SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heerlijke pot
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Muller nog even een beuk geven
e: oh ziet er best naar uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wat is dat met die man zonder shirt aan die over het veld loopt en met zijn shirt loopt te zwaaien ?![]()
![]()
Doe je oren open danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef utopie het volgende:
wat is dat met die man zonder shirt aan die over het velt loopt en met zijn shirt loopt te zwaaien ?![]()
heb ik gedaan. Als ik het verstaan had of had opgevangen dan was ik hier nu niet om het te vragenquote:![]()
![]()
veltquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef utopie het volgende:
wat is dat met die man zonder shirt aan die over het velt loopt en met zijn shirt loopt te zwaaien ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mickey.gifquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef utopie het volgende:
wat is dat met die man zonder shirt aan die over het veld loopt en met zijn shirt loopt te zwaaien ?
Ninja editRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij mij is t nog wel zo, jammer johquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:01 schreef utopie het volgende:
[..]
wat voor ninja edit? Het was al ge-edit voordat je het gequote had![]()
![]()
DS2 die reactie van jou in dat topic...........quote:
Haha, je snapte de grap niet. Ik doelde op het kassa meisjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was die chick waar je mee praatte lekker?![]()
Dan heb ik vandaag ook met een chick gepraat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, je snapte de grap niet. Ik doelde op het kassa meisje![]()
"Spaart u zegels?"quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik vandaag ook met een chick gepraat.
"Nee"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb niet het idee dat je de grap snapt. Kom je vaak in KLB?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik vandaag ook met een chick gepraat.![]()
De laatste tijd wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat je de grap snapt. Kom je vaak in KLB?![]()
Welke garp?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat je de grap snapt. Kom je vaak in KLB?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga hem proberen uit te leggen, maar hij is sowieso ook flauw.quote:
Maar ik had dus een topic op KLB geopend over kassameisjes. Als anti-klacht had ik neergezet: sinds maanden weer gepraat met een chick
FOKKERS zijn stereotype autisten zonder sociaal contact. Dus ik doelde dat ik voor het eerst sinds maanden weer gepraat heb met een chick en dat was het 'hallo, wilt u de kassabon' gesprek met het kassameisje.
Nou klinkt het helemaal suf![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen uit te leggen, maar hij is sowieso ook flauw.
Maar ik had dus een topic op KLB geopend over kassameisjes. Als anti-klacht had ik neergezet: sinds maanden weer gepraat met een chick
FOKKERS zijn stereotype autisten zonder sociaal contact. Dus ik doelde dat ik voor het eerst sinds maanden weer gepraat heb met een chick en dat was het 'hallo, wilt u de kassabon' gesprek met het kassameisje.
Ik vind m helemaal geweldigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen uit te leggen, maar hij is sowieso ook flauw.
![]()
![]()
Godverdomme ik had iMOTM Depay vanmiddag moeten kopen.
Nu al 450K itt 360k van vanmiddag.
Maar.. Wat moet je met die gozer voor zo vreselijk veel coins? Daar is de prijs-kwaliteitverhouding toch helemaal zoek? (buiten het feit dat hij duurder is geworden en daardoor idd een gemiste kans)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu al 450K itt 360k van vanmiddag.![]()
Ik wil hem wel graag gebruiken maar wat je zegt zijn prijs is veels te hoog. Hopelijk komt hij in het TOTWquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar.. Wat moet je met die gozer voor zo vreselijk veel coins? Daar is de prijs-kwaliteitverhouding toch helemaal zoek? (buiten het feit dat hij duurder is geworden en daardoor idd een gemiste kans)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wacht tot maandag gekquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu al 450K itt 360k van vanmiddag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja precies zat ik ook al aan te denkenquote:
Snap niet dat iMOTM Depay 79 is en TOTS Depay 74 terwijl de stats niets schelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar.. Wat moet je met die gozer voor zo vreselijk veel coins? Daar is de prijs-kwaliteitverhouding toch helemaal zoek? (buiten het feit dat hij duurder is geworden en daardoor idd een gemiste kans)Rossoneri siamo noi.![]()
Gaan we dit nu de hele tijd krijgen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik dit nu bekijk moet ik hardop lachenAntiklacht: ik heb weer oordoppen.
Ja. Dat krijg je als je ook in KLB kijkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaan we dit nu de hele tijd krijgen?![]()
IF ratings zijn nooit hoger dan die van de TOTS, tenzij de TOTS een 74 is. Nu dus een kleine upgrade en een rating die beter bij de stats past --> goldquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Snap niet dat iMOTM Depay 79 is en TOTS Depay 74 terwijl de stats niets schelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal eens een klacht over jou maken omdat je op elke post van mij reageert.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke, thx.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF ratings zijn nooit hoger dan die van de TOTS, tenzij de TOTS een 74 is. Nu dus een kleine upgrade en een rating die beter bij de stats past --> goldRossoneri siamo noi.![]()
Heb Jovetic alleen nog als CAM gehad dit jaar, maar nu voor het eerst als spits..damn wat is hij goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |