SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n kwaliteiten als voetballer zal ik nooit ter discussie stellen maar als analyticus is ie een drama.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef Belladonna80 het volgende:
Seedorf wordt Godzijdank in Engeland wél gerespecteert.In Nederland hoef je dat niet te verwachten, hoe walgelijk het ook is.
Ik hoop dat ze doorghanaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ghana verdient het wel om door te gaan.
Wie was het bij arg-iran?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:00 schreef Nober het volgende:
Götze is Man of the Match.
Zeg het maar jongens.
Nee toch, die Iraanse keeper moet het zijn!quote:
Je geilt gewoon op hem net als heel Iran. Zijn kapselquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee toch, die Iraanse keeper moet het zijn!
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op hem net als heel Iran. Zijn kapsel
Nee, dat wint Messi voor mij dan weer welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op hem net als heel Iran. Zijn kapsel
Zo goed was hij helemaal niet. Hij heeft wel de uitstraling van een baas.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee toch, die Iraanse keeper moet het zijn!
Messi en Argentinië waren nergens.quote:
Zeker. Ghana vergeet eigenlijk te winnen. Die kans op het laatst had erin gemoeten, maar die ene Ghanees liep buitenspel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef Sk00p het volgende:
Beste wedstrijd van het WK tot nu toe? dacht het wel! Respect voor Ghana
Dat zou wel in de lijn van dit toernooi passen jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Zeker. Ghana vergeet eigenlijk te winnen. Die kans op het laatst had erin gemoeten, maar die ene Ghanees liep buitenspel.
Maar dit wordt leuk, zeker als de VS morgen wint van Portugal ( zonder Ronaldo en nog een aantal belangrijke spelers is dit gewoon mogelijk. Dan komt VS op 6 punten, Duitsland heeft dan 4 punten, Ghana 1 punt en Portugal 0.
Laatste wedstrijd wint de VS tegen Duitsland en Ghana van Portugal en je krijgt de volgende stand:
1 VS > 9 punten
2 Ghana > 4 punten
3 Duitsland > 4 punten ( maar minder doelsaldo )
4 Portugal > 0 punten
VS wint tegen Portugal, zeker een grote mogelijkheid maar ik zie de VS nog wel verliezen van Duitsland hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Zeker. Ghana vergeet eigenlijk te winnen. Die kans op het laatst had erin gemoeten, maar die ene Ghanees liep buitenspel.
Maar dit wordt leuk, zeker als de VS morgen wint van Portugal ( zonder Ronaldo en nog een aantal belangrijke spelers is dit gewoon mogelijk. Dan komt VS op 6 punten, Duitsland heeft dan 4 punten, Ghana 1 punt en Portugal 0.
Laatste wedstrijd wint de VS tegen Duitsland en Ghana van Portugal en je krijgt de volgende stand:
1 VS > 9 punten
2 Ghana > 4 punten
4 Portugal > 0 punten
messi zou direct daarna nog een wedstrijd kunnen spelen, kan me niet voorstellen dat hij moe zou kunnen zijn.quote:
Ja, ben het met je eens. Maar VS winnen van Duitsland, die vandaag hebben laten zien helemaal niet zo onaantastbaar te zijn, kan wel maar idd is meer op hoop gebaseerd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
VS wint tegen Portugal, zeker een grote mogelijkheid maar ik zie de VS nog wel verliezen van Duitsland hoor.
kan best een leuke pot wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks nog meer Europees - Afrikaans genot: Bosnië - Nigeria.
Ik las bosneger...ik ga even een koffie halen denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks nog meer Europees - Afrikaans genot: Bosnië - Nigeria.
Ik denk het ook, ik zeg 1-0 voor Bosnië.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
kan best een leuke pot wordenWordt een prooi voor Bosnië denk ik
Je vergeet dat Duitsland 4-0 staat, Het is wel erg onrealistisch te verwachten dat Ghana dat nog in kan halen qua doelsaldoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
1 VS > 9 punten
2 Ghana > 4 punten
4 Portugal > 0 punten
Koffiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las bosneger...ik ga even een koffie halen denk ik.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nigeria zal eventueel gebruik maken van enkele bosnegers, alhoewel de exacte opstelling mij nog niet bekend is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat wint Messi voor mij dan weer wel
Oh ja, tsja, dan hopen dat Ghana door een wonder nog doorgaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je vergeet dat Duitsland 4-0 staat, Het is wel erg onrealistisch te verwachten dat Ghana dat nog in kan halen qua doelsaldo
Hmm ja, het is best mogelijk inderdaad, VS kan er af en toe wel eens goed uitkomen. Ik hoop wel dat de VS doorgaat, maar dan liefst als 2de aangezien België nog op groepswinst afstevent voorlopigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens. Maar VS winnen van Duitsland, die vandaag hebben laten zien helemaal niet zo onaantastbaar te zijn, kan wel maar idd is meer op hoop gebaseerd.
was ook goedquote:
Met heel veel melk en suikerquote:
Marcodej vindt Dirk Kuyt de meest seksvolle voetballer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef alors het volgende:
[..]Wat? Messi vind ik echt de meest seksloze voetballer op Dirk Kuyt na.
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hmm ja, het is best mogelijk inderdaad, VS kan er af en toe wel eens goed uitkomen. Ik hoop wel dat de VS doorgaat, maar dan liefst als 2de aangezien België nog op groepswinst afstevent voorlopig
kuytquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcodej vindt Dirk Kuyt de meest seksvolle voetballer.
Idd en té egoistisch. Speel die vrije man aan en ze hadden deze wedstrijd gewonnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Wat een heerlijke tweede helft zeg, genoten. Jammer dat die Ghaneesjes zo chaotisch waren in de counters, had veel meer ingezeten.
Ja maar goed, even tussen ons, marcod3j spoort niet helemaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcodej vindt Dirk Kuyt de meest seksvolle voetballer.
Ik zie het verschil niet, tussen al die negers. En al helemaal niet als ze geen haar hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nigeria zal eventueel gebruik maken van enkele bosnegers, alhoewel de exacte opstelling mij nog niet bekend is.
Eens. Doodzonde achteraf gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd en té egoistisch. Speel die vrije man aan en ze hadden deze wedstrijd gewonnen.
Ook al twaalf(!) jaar van de partijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef Belladonna80 het volgende:
Klose WK-topscorer aller tijden. Samen met de Braziliaanse Ronaldo. Respect voor Miroslav.
Die heet gewoon Ronaldo hoor, die andere heet cr7quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef Belladonna80 het volgende:
Klose WK-topscorer aller tijden. Samen met de Braziliaanse Ronaldo. Respect voor Miroslav.
Ondanks zijn gebreken houd ik van die jongen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar goed, even tussen ons, marcod3j spoort niet helemaal.
Ja, maar dat zeggen die negers ook over ons he!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, tussen al die negers. En al helemaal niet als ze geen haar hebben.
Ok, ik gebruik eigenlijk nooit cr7, maar vind het prima.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die heet gewoon Ronaldo hoor, die andere heet cr7
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef alors het volgende:
[..]Wat? Messi vind ik echt de meest seksloze voetballer op Dirk Kuyt na.
Ronaldooooooooooo Nazariooooooooo da Limaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die heet gewoon Ronaldo hoor, die andere heet cr7
Heb jij die ook?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef Grifte het volgende:
Je ziet bij Klose duidelijk dat hij superieure Poolse genen heeft.
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks zijn gebreken houd ik van die jongen.
[..]
Ja, maar dat zeggen die negers ook over ons he!
Ik heb nu een visioen van kamelenbulten en een oase, maar ik zal niet in details treden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik schiet compleet in Sahara-stand van CR7, dat snappen sommige vrouwen ook niet.
Krakertje hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
hopelijk wordt duitsland 2e
dan moeten ze tegen belgie
Er si maar een echte Ronaldo, hoe je die wandelende reclame voor haargel noemt maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ok, ik gebruik eigenlijk nooit cr7, maar vind het prima.
wat een baas hequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef Belladonna80 het volgende:
Klose staat er verdomd vaak als het om het nationale elftal staat. Leuk altijd als hij voetbalt.
veel blessures gehad afgelopen jaarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef Perrin het volgende:
Prima invalbeurt van zowel Klose als Zweinsteiger. Waarom staat vooral Zweinsteiger niet in de basis?
veel blessures gehadquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef Perrin het volgende:
Prima invalbeurt van zowel Klose als Zweinsteiger. Waarom staat vooral Zweinsteiger niet in de basis?
Zeker respect. 70 goals voor de Mannschaft.. dass ist vielquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef Belladonna80 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu een visioen van kamelenbulten en een oase, maar ik zal niet in details treden.
duitsland 4quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:12 schreef Wouterw17 het volgende:
Het mooiste zou zijn als Portugal wint van de VS. Dan hebben alle ploegen nog kans om door te gaan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Er si maar een echte Ronaldo, hoe je die wandelende reclame voor haargel noemt maakt me niet uit.
raar dat ie in seizoenen Bayern Munchen maar 10, 1 en 3 doelpunten maakte in 20+ wedstrijdenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeker respect. 70 goals voor de Mannschaft.. dass ist viel
Ja, maar dan moet Ghana wel winnen van Portugal de laatste wedstrijd en de VS off course van Duitsland. Dan is Duitsland raus.quote:
Die kans is vrij klein vanwege doelsaldo. Als de VS winnen van Duitsland en Portugal wint van Ghana zijn de Duitsers ook raus. Ik heb zelf liever Portugal eruit trouwens...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet Ghana wel winnen van Portugal de laatste wedstrijd. Dan is Duitsland raus.
als portugal wint van amerika dan winnen ze ook van ghana denk ikquote:
Misschien heeft ie de spanning van een WK nodig om te pieken..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
raar dat ie in seizoenen Bayern Munchen maar 10, 1 en 3 doelpunten maakte in 20+ wedstrijden
Je hebt van die spelers die in de nationale ploeg vaak beter spelen als bij hun eigen club.. Podolski vind ik ook zo'n type.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
raar dat ie in seizoenen Bayern Munchen maar 10, 1 en 3 doelpunten maakte in 20+ wedstrijden
Ja ok, maar Duitsland ( één der allergrootste titelfavorieten ) zo vroeg uit het toernooi zou toch wat zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:16 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein vanwege doelsaldo. Als de VS winnen van Duitsland en Portugal wint van Ghana zijn de Duitsers ook raus. Ik heb zelf liever Portugal eruit trouwens...
Hoeft niet. Ik vond Ghana een goede indruk maken vanavond. Dat had ik ook niet verwacht na het verlies tegen Amerika en overtuigende winst van Duitsland. Het is allemaal niet te voorspellen dit WK.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als portugal wint van amerika dan winnen ze ook van ghana denk ik
ik zie amerika niet winnen van duitsland wellicht een gelijkspel
Waarom?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word echt ziek van die gedachte dat Klose tussen legendes als Muller en Ronaldo staat.
Hij verstaat de kunst om op de juiste plek op te duiken wel tot in de puntjes..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word echt ziek van die gedachte dat Klose tussen legendes als Muller en Ronaldo staat.
'ziek' komaan zegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan nog bijna alle kanten op. Wie had dat verwacht in deze poule?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
hmm als amerika wint morgen zijn ze door en portugal ligt eruit
duitsland en ghana gaan vechten voor plek 2, duitsland zou genoeg hebben aan een gelijkspel tegen amerika
man o man spannend
tikkie op de wenkbrauw geloof ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Heb net de samenvatting gekeken, het zag eruit als een mooie wedstrijd.
Maar wat was er met Müller aan de hand? Neus gebroken?
Hij stond al vrij snel weer op.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Heb net de samenvatting gekeken, het zag eruit als een mooie wedstrijd.
Maar wat was er met Müller aan de hand? Neus gebroken?
Kopte met zijn hoofd een Ghanees op de schouder.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
tikkie op de wenkbrauw geloof ik
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
tikkie op de wenkbrauw geloof ik
Door al dat bloed leek het wat ernstigquote:
quote:Het WK-moment van de dag: De droomtackle van Kwadwo Asamoah
Dagelijks kiest voetbalverslaggever Charles Bromet zijn WK-moment van de dag. Deze keer: de tackle van Kwadwo Asamoah om een derde Duits doelpunt, van Thomas Müller, te voorkomen.
WeltKlasse #WK
Het was de 84ste minuut van het vooral na rust heerlijke gevecht Duitsland - Ghana (2-2) en Thomas Müller leek onderweg naar het winnende doelpunt. Keurig vrij gespeeld door een prachtige steekpass van Toni Kroos leek hij doelman Fatau Dauda te gaan passeren. Een tweede zege kondigde zich aan.
Toen kwam Kwadwo Asamoah aangerend om met een uiterste tackle de 3-2 te voorkomen. Op het verbouwereerde gezicht van Müller was te zien dat hij deze ingreep nooit had zien aankomen. Geen 3-2, maar een corner dus.
Davids
Onmiddellijk moest ik denken aan een ander intens gevecht, de halve finale van het WK 1998 tussen Nederland en Brazilië. Ronaldo leek te gaan scoren, maar met een uiterste interceptie voorkwam Edgar Davids een doelpunt.
Dit WK is machtig mooi. Vooral vanwege het entertainment, de vele goals en het hoge percentage goede wedstrijden. Maar soms is het goed om óók stil te staan bij `the noble art of (self)defense'.
Intensiteit
De intensiteit en de passie van Uruguay - Engeland werden zaterdagavond gematcht door Duitsland en Ghana die na rust beide vol op de winst speelden. Wat was Christian Atsu, de Chelsea-huurling van Vitesse, geweldig. Wat toonde André Ayew nogmaals aan over een meesterlijk spelinzicht te beschikken. En wat was het mooi om Asamoah Gyan te zien scoren op zijn derde opeenvolgende WK.
Vooraf ging het vooral over de strijd tussen de halfbroers Jérôme (Duitsland) en Kevin-Prince (Ghana) Boateng. Na afloop zal het voor een belangrijk deel gaan over Miroslav Klose, die zijn 15de WK-doelpunt maakte en daarmee de Braziliaan Ronaldo evenaarde. Ik had zijn klassieke salto alweer een tijdje niet gezien.
Vorige tijd
Ja, Klose - ook die hebben de Duitsers nog. Hij doet bijna denken aan een vorige voetbaltijd, maar gelukkig is hij er nog altijd bij.
Laten we hopen dat ook Ghana er na de groepsfase nog bij is. Na die onnodige, haast sullige nederlaag tegen de Verenigde Staten in de eerste poulewedstrijd maakten ze zaterdag duidelijk dat het toernooi verder moet met deze Afrikaanse strijders. Om Asamoah Gyan, André Ayew, Christian Atsu en om Kwadwo Asamoah, de speler met de mooiste defensieve actie van deze verrukkelijke voetbalavond.
Bonus: acht tackles van Asamoah tijdens Duitsland - Ghana
Bron: Volkskrant
Dus 1-0 verliezen en hopen dat Ghana niet even met 3-1 (of erger, 4-2 of 3-0) wint van Portugal? Niet op gokken. Gewoon niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:02 schreef Morendo het volgende:
Misschien is het voor Duitsland wel beter om geen eerste te worden. Dan ontloop je in ieder geval Frankrijk in de kwartfinale. Dat gaat anders een monsterpot worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |