SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Festival Informatie
Tickets
Spotify
Youtube
Festival Trailers:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Dat viel me 100% mee eerlijk gezegd. Publiek leek actiever dan bij Babyshambles.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:13 schreef AMDB het volgende:
Miles Kane was weer geweldig, maar het publiek kwam er niet helemaal in.
Ja? Links vooraan was het vrij rustig. Maar veel jonge meisjes daar, dat scheelt wel qua springen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:17 schreef TC03 het volgende:
Franz Ferdinand was een topshow. Wat mij positief verraste was hoe ze Can't Stop Feeling en Ulysses uitvoerden. Liep over in een soort bombastische technoshow, had ik niet verwacht. De uitvoering was in elk geval een tien met een griffel.
[..]
Dat viel me 100% mee eerlijk gezegd. Publiek leek actiever dan bij Babyshambles.
Pink Mountaintops was goed maar wel totaal niet meer psychedelisch te noemen. Eerder ontzettend kraut.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef methodmich het volgende:
Iemand bij Pink Mountaintops geweest? Dat album is geweldig, ben benieuwd of ze live ook goed zijn.
En Daryll-Ann, iemand?
Of Broken Twin?
0:54? Aziaten waren dun gezaaid op BKS.quote:
Pink Mountain Tops was wel ok, meteen als eerste nummer het beste nummer van de plaat en daarna werd het dus niet meer zo goed.... maar wel prima.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef methodmich het volgende:
Iemand bij Pink Mountaintops geweest? Dat album is geweldig, ben benieuwd of ze live ook goed zijn.
En Daryll-Ann, iemand?
Of Broken Twin?
Was slecht idd, maar je moet er van houden.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef AMDB het volgende:
Van Babyshambles weet ik nog steeds niet of ik het nou retegoed of reteslecht vondIk vond het in ieder geval geweldig, maar het optreden zelf was echt niet al te best.
Ben er ook alleen gisteren geweest, ongeveer een half uurtje. Kan dus niet zeggen of dat iets was dit jaar, maar ze draaiden o.a. 80's/90's hip hop toen ik er was dus dat gaat er wel in.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik bedenk me overigens nu pas aan dat ik niet bij Stage 4 ben geweest dit jaarkwam steeds niet voorbij stage 3, was dat wat dit jaar? Ik had een weekend ticket zonder camping dus heb daar niets van meegekregen.
Waarom zou ik de Aziaat moeten zijn?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
0:54? Aziaten waren dun gezaaid op BKS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |