quote:Op zondag 22 juni 2014 18:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tr gemacht van je post, onzinnige reactie
Nee, was met vrienden naar het oorlogmuseum in Otterlo. Heb daar vieze limbo's gehoord over ons mamquote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
Is het gezellig achterin de auto bij papa en mama
Had ze gepopt dan, heb je niks aanquote:Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, was met vrienden naar het oorlogmuseum in Otterlo. Heb daar vieze limbo's gehoord over ons mam
NStudiootjeBquote:Op zondag 22 juni 2014 18:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tr gemacht van je post, onzinnige reactie
Brabant. Wij zeggen geen ons mamquote:Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, was met vrienden naar het oorlogmuseum in Otterlo. Heb daar vieze limbo's gehoord over ons mam
waarom. ik was al om 10 uur aan het bierquote:
Kan me heul niet schelen. En wat is de deal met asperges. Iedereen verkoopt die langs de kantquote:
Waar?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kan me heul niet schelen. En wat is de deal met asperges. Iedereen verkoopt die langs de kant
die 5 reacties en daarvan zijn 3 reacties uit dit topic gemachtquote:
langs de kant van de weg, restaurants etc.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
langs de kant van de weg, restaurants etc.
In limburg of waar bedoel jequote:Op zondag 22 juni 2014 18:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
langs de kant van de weg, restaurants etc.
Gelderland en langs de weg naar venrayquote:
Geen idee. Das geen limburgquote:Op zondag 22 juni 2014 18:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gelderland en langs de weg naar venray
Moet je maar niet naar de McDonalds gaanquote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef donald_dick het volgende:
De laxeermiddel in de vorm van McDonalds zit er weer in, nu hopen dat we op tijd thuis zijn voor wegmisbruikers
Waarom zou ik moeteb weten waarom ze in gelderland asperges verkopen langs de wegquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef donald_dick het volgende:
De laxeermiddel in de vorm van McDonalds zit er weer in, nu hopen dat we op tijd thuis zijn voor wegmisbruikers
Kan, maar niet iedereen was het daar mee eens. En ik ben geen zielige kindje in Afrika dat gaat zoeken naar etenquote:
Dat is wel beter. Altijd op +2 graden afgeleverd bij de supermarktquote:
zo'n soppig stukje fabrieksvleesquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is wel beter. Altijd op +2 graden afgeleverd bij de supermarkt
+2 graden ? Mag heul nietquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is wel beter. Altijd op +2 graden afgeleverd bij de supermarkt
Of zijn het diepvries hamburgers die je moet opwarmen in de magnetronquote:
Mij zie je daar niet binnenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Altijd dat haten op de Mac, terwijl iedereen het toch gewoon eet
Mac daadwerkelijk lekker vindenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Altijd dat haten op de Mac, terwijl iedereen het toch gewoon eet
+2 is alles boven de 2 gradenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of zijn het diepvries hamburgers die je moet opwarmen in de magnetron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |