. Scheelt je misschien 1 of 2 BC op je berekening vooraf. Te laat zijn kost meer blijktquote:Op zondag 22 juni 2014 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verandert juist het meest de laatste 5 minuten. Ik had achteraf beter alles in mijn wallet kunnen laten net, ik twijfelde ook nog een paar seconden of ik het wel moest doen, heeft me de kop gekost
Jup... heel even leek het erop dat ik enorm veel mazzel had en het me juist BC opbrachtquote:Op zondag 22 juni 2014 20:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien een paar %, maar dat maakt niet zo gek veel uit op je inzet. Scheelt je misschien 1 of 2 BC op je berekening vooraf. Te laat zijn kost meer blijkt
Het zijn net Duitsers zo in de laatste paar minuten scorenquote:Op zondag 22 juni 2014 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jup... heel even leek het erop dat ik enorm veel mazzel had en het me juist BC opbracht
87e minuutquote:Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het zijn net Duitsers zo in de laatste paar minuten scoren
Alleen Duitsers zouden de topictitel kapen, helemaal waar deze post!quote:Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het zijn net Duitsers zo in de laatste paar minuten scoren
Je moet toegeven dat al meer is dan het aantal hersencellen dat een bitcoinert heeftquote:Op zondag 22 juni 2014 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Eng... kwam net op NL1 een item voorbij over een hele familie met elk 12 vingers en tenen
Aliensquote:Op zondag 22 juni 2014 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Eng... kwam net op NL1 een item voorbij over een hele familie met elk 12 vingers en tenen
Dus eigenlijk zegt hij: gooi je RZR weg en koop Veil?twitter:CryptoCobain twitterde op zondag 22-06-2014 om 20:21:08VEIL will probably counter-bubble RZR the same way MEOW did DOGE, Spain/Maza did Aurora and White did Black. reageer retweet
yep, burry your head deaper!quote:Op zondag 22 juni 2014 20:28 schreef DaMart het volgende:
Dus eigenlijk zegt hij: gooi je RZR weg en koop Veil?twitter:CryptoCobain twitterde op zondag 22-06-2014 om 20:21:08VEIL will probably counter-bubble RZR the same way MEOW did DOGE, Spain/Maza did Aurora and White did Black. reageer retweet
.
Nee; blijf er ver van weg.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:28 schreef DaMart het volgende:
.
nee, denk het ook nietquote:Op zondag 22 juni 2014 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Winst voor ZK levert nog steeds enkel verlies op in het meest gunstige geval
Denk niet dat het nog wat gaat worden.
Er was toch een manier om reacties van sommige users niet te tonen? Of moest je daar een abo voor hebben?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:28 schreef DaMart het volgende:
.
Abo, ik had er één in de tijd van GTANoobquote:Op zondag 22 juni 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er was toch een manier om reacties van sommige users niet te tonen? Of moest je daar een abo voor hebben?
En toen je ABO was afgelopen kocht je een brug?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Abo, ik had er één in de tijd van GTANoob
Mja jammer.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Abo, ik had er één in de tijd van GTANoob
Nee, toen was hij al verdwenenquote:Op zondag 22 juni 2014 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen je ABO was afgelopen kocht je een brug?.
WIl je me laten posten dat dat wel het summum van de strategie van FOK! is, users het summum van bagger laten posten, om vervolgens mensen te laten betalen om inhoudelijke reacties op die trash niet al ten laten zien, om de betalende user te laten geloven dat ze GOD zijn?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er was toch een manier om reacties van sommige users niet te tonen? Of moest je daar een abo voor hebben?
En na 400 komt 500.. nog even en hij raast DRK voorbij. In dat geval is zelfs 330 ipv 1600 met Dark nu nog niet duur genoegquote:
Op Twitter zag ik iemand al de verwachting uitspreken dat hij de huidige koers van DRK nog gaat inhalen, maar dat zal nog wel even duren, denk ikquote:Op zondag 22 juni 2014 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En na 400 komt 500.. nog even en hij raast DRK voorbij. In dat geval is zelfs 330 ipv 1330 met Dark nu nog niet duur genoeg
ja, denk het ook, heeeeeeel lang.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Twitter zag ik iemand al de verwachting uitspreken dat hij de huidige koers van DRK nog gaat inhalen, maar dat zal nog wel even duren, denk ik.
coinmarketcap is belangrijkerquote:Op zondag 22 juni 2014 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En na 400 komt 500.. nog even en hij raast DRK voorbij. In dat geval is zelfs 330 ipv 1600 met Dark nu nog niet duur genoeg
Die checkte ik net.. RZR 1,048 miljoen, DRK 4,406 miljoen coins. Dan zou ie dus gewoon 4x de waarde van DRK moeten kunnen halenquote:
Maar dan lees je dit.. klopt het dat MEOW DOGE counterde?twitter:CryptoCobain twitterde op zondag 22-06-2014 om 20:21:08VEIL will probably counter-bubble RZR the same way MEOW did DOGE, Spain/Maza did Aurora and White did Black. reageer retweet
Neequote:Op zondag 22 juni 2014 20:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die checkte ik net.. RZR 1,048 miljoen, DRK 4,406 miljoen coins. Dan zou ie dus gewoon 4x de waarde van DRK moeten kunnen halen
In theorie kan het wel, maar is van meerdere dingen afhankelijk.quote:
Voor een paar mensen welquote:
Ja, theorie en praktijk zijn verschillende dingen. Klopt helemaal, maar gezien dit een coin met weinig aanbod is, plus geen premine zie ik er een nieuwe XC met stijgpotentieel in. Op den duur kakte die ook in nadat DRK en XC modder gingen gooien, maar toch. Plus RZR is een coin toegevoegd door Mint, en die doen het beter dan coins toegevoegd door nummer 1 op de votinglist. Ben benieuwd of ie nog naar 500 gaat, want dan is dit nog niet duur, al kun je een 100% gevalletje wel vergeten met nu instappenquote:Op zondag 22 juni 2014 20:47 schreef Sands het volgende:
[..]
In theorie kan het wel, maar is van meerdere dingen afhankelijk.
Dat is de eerste eerlijke post in dit gekaapt ego me me make me ritich fuck the rest topic. Kudos to Sands.!quote:
tjsa, 100%, maar wie?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, theorie en praktijk zijn verschillende dingen. Klopt helemaal, maar gezien dit een coin met weinig aanbod is, plus geen premine zie ik er een nieuwe XC met stijgpotentieel in. Op den duur kakte die ook in nadat DRK en XC modder gingen gooien, maar toch. Plus RZR is een coin toegevoegd door Mint, en die doen het beter dan coins toegevoegd door nummer 1 op de votinglist. Ben benieuwd of ie nog naar 500 gaat, want dan is dit nog niet duur, al kun je een 100% gevalletje wel vergeten met nu instappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |