SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n kwaliteiten als voetballer zal ik nooit ter discussie stellen maar als analyticus is ie een drama.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef Belladonna80 het volgende:
Seedorf wordt Godzijdank in Engeland wél gerespecteert.In Nederland hoef je dat niet te verwachten, hoe walgelijk het ook is.
Ik hoop dat ze doorghanaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ghana verdient het wel om door te gaan.
Wie was het bij arg-iran?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:00 schreef Nober het volgende:
Götze is Man of the Match.
Zeg het maar jongens.
Nee toch, die Iraanse keeper moet het zijn!quote:
Je geilt gewoon op hem net als heel Iran. Zijn kapselquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee toch, die Iraanse keeper moet het zijn!
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op hem net als heel Iran. Zijn kapsel
Nee, dat wint Messi voor mij dan weer welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op hem net als heel Iran. Zijn kapsel
Zo goed was hij helemaal niet. Hij heeft wel de uitstraling van een baas.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee toch, die Iraanse keeper moet het zijn!
Messi en Argentinië waren nergens.quote:
Zeker. Ghana vergeet eigenlijk te winnen. Die kans op het laatst had erin gemoeten, maar die ene Ghanees liep buitenspel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef Sk00p het volgende:
Beste wedstrijd van het WK tot nu toe? dacht het wel! Respect voor Ghana
Dat zou wel in de lijn van dit toernooi passen jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Zeker. Ghana vergeet eigenlijk te winnen. Die kans op het laatst had erin gemoeten, maar die ene Ghanees liep buitenspel.
Maar dit wordt leuk, zeker als de VS morgen wint van Portugal ( zonder Ronaldo en nog een aantal belangrijke spelers is dit gewoon mogelijk. Dan komt VS op 6 punten, Duitsland heeft dan 4 punten, Ghana 1 punt en Portugal 0.
Laatste wedstrijd wint de VS tegen Duitsland en Ghana van Portugal en je krijgt de volgende stand:
1 VS > 9 punten
2 Ghana > 4 punten
3 Duitsland > 4 punten ( maar minder doelsaldo )
4 Portugal > 0 punten
VS wint tegen Portugal, zeker een grote mogelijkheid maar ik zie de VS nog wel verliezen van Duitsland hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Zeker. Ghana vergeet eigenlijk te winnen. Die kans op het laatst had erin gemoeten, maar die ene Ghanees liep buitenspel.
Maar dit wordt leuk, zeker als de VS morgen wint van Portugal ( zonder Ronaldo en nog een aantal belangrijke spelers is dit gewoon mogelijk. Dan komt VS op 6 punten, Duitsland heeft dan 4 punten, Ghana 1 punt en Portugal 0.
Laatste wedstrijd wint de VS tegen Duitsland en Ghana van Portugal en je krijgt de volgende stand:
1 VS > 9 punten
2 Ghana > 4 punten
4 Portugal > 0 punten
messi zou direct daarna nog een wedstrijd kunnen spelen, kan me niet voorstellen dat hij moe zou kunnen zijn.quote:
Ja, ben het met je eens. Maar VS winnen van Duitsland, die vandaag hebben laten zien helemaal niet zo onaantastbaar te zijn, kan wel maar idd is meer op hoop gebaseerd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
VS wint tegen Portugal, zeker een grote mogelijkheid maar ik zie de VS nog wel verliezen van Duitsland hoor.
kan best een leuke pot wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks nog meer Europees - Afrikaans genot: Bosnië - Nigeria.
Ik las bosneger...ik ga even een koffie halen denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks nog meer Europees - Afrikaans genot: Bosnië - Nigeria.
Ik denk het ook, ik zeg 1-0 voor Bosnië.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
kan best een leuke pot wordenWordt een prooi voor Bosnië denk ik
Je vergeet dat Duitsland 4-0 staat, Het is wel erg onrealistisch te verwachten dat Ghana dat nog in kan halen qua doelsaldoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
1 VS > 9 punten
2 Ghana > 4 punten
4 Portugal > 0 punten
Koffiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las bosneger...ik ga even een koffie halen denk ik.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nigeria zal eventueel gebruik maken van enkele bosnegers, alhoewel de exacte opstelling mij nog niet bekend is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat wint Messi voor mij dan weer wel
Oh ja, tsja, dan hopen dat Ghana door een wonder nog doorgaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je vergeet dat Duitsland 4-0 staat, Het is wel erg onrealistisch te verwachten dat Ghana dat nog in kan halen qua doelsaldo
Hmm ja, het is best mogelijk inderdaad, VS kan er af en toe wel eens goed uitkomen. Ik hoop wel dat de VS doorgaat, maar dan liefst als 2de aangezien België nog op groepswinst afstevent voorlopigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens. Maar VS winnen van Duitsland, die vandaag hebben laten zien helemaal niet zo onaantastbaar te zijn, kan wel maar idd is meer op hoop gebaseerd.
was ook goedquote:
Met heel veel melk en suikerquote:
Marcodej vindt Dirk Kuyt de meest seksvolle voetballer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef alors het volgende:
[..]Wat? Messi vind ik echt de meest seksloze voetballer op Dirk Kuyt na.
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hmm ja, het is best mogelijk inderdaad, VS kan er af en toe wel eens goed uitkomen. Ik hoop wel dat de VS doorgaat, maar dan liefst als 2de aangezien België nog op groepswinst afstevent voorlopig
kuytquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcodej vindt Dirk Kuyt de meest seksvolle voetballer.
Idd en té egoistisch. Speel die vrije man aan en ze hadden deze wedstrijd gewonnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Wat een heerlijke tweede helft zeg, genoten. Jammer dat die Ghaneesjes zo chaotisch waren in de counters, had veel meer ingezeten.
Ja maar goed, even tussen ons, marcod3j spoort niet helemaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcodej vindt Dirk Kuyt de meest seksvolle voetballer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |