Muito obrigado.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:17 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mocht skande hem goed rekenen mag jij er een plaatsen.
Ik vreesde daar even voor, toen het plaatje gecropt wasquote:Op zondag 22 juni 2014 11:19 schreef Individual het volgende:
De brug over de Severn is herkenbaar genoeg.
Veel in Bristol geweest, mooi stadje.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:55 schreef Skande het volgende:
[..]
Ik vreesde daar even voor, toen het plaatje gecropt was
Oké ik doe maar een gok Panama stad?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:19 schreef Individual het volgende:
De brug over de Severn is herkenbaar genoeg.
[ afbeelding ]
Te hoog, je moet het zuidelijker zoeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Oké ik doe maar een gok Panama stad?
Nog een tipquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Te hoog, je moet het zuidelijker zoeken.
Godverdomme! (pardon).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:54 schreef flipsen het volgende:
Fuck me... Ein-de-lijk herkende ik het logo weerHet is het gebouw van de Standard Bank in Puerto Madero, Buenos Aires
Bijna alle foto´s zijn vanaf de andere kant, maar ik kon toch nog een bewijsje vinden:
[ afbeelding ]
Iglesia La Ermita de Barranco, Lima, Peru.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 05:07 schreef flipsen het volgende:
Een nieuwe dan maar weer. Deze foto staat wel ergens in mijn top10 van vreemde plaatsen/aparte fotosNiet zo heel moeilijk denk ik?
[ afbeelding ]
Dat is het zicht vanaf de Buquebus-boot vanuit Montevideo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:54 schreef flipsen het volgende:
Fuck me... Ein-de-lijk herkende ik het logo weerHet is het gebouw van de Standard Bank in Puerto Madero, Buenos Aires
Bijna alle foto´s zijn vanaf de andere kant, maar ik kon toch nog een bewijsje vinden:
[ afbeelding ]
Budapest dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe is wat dichter bij huis:
[ afbeelding ]
Bentheimquote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe is wat dichter bij huis:
[ afbeelding ]
Het is Parijs iddquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:27 schreef Individual het volgende:
Arc de Triomphe.. of iets dat er op lijkt.. of iets in een lokale madurodam.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef Igen het volgende:
Belfast! Alhoewel ik dat vond met "victorian city hall", het reuzenrad was maar bijzaak.
http://www.stagsandhens.com/belfast-hen-weekends.php
Sja, die was niet zo moeilijk: Neiva, Colombia:quote:
De tering, hoe raad je dat?quote:
Gokje?quote:
quote:
de URL van de door jouw geplaatste foto in TinEye plaatsen et voila...quote:
Ik snap niet wat dat doet, maar het zal wel. Als je zo wil spelen, ga je gang, vind het eerder zielig dan knap.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
de URL van de door jouw geplaatste foto in TinEye plaatsen et voila...
Ik zeg niet dat hij dat heeft gedaan, maar het zou kunnen... Vandaar mijn "gokje"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat doet, maar het zal wel. Als je zo wil spelen, ga je gang, vind het eerder zielig dan knap.
Dat is geen valsspelen, dat wat flipsen liet zien wel. Kende die site ook niet, maar wat is dan in godsnaam de lol van meedoen hier, als je zo de steden "raadt"?quote:
Als iemand het zou weten..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, die was niet zo moeilijk: Neiva, Colombia:
[ afbeelding ]
Ja, ik herkende het niet ofzo, maar omdat ie van jou kwam, moest ik Neiva natuurlijk even checken.quote:
Lukt niet altijd, maar vaak wel door de googelen wat je ziet en eventueel een hint erbij. Als ik het echt niet kan vinden en ik wil het weten dan een google picture search, maar dan 'raad' ik het niet.quote:
lijkt mij goedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:19 schreef Individual het volgende:
Heathrow - Wembley Stadium? Als zo: Londen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:19 schreef Individual het volgende:
Heathrow - Wembley Stadium? Als zo: Londen
Taj mahal India?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:27 schreef Individual het volgende:
Ook niet een heel moeilijke lijkt me.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |