Mja, alle baby's zijn gefokt... als het goed isquote:Op zondag 22 juni 2014 08:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fokbaby is eigenlijk best een raar woord.
Ging het maar zo makkelijkquote:Op zondag 22 juni 2014 08:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha jawel. Maar toch! 'Ik ben zo terug, ik ga even een baby fokken!'
Done!quote:Op zondag 22 juni 2014 09:13 schreef Dyre het volgende:
![]()
Chanty mag officieel uit het lijstje denk ik
Wat mij betreft was het voor iedereen idd zo gepieptquote:Op zondag 22 juni 2014 08:56 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk
Maar idd, een gek woord. Wel leuk dat dit forum tot zulke leuke ontwikkelingen leidt!
Had jij niet ook foto's met roze meisjes gemaakt de vorige keer? Dan zou ik sowieso een zelfde foto, zelfde termijn, zelfde houding maar dan met blauwe muisjes doenquote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op zondag 22 juni 2014 10:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja goed onthouden!![]()
Maar weet je wat voor klerebende dat geeft. Haha dat zie je dan weer niet op de foto
![]()
Het leukste is natuurlijk om fotos te maken vanuit je eigen creativiteit. Maar er staan op google ook een paar vette foto ideeen die ik eigenlijk wel na wil doen. O.a. zon vrouw die met dikke buik en half naakt op het strand ligt. En een foto op dezelfde plek en houding met geboren baby op haar buik. Die gaan we straks in het bos proberen na te maken
O en 4e![]()
Nu ben ik benieuwd naar de muisjes fotoquote:Op zondag 22 juni 2014 10:20 schreef Twinkle20 het volgende:
O das zuur Kyara dat dat er dan niet in gezeten heeft.
Ja die kusje-op-de-buik-foto's gaan we vast ook maken .. als madammeke er zin in heeft tenminste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |