Eens met beide klachten!!quote:Op zondag 22 juni 2014 08:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t leuk dat je films legaal kan downloaden hoor, maar dat is eigenlijk veel te duur...![]()
Snap niet waarom, ze willen het illegaal downloaden stoppen, dan zullen ze die mensen wat tegemoet moeten komen en het niet net zo duur maken als huren bij de videotheek of kopen.
Dat was mijn klacht van vanochtend.
En dat ik m'n boek boven vergeten ben, dat is ook een klacht.
heel erg, maar ik heb geen ideequote:Op zondag 22 juni 2014 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met beide klachten!!
Welk boek lees je?
quote:Op zondag 22 juni 2014 08:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel erg, maar ik heb geen idee![]()
Het heet de achtervolging, of achtervolgd oid en ik weet écht niet wie de schrijver is
Terwijl ik t vaak genoeg voor m'n neus heb dus. Ik vergeet titels en namen sowieso vaak.
quote:Op zondag 22 juni 2014 08:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t leuk dat je films legaal kan downloaden hoor, maar dat is eigenlijk veel te duur...![]()
Snap niet waarom, ze willen het illegaal downloaden stoppen, dan zullen ze die mensen wat tegemoet moeten komen en het niet net zo duur maken als huren bij de videotheek of kopen.
Dat was mijn klacht van vanochtend.
En dat ik m'n boek boven vergeten ben, dat is ook een klacht.
Vrijdag geweest, maandag bellen voor afspraak bij de gynaecoloog.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
Hups was jij nog nasr de dokter geweest of pas na het weekend.
Was wel ff benieuwd eigenlijk
quote:Op zondag 22 juni 2014 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik las dat je je broek boven vergeten was, begreep al niet waarom dat een klacht was.
Geen ideequote:Op zondag 22 juni 2014 09:03 schreef gustaf het volgende:
Man man...wat kom ik slecht op gang vandaag..maar was er wel om zeven uur uit,je weet wel kinderen...
ja hoor, heb me nog maar aan 1 ding geërgerd en ben benieuwd hoe t verder gaatquote:
wattan?quote:Op zondag 22 juni 2014 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag geweest, maandag bellen voor afspraak bij de gynaecoloog.
quote:Op zondag 22 juni 2014 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag geweest, maandag bellen voor afspraak bij de gynaecoloog.
In het Nederlands gebruiken ze de zin ookquote:Op zondag 22 juni 2014 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit op die manier geappt met n man die Engels sprak
maar dan kan er niet 'te vinden' achter gezet wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 09:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
In het Nederlands gebruiken ze de zin ook
Hi, wanna app?quote:Op zondag 22 juni 2014 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb nog nooit op die manier geappt met n man die Engels sprak
quote:
Geen idee, beginnen met een gesprek.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Top. Krijg je eerst vooronderzoek? ?
Daar heb ik nog niet over nagedachtquote:Op zondag 22 juni 2014 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dan kan er niet 'te vinden' achter gezet worden [ afbeelding ]
Of doe je dat dan ook op z'n Engels?
But my dick is so hard!quote:Op zondag 22 juni 2014 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
no, i'm sorry, i have a relations wit somewone.
ok, typisch wel. Ben benieuwd wat ze zeggenquote:Op zondag 22 juni 2014 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, beginnen met een gesprek.
Naar mijn idee hangt mijn maagzuur samen met mn menstruatie. In eerste instantie vond de huisarts dat onzin.
Dus ik zei dat het wel logisch is dat je bij zwangerschap maagzuur krijgt ivm hormonen maar tijdens de cyclus kan dat niet??
Had ze geen antwoord op, moest ik dus ook maar bij de gyn navragen.
En ik wilde toch al naar de gyn voor sterilisatie![]()
Oh en eendenbekjes ben ik nog steeds geen fan van
quote:
Ik ben ook wel benieuwd ja. Maandag dus eerst maar even bellen voor een afspraakquote:Op zondag 22 juni 2014 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, typisch wel. Ben benieuwd wat ze zeggen![]()
En succes ermee, ik moet niet aan sterilisatie dénken btw
Toch fijn dat ze je doorstuurt dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, beginnen met een gesprek.
Naar mijn idee hangt mijn maagzuur samen met mn menstruatie. In eerste instantie vond de huisarts dat onzin.
Dus ik zei dat het wel logisch is dat je bij zwangerschap maagzuur krijgt ivm hormonen maar tijdens de cyclus kan dat niet??
Had ze geen antwoord op, moest ik dus ook maar bij de gyn navragen.
En ik wilde toch al naar de gyn voor sterilisatie![]()
Oh en eendenbekjes ben ik nog steeds geen fan van
Ik ben vooral blij dat ik serieus word genomen ipv naar huis gestuurd met een "het is niets neem deze pillen maar"quote:Op zondag 22 juni 2014 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze je doorstuurt dan.
Ja dat! Mocht verdorie eens tijd worden. Je loopt er nu al.lang genoeg meequote:Op zondag 22 juni 2014 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik serieus word genomen ipv naar huis gestuurd met een "het is niets neem deze pillen maar"
Bijna 5 jaar jaquote:Op zondag 22 juni 2014 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat! Mocht verdorie eens tijd worden. Je loopt er nu al.lang genoeg mee
Beter voor hem heeft hij dan een baantje gevonden als etalagepop in een beddenzaak.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelpuber heeft dinsdag zijn eerste werkdag![]()
Het kind houdt zo erg van slapen maar mag zich dinsdag om 06:15 melden op zijn werk
Whehehe.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Het kind houdt zo erg van slapen maar mag zich dinsdag om 06:15 melden op zijn werk
De Jumbo verkoopt nog steeds geen matrassenquote:Op zondag 22 juni 2014 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter voor hem heeft hij dan een baantje gevonden als etalagepop in een beddenzaak.
Nee, komt nog wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo Jumbo...
Plaag je hem daar al mee?
Ik wil wel denken aan sterilisatie, maar mijn man niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, typisch wel. Ben benieuwd wat ze zeggen![]()
En succes ermee, ik moet niet aan sterilisatie dénken btw
Waarom wil je man dat niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 10:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil wel denken aan sterilisatie, maar mijn man niet.
Hups, succes bij de gyn.
Zo...zet je de koffiemachine op de tijdschakelaar? Filter volgooien en genoeg water voor 2 mokken erin.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |