Boedapestquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:53 schreef Speculant. het volgende:
Het is niet in Estland. Probeer dat Museum anders eens te vinden
- RADEN OPDRACHT (PIC): Bij raden/gokken altijd plaatsnaam en land en vermelden, met een link naar het bewijs. [ url=http://www.url.nl]bewijs[/url] *.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:57 schreef Speculant. het volgende:
Dat is dan weer te ver uit de buurt. Neem een werkdag rijden als maximale cirkel.
Probeer het ook echt te vinden en niet maar wat te raden. Volgens mij zijn dat ook de spelregels
Hoe is het dan raden of gokken als je bewijs moet posten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef Tassendief het volgende:
[..]
- RADEN OPDRACHT (PIC): Bij raden/gokken altijd plaatsnaam en land en vermelden, met een link naar het bewijs. [ url=http://www.url.nl]bewijs[/url] *.
Dan zal ik daar volgende keer extra op letten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe is het dan raden of gokken als je bewijs moet posten?
Ik dacht eerst in België, maar dat is niet zo oostelijk..
België heeft idd veel overeenkomsten qua stijlquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe is het dan raden of gokken als je bewijs moet posten?
Ik dacht eerst in België, maar dat is niet zo oostelijk..
Dan was ik nét op tijdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:09 schreef Igen het volgende:
Edit: Die hint was iets te veel informatie.
Dat café bestaat al een paar jaar niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andalusie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:16 schreef flipsen het volgende:
Nope... hint: het is inderdaad Europa, maar wel randje...
Ik zou het eens in een heel andere hoek zoekenquote:
larnaca Cyprusquote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef flipsen het volgende:
Vooruit, nog maar een tip dan: het is een populaire havenplaats waar veel cruiseschepen afmeren om wat omgevallen (heilige) stenen te bezoeken
nog een tip of laterquote:Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef flipsen het volgende:
Oh fuck me... het is dus géén Europa! Damn, altijd een zwak punt van me geweest, deze hoek. Sorry!
Dit is Turkije. Kusadasi meen ik. Nog een keer geweest op rondtour tijdens een all-in (quote:Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef flipsen het volgende:
Vooruit dan maar: het is toch een redelijk vaak gefotografeerd punt zie ik als ik google op images en de plaatsnaam...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Si seńorquote:Op maandag 14 juli 2014 15:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is Turkije. Kusadasi meen ik. Nog een keer geweest op rondtour tijdens een all-in () vakantie.
Probeer ajb dit spel serieus te spelen zeg....... Granada met de Chinese muur en chinees vuurwerkquote:
Ehm okquote:Op dinsdag 15 juli 2014 05:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Probeer ajb dit spel serieus te spelen zeg....... Granada met de Chinese muur en chinees vuurwerk![]()
![]()
De Chinese muur? Probeer ajb dit spel serieus te spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 05:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Probeer ajb dit spel serieus te spelen zeg....... Granada met de Chinese muur en chinees vuurwerk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |