abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141645362
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:26 schreef Semisane het volgende:
Ohw....das wel een heftige map! :o *O* Als je echt overal kan komen, dan ben je wel even bezig. :D

http://www.dragonage.com/#!/en_GB/explore
Lijkt me niet. Tot nu toe hebben ze het enkel over Orlais en Ferelden gehad als locaties.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_141793038

Informatie
Interview

Expert van de Fade blijkbaar, moet wel een interessante companion zijn dus denk ik zo. :P
pi_141827358
Tof! Had niet gezien dat hier een topic over was.
Ben op het moment Dragon Age Origins weer aan het spelen, blijft een van mijn favoriete games en erna weer DA2, zodat mijn geheugen weer helemaal is opgefrist voor Inquisition.

Vind het trouwens best jammer dat Bioware al alle companions naar buiten brengt. Had het liever zelf in-game willen ondervinden, in plaats van nu al te weten wie zich bij me aan gaat sluiten.
pi_141827652
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:29 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Mag je tegen je companions ook zeggen dat ze zich moeten scheren? Want dan zeg ik het als eerste tegen hem. _O- Het maakt gelukkig wel gelijk duidelijk dat hij uit Orlais komt. :P http://www.dragonage.com/#!/en_GB/characters/humans/dorian
Alleen zijn hipster snor is al genoeg om hem niet mee te nemen. :')
Ik word overigens toch een mage (human) denk ik in mijn eerste playthrough. En ik denk dat ik sowieso een romance begin met die negerin, want dat kort en pittig kapsel van die andere 2 vind ik ook drie keer niks, dus met haar erbij heb ik al 2 mages.
Eigenlijk wil ik dan nog die Blackwall en de Qunari, maar dan heb ik weer geen rogue.
Man, die struggles altijd.. :P
pi_141827744
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:36 schreef Cikx het volgende:

[..]

Alleen zijn hipster snor is al genoeg om hem niet mee te nemen. :')
Ik word overigens toch een mage (human) denk ik in mijn eerste playthrough. En ik denk dat ik sowieso een romance begin met die negerin, want dat kort en pittig kapsel van die andere 2 vind ik ook drie keer niks, dus met haar erbij heb ik al 2 mages.
Eigenlijk wil ik dan nog die Blackwall en de Qunari, maar dan heb ik weer geen rogue.
Man, die struggles altijd.. :P
Ja, de Freddy Mercury look is inderdaad erg hipster ja.

Maar niet heus.
pi_141827811
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, de Freddy Mercury look is inderdaad erg hipster ja.

Maar niet heus.
Liever een Freddie Mercury snor, dan met die krulletjes erin. :P
pi_141828033
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:26 schreef Semisane het volgende:
Ohw....das wel een heftige map! :o *O* Als je echt overal kan komen, dan ben je wel even bezig. :D

http://www.dragonage.com/#!/en_GB/explore
Had een interview gezien en volgens mij zei degene van Bioware dat je op bepaalde stukken van de map kan komen, dus ongeveer hetzelfde als de vorige games qua opzet. Wel zullen de omgevingen zelf veel grootser zijn neem ik aan.
pi_141828730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Cikx het volgende:

[..]

Liever een Freddie Mercury snor, dan met die krulletjes erin. :P
Nou, ik ga hem gewoon daten hoor. :P Of Blackwall of de Iron Bull, die mogen ook.
pi_141853781
pi_141860195
quote:
Bioware: Most Buildings Can Be Entered In Dragon Age: Inquisition

Bioware has been saying a lot of the right things about its upcoming Dragon Age: Inquisition, which is the third entry in the series (and the one that immediately follows 2011′s widely reviled Dragon Age II).

They have been showing off a vast, beautifully realized open world, some great characters and characterization, and what looks to be a return to the emphasis on the kind of role playing that Origins was about when it released way back in 2009 in the first place.

They seem to be continuing on this streak of saying all the right things. According to Bioware, ‘most’ buildings in Inquisition can be entered, although just how many constitutes most remains to be seen. Also, considering that literally every single building in 2011′s The Elder Scrolls V: Skyrim could be entered and explored (and remember, Skyrim has been cited as an inspiration for Inquisition), it still does represent a regression from the genre’s cream of the crop.

Source: Twitter

Read more at http://gamingbolt.com/bio(...)#Qhm3zCXVBxKwtwLD.99
Ik vond het in TES altijd wel leuk dat je bij ieder gebouw naar binnen kon, dus ik ben hier zeker blij mee. Lekker kijken hoe mensen leven en dingen jatten en zo. _O-
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:19:39 #36
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_141861423
Is inderdaad leuk..maar wel een tikkeltje ongeloofwaardig..of men moet er eventuele consequenties aan hangen...dat zou tof zijn. :D
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_141869602
Dat soort nieuwtjes doen me bij DA niet heel veel. Ik wil gewoon een tof verhaal, toffe companions en moeilijke morele keuzes.
pi_141881120
is het nog waard om deel 1 en 2 te spelen?
pi_141881150
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:42 schreef Rijst het volgende:
is het nog waard om deel 1 en 2 te spelen?
Deel 1 is het altijd waard om te spelen. Deel 2 is het sowieso niet waard om te spelen.
Conscience do cost.
pi_141881206
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Deel 1 is het altijd waard om te spelen. Deel 2 is het sowieso niet waard om te spelen.
`Wat kan ik verwachten?

Mass Effect vind ik heel erg tof, Fallout, Oblivion en Skyrim ook.
Terwijl Dark Souls me iets te hardcore was. Zit dit er een beetje tussen in?
pi_141881337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:46 schreef Rijst het volgende:

[..]

`Wat kan ik verwachten?

Het is -ietsjes- minder arcade dan mass effect maar heeft qua gameplay er erg veel van weg. Met dark souls heeft het niets te maken.

Verder kan je een van de fijnste RPG's van de afgelopen 10 jaar verwachten. Deel 1 wist zich wat mij betreft te meten met mass effect qua overall-quality. Daarom was de teleurstelling van deel 2 des te harder.
Conscience do cost.
pi_141881409
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is -ietsjes- minder arcade dan mass effect maar heeft qua gameplay er erg veel van weg. Met dark souls heeft het niets te maken.

Verder kan je een van de fijnste RPG's van de afgelopen 10 jaar verwachten. Deel 1 wist zich wat mij betreft te meten met mass effect qua overall-quality. Daarom was de teleurstelling van deel 2 des te harder.
Thanks voor de info. ;) Ik zal ze even oppikken voor de ps3.

En bij deel 3 heb ik tenminste eindelijk een game om naar uit te kijken op de ps4.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:04:42 #43
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_141881676
De enige reden om deel 2 te spelen is om bij deel 3 eventueel (als er gebruik van gemaakt kan worden) je eigen einde van een deel 2 savegame te gebruiken in het verhaal van deel 3. Het zal vast geen enorme consequenties hebben...maar kan geinig zijn.

Bij deel 2 kon je dat ook doen met de savegam va DA:O en dan voelt het toch wat meer aan als een soort vervolg.

Voor het verhaal hoef je deel 2 niet te spelen...dat was aanzienlijk minder...slecht zelfs. De gameplay was meer actie georienteerd en minder taktisch. Hoewel DA:O voor de console ook een stuk minder taktisch en leuk is dan op de pc. (en je kan mods gebruiken op de pc) Ik heb DA:O op de PS3 en op de pc gespeeld...pc is echt een stuk beter. :)
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_141884752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:46 schreef Rijst het volgende:

[..]

`Wat kan ik verwachten?

Deel 1 spelen inderdaad. Het is wel iets meer hardcore RPG dan die andere 4. Meer focus op het verhaal en de interactie met je party members. Je zult dus erg veel praten met mensen tussen de combat door. Ook zijn de graphics niet heel goed en voelen sommige gebieden leeg aan, maar dat heeft mij eigenlijk nooit gestoord. Toch een van mijn favoriete spellen gebleken. _O_

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef Semisane het volgende:
De enige reden om deel 2 te spelen is om bij deel 3 eventueel (als er gebruik van gemaakt kan worden) je eigen einde van een deel 2 savegame te gebruiken in het verhaal van deel 3. Het zal vast geen enorme consequenties hebben...maar kan geinig zijn.

Bij deel 2 kon je dat ook doen met de savegam va DA:O en dan voelt het toch wat meer aan als een soort vervolg.

Voor het verhaal hoef je deel 2 niet te spelen...dat was aanzienlijk minder...slecht zelfs. De gameplay was meer actie georienteerd en minder taktisch. Hoewel DA:O voor de console ook een stuk minder taktisch en leuk is dan op de pc. (en je kan mods gebruiken op de pc) Ik heb DA:O op de PS3 en op de pc gespeeld...pc is echt een stuk beter. :)
Er komt een systeem genaamd Dragon Age Keep, waarbij je keuzes kan invullen en van daaruit een nieuwe game kan starten bij Inquisition, als ik het goed begrepen heb. Zonder je save game in te laden dus.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:04:50 #45
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141885376
Ik wil gvd Hawke hebben als companion, of die piratenhoer. Enige goede van van DA2. Al was varric ook wel oke voor CC en zijn praatjes.

Enchantment?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_141885513
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil gvd Hawke hebben als companion, of die piratenhoer. Enige goede van van DA2. Al was varric ook wel oke voor CC en zijn praatjes.

Enchantment?
Vind vrijwel alle Origins companions interessanter dan die van DA2. ;( Op Wynne na dan.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:11:35 #47
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141885629
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:08 schreef Cikx het volgende:

[..]

Vind vrijwel alle Origins companions interessanter dan die van DA2. ;( Op Wynne na dan.
Origins was qua rpg ook gewoon beter. Qua gameplay vond ik DA2 wat soepeler, maar voor de rest was DA2 één grote turd vergeleken met Origins.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_141885831
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Origins was qua rpg ook gewoon beter. Qua gameplay vond ik DA2 wat soepeler, maar voor de rest was DA2 één grote turd vergeleken met Origins.
Klopt de combat was op de consoles beter, misschien wat over de top maar ach, dat zal bij Inquisition ook het geval zijn volgens mij. Op de PC hadden ze volgens mij die top-down view eruit gesloopt en daar waren ze niet zo blij mee, maar dat komt weer terug gelukkig. :) Al mogen ze het wel achterwege laten dan vijanden uit het niets spawnen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:20:29 #49
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_141885979
Wynne was inderdaad v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k. Wat een zeikwijf was dat. :')
pi_141886241
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef Semisane het volgende:
Wynne was inderdaad v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k. Wat een zeikwijf was dat. :')
Wynne helemaal afsnauwen omdat ze een seniel oud wijf is. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')