Maak dat nou uit joh ik ga ook wel eens alleenquote:Op zondag 22 juni 2014 03:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ging echt niet zeggen dat ik alleen was
Dit was de eerste keer.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maak dat nou uit joh ik ga ook wel eens alleen
wat is er nu weer mijn jongenquote:
Wat een fantastisch, wijs en ontroerend besluitquote:Op zondag 22 juni 2014 01:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb wel besloten dat ik mijn 3e zoon als tweede naam TARDIS. ga geven.
Ik ben druk aan het oefenen, moet natuurlijk wel goed lukken zo'n ding.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een fantastisch, wijs en ontroerend besluit![]()
![]()
Jij gaat voor een one hit wonder.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het oefenen, moet natuurlijk wel goed lukken zo'n ding.
Koop die paarse Air Jordan 1 Midquote:Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef BlauweTijger het volgende:
http://caliroots.com/shoes/s/51 Ik ga zo schoenen bestellen, iemand nog schoenen nodig? Hebben we geen verzendkosten
Mooie schoenen, bedankt voor de tipquote:Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef BlauweTijger het volgende:
http://caliroots.com/shoes/s/51 Ik ga zo schoenen bestellen, iemand nog schoenen nodig? Hebben we geen verzendkosten
Verdomme mijne ook zeg. Dat zijn geen leuke verrassingen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, liever niet, grootste angst.
Ik koop Air max Safari Elephant pack en een paartje ZX Flux. Jordans staan mij nietquote:
Ik rook daarom ook, soort tweede linie anti-conceptie.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdomme mijne ook zeg. Dat zijn geen leuke verrassingen.
Een verstandige keus.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik rook daarom ook, soort tweede linie anti-conceptie.
Het is dat ik niet zo'n ding heb maar zou bijna zeggen een slimme meid is op de toekomst voorbereid, maar ondanks de ontstane verwarring snap je wel wat ik bedoel denk ik.quote:
Het was verwarrend, zeker zo op de vroege zondagochtend. Maar ik begrijp wat je bedoelt en heb ook respect voor je uitspraken. Dan nu ontbijt en koffie.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo'n ding heb maar zou bijna zeggen een slimme meid is op de toekomst voorbereid, maar ondanks de ontstane verwarring snap je wel wat ik bedoel denk ik.
Ik loop een drietal bakjes op je voor.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was verwarrend, zeker zo op de vroege zondagochtend. Maar ik begrijp wat je bedoelt en heb ook respect voor je uitspraken. Dan nu ontbijt en koffie.
Ah, lekker bezig. Maar ik kom dan ook echt nét m'n nest uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik loop een drietal bakjes op je voor.
Vroeger kreeg ik nog wel eens een kopje koffie op bed, dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah, lekker bezig. Maar ik kom dan ook echt nét m'n nest uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |