Eens met beide klachten!!quote:Op zondag 22 juni 2014 08:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t leuk dat je films legaal kan downloaden hoor, maar dat is eigenlijk veel te duur...![]()
Snap niet waarom, ze willen het illegaal downloaden stoppen, dan zullen ze die mensen wat tegemoet moeten komen en het niet net zo duur maken als huren bij de videotheek of kopen.
Dat was mijn klacht van vanochtend.
En dat ik m'n boek boven vergeten ben, dat is ook een klacht.
heel erg, maar ik heb geen ideequote:Op zondag 22 juni 2014 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met beide klachten!!
Welk boek lees je?
quote:Op zondag 22 juni 2014 08:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel erg, maar ik heb geen idee![]()
Het heet de achtervolging, of achtervolgd oid en ik weet écht niet wie de schrijver is
Terwijl ik t vaak genoeg voor m'n neus heb dus. Ik vergeet titels en namen sowieso vaak.
quote:Op zondag 22 juni 2014 08:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t leuk dat je films legaal kan downloaden hoor, maar dat is eigenlijk veel te duur...![]()
Snap niet waarom, ze willen het illegaal downloaden stoppen, dan zullen ze die mensen wat tegemoet moeten komen en het niet net zo duur maken als huren bij de videotheek of kopen.
Dat was mijn klacht van vanochtend.
En dat ik m'n boek boven vergeten ben, dat is ook een klacht.
Vrijdag geweest, maandag bellen voor afspraak bij de gynaecoloog.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
Hups was jij nog nasr de dokter geweest of pas na het weekend.
Was wel ff benieuwd eigenlijk
quote:Op zondag 22 juni 2014 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik las dat je je broek boven vergeten was, begreep al niet waarom dat een klacht was.
Geen ideequote:Op zondag 22 juni 2014 09:03 schreef gustaf het volgende:
Man man...wat kom ik slecht op gang vandaag..maar was er wel om zeven uur uit,je weet wel kinderen...
ja hoor, heb me nog maar aan 1 ding geërgerd en ben benieuwd hoe t verder gaatquote:
wattan?quote:Op zondag 22 juni 2014 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag geweest, maandag bellen voor afspraak bij de gynaecoloog.
quote:Op zondag 22 juni 2014 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag geweest, maandag bellen voor afspraak bij de gynaecoloog.
In het Nederlands gebruiken ze de zin ookquote:Op zondag 22 juni 2014 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit op die manier geappt met n man die Engels sprak
maar dan kan er niet 'te vinden' achter gezet wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 09:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
In het Nederlands gebruiken ze de zin ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |