abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2014 @ 09:28:35 #26
410138 stapoetiepe
of eigenlijk stopoetiepe
pi_141440945
Dat goedkope tapijt is trouwens wel slap hoor, ik heb het ook gehad en waar ik vaak zat te schuiven met mijn stoel kwam er gewoon een gat in. Zat ik op het beton.
When you are dead, you do not know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
  maandag 23 juni 2014 @ 14:25:33 #27
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_141449453
Helaas blijkt er een veto te liggen op tapijt - ivm de kat. De kattenharen schijnen er niet zomaar uit te gaan met een rondje stofzuigen.

quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef quirina het volgende:
Ik vind laminaat en zeil zowieso armoedig :')
Wat raadt je dan aan voor een huurwoning, Quirina?
Overal verstand van.
pi_141469255
Helaas weet ik niet hoe het moet op jullie ons mooie zijl te laten zien.

Ik raad het iedereen aan!

Is een prima optie voor een woning waar je maar een paar jaar woont:
- is nu na 2,5 jaar nog nergens beschadigd
- het ligt snel (laten leggen in een ochtend)
- mooi, iedereen die bij ons komt zegt er iets van. Eigenlijk heeft niemand door dat het zeil heeft.
- zijl veroorzaakt ook minder overlast naar eventuele onderburen (zonder ondervloer)

Ik lijk wel een verkoper van zijl :p! Maar wij zijn erg tevreden!
pi_141469315
Zeil ipv zijl
pi_141471545
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 21:58 schreef macondo het volgende:
Ga voor een jaar of 1 a 2 huren, en we moeten een nieuwe vloer leggen. Bij een koophuis zou ik zeker voor echt hout zijn gegaan.

Wat hebben jullie? Zeil associeer ik nog voornamelijk met super cheap en lelijk, maar dat is kennis van 15 jaar geleden.
Voor 1 a 2 jaar zou ik eerder zeil/vinyl nemen. Goedkoper dan laminaat, volledig afwasbaar (=veel makkelijker schoon te maken dan laminaat), mits een beetje zoekwerk ook nog relatief mooi voor de prijs. Zeer herbruikbaar itt laminaat. Is ook wat duurzamer. Daar kan je gerust eens iets op laten vallen zonder dat er een put in de grond zit. Bij laminaat heb je bij het minste geringste een put die de tere prut - wat laminaat eigenlijk is- blootstelt aan de woonkamerelementen. Het begin van het einde.
En het is zacht en warm aan de voetjes en klinkt tenminste niet zo hol als laminaat.
pi_141473323
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef quirina het volgende:
Ik vind laminaat en zeil zowieso armoedig :')
Troll??

Niets mis met laminaat, rubberen ondervloer eronder en de goedkope holle klank heb je er zo uit.

Zeil kun je eigenlijk alleen maar gebruiken als je echt een spekgladde ondervloer hebt, en ook zeil ziet er tegenwoordig niet cheap meer uit. Als het goed gelegd wordt zal het niet opvallen dat het geen laminaat is. Desondanks zou ik toch niet voor zeil gaan, zeil moet je eigenlijk laten leggen wat het meteen een stuk duurder maakt dan laminaat.

@Kwantum tapijt, besteed 2 euro per M2 meer uit, en je hebt kwalitatief echt een stuk betere tapijt.
BlaBlaBla
  maandag 23 juni 2014 @ 23:32:50 #32
244933 trovey
Nachtoele
pi_141473949
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:21 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Troll??

Niets mis met laminaat, rubberen ondervloer eronder en de goedkope holle klank heb je er zo uit.

Zeil kun je eigenlijk alleen maar gebruiken als je echt een spekgladde ondervloer hebt, en ook zeil ziet er tegenwoordig niet cheap meer uit. Als het goed gelegd wordt zal het niet opvallen dat het geen laminaat is. Desondanks zou ik toch niet voor zeil gaan, zeil moet je eigenlijk laten leggen wat het meteen een stuk duurder maakt dan laminaat.

@Kwantum tapijt, besteed 2 euro per M2 meer uit, en je hebt kwalitatief echt een stuk betere tapijt.
Zeil kun je zelf leggen maar dan is een oud voorbeeld wel handig, heb zo zelf het zeil in mijn hal gelegd en dat ligt er superstrak in. *)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141474076
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Zeil kun je zelf leggen maar dan is een oud voorbeeld wel handig, heb zo zelf het zeil in mijn hal gelegd en dat ligt er superstrak in. *)
Het ligt er natuurlijk maar net aan hoe handig je bent, als je per ongeluk 0.5cm teveel afsnijd kun je dat niet wegmoffelen met een plint.
BlaBlaBla
  maandag 23 juni 2014 @ 23:56:50 #34
244933 trovey
Nachtoele
pi_141475282
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk maar net aan hoe handig je bent, als je per ongeluk 0.5cm teveel afsnijd kun je dat niet wegmoffelen met een plint.
Maar het is dus niet onmogelijk. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141497234
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Als er nu iets makkelijk te leggen is, is het zeil wel. Zeker als het minder dan 12m² is, kan je het gewoon met dubbelzijdige tape (of zelfs los) op een propere vloer leggen. Het is dan echt een kwestie van plinten weghalen, uitrollen, strak in de hoek duwen en een stanleymes erdoor halen. Aan deuren en overgangen wat tape voorzien en job done. Hetzelfde als tapijt eigenlijk.
Laminaat is ook eenvoudig, maar heeft toch meer voeten in de aarde (al die planken inkorten, rekening houden met de 1cm speling van de rand), de ondervloer, etc.
pi_141502900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:17 schreef BBach het volgende:

[..]

Als er nu iets makkelijk te leggen is, is het zeil wel. Zeker als het minder dan 12m² is, kan je het gewoon met dubbelzijdige tape (of zelfs los) op een propere vloer leggen. Het is dan echt een kwestie van plinten weghalen, uitrollen, strak in de hoek duwen en een stanleymes erdoor halen. Aan deuren en overgangen wat tape voorzien en job done. Hetzelfde als tapijt eigenlijk.
Laminaat is ook eenvoudig, maar heeft toch meer voeten in de aarde (al die planken inkorten, rekening houden met de 1cm speling van de rand), de ondervloer, etc.
In mijn woning kon ik de standaard plinten niet van de muren afhalen, dus zou ik het zeil perfect tegen de plint moeten aanleggen. Ik vond in mijn geval laminaat stukken makkelijker dan zeil.
BlaBlaBla
pi_143593024
Als ik jou was zou ik gewoon voor goedkoop laminaat gaan. Wij hebben onze laminaten vloer voor een zeer goede prijs gekocht bij een bedrijf bij ons in de buurt, *knip* Ik kan dit zeker aanraden. Het staat toch iets netter dan zeil en kost bijna niets! En ik heb er nog steeds veel plezier van! Of je het kan meenemen weet ik niet, dat zou je eventueel kunnen navragen.

*edit*
Reclame maken doen we maar ergens anders.

[ Bericht 11% gewijzigd door Vonkenboer op 19-08-2014 17:59:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')