Vind je haar leuk of verliefd?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:38 schreef Stevelman het volgende:
Ja je hebt vast gelijk. Het is gewoon lastig omdat die andere jongen er nu ineens is.
Even laten gewoon dan, niet forceren en wanhopig doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:57 schreef Stevelman het volgende:
Verliefd, ik ken haar al lang. Dan zegt ze dat ze me niet meer leuk vindt sinds een maand geleden ofzo, maar ze is nog wel steeds jaloers als ik praat met anderen.
Waarover ging de ruzie??quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:34 schreef Stevelman het volgende:
Heey fokkers, mijn naam is Karel.
Ik vindt een meisje al heel lang leuk en zei heeft mij ook leuk gevonden. Maar door omstandigheden is het eigenlijk nooit wat geworden en laatst toen ik haar tegenkwam, een week geleden ofzo, hebben we nog gekust. Sindsdien hebben we een soort van ruzie en heeft ze gezegd dat ze me niet leuk vindt.
Nu weet ik bijna zeker dat ze met een andere jongen praat, maar toch kan ik mijn gevoelens voor haar in de prullenbak gooien. Ik heb met mn stomme kop natuurlijk alweer gevraagd of ze het goed wou maken en of ze weer wou praten, toen zei ze nu niet. Zou het nog goed kunnen komen? En zo ja wat moet ik doen?
Doe het tegenovergestelde van dit.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:32 schreef dopfles1 het volgende:
Laten zien dat je van haar houd en haar niet kwijt wilt anders denkt ze dat je niet om haar geeft.
Ze is je aan het "testen" zo doen vrouwen dat. Als je nu niet voor haar vecht dan laat ze je zeker lopen![]()
Ditquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:35 schreef Gregor1994 het volgende:
Even niks zeggen, niet achter haar aan lopen...moet van twee kanten komen
Gewoon even laten dus...zoals gezegdquote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef Stevelman het volgende:
Er is nog wel wat belangrijks gebeurd gister, maar ben bang dat ze het hier leest. Ik kan het topic immers niet verwijderen haha. Ooh die zogenaamde ruzie, tja uhm ik vroeg wat ze nou wou met me. Toen begon ze weer vaag te doen en dat vond ik niet leuk. Dat zei ik dan ook en toen kwamen de korte antwoordjes en het afgezaagde weer.
Punt is alleen dat die vriendin waarschijnlijk hetzelfde advies zou krijgen als ze hier zou posten...quote:Op maandag 23 juni 2014 12:11 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Vooral geen aandacht geven, jullie zijn waarschijnlijk jong. Je moet als het ware 'schijt' hebben aan haar...dan komt ze wel..en als ze dan niet komt weet je voldoende.
quote:Op maandag 23 juni 2014 04:40 schreef Chandler het volgende:
ps waar ging die 'zogenaamde ruzie' over?
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:31 schreef Stevelman het volgende:
Ze had me gezegd dat ze verliefd op me was en ik dacht op dat moment dat ze me zat te pesten. Ik dacht echt dat ze een grapje maakte, want ze wist al wel dat ik haar leuk vond. Ik heb wat dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen. Ze was gekwetst en wou het niet meer goedmaken.
Toen kwam ik haar een week geleden tegen en kusten we voor het eerst. Was voor de rest ook heel gezellig en ik dacht echt dat het iets zou worden. Die ruzie daarna was niet echt een ruzie, ze praatte gewoon niet zoveel meer en begon vaag te doen.
thanks, was vroeg vanochtendquote:
Graag gedaan.quote:
lol zelf naar gemaakt sukkelquote:Op zondag 22 juni 2014 01:31 schreef Stevelman het volgende:
Ze had me gezegd dat ze verliefd op me was en ik dacht op dat moment dat ze me zat te pesten. Ik dacht echt dat ze een grapje maakte, want ze wist al wel dat ik haar leuk vond. Ik heb wat dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen. Ze was gekwetst en wou het niet meer goedmaken.
Toen kwam ik haar een week geleden tegen en kusten we voor het eerst. Was voor de rest ook heel gezellig en ik dacht echt dat het iets zou worden. Die ruzie daarna was niet echt een ruzie, ze praatte gewoon niet zoveel meer en begon vaag te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |