Games in de serie:quote:Dragon Age is a high fantasy role-playing video game series created by BioWare. The first game, Dragon Age: Origins, was released in 2009. Dragon Age II, a sequel to Origins, was released in March 2011. Dragon Age: Inquisition is set to be released Fall 2014. The series' fantasy setting has also been used by a variety of other media, including books and tabletop games, and the two main games have been joined by a variety of downloadable content (DLC) add-ons.
Inderdaad, overal een character van maken, en dan minstens alle beginverhalen spelen.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:44 schreef Semisane het volgende:
Als ik zo alle trailers, E3-demo en interviews mag geloven dan wordt is de kans er wel aanwezig dat men zich grandioos gaat revancheren met DA:I voor de teleurstelling die DA II wel genoemd mag worden.
Ik kijk er dan ook erg naar uit en vind het ook erg gaaf dat je nu met Qunari kan spelen (uiteraard meteen als mage...want dat zal zo lekker origineel zijn.) Na ja, meestal maak ik gewoon overal een poppetje van in ieder geval.
Dus laat maar komen!![]()
[ afbeelding ]
Ben nu overigens weer een run van DA:O aan het doen op mijn pc.
Hmm, beetje groot ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:46 schreef Semisane het volgende:
Ook leuk voor de OP (op kleinere schaal dan)
[ afbeelding ]
DA:O met een sloot aan mods, kan dan nog heel goed mee.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:55 schreef Rezania het volgende:
Inderdaad, overal een character van maken, en dan minstens alle beginverhalen spelen.Deed ik bij Origins ook.
Persoonlijk ga ik trouwens voor een human mage, dat doe ik altijd als het kan. Maar een Qunari is ook wel interessant.
DA:OWat voor character?
Prima...you're the boss.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:55 schreef Rezania het volgende:
Hmm, beetje groot ja.En ik wilde eigenlijk gewoon een centraal Dragon Age topic toen ik dit topic opende, niet een DA:I topic.
Dat hele bitchy zijn lukt me nooit. Krijg dan medelijden met de mensen die ik beledig en zo, ik ben er te zwak voor.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
DA:O met een sloot aan mods, kan dan nog heel goed mee.![]()
Vrouwelijke human mage dit keer. Gewoon omdat het kan hè en als bitchy tegenhanger voor Morrigan.
Nou, dat dan weer niet, maar oké.quote:[..]
Prima...you're the boss.
De Iron Bull is ook wel tof.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:59 schreef Semisane het volgende:
Zou ik moeten kiezen tussen deze 3? Dan wordt het inderdaad Blackwall, omdat tank. Ik waarschijnlijk ga voor mage (of heel wellicht Rogue) dan is een tank een must.
Varric is een optie, omdat deze in DA II wel geinige lul-verhalen had, maar degene die absoluut meegaat is:
[ afbeelding ]
Dit is wel een exclusief topicje aan het worden.
Ik heb iets tegen dat soort emo-achtige figuren. Dat zal het dus niet worden voor mij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe companion (geloof ik). http://www.dragonage.com/#!/en_US/characters/humans/cole
[ afbeelding ]
Is een rogue, dus misschien een goede vervanging voor Varric.
Dat vind ik dan wel grappig...het gehele gebrek aan prioriteiten bij je companions.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Scorpie het volgende:
Die companions die de hele tijd lopen te zeiken en te huilen om van alles en nog wat terwijl je bezig bent met je epische quest tegen het Kwaad
Tja...dat inderdaad opzich zou ik als rogue best (zo nu en dan) als archer aan de slag, maar die zijn tot nu toe best waardeloos.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zijn archers trouwens altijd zo slapjes in DA? Varric kon ik eigenlijk nooit goed gebruiken omdat dan mijn tank in de problemen kwam.
Dat was wel een lastige companion ja, maar hij was beter dan Varric qua combat, dus ik nam hem wel altijd mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen dat soort emo-achtige figuren. Dat zal het dus niet worden voor mij.Zelfde met die boze elf uit DA II, tergend vermoeiend figuur. Maar echt zorgen om companions maak ik me niet, als ik dat artikel van Tweakers mag geloven zal je erg veel "hero's" kunnen oppikken dus de juiste combinatie gaat wel langskomen lijkt me.
Dat houdt het levendig, jwz.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Scorpie het volgende:
Die companions die de hele tijd lopen te zeiken en te huilen om van alles en nog wat terwijl je bezig bent met je epische quest tegen het Kwaad
Archers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Scorpie het volgende:
En zelf speel ik meestal rogue dus nog een mage / healer + 2 warriors mee en de party is compleet![]()
Waarom zijn archers trouwens altijd zo slapjes in DA? Varric kon ik eigenlijk nooit goed gebruiken omdat dan mijn tank in de problemen kwam.
quote:Sup, first time playing DA games. Reminds me a lot of the first Witcher game (quest hub/combat zone/progression and choice wise) and to a lesser extent Gothic games.
I bought the game on steam sale with the intention of becoming a pyromancer and burn everyone everywhere. While I do have the power to blast my enemies with fire, I didn't expect the party aspect (literally didn't pay any attention to the game series). So now it's only the beginning of the game and I already have a big mouth prick, a barbarian chick who wears sexy clothing, a dog, a priest chick who is a rogue (what kind of a temple these people pray in?) and a Draenei from WoW that lost his tentacles somewhere. The problem is - when I play an RPG I get attached to the characters, and I can't keep these guys off for long because I feel like an asshole. So whenever I switch it's always a 5 minute indecisive battle in my dumb head.
How do you manage your mates? (and more importantly how am I supposed to do it?!) My main guy seems less interesting (and has less to do other than to burn people) than any of these guys, yet I can only bring 3 of them along for the ride at any time.... GAAH, THIS IS SOOOOOOOOoo good yet somehow overwhelming at the same time. Even when choosing what movie to watch I have less problems.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |