Mja, alle baby's zijn gefokt... als het goed isquote:Op zondag 22 juni 2014 08:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fokbaby is eigenlijk best een raar woord.
Ging het maar zo makkelijkquote:Op zondag 22 juni 2014 08:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha jawel. Maar toch! 'Ik ben zo terug, ik ga even een baby fokken!'
Done!quote:Op zondag 22 juni 2014 09:13 schreef Dyre het volgende:
![]()
Chanty mag officieel uit het lijstje denk ik
Wat mij betreft was het voor iedereen idd zo gepieptquote:Op zondag 22 juni 2014 08:56 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk
Maar idd, een gek woord. Wel leuk dat dit forum tot zulke leuke ontwikkelingen leidt!
Had jij niet ook foto's met roze meisjes gemaakt de vorige keer? Dan zou ik sowieso een zelfde foto, zelfde termijn, zelfde houding maar dan met blauwe muisjes doenquote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op zondag 22 juni 2014 10:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja goed onthouden!![]()
Maar weet je wat voor klerebende dat geeft. Haha dat zie je dan weer niet op de foto
![]()
Het leukste is natuurlijk om fotos te maken vanuit je eigen creativiteit. Maar er staan op google ook een paar vette foto ideeen die ik eigenlijk wel na wil doen. O.a. zon vrouw die met dikke buik en half naakt op het strand ligt. En een foto op dezelfde plek en houding met geboren baby op haar buik. Die gaan we straks in het bos proberen na te maken
O en 4e![]()
Nu ben ik benieuwd naar de muisjes fotoquote:Op zondag 22 juni 2014 10:20 schreef Twinkle20 het volgende:
O das zuur Kyara dat dat er dan niet in gezeten heeft.
Ja die kusje-op-de-buik-foto's gaan we vast ook maken .. als madammeke er zin in heeft tenminste![]()
De tips van gm ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een bak met koud water? je voeten hoog leggen (ook in bed)... verder geen idee.
Ik geloof dat die al weken uit de lijst is zelfs, vanwege niet posten om het lijstje up to date te houden.quote:
Dekentje er onder leggen scheelt echt enorm in de rommel!quote:Op zondag 22 juni 2014 10:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja goed onthouden!![]()
Maar weet je wat voor klerebende dat geeft. Haha dat zie je dan weer niet op de foto
![]()
Lijstje van de kraamzorg gebruiken uit het boekje/ foldertje/website?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er iemand die een goede uitzetlijst heeft?
Ik heb zelf een lijst gemaakt van de kraamlijst en andere sites samen. Is een google Doc, kan m wel delen met je, maar is wel voor onze persoonlijke situatie natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er iemand die een goede uitzetlijst heeft?
Als je wilt? Heb je m'n e-mailadres nog?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb zelf een lijst gemaakt van de kraamlijst en andere sites samen. Is een google Doc, kan m wel delen met je, maar is wel voor onze persoonlijke situatie natuurlijk.
Nah twas meer dat je twee uur verder bent voordat je dan HET shot te pakken hebt. Dus dan mag je iedere keer die muisjes bij elkaar vegenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dekentje er onder leggen scheelt echt enorm in de rommel!
Klinkt als een goede voorbereidingquote:Op zondag 22 juni 2014 15:28 schreef LaLouchi het volgende:
Vandaag op de rommelmarkt was leuke mexx pakjes gekocht en adidas schoentjes!![]()
En gisteren een voedingskussen, ik heb zo heerlijk geslapen dat ik het klokje rond heb geslapen van 23.00 tot 11.00 en dat na weken niet geslapen kunnen hebben!![]()
manlief heeft met mn dochter toen een lekkere brunch gemaakt![]()
![]()
Leuk!quote:Op zondag 22 juni 2014 15:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nah twas meer dat je twee uur verder bent voordat je dan HET shot te pakken hebt. Dus dan mag je iedere keer die muisjes bij elkaar vegen![]()
![]()
Maar deze maakten we toen ik zwanger was van Djen:
[ afbeelding ]
Wij gaan op pad. Eens kijken of we er wat leuks van kunnen maken
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef Crumpette het volgende:
Nog een voorstelling vandaag! Dan mag eindelijk de gruwelijk blauwe nagellak erafvoel me net eucalypta de heks.
Nee, of misschien wel. Moet t vanavond thuis even doen, zit nu bij ouders op verjaardag (of lig op de bank eigenlijk, was t even helemaal zat buitenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je wilt? Heb je m'n e-mailadres nog?
Nesteldrang?!quote:Op zondag 22 juni 2014 17:46 schreef BlueEyes het volgende:
Luie dagen zijn goed voor de beeb gm! Kan ze lekker van groeien.
Ik ben wel actief geweest want bed MOEST verschoond en de was MOEST gedaan. Oh en de strijk lag me ook al dagen in de weg te liggen dus die moest ook meteen maar even weggewerkt. Op de stoel voor de strijkplank![]()
En vriend was in de tuin aan het frutsen dus heb ik daar maar even met de onkruidbrander staan klieren ook nog.
Nu eten koken en dan is het klaar.
Heb wel tussendoor nog een uur geslapen trouwens, en vanmorgen ook pas laat uit bed geklauterd dus ben ook rustigaan aan het doen. Soms.
Daar zit wel lekker veel opbergruimte in!quote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn gm!!
Eindresultaat laat nog even op zich wachten, er moeten nog sierlatten op, alle losse onderdelen in de grond, daarna nog drie lagen aflakken, dus inclusief droogtijd hoop ik over twee weken klaar te zijn. Vooral alle randjes en hoekjes aan de binnenkant kosten veel tijd. Maar de betreffende draak :
[ afbeelding ]
lelijker kan ie in elk geval niet worden
Fijn dat je weer goed met je vriendin hebt kunnen kletsen!quote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nesteldrang?!![]()
Mn ma komt morgen mn man helpen met poetsen, want dinsdag komt de kraamzorg en dat MOET het opgeruimd en schoon zijn..
Oh in combi met die mooie behangmuurquote:Op zondag 22 juni 2014 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jadegroen met sierrandjes op de deuren en porseleinen knopjes
Vergeet de plintjes niet he!quote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nesteldrang?!![]()
Mn ma komt morgen mn man helpen met poetsen, want dinsdag komt de kraamzorg en dat MOET het opgeruimd en schoon zijn..
Gekke griet ben je ookquote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nesteldrang?!![]()
Als het er niet meer is, wij moeten toch naar de ikea Hengelo binnenkort. Als het daar mogelijk is en daar is het nog wel, wil ik het ook wel bij de bezorgservice droppen?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:58 schreef Hilmo het volgende:
Wij zijn ook als een gek die bambino sokjes aan het inslaan, had er van alles goeds over gelezen inderdaad
De dag vliegt voorbij zeg en ik wou nog zoveel doen... Meubels online bij Ikea bestellen was niet zo'n strak plan, twee belangrijke meubels niet leverbaar...Nu gaan man en ik morgenavond naar Ikea vliegen (ook niet een beetje in de buurt maar goed), rechtstreeks naar het magazijn, de meubels op de kar laden, afleveren bij de bezorgservice (te kleine auto en aanhangwagen kan niet achter de auto) en dan hopen op geluk, want van één meubel in de perfecte kleur is nog maar één exemplaar beschikbaar en dat wordt ook niet meer... Zo flink balen zijn en aan reserveren doen ze natuurlijk niet.
Naar welke Ikea ga je? Als het daar niet meer is en ook niet bij Hengelo van AwayTL kan ik ook wel naar Duiven toe.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:58 schreef Hilmo het volgende:
Wij zijn ook als een gek die bambino sokjes aan het inslaan, had er van alles goeds over gelezen inderdaad
De dag vliegt voorbij zeg en ik wou nog zoveel doen... Meubels online bij Ikea bestellen was niet zo'n strak plan, twee belangrijke meubels niet leverbaar...Nu gaan man en ik morgenavond naar Ikea vliegen (ook niet een beetje in de buurt maar goed), rechtstreeks naar het magazijn, de meubels op de kar laden, afleveren bij de bezorgservice (te kleine auto en aanhangwagen kan niet achter de auto) en dan hopen op geluk, want van één meubel in de perfecte kleur is nog maar één exemplaar beschikbaar en dat wordt ook niet meer... Zo flink balen zijn en aan reserveren doen ze natuurlijk niet.
Hier geen bad, maar in bed en net wakker is hier wel garant voor een buik dat op en neer en ook nog heen en weer vliegt. Alsof ze er via m'n navel uit wil en boos wordt dat het niet lukt.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nou moe, blijf ik zoveel mogelijk uit de zon en heb ik mijn hele vakantie sunblock op mijn bakkes gesmeerd, heb ik toch ineens pigmentvlekken op mijn voorhoofd
Zijn jullie babies ook zo actief als je net uit bad komt?
Balen zeg, die vlekken! Ik smeer me ook in, maar is dus geen garantie?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nou moe, blijf ik zoveel mogelijk uit de zon en heb ik mijn hele vakantie sunblock op mijn bakkes gesmeerd, heb ik toch ineens pigmentvlekken op mijn voorhoofd
tegenwoordig douche ik zittendquote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind t ook 3x niks hoor als ze een rustdag heeft, hier helpt rustig liggen, en vooral op mn linkerzij meestal wel, zijn er houdingen of acties waar de baby normaal op reageert?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ben nu 27 weken en 3 dagen. Eten anderhalf uur geleden gehad, pannenkoeken dus genoeg suiker. Ga zo maar eens rustig liggen dan, kijken of het helpt.
Ja, lesgeven aan HAVO4 wordt ze altijd heel druk vanquote:Op zondag 22 juni 2014 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vind t ook 3x niks hoor als ze een rustdag heeft, hier helpt rustig liggen, en vooral op mn linkerzij meestal wel, zijn er houdingen of acties waar de baby normaal op reageert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |