3 euro? Wel heel goedkoop - voor slaapkamers en zo. Hoe ziet dat er uit??quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:05 schreef Anthony9219 het volgende:
Tapijt niks voor je? Ik heb hier laatst tapijt voor 3 euro per m2 gelegd.
Bij de kwantum gehaald een paar maanden terug. Ziet er gewoon prima uit, kleur is antraciet. Ik zal is kijken of ik een goeie foto kan maken. Het heeft alleen zo'n schuimrubberen onderkant die minder lang meegaat dan zo'n juten onderkant, maar aangezien je er binnen relatief korte tijd weer uit bent lijkt me dat geen probleem.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef macondo het volgende:
[..]
3 euro? Wel heel goedkoop - voor slaapkamers en zo. Hoe ziet dat er uit??
@ff serieus, laminaat meenemen - is inderdaad een goed argument
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FR1908
ikea heeft verschillende prijsklassenquote:Op zondag 22 juni 2014 00:49 schreef Saisai het volgende:
ikea laminaat is wel slechte kwaliteit hoor..
Beter dan andere soorten van dezelfde prijs. Als je kwaliteitseisen hebt, zit je boven de 15 euro per vierkante meter.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:49 schreef Saisai het volgende:
ikea laminaat is wel slechte kwaliteit hoor..
Ik heb goed laminaat voor een goede prijs (8,95), commerciële kwaliteit.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:45 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Beter dan andere soorten van dezelfde prijs. Als je kwaliteitseisen hebt, zit je boven de 15 euro per vierkante meter.
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef Saisai het volgende:
Ik heb goed laminaat voor een goede prijs (8,95), commerciële kwaliteit.
Gewoon goed opletten en de aanbiedingen in de gaten houden.
De toplaag of 'slijtlaag' is bij goedkope producten meestal dun waardoor de levensduur korter is. De kwaliteit van het laminaat wordt vaak aangeduid met een nummer, tussen 21 en 34. Hoe hoger het nummer, des te beter de kwaliteit:quote:
Dat dus. Kijk ook naar de samenstelling van het substraat, maakt ook uit v.w.b. de levensduur. Maar volgens mij kan ook het meest middelmatige laminaat best 2 - 3 jaar mee, dus voldoet het altijd wel aan je wensen.quote:Op zondag 22 juni 2014 03:59 schreef Catch22- het volgende:
Ts kijk goed rond voor aanbiedingen. Wij hadden iets van 50% korting bij de gamma op laminaat dat we normaal nooit zouden kopen (want te duur)
Dat zeg ik!quote:Op zondag 22 juni 2014 16:15 schreef Urnotindangr het volgende:
niemand geeft een neuk wat jij vind, is toch prima om voor een jaar of wat te overbruggen.
Ik heb het ook gedaan, en kan het van harte aanraden. Ligt er weer netjes in.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:49 schreef Seven. het volgende:
Laminaat meenemen, heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
Ik wel, ik kan het van harte afraden. Oerlelijk resultaat met vele kieren en veel frustratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |