Ik ben dus niet de enige met dat voorgevoelquote:Op zondag 22 juni 2014 12:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn (treurige) voorspelling: Massa vindt een manier om het helemaal zelf te verpesten.
Al een half uurquote:Op zondag 22 juni 2014 13:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sky is begonnen met hun voorbeschouwing
Zo'n 30 minuten geledenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sky is begonnen met hun voorbeschouwing
of nog erger: Bottas en Massa gaan er samen af in de eerste bocht...quote:Op zondag 22 juni 2014 12:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn (treurige) voorspelling: Massa vindt een manier om het helemaal zelf te verpesten.
Is ook niet zo'n vreemd voorgevoel, ik hoop voor hem dat het anders (goed af) looptquote:Op zondag 22 juni 2014 13:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met dat voorgevoel
Dat hoop ik ook, maar ik deel jullie voorgevoelquote:Op zondag 22 juni 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet zo'n vreemd voorgevoel, ik hoop voor hem dat het anders (goed af) loopt
Ik ook. Elke minuut zo'n 30s bufferen. Dit 5x aan 'n stuk en dan gooit ie me eruit.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:19 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik wordt elke keer eruit gegooit bij de sky stream op mij rasberry pi. Iemand hier een oplossing voor??
Waarom in DM? Dat kan toch gewoon in het topic?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand weer een goede stream doorgeven in dm? Die van vorige week is down
Waarom zappen jullie dan niet gewoon naar de Duitser, is het op de tv en zit gewoon in het basis pakketquote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ook. Elke minuut zo'n 30s bufferen. Dit 5x aan 'n stuk en dan gooit ie me eruit.
Ik heb de vraag al in het algemeen topic van XBMChub gegooid, maar blijkbaar weet niemand een antwoord....
Nee...quote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom in DM? Dat kan toch gewoon in het topic?
Hoezo dat niet? Ligt er weer een of andere kutmod daarover te zeiken of wat?quote:
Je gaat een goede hd stream niet aan een gigantisch publiek doorsluizenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo dat niet? Ligt er weer een of andere kutmod daarover te zeiken of wat?
Zoveel mensen zitten toch niet in dit topic?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat een goede hd stream niet aan een gigantisch publiek doorsluizen
Geen RTL hier, ik woon in Belgiëquote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom zappen jullie dan niet gewoon naar de Duitser, is het op de tv en zit gewoon in het basis pakket
166 lurkers in dit topic alleen alquote:Op zondag 22 juni 2014 13:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoveel mensen zitten toch niet in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |