SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heerlijke pot
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Muller nog even een beuk geven
e: oh ziet er best naar uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wat is dat met die man zonder shirt aan die over het veld loopt en met zijn shirt loopt te zwaaien ?![]()
![]()
Doe je oren open danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef utopie het volgende:
wat is dat met die man zonder shirt aan die over het velt loopt en met zijn shirt loopt te zwaaien ?![]()
heb ik gedaan. Als ik het verstaan had of had opgevangen dan was ik hier nu niet om het te vragenquote:![]()
![]()
veltquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef utopie het volgende:
wat is dat met die man zonder shirt aan die over het velt loopt en met zijn shirt loopt te zwaaien ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mickey.gifquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef utopie het volgende:
wat is dat met die man zonder shirt aan die over het veld loopt en met zijn shirt loopt te zwaaien ?
Ninja editRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij mij is t nog wel zo, jammer johquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:01 schreef utopie het volgende:
[..]
wat voor ninja edit? Het was al ge-edit voordat je het gequote had![]()
![]()
DS2 die reactie van jou in dat topic...........quote:
Haha, je snapte de grap niet. Ik doelde op het kassa meisjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was die chick waar je mee praatte lekker?![]()
Dan heb ik vandaag ook met een chick gepraat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, je snapte de grap niet. Ik doelde op het kassa meisje![]()
"Spaart u zegels?"quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik vandaag ook met een chick gepraat.
"Nee"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb niet het idee dat je de grap snapt. Kom je vaak in KLB?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik vandaag ook met een chick gepraat.![]()
De laatste tijd wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat je de grap snapt. Kom je vaak in KLB?![]()
Welke garp?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat je de grap snapt. Kom je vaak in KLB?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga hem proberen uit te leggen, maar hij is sowieso ook flauw.quote:
Maar ik had dus een topic op KLB geopend over kassameisjes. Als anti-klacht had ik neergezet: sinds maanden weer gepraat met een chick
FOKKERS zijn stereotype autisten zonder sociaal contact. Dus ik doelde dat ik voor het eerst sinds maanden weer gepraat heb met een chick en dat was het 'hallo, wilt u de kassabon' gesprek met het kassameisje.
Nou klinkt het helemaal suf![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen uit te leggen, maar hij is sowieso ook flauw.
Maar ik had dus een topic op KLB geopend over kassameisjes. Als anti-klacht had ik neergezet: sinds maanden weer gepraat met een chick
FOKKERS zijn stereotype autisten zonder sociaal contact. Dus ik doelde dat ik voor het eerst sinds maanden weer gepraat heb met een chick en dat was het 'hallo, wilt u de kassabon' gesprek met het kassameisje.
Ik vind m helemaal geweldigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen uit te leggen, maar hij is sowieso ook flauw.
![]()
![]()
Godverdomme ik had iMOTM Depay vanmiddag moeten kopen.
Nu al 450K itt 360k van vanmiddag.
Maar.. Wat moet je met die gozer voor zo vreselijk veel coins? Daar is de prijs-kwaliteitverhouding toch helemaal zoek? (buiten het feit dat hij duurder is geworden en daardoor idd een gemiste kans)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu al 450K itt 360k van vanmiddag.![]()
Ik wil hem wel graag gebruiken maar wat je zegt zijn prijs is veels te hoog. Hopelijk komt hij in het TOTWquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar.. Wat moet je met die gozer voor zo vreselijk veel coins? Daar is de prijs-kwaliteitverhouding toch helemaal zoek? (buiten het feit dat hij duurder is geworden en daardoor idd een gemiste kans)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wacht tot maandag gekquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu al 450K itt 360k van vanmiddag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja precies zat ik ook al aan te denkenquote:
Snap niet dat iMOTM Depay 79 is en TOTS Depay 74 terwijl de stats niets schelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar.. Wat moet je met die gozer voor zo vreselijk veel coins? Daar is de prijs-kwaliteitverhouding toch helemaal zoek? (buiten het feit dat hij duurder is geworden en daardoor idd een gemiste kans)Rossoneri siamo noi.![]()
Gaan we dit nu de hele tijd krijgen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik dit nu bekijk moet ik hardop lachenAntiklacht: ik heb weer oordoppen.
Ja. Dat krijg je als je ook in KLB kijkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaan we dit nu de hele tijd krijgen?![]()
IF ratings zijn nooit hoger dan die van de TOTS, tenzij de TOTS een 74 is. Nu dus een kleine upgrade en een rating die beter bij de stats past --> goldquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Snap niet dat iMOTM Depay 79 is en TOTS Depay 74 terwijl de stats niets schelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal eens een klacht over jou maken omdat je op elke post van mij reageert.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke, thx.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF ratings zijn nooit hoger dan die van de TOTS, tenzij de TOTS een 74 is. Nu dus een kleine upgrade en een rating die beter bij de stats past --> goldRossoneri siamo noi.![]()
Heb Jovetic alleen nog als CAM gehad dit jaar, maar nu voor het eerst als spits..damn wat is hij goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan kun je beter de 74 versie kopen en een paar all atr +6 kaarten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF ratings zijn nooit hoger dan die van de TOTS, tenzij de TOTS een 74 is. Nu dus een kleine upgrade en een rating die beter bij de stats past --> gold![]()
Speelt die tweede lekker?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef Toefjes het volgende:
De winst uit packs vannacht geinvesteerd in TOTS Matuidi en TOTS Chiellini. Dit is het dan wel denk ik. Verdere upgrades zijn vooral erg duur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke winst uit packs?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef Toefjes het volgende:
De winst uit packs vannacht geinvesteerd in TOTS Matuidi en TOTS Chiellini. Dit is het dan wel denk ik. Verdere upgrades zijn vooral erg duur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
TOTS CV Sokratis ipv Boateng valt wel mee toch qua prijs. OF zet op z'n minst een normale Hummels ervoor in de plaats.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Rossoneri siamo noi.![]()
Ik heb daadwerkelijk geen idee van beide teams. Morgen maar eens een paar wedstrijden spelen..quote:had voor 160K WC packs geopend vannacht omdat ik bier op had. Leverde niks op. Had 33 gratis pakjes in FUT, en daar kreeg ik MOTM Matuidi uit, en later nog een IF Hummelsquote:Toen had ik opeens 292K toen ik alles verkocht had.
![]()
dat kan ook echt ja met die keeperquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
TOTS CV Sokratis ipv Boateng valt wel mee toch qua prijs.![]()
![]()
Hummels danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan ook echt ja met die keeperRossoneri siamo noi.![]()
Heb je de workrates van Sokratis gezien? En Boateng is gewoon een hele goede, complete CB. Wordt er niet zo snel uitgelopen als Hummels ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
TOTS CV Sokratis ipv Boateng valt wel mee toch qua prijs. OF zet op z'n minst een normale Hummels ervoor in de plaats.
Maarrehhh heb je al door wanneer de TOTS kaartjes niet meer in pakjes zitten?![]()
Gaat natuurlijk om de pace Toefjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je de workrates van Sokratis gezien? En Boateng is gewoon een hele goede, complete CB. Wordt er niet zo snel uitgelopen als Hummels ook.
Maarrehhh heb je al door wanneer de TOTS kaartjes niet meer in pakjes zitten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hummels heeft toch betere DEF en HEA?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je Hummels daar neer zetten als Boateng beter en sneller isRossoneri siamo noi.![]()
Mooie teams alleen die Ibarbo van 600 coins tussen die aanvallersquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ibarboquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooie teams alleen die Ibarbo van 600 coins tussen die aanvallers
Wat heb je daar aan als je tegen een team met Eto'o en Sturridge speelt en je die spelers in moet halen als ze weer eens los zijn? Sta je dan met je DEF en HEA.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:56 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hummels heeft toch betere DEF en HEA?![]()
slechtere workrates, Boateng is sneller en ze zijn even lang. Dus in de wereld van FIFA is Boateng beterquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:56 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hummels heeft toch betere DEF en HEA?![]()
De MOTM is straks veel cheaper dan die versie als hij een paar dagen in packs zit johquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kun je beter de 74 versie kopen en een paar all atr +6 kaarten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nu pas dat Hummels High attacking workrates heeftDus ren je mee naar voren maar ben je te traag om iets te kunnen herstellen. Nee, bedankt voor deze suggestie, maar ik hou het bij Boateng
![]()
![]()
Ok. ik probeer alleen te leren maar als iedereen gelijk zo hatelijk gaat doen ist wel best.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
slechtere workrates, Boateng is sneller en ze zijn even lang. Dus in de wereld van FIFA is Boateng beterRossoneri siamo noi.![]()
Ik merk echt nooit iets van die CB workrates eigenlijk..quote:Op zondag 22 juni 2014 00:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie nu pas dat Hummels High attacking workrates heeftDus ren je mee naar voren maar ben je te traag om iets te kunnen herstellen. Nee, bedankt voor deze suggestie, maar ik hou het bij Boateng
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon zo ver naar voren verdedigen dat je backs het altijd nog kunnen belopenquote:Op zondag 22 juni 2014 00:00 schreef Toefjes het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar hij was helemaal niet hatelijk hoor. Zo werkt het wel echt (helaas)quote:Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ok. ik probeer alleen te leren maar als iedereen gelijk zo hatelijk gaat doen ist wel best.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat ik met Hummels 1 op 2 loop door kopballen uit corners.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij was helemaal niet hatelijk hoor. Zo werkt het wel echt (helaas)
1 goal per 2 wedstrijden.Rossoneri siamo noi.![]()
Geloof er niks vanquote:Op zondag 22 juni 2014 00:02 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met Hummels 1 op 2 loop door kopballen uit corners.![]()
Als ik ergens binnen kom, waar ik alles nog moet leren. Stel: De Albert Heyn. Ik weet namelijk helemaal niks over de Albert Heijn. Dan kan ik toch in het begin beter informatie tot me nemen, in plaats van dat ik gelijk ga zeggen dat de brood ergens anders moet staan?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ok. ik probeer alleen te leren maar als iedereen gelijk zo hatelijk gaat doen ist wel best.![]()
Uit principe speel ik nooit met dat soort spitsen, maar er zijn er genoeg die mijn speelstijl ook afkeuren dus jaquote:![]()
![]()
Prima tochquote:Op zondag 22 juni 2014 00:02 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met Hummels 1 op 2 loop door kopballen uit corners.
Uiteindelijk verschillen smaken in spelers ook. Iedereen heeft persoonlijke voorkeuren en een eigen speelstijl. Uiteindelijk werkt zelf testen toch het beste. Zelfde gaat op voor formaties.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*het broodquote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik ergens binnen kom, waar ik alles nog moet leren. Stel: De Albert Heyn. Ik weet namelijk helemaal niks over de Albert Heijn. Dan kan ik toch in het begin beter informatie tot me nemen, in plaats van dat ik gelijk ga zeggen dat de brood ergens anders moet staan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net alsof hier dagelijks over workrates wordt gepraat.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik ergens binnen kom, waar ik alles nog moet leren. Stel: De Albert Heyn. Ik weet namelijk helemaal niks over de Albert Heijn. Dan kan ik toch in het begin beter informatie tot me nemen, in plaats van dat ik gelijk ga zeggen dat de brood ergens anders moet staan?Rossoneri siamo noi.![]()
Vroeger wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:04 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Net alsof hier dagelijks over workrates wordt gepraat.![]()
miss weet hij de afkomst van forzaquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er wordt amper over FUT gepraat, laat staan workratesquote:Op zondag 22 juni 2014 00:04 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Net alsof hier dagelijks over workrates wordt gepraat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUT is liefdeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maver heeft helemaal geen workratequote:Op zondag 22 juni 2014 00:04 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Net alsof hier dagelijks over workrates wordt gepraat.GRAAG VERWIJDEREN![]()
low/low natuurlijkquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eat, sleep, FUT, repeatquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Medunjanin heeft ook een beste baard tegenwoordig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is logica van het allerhoogste niveau.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik FUT nooit had ontdekt, dan had ik waarschijnlijk nooit hier gepost.![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik FUT nooit had ontdekt, dan had ik waarschijnlijk nooit hier gepost.
En wie weet wat ik dan wel had gedaan. Misschien had ik dan mijn opleiding al gehaald.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is logica van het allerhoogste niveau.![]()
Ik moet nog mijn PS4 aanslingeren.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:10 schreef Kiid het volgende:
Trapz, hebbie Toni al mogen verwelkomen in je club?kut webapp
Nigeria heeft er wat meer zin in vandaag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan lijkt het alsof Honda shirtloos is met rare tatoages.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Best tof. Derde kit van Milan. Leuk voor in Europa.![]()
En was ik misschien al aan mijn 2e echtscheiding toe geweest.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En wie weet wat ik dan wel had gedaan. Misschien had ik dan mijn opleiding al gehaald.![]()
Ik kan al maanden geen gebruik meer maken van de web appquote:Op zondag 22 juni 2014 00:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moet nog mijn PS4 aanslingeren.kut webapp
Staat al heel lang: bla bla maintenance. Zal wel ban zijn om wat voor reden dan ook![]()
Nee joh dat heeft iedereenquote:Op zondag 22 juni 2014 00:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan al maanden geen gebruik meer maken van de web app
Staat al heel lang: bla bla maintenance. Zal wel ban zijn om wat voor reden dan ookof is dit een troll?
Ban? Je hebt niet gevolgd de afgelopen tijd wat er speelde rond de webapp?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat al heel lang: bla bla maintenance. Zal wel ban zijn om wat voor reden dan ook![]()
![]()
inb4 random kutverhaal van DS2 over oude smleno Nigerianen op rechtsback in oude FUT versiesquote:Op zondag 22 juni 2014 00:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom is er geen rb van nigeria op fut..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan hem ook al lang niet gebruiken. EA is te lui om het te fixen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat al heel lang: bla bla maintenance. Zal wel ban zijn om wat voor reden dan ookRossoneri siamo noi.![]()
Ik weet dat er gedoe mee was inderdaad, maar ik kan er al heel lang geen gebruik van maken. Al vanaf januari ofzo niet meerquote:Op zondag 22 juni 2014 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ban? Je hebt niet gevolgd de afgelopen tijd wat er speelde rond de webapp?![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
inb4 random kutverhaal van DS2 over oude smleno Nigerianen op rechtsback in oude FUT versies
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat kan ook inderdaad en een stuk waarschijnlijk. Either way heb ik de web app al een halfjaar niet meer gebruiktquote:Op zondag 22 juni 2014 00:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik kan hem ook al lang niet gebruiken. EA is te lui om het te fixen.![]()
Nou, dan heb ik nieuws voor je: we kunnen allemaal al heel lang er niet meer inquote:Op zondag 22 juni 2014 00:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet dat er gedoe mee was inderdaad, maar ik kan er al heel lang geen gebruik van maken. Al vanaf januari ofzo niet meer
Jaahaa, en zo zal de wereld er nooit meer hetzelfde uitzien.![]()
Omdat Odiah niet meer in FUT zit en Adejo is nu RB.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
inb4 random kutverhaal van DS2 over oude smleno Nigerianen op rechtsback in oude FUT versies![]()
Wel klote want het traden via console vind ik 3x niksquote:Op zondag 22 juni 2014 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nieuws voor je: we kunnen allemaal al heel lang er niet meer in
Jaahaa, en zo zal de wereld er nooit meer hetzelfde uitzien.![]()
![]()
Belachelijk ditAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pilot van de nieuwe serie Dominion vond ik trouwens heel tof. Als iemand nog een nieuwe serie zoekt om te gaan volgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij de NOS zijn ze voor het WK in trainingskamp geweest om alle namen zo mooi en traditioneel uit te spreken volgens mij.quote:
Fredzsj zal ook wel tevreden zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wist dat jij weer 1 of andere random post ging maken over mij (omdat je geobsedeerd bent door mij) en daarom reageerde ik op Tim zijn post.quote:![]()
Hij is je gewoon aan het testen om te kijken of je goed genoeg bent om over 18 jaar met Joy te mogen trouwen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij weer 1 of andere random post ging maken over mij (omdat je geobsedeerd bent door mij) en daarom reageerde ik op Tim zijn post.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was dat geen overtreding?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vergeet CHAAMS Rodrikes nietquote:Op zondag 22 juni 2014 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de NOS zijn ze voor het WK in trainingskamp geweest om alle namen zo mooi en traditioneel uit te spreken volgens mij.
Fredzsj zal ook wel tevreden zijnGRAAG VERWIJDEREN![]()
O, is dat het.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is je gewoon aan het testen om te kijken of je goed genoeg bent om over 18 jaar met Joy te mogen trouwen.![]()
Bij nader inzien niet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[ozz]Zo groot, zo sterk, zo snel, zo beslissend. Emenike[/ozz]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver ben ik eindelijk mijn team aan het kopen mis ik wat..
of niet?
En dan te bedenken dat ze hem bijna Emeadidas hadden genoemd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:31 schreef Tim86 het volgende:
En dan te bedenken dat ze hem bijna Emeadidas hadden genoemdMoest even nadenken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nu moet ik toch ingrijpen want deze grap had Lindgren. bedacht.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:31 schreef Tim86 het volgende:
En dan te bedenken dat ze hem bijna Emeadidas hadden genoemd
inb4 Trapz die iets zegt over mij en Lindgren.![]()
Dat heb ik dan gemist. Plagiaat doe ik niet aan.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu moet ik toch ingrijpen want deze grap had Lindgren. bedacht.
inb4 Trapz die iets zegt over mij en Lindgren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Immobilequote:Op zondag 22 juni 2014 00:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Coins te kort voor de rest![]()
* MrvanTrapZ kan blijkbaar niet rekenen![]()
![]()
Hernanes > Kaka ookquote:
En Konko > Abate imoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En TotS Sokratis > Chiellini. Of op zn minst gewone Hummels.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hernanes > Kaka ook
En Konko > Abate imo![]()
Ik hoop dat Ibarbo er nog een paar inknalt op het WK voor een iMOTMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
En TotS Sokratis > Chiellini. Of op zn minst gewone Hummels.
Rossoneri siamo noi.![]()
Nu ben ik genoodzaakt weer coins te kopen om mijn baasjes af te maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Na 2x op rij met afstand de slechtste Colombiaan te zijn geweest is zijn krediet wel op denk ik. Speelde ook LW steedsquote:Op zondag 22 juni 2014 00:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik hoop dat Ibarbo er nog een paar inknalt op het WK voor een iMOTM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja hij speelde niet best.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na 2x op rij met afstand de slechtste Colombiaan te zijn geweest is zijn krediet wel op denk ik. Speelde ook LW steedsmaar ik blijf hopen dat ik ooit een groen kaartje van hem in mijn team er bij kan plaatsen.
Ja als ik die kon betalenquote:![]()
Als Immobile bagger is dan verplaats ik hem met ToniRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als zijn coach ook maar enig benul van FUT heeft laat hij hem gewoon staan. En ze hebben alles gewonnen, dus het gaat gewoon goed. Niks aan de hand dus.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja hij speelde niet best.maar ik blijf hopen dat ik ooit een groen kaartje van hem in mijn team er bij kan plaatsen.
![]()
Ik persoonlijk zou dan besparen op TOTS Chiellini en zijn IF pakken of zelfs NIFquote:Op zondag 22 juni 2014 00:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als ik die kon betalen![]()
Als Immobile bagger is dan verplaats ik hem met Toni![]()
Ik zie dat je met coins in je hoofd zitquote:Op zondag 22 juni 2014 00:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als zijn coins ook maar enig benul van FUT heeft laat hij hem gewoon staan. En ze hebben alles gewonnen, dus het gaat gewoon goed. Niks aan de hand dus.Heb je een tekort?
Maar je hebt gelijk! Zullen we een brief naar de coach schrijven?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja potverdomme nu heb ik hem al manquote:Op zondag 22 juni 2014 00:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou dan besparen op TOTS Chiellini en zijn IF pakken of zelfs NIF![]()
Kijk nu ziet mijn tegenstander mijn rating:
haha 76 attacking.. volgende scherm: o fuckRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kijk , ik had m al hersteld. Het is laat inmiddels. Maar een gepeperde brief kan inderdaad effect hebben. Morgen eens aan werken.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zie dat je met coins in je hoofd zitHeb je een tekort?
Maar je hebt gelijk! Zullen we een brief naar de coach schrijven?![]()
Omdat het een Colombiaanse coach is versturen we hem wel in een toepasselijke enveloppe natuurlijk:quote:Op zondag 22 juni 2014 00:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk , ik had m al hersteld. Het is laat inmiddels. Maar een gepeperde brief kan inderdaad effect hebben. Morgen eens aan werken.
Haha, maar dat is puur omdat verdedigers toch zelden het verschil maken. Maar Toni is niet zo duur, 13k ofzo. Heb je zo bij elkaarquote:Op zondag 22 juni 2014 00:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja potverdomme nu heb ik hem al man![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat het een Colombiaanse coach is versturen we hem wel in een toepasselijke enveloppe natuurlijk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik kan echt niet overweg met 2* skillers
Lijkt me ook superkutquote:Op zondag 22 juni 2014 00:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kan echt niet overweg met 2* skillers
Merk nu dat ik me zelfs al kapot ga ergeren aan 3* aanvallers (vooral flankspelers). Ik vond Benteke altijd superfijn, maar heb teveel met Kluivert gespeeld (en TOTS Jackson). Die hebben beide 4*/4* en zoveel betere passing ook. Dan is Bentiki ineens een lomp gedrocht
Mirallas valt nu ook een beetje tegen omdat ik teveel topwingers heb gebruikt volgens mij. Al vind ik Varela nog wel heel fijn. Misschien toch Nani maar eens proberen op zijn plek..dan hoef ik niets om te zetten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgen echt een teringwedstrijd op prime time trouwens
Korea - Algerije
Daarvoor en daarna wel de Belgskes en Portugal - USA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laatste is om 0:00?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Korea - Algerije
Daarvoor en daarna wel de Belgskes en Portugal - USA![]()
Ik zit me nu echt kapot te ergeren aan die Immobilequote:Op zondag 22 juni 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me ook superkut
Merk nu dat ik me zelfs al kapot ga ergeren aan 3* aanvallers (vooral flankspelers). Ik vond Benteke altijd superfijn, maar heb teveel met Kluivert gespeeld (en TOTS Jackson). Die hebben beide 4*/4* en zoveel betere passing ook. Dan is Bentiki ineens een lomp gedrocht
Mirallas valt nu ook een beetje tegen omdat ik teveel topwingers heb gebruikt volgens mij. Al vind ik Varela nog wel heel fijn. Misschien toch Nani maar eens proberen op zijn plek..dan hoef ik niets om te zetten.Normaal doe ik even een heel to heel of een ronaldo chop maar nu ren ik gewoon tegen de verdediger
yesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat Balo zijn 4* kwijt is. Vond ik vorig jaar erg goed. Muriel is dit jaar maar mehhh. Flink gedowngrade.quote:
Maak er gewoon een knappe 4-3-3 hybrid van met Jacksongod.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kon zelf niks met Bakkali en nu moet ik tegen hem en dan scoort hij (met het hoofd) Gelukkig wel gewonnen dankzij Jimenez. Irritante tegenstander ook.. bijna constant crosses terwijl hij een Eredivisieteam had met TOTS Finnbogason, iMotM Ruiz en TOTS Tadic.
![]()
Misschien een beter idee want ik kan hier echt niet mee omgaanquote:Op zondag 22 juni 2014 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat Balo zijn 4* kwijt is. Vond ik vorig jaar erg goed. Muriel is dit jaar maar mehhh. Flink gedowngrade.
Maak er gewoon een knappe 4-3-3 hybrid van met Jacksongod.
ja aids portugal-Team USA kan ik dus niet zienquote:Op zondag 22 juni 2014 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Korea - Algerije
Daarvoor en daarna wel de Belgskes en Portugal - USA![]()
![]()
Garay was in mijn WC team wel een baas, maar of dat nou wat zegt..quote:
Als je om kan gaan met trage CB's lijkt hij me wel erg goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg net een bericht van mijn broer.. zijn coins zijn binnen. Dus dat betekent een pack opening maar dat zal hij morgen wel doen denk ik.![]()
Ziet er tof uit. Geen zwakke schakels imo. En veel positieve verhalen over TOTS Cabella gehoord.quote:
En anders kan je altijd nog voor een vd teams gaan die ik straks had gepost
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat het een Colombiaanse coach is versturen we hem wel in een toepasselijke enveloppe natuurlijk:
[ afbeelding ]![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Krijg net een bericht van mijn broer.. zijn coins zijn binnen. Dus dat betekent een pack opening maar dat zal hij morgen wel doen denk ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bosnië valt toch wel erg tegen..na die afgekeurde goal is het kut eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ben er bang voor..quote:Op zondag 22 juni 2014 01:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Bosnie moet toch echt wel even een punt pakkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iets doorsparen nog voor TOTS Thiago Silva
Pakte over 1.5 bookings en toen vloog Mikel erin..bet rejected
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Emenike wel duidelijk MOTM, maar die kaart komt er dus niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Team rond Martinez willen bouwen en na afloop merken dat je Martinez op 6chem hebt
Tijd om naar bed te gaan..![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:39 schreef Freire het volgende:
Team rond Martinez willen bouwen en na afloop merken dat je Martinez op 6chem hebt
Tijd om naar bed te gaan..![]()
Heb dat ook vaak gehad als ik iets leuks bedacht had. Kutlinks dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe is dit geen kaart
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er wordt verbazingwekkend veel met de mantel der liefde bedekt. Ook nu ik geen geld op booking points heb staan.quote:![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Heb dat ook vaak gehad als ik iets leuks bedacht had. Kutlinks dit jaar
Gomes deed het in het begin best redelijk bij mij, anders kan Cech met Kaboul & een willekeurige BPL verdediger. Helaas is het volgens mij niet mogelijk die 6chem van Martinez fatsoenlijk te repareren![]()
![]()
omg paalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze moest hij ook echt maken. Bosnië naar huis dus. Zal wel MOTM Enyeama worden nu. Weer zo'n nutteloze met een rating onder de TOTS.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed of slecht? Ik vind zijn shooting niet bijzonder (minder dan de stats doen vermoeden iig). Maar aan de bal is hij zo geniaal..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb al 2 dikke 25+ meter schoten erin hangen met hemquote:Op zondag 22 juni 2014 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed of slecht? Ik vind zijn shooting niet bijzonder (minder dan de stats doen vermoeden iig). Maar aan de bal is hij zo geniaal..
Cabella is toch wel een van de beste CAM's waar ik mee gespeeld heb.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ohquote:Op zondag 22 juni 2014 01:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dikke 25+ meter schoten erin hangen met hem
Zijn lobs zijn wel geniaal ook. Tegen Thad eentje vanaf de zijlijn een tijd terug
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede sample welquote:Op zondag 22 juni 2014 01:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dikke 25+ meter schoten erin hangen met hem
Cabella is toch wel een van de beste CAM's waar ik mee gespeeld heb.
Geen last van 40 strength? Dat staat me zo tegen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
40 strength ?quote:Op zondag 22 juni 2014 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede sample wel
Geen last van 40 strength? Dat staat me zo tegen..Merk ik niks van eigenlijk..
Voor degene die het wil zien het omhaal doelpunt met Toni
Bekijk deze YouTube-video
Moest helaas op deze manier want kan niet meer via easports![]()
![]()
video is privé....quote:Op zondag 22 juni 2014 02:07 schreef Kiid het volgende:
Voor degene die het wil zien het omhaal doelpunt met Toni
Bekijk deze YouTube-video
Moest helaas op deze manier want kan niet meer via easportsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
iMOTM Matuidi is best goedtoch even kijken voor zijn TOTS dan
Lijkt me niet nee. Maar je kan het altijd vragen.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Ziekenhuizen betalen zeker geen 'stagevergoeding' voor afstuderen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh ik sta weer in de top 10quote:
Godver Zhano![]()
![]()
![]()
Tsja, als je verstand hebt van voetbal sta je nou eenmaal laag op zo'n crazy ass WKquote:Op zondag 22 juni 2014 02:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohh ik sta weer in de top 10
Godver Zhano![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 02:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsja, als je verstand hebt van voetbal sta je nou eenmaal laag op zo'n crazy ass WKArme Johnbon en Payder
Idd. Kijk naar mijn voorspelde uitslagen. Die zijn logischer dan de daadwerkelijke resultaten... Chili 2-0 Spanje? CRAZY MATTIE!quote:![]()
![]()
Dit is wel het meest idiote idee van Scorito geweest
Ik heb fucking Dzeko. Hoerenbosno.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het meest idiote idee van Scorito geweest![]()
klinkt als Derksen en zijn toto voorspellingenquote:Op zondag 22 juni 2014 02:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd. Kijk naar mijn voorspelde uitslagen. Die zijn logischer dan de daadwerkelijke resultaten... Chili 2-0 Spanje? CRAZY MATTIE!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar ik heb wel gelijk toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klinkt als Derksen en zijn toto voorspellingen![]()
Uiteraard. Ik sta ook laagquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doelpuntenmakers heb ik wel slecht gekozen. Heb er ook maar 3, waarvan 2 pas de 2e speeldag meededen (wel beide 2 goals).
![]()
Ronnie, Neymar, Giroud, Messi hier. Mehhh. Hopelijk kan Ronaldo spelen..quote:Op zondag 22 juni 2014 02:30 schreef Zhano het volgende:
Doelpuntenmakers heb ik wel slecht gekozen. Heb er ook maar 3, waarvan 2 pas de 2e speeldag meededen (wel beide 2 goals).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dzekoquote:Op zondag 22 juni 2014 02:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronnie, Neymar, Giroud, Messi hier. Mehhh. Hopelijk kan Ronaldo spelen.., Suarez en Mandz.
![]()
boeit niet voor scoritoquote:Op zondag 22 juni 2014 02:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Als Suarez de poule doorkomt geef ik hem een zeer goede kansAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zoek trouwens nog iets om aan de wand te hangen, groot schilderij/poster iets ofzo. Aangezien hier louter styleguru's zitten iemand tips? Ik probeer de Buddha's en profetische Xenos spreuken wat te mijden![]()
![]()
Toffe skyline ofzo? Van New York en veel andere steden zijn ook mooie plaatjes te vinden.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:47 schreef Zhano het volgende:
Ik zoek trouwens nog iets om aan de wand te hangen, groot schilderij/poster iets ofzo. Aangezien hier louter styleguru's zitten iemand tips? Ik probeer de Buddha's en profetische Xenos spreuken wat te mijdenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mega grote wereldkaartquote:Op zondag 22 juni 2014 02:47 schreef Zhano het volgende:
Ik zoek trouwens nog iets om aan de wand te hangen, groot schilderij/poster iets ofzo. Aangezien hier louter styleguru's zitten iemand tips? Ik probeer de Buddha's en profetische Xenos spreuken wat te mijden
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hebben ze ook bij de lokale snacktokoquote:Op zondag 22 juni 2014 02:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toffe skyline ofzo? Van New York en veel andere steden zijn ook mooie plaatjes te vinden.Op zich vind ik het wel tof, mjah, je bent een hipster of je bent het niet
![]()
![]()
Originele mooie natuurfoto ofzo dan?quote:Op zondag 22 juni 2014 02:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hebben ze ook bij de lokale snacktokoOp zich vind ik het wel tof, mjah, je bent een hipster of je bent het niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tetten of watervallen..of tetten in watervallen. Alle interpretaties kunnen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://fineartamerica.com(...)ing-chris-lopez.htmlquote:Op zondag 22 juni 2014 02:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tetten of watervallen..of tetten in watervallen. Alle interpretaties kunnen.
Zoiets
Deze vind ik serieus wel mooi: http://fineartamerica.com(...)-richard-harpum.html maar iets te smal.![]()
Ik zie dan liever een mooie foto eigenlijk. Deze kleuren vind ik ook mehh.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://fineartamerica.com(...)ing-chris-lopez.html
Zoiets
Deze vind ik serieus wel mooi: http://fineartamerica.com(...)-richard-harpum.html maar iets te smal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen stad of plek in het buitenland waar je echt iets mee hebt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga zelf nog een keer iets van Donker Utrecht kopen. Echt mooie foto's
http://www.donkerutrecht.nlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet echt... London wel geweest, supervette stad maar zo'n standaard zwart-wit foto met rode bussen vind ik niksquote:Op zondag 22 juni 2014 03:04 schreef Tim86 het volgende:
Geen stad of plek in het buitenland waar je echt iets mee hebt?Eigen foto's zijn ook niet echt suitable, want voornamelijk genomen binnen Upton Park en WHL.
![]()
Als je nou Barca fanboy was..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet echt mooi ook imho. Alles donker en dan ineens dat rare ding daarquote:Op zondag 22 juni 2014 03:10 schreef Tim86 het volgende:
Als je nou Barca fanboy was..
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ikea style
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zijm veel versies/variaties van ook.quote:
Ook schitterend:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee dit soort dingen, hoe schitterend ook, probeer ik te vermijden. Ik wil iets wat ik zelf tof vind maar wat random genoeg is om er niet elke keer uitleg over te hoeven gevenquote:Op zondag 22 juni 2014 03:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijm veel versies/variaties van ook.
Ook schitterend:
[ afbeelding ]![]()
![]()
was ook niet serueusquote:Op zondag 22 juni 2014 03:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dit soort dingen, hoe schitterend ook, probeer ik te vermijden. Ik wil iets wat ik zelf tof vind maar wat random genoeg is om er niet elke keer uitleg over te hoeven geven
Ik ga slapen, toedelsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 22 juni 2014 03:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was ook niet serueus
Ik ga slapen, toedels![]()
![]()
Zo groot, zo sterk, zo snel, zo beslissend. Emenike
Godver, wat speelde hij goed.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
niceeee wanttt, maar best duur manquote:Op zondag 22 juni 2014 03:00 schreef Zhano het volgende:
boohhhh poker: http://fineartamerica.com(...)yubomir-kanelov.htmlnog voor het kleinste formaat possible ook
nope slechte run en blut ;p laatste 25 had ik op Argentinie winnen en +2.5 goals en op Argentinie met 0-2 handicap.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je nog betjes staan, oude gokker?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 10:17 schreef Rijst het volgende:
Zou wat zijn he, als Huntelaar op de bank blijft en Kuyt laat spelen.Dan zou ik als ik Huntelaar was lekker het vliegtuig pakken
Wakker worden met 40 smsjes of de autospeakers nog te koop staan en in wat voor staat ze zijn..iemand dus het verkeerde nummer opgegeven!
maar staan ze nog te koop dan?quote:Op zondag 22 juni 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wakker worden met 40 smsjes of de autospeakers nog te koop staan en in wat voor staat ze zijn..iemand dus het verkeerde nummer opgegeven!
![]()
Haha een van je matties heeft je gewoon genaktquote:Op zondag 22 juni 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
Ik weet TR niet te kunnen verkopen dus op MP heb ik een sukkeltje gevonden die wil ruilen met Second Sonquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.
[ afbeelding ]
Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????
Vervolgens smijt hij de deur dicht en rent hij naar boven![]()
Nja ik had mn spel dus ging maar weg.En nu ditquote:![]()
![]()
Godverdomme wat een dom volk komt er op autospeakers af." ja maar jouw nummer staat er bij" na 40x zeggen dat het een verkeerd nummer is
Waren de ouders ook niet thuis dan?quote:
Valt me nog mee dat hij niet zei dat ze geen Chinees hadden besteld.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha friso echt zo'n boerenknul die bang is voor asiansRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dus je had makkelijk een tweede ps4 kunnen hebben.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee hoef geen ps4 waar crashen op zittenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus je had makkelijk een tweede ps4 kunnen hebben.![]()
EA schijnt sommigen aardig gecompenseert te hebben voor iets met kaarten die zoek waren of vast zaten ofzo. Je bent dan blijkbaar 1 van de gelukkigenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:11 schreef laucas het volgende:
Log sinds lange tijd weer in...
[ afbeelding ]
Eh, heb ik wat gemist? Ik was blut![]()
![]()
![]()
toch gek dat al mijn frustraties niet gecompenseerd worden :| de eerlijke speler word altijd benadeeldquote:Op zondag 22 juni 2014 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EA schijnt sommigen aardig gecompenseert te hebben voor iets met kaarten die zoek waren of vast zaten ofzo. Je bent dan blijkbaar 1 van de gelukkigen![]()
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:11 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Eh, heb ik wat gemist? Ik was blut
lucky![]()
![]()
wat is dezeeeequote:Op zondag 22 juni 2014 11:11 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Eh, heb ik wat gemist? Ik was blut![]()
Ik ga wel eventjes mijn trade accounts nalopenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch gek dat al mijn frustraties niet gecompenseerd worden :| de eerlijke speler word altijd benadeeld![]()
![]()
ook maar aan t doen, maar die pleuris link van de webapp is weer nergens te vindenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga wel eventjes mijn trade accounts nalopen
#FreeTrapz![]()
Wat lief van EA.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EA schijnt sommigen aardig gecompenseert te hebben voor iets met kaarten die zoek waren of vast zaten ofzo. Je bent dan blijkbaar 1 van de gelukkigen![]()
Wel raar dat dit (bijna) precies mijn vermogen was voordat ik alles verkocht.![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook maar aan t doen, maar die pleuris link van de webapp is weer nergens te vinden
Dit was de rijkste sub-account. Maar ja, ik heb Ibrahimovic, dus wat kan mij nog gebeuren![]()
![]()
kom nog een paar honduras chili en costa rica spelers tegen, maar die kan je dan weer niet te koop zettenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de rijkste sub-account. Maar ja, ik heb Ibrahimovic, dus wat kan mij nog gebeurenmeerdere accounts is sinds dien echt niet makkelijk.
#FreeTrapz![]()
Ja, of via de phone appquote:Op zondag 22 juni 2014 11:28 schreef laucas het volgende:
Kun je via de console wél spelers te koop zetten? Anders krijg ik het niet verkocht natuurlijk
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |