SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn gevoel heeft Ghana meer dan 1 keer een corner gehad in de eerste helft.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:01 schreef Rica het volgende:
[..]
vreemd dat het niet hetzelfde is
[ afbeelding ]
nou nou nou TR gemachtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
die, maar ook Depay, de Jong, Kongolo en andere gedrochten.Godzijdank is die aap Gregory van der Wiel niet mee
nou nou nouquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:06 schreef LogiteX het volgende:
Tering, is dit FC Arabië of zo? Mustafiu, Özil, Khedira.
zijn schoenen xDquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:06 schreef LogiteX het volgende:
Tering, is dit FC Arabië of zo? Mustafiu, Özil, Khedira.
Nu jij er bent beiden ja xdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scherp, hoewel ik fok pas 2 seconden geopend heb, durf ik het wel aan om "beiden" te zeggen
Zo lang je dat touw niet om je nek knoopt vind ik het prima.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:07 schreef Lothiriel het volgende:
Geen touw meer aan vast te knopen aan dit WK
Zal wel meevallen. Worden aan de lopende band racistische opmerkingen gemaakt op FOK, dus ik doe lekker meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zal een mod je zo uitleggen als je je laatste waarschuwing ontvangt
Ik zal morgen een update maken. We staan er nieteens zo onverdienstelijk voor volgens mij. Iets van 17e.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu jij er bent beiden ja xd
Geintje Onlo, hoe gaan we met de VBL SC pool?
Faalquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:09 schreef hottentot het volgende:
[/img]http://www.secrant.com/Images/Icons/Iconbanana1.gif[/img]
Ok Hans, dankje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:09 schreef hottentot het volgende:
[/img]http://www.secrant.com/Images/Icons/Iconbanana1.gif[/img]
AAarrghgh. had me even een paar seconden meer gegeven.quote:
quote:
FIFA toch.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
En dan gaan ze dat heel lullig niet uitzenden.
Is wel een speler geweest die zo'n streaker/veldloper een trapt verkocht en toen kreeg ie roodquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niemand die hem ook achterna rent.
AZ toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is wel een speler geweest die zo'n streaker/veldloper een trapt verkocht en toen kreeg ie rood
Tuurlijk, een goede wedstrijd en je bent topfavoriet, een mindere en je bent een matige ploeg. DLD is gewoon een topfavoriet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
Duitsland is matig, die halen de finale niet hoor
Je bent wel enorm druk bezig met mijn posts, hé.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stijn zal wel balen nu.
Niet alleen Stijn kan ik je melden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
Stijn zal wel balen nu.
waarvan aktequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
Stijn zal wel balen nu.
Echt he. Ook in vergelijking met de eerste wedstrijd.quote:
KPB?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
GOAAL!
Maar kan iemand me uitleggen waarom KPB er uit gehaald is/
Nee, die interesseert het WK niet zoveel. Zegt ie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
Stijn zal wel balen nu.
Welke arrogantie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk verliezen ze
Die arrogantie altijd
Als je 2 posts druk noemt zeker, ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel enorm druk bezig met mijn posts, hé.
Viel mij ook al opquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Wat worden er veel kopgoals gemaakt dit wk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, die interesseert het WK niet zoveel. Zegt ie.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stijn is ook niet fit.. weet niet waarom.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:
Behalve als hij een ander land kan aanmoedigen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt het over duitsland toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk verliezen ze
Die arrogantie altijd
Zekerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hebt het over duitsland toch?
Vind dit totaal geen arrogante ploeg.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De altijd aanwezige arrogantie bij het Duitse nationale voetbalelftal
De Olympische Spelen vond ie ook kansloos.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en voor die Europeaantjes ook !quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef Specularium het volgende:
Is toch leuk man voor die Afrikaantjes?
Omdat je die gekken geen aandacht moet geven.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Snap niet waarom ze dit buiten beeld laten trouwens.
Ja, ja. Ik hoop gewoon dat Duitsland het WK wint omdat ze in mijn ogen het mooiste voetbal spelen. Dat jij dat vreemd vindt, is dan je eigen gebrek.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef Specularium het volgende:
Is toch leuk man voor die Afrikaantjes?
Rustig maarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Zorro het volgende:
Net Nederland he. eerste wedstrijd dik winnen, tweede met moeite op voorsprong en dan meteen de gelijkmaker om de oren. Het is een complot!
Blatter
Nee hoor, dat je kan genieten van het "mooiste voetbal" dat ze overigens momenteel absoluut niet laten zien, snap ik nog wel, maar er voor juichen en hopen dat gaat me idd wat te ver. Zeker als ze eigenlijk helemaal niet zulk mooi voetbal spelen, zoals nu.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ja. Ik hoop gewoon dat Duitsland het WK wint omdat ze in mijn ogen het mooiste voetbal spelen. Dat jij dat vreemd vindt, is dan je eigen gebrek.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Confetti het volgende:
Duitsers gaan zo extra gas geven. Ghana zal snel bezwijken.
en dat met een Israëlische vlag in het publiekquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Confetti het volgende:
Nou...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Confetti het volgende:
Komt omdat hij niet meer wilde spelen voor Ghana en nadat ze gekwalificeerd waren weer wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Boateng heeft ook niet echt veel status bij Ghana.
Ghana wintquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:16 schreef Lothiriel het volgende:
Duitsland faalt hier toch beetje, maar goed er is nog tijd
Hater tegen Duitsland gespotquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, dat je kan genieten van het "mooiste voetbal" dat ze overigens momenteel absoluut niet laten zien, snap ik nog wel, maar er voor juichen en hopen dat gaat me idd wat te ver. Zeker als ze eigenlijk helemaal niet zulk mooi voetbal spelen, zoals nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |