Frits.. nahh okquote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Frits ziet liever iets andersvandaar sorry
Maar ze hebben echt een klik en zijn nu best buddiesquote:Op zondag 22 juni 2014 18:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Als ze 3 woorden met elkaar hebben gewisseld is het veel.
Nee hoor, Ivan en Ruud zijn de beste maatjes.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Ivan komt de kamer binnen en baalt van de zooi die Ruud daar heeft gemaakt.
hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef Oekaboe het volgende:
Ik heb begrepen dat er rond 21.00 een nieuwe in komt.
Billy ziet er zo een stuk beter uit met dat boek voor d'r harsesquote:Op zondag 22 juni 2014 18:43 schreef Mirjam152 het volgende:
Kuch, kuch. Ahum. Hihihihihi. Kuch, kuch.
[ afbeelding ]
Ja? Hoe? Of van wie?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef Oekaboe het volgende:
Ik heb begrepen dat er rond 21.00 een nieuwe in komt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef Injetta het volgende:
Ivan wil weten wanneer ze het gelukkigste is in haar leven.
Samen zijn met familie en de geboorte van de kinderen van haar zus.
En heel gek.... vlak voordat haar vader overleed.
Ivan Grozny ( Ivan de Verschrikkelijke), laat hem dat daadwerkelijk waar gaan maken richting Ruudquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Ivan komt de kamer binnen en baalt van de zooi die Ruud daar heeft gemaakt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Frits ziet liever iets andersvandaar sorry
Dat mens heeft geen idee waar ze voor staat.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:49 schreef PoezeligDing het volgende:
'Geluk staat bij ons echt boven aan, dat zit in hele kleine dingetjes'
Ik weet het niet hoor vieze kut, maar gisteren werd je nog gelukkig van dikke piemels, meervoud.
Ze vergeet haar sekse veranderende operatie te noemenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef Injetta het volgende:
Ivan wil weten wanneer ze het gelukkigste is in haar leven.
Samen zijn met familie en de geboorte van de kinderen van haar zus.
En heel gek.... vlak voordat haar vader overleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |