Dat artikel is 3 dagen oud?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:05 schreef Norrage het volgende:
Daarom waren http://hypetrak.com/2014/(...)eir-late-show-debut/ Young Fathers er niet waarschijnlijk
last minute nog naar de VS moeten?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:15 schreef Darkestrah het volgende:
Dan nog wat? Ze konden niet komen omdat ze een paar dagen daarvoor nog bij Jimmy Kimmel stonden?
Hij dacht wel juist, ben ook een Aziaat. Maar vroeg me af hoe hij me herkend had, heb nergens meer foto's staan namelijkquote:Op maandag 23 juni 2014 10:16 schreef On het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat Broken Twin zoiets als Aphex Twin was.
Je post leidt naar je last.fm waar je hoofd staat. Je maakt het ze wel lastig.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:55 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hij dacht wel juist, ben ook een Aziaat. Maar vroeg me af hoe hij me herkend had, heb nergens meer foto's staan namelijk
Dat geduw en getrek ook genoeg gezien bij BKS. Vaak mensen die denken nog vooraan te komen wanneer de show al 10 minuten bezig is. Wat betreft de relaxplekken heb je gelijk idd.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik trouwens nog even wil zeggen is dat dit festival echt een verademing was na de hete Pinkpop met geduw, getrek, gezeik, geen manier om rustig te zitten, blij zijn dat je met gelukjes iets van de bands kon zien... enzovoorts.
En het eten is veel beter hier. Fijn festival hoor, echt, fuck Pinkpop. Dan maar geen U2 of The Cure, met Editors en The Fall ben ik ook tevreden.
Ah, ik dacht dat ik alles had verwijderd dat naar mij linkte. Nu staat die er niet meerquote:Op maandag 23 juni 2014 14:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je post leidt naar je last.fm waar je hoofd staat. Je maakt het ze wel lastig.
Eten was wel heel erg overpriced, en dan kreeg je ook nog eens miniportiesquote:Op maandag 23 juni 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik trouwens nog even wil zeggen is dat dit festival echt een verademing was na de hete Pinkpop met geduw, getrek, gezeik, geen manier om rustig te zitten, blij zijn dat je met gelukjes iets van de bands kon zien... enzovoorts.
En het eten is veel beter hier. Fijn festival hoor, echt, fuck Pinkpop. Dan maar geen U2 of The Cure, met Editors en The Fall ben ik ook tevreden.
Ik vond het wel redelijke prijzen, het was allemaal weer zo ontzettend lekker dat ik het graag heb uitgegeven. De kosten zijn natuurlijk vele malen hoger als je er voor kiest te werken met kleinschalige cateraars die zo veel mogelijk biologische producten gebruiken in plaats van grote cateraars die witte puntjes met een plak kaas of een Mora-kroket aanbieden. Daarbij lijkt het bedrag ook hoger als je in euro's moet afrekenen in plaats van dat je bijvoorbeeld 2,5 munt betaalt. Voor mij was het eten een wezenlijk onderdeel van het festival, ik heb de meest heerlijke dingen ontdektquote:Op maandag 23 juni 2014 16:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
Eten was wel heel erg overpriced, en dan kreeg je ook nog eens miniporties
Heb je die tortilla met kip, zo een beetje aan het begin van het terrein aan de 'hoofdweg', ook geprobeerd? Zooo ontzettend heerlijkquote:
Iedere ochtend gelijk een gegeten. Goede bodem ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:43 schreef brooklyndodger het volgende:
Die pulled pork burger was genieten trouwens en de 7,50 best waard
Kostte dat geen 16 euro ofzo? Ik liet me zoiets vertellen door een collega die daar rondliep.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lekkerste wat ik gegeten heb was de halve kreeft met friet trouwens
Yup. Voordat we op de zondag naar huis gingen besloten we eerst ons geld op te maken aan eten en dat kon er nog precies af. En het is en blijft kreeft natuurlijk dat ze vers voor je grillen, dat is nooit echt goedkoop, die verse patat daar was ook echt superlekker! Wel bizar om te zien dat ze op een fucking festival levende kreeften door de midden hakken en zo op de grill flikkerenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kostte dat geen 16 euro ofzo? Ik liet me zoiets vertellen door een collega die daar rondliep.
Okquote:
De line-up van vorig jaar sprak me ook veel meer aan met Swans, Portishead, Sigur ross, Allah las, Alt-j, black lips, Damien Rice, Fuck Buttons, Kurt Vile, Temples Wavves etc. Mijn persoonlijke hoogtepunten waren Notwist, Slowdive en Bombay show pigs, waarbij de nieuwe bassist zijn eerste liveshow speelde. Is een bekende van ons en ging gelijk erg lekker... leuke show.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:18 schreef Darkestrah het volgende:
Dat ziet er wel enorm lekker uit ja.![]()
En tsja, volgend jaar... de lineup vorig jaar vond ik erg sterk en gevarieerd, maar dat laatste kon ik van deze editie toch niet zeggen.
Mezelf een paar keer gespotquote:Op maandag 23 juni 2014 20:04 schreef Herpderphawk het volgende:
War on Drugs staat ook online. Jammer dat ik ze niet live kon zien :/
Toevallig was ik daar bij, maar wat heeft dat er nou mee te maken. Bands worden groot toch, kan gebeuren.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:49 schreef brooklyndodger het volgende:
Tjah mijn grote vraag waar was iedereen 2 jaar geleden in het 150 man jazz zaaltje 6 kilometer verder op genaamd de paradox waar ze toen speelde.
Mwah het is vooral het bewijs dat iemand bij de platenmaatschappij goed heeft zitten pluggen(zie DWWD en 3fm megahit), het is niet bepaald dat de band er gigantisch veel muzikaal er voorop uit is gegaan. Vond de laatste plaat nog een lamme saaie bedoeling terwijl ik de twee platen daarvoor nog best aardig vind.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef viezequiche het volgende:
[..]
Toevallig was ik daar bij, maar wat heeft dat er nou mee te maken. Bands worden groot toch, kan gebeuren.
Ik was toen in het 150 man jazz zaaltje 6 kilometer verder op genaamd de paradoxquote:Op maandag 23 juni 2014 20:49 schreef brooklyndodger het volgende:
Tjah mijn grote vraag waar was iedereen 2 jaar geleden in het 150 man jazz zaaltje 6 kilometer verder op genaamd de paradox waar ze toen speelde.
Stonden ze in Tilburg in zo'n klein zaaltje ja? 2,5 jaar geleden verkochten ze toch echt Doornroosje (450 bezoekers) al uit. Toen zaten ze ook al op een aardige hypebubbel hoor (met ook een beetje dank aan Kurt, aangezien ze toen nog als 'de voormalige band van Kurt Vile' werden gepromootquote:Op maandag 23 juni 2014 20:49 schreef brooklyndodger het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |