Volgend jaar man, heb Dominator al in me bladwijzerbalk staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:27 schreef Basxt het volgende:
[..]Hardcore goed bezig kerel ga je defqon/dominator?
van dominator?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:31 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Volgend jaar man, heb Dominator al in me bladwijzerbalk staan
Weet je wat die kaarten ong. kosten?
hahaquote:
hoef je toch geen 18 voor te wezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:51 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahadominator lijkt me echt ziek. Ben alleen nog geen 18 helaas.
Jawelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
hoef je toch geen 18 voor te wezen?
hahaha ik ken het. waar kom je vandaan? Ga anders naar Craft festival dat is 17+quote:
Chill Amsterdam. Daar woon ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahaha ik ken het. waar kom je vandaan? Ga anders naar Craft festival dat is 17+
haha nice. Kut zooi alleen ga ik die dag op vakantie. Dag feestquote:
Maybe, ben wel van plan om er echt een feestjaar van te maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha nice. Kut zooi alleen ga ik die dag op vakantie. Dag feestga je wel ns kdanz?
haha sowiesoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Maybe, ben wel van plan om er echt een feestjaar van te maken.
moet ik alleen wel stoppen met m'n geld uit te geven aan fancy schoenen en andere dingenquote:
haha wat fancy schoenen gewoon airmax dragen toch gastquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:29 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
moet ik alleen wel stoppen met m'n geld uit te geven aan fancy schoenen en andere dingen
Je hebt je excuses aangeboden, wat wil ze je nog meer hebben te doen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:40 schreef Stevelman het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ze nog steeds boos is, een vriend van haar vroeg of ik iemand kende die ik gekwetst had. Ik zei ja en toen bood ik mn excuses nog een keer aan. Dit meisje zei dat ik het alleen maar zei omdat deze vriend dat aan mij vroeg. En nu is ze dus weer boos.
Moet ik nou op een overtuigendere manier mn excuses aanbieden? Of toch wachten zoals iedereen suggereert?
Laat het gewoon rusten, meer kan je niet doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Stevelman het volgende:
Idd dat klopt. Het lijkt wel of ze het goed wilt maken maar een grote trots heeft.
ben d'r voor aant sparen ^^quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha wat fancy schoenen gewoon airmax dragen toch gast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |