Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
wat hoor ik t och een gesprekken zo af en toe. geen werkend internet/bellen/tv bij een klant. nu belt de zoon 1 van de klant ,die niet op locatie is. blijkt dat een andere zoon (2) al wat resetwerk heeft gedaan. echt, waarom belt of zoon 2 of de eigenlijk klant niet? en dan wordt zoon 1 nog boos ook dat de agent het niet kan helpen......godsamme. ga es dood ofzo.
tot slot een geoden garp:
zanger die erg verbaasd is tijdens de reclame.Jason of Jasoff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zanger die dat eigenlijk nooit doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zanger die heel hard kan rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zanger die dat eigenlijk nooit doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zanger die heel hard kan rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zanger die dat eigenlijk nooit doetbedankt voor een dubbel grinnik carrerobakker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik hoop dat eind dit jaar ook eindelijk te zeggenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
Scriptie de deur uit! PARTEH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
JUICHENquote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
luchtgitaren voor iedereenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
Woehoe!!quote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:22 schreef alors het volgende:
[..]
Topic dicht. Jammer, ik zocht nog een boek over kamperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |