SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
quote:
Nou idd. Heb zelfs uplay account nu alles, en dan kan ie de spelbestanden niet downloadenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
zo dichtbij, en toch zo ver weg!
Over wat wil je wel mee praten Johannes?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou graag mee willen praten met jullie game talk maar er schuilt niet echt een gamer in mij.
Bij iSketch ben ik natuurlijk bloedfanatiek, dat wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Nou zo helder ben ik dan momenteel.
[..]
Ik ook niet. Ooit was ik het wel daarentegen
Je snapt nu wel eindelijk hoe ik mij voelde met mijn microphonequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
[..]
Nou idd. Heb zelfs uplay account nu alles, en dan kan ie de spelbestanden niet downloaden![]()
Ik word hier echt wanhopig van. Ik had nog beter gewoon illegaal kunnen downloaden
[..]
Over wat wil je wel mee praten Johannes?
Ik wil best via teamviewer kijken of ik het kan fixen, maar UPlay is en blijft natuurlijk gewoon aidsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nou idd. Heb zelfs uplay account nu alles, en dan kan ie de spelbestanden niet downloaden![]()
Ik word hier echt wanhopig van. Ik had nog beter gewoon illegaal kunnen downloaden
[..]
Ik respecteer het gesprek van de dag en als julle over AC willen praten, waarvan mij verteld is dat dit voor Assassin's Creed staat, zal ik daar mee instemmen. Het is zogezegd jullie feestje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dan weer wel. Wat een ellendequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt nu wel eindelijk hoe ik mij voelde met mijn microphone
Oh tof. Ik zal even teamviewer installeren. En dan moet je maar in DM even uitleggen hoe het ook alweer werkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil best via teamviewer kijken of ik het kan fixen, maar UPlay is en blijft natuurlijk gewoon aids
Het is ons feestje toch, Johannes. Jij hoort er ook bij.Tevens is Snow al aan het spelen, en ben ik gefrustreerd, dus ander onderwerp is meer dan welkomquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer het gesprek van de dag en als julle over AC willen praten, waarvan mij verteld is dat dit voor Assassin's Creed staat, zal ik daar mee instemmen. Het is zogezegd jullie feestje.
In dat geval ben ik benieuwd of je 25 juni ook een poging gaat doen het knappe gelaat van Danosvanos te spotten op TV. Ik zal die jongen zijn in zijn omgeving die zit te stralen omdat hij is omgeven door diverse van zijn beste online vrienden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Wat een ellende
[..]
Oh tof. Ik zal even teamviewer installeren. En dan moet je maar in DM even uitleggen hoe het ook alweer werkt.
[..]
Het is ons feestje toch, Johannes. Jij hoort er ook bij.Tevens is Snow al aan het spelen, en ben ik gefrustreerd, dus ander onderwerp is meer dan welkom
Doe niet zo introvert dat staat je nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer het gesprek van de dag en als julle over AC willen praten, waarvan mij verteld is dat dit voor Assassin's Creed staat, zal ik daar mee instemmen. Het is zogezegd jullie feestje.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Wat een ellende
[..]
Oh tof. Ik zal even teamviewer installeren. En dan moet je maar in DM even uitleggen hoe het ook alweer werkt.
[..]
Het is ons feestje toch, Johannes. Jij hoort er ook bij.Tevens is Snow al aan het spelen, en ben ik gefrustreerd, dus ander onderwerp is meer dan welkom
Grapje LRquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo introvert dat staat je niet. Een ware Derksen/Boskamp fanatiekeling gedraagt zich niet als een schoothondje.
[..]
Maar wat is het probleem dan precies?
[ afbeelding ]
Wordt de productkey hier niet gepakt?
KOM DANquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje LR
DE VOLGENDE DIE OVER AC BEGINT KRIJG EEN KOEK BEGREPEN!?
Ik zal mijn best doen om iedereen te spotten. Hoe laat is de uitzending eigenlijk? Anders maak ik geen schijn van kans. Hopelijk zie ik Mortaxx zijn schattige koppie ook nog even.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval ben ik benieuwd of je 25 juni ook een poging gaat doen het knappe gelaat van Danosvanos te spotten op TV. Ik zal die jongen zijn in zijn omgeving die zit te stralen omdat hij is omgeven door diverse van zijn beste online vrienden.
Productkey pakt hij, dan klik ik op spelenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo introvert dat staat je niet. Een ware Derksen/Boskamp fanatiekeling gedraagt zich niet als een schoothondje.
[..]
Maar wat is het probleem dan precies?
[ afbeelding ]
Wordt de productkey hier niet gepakt?
Koek?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje LR
DE VOLGENDE DIE OVER AC BEGINT KRIJG EEN KOEK BEGREPEN!?
Kan je het spel anders niet los downloaden? Cracks zal je niet nodig hebben daar waar je alsnog via Uplay inloggedquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om iedereen te spotten. Hoe laat is de uitzending eigenlijk? Anders maak ik geen schijn van kans. Hopelijk zie ik Mortaxx zijn schattige koppie ook nog even.
[..]
Productkey pakt hij, dan klik ik op spelenen zegt het dat het de spelbestanden niet kan installeren oid,
[..]
Koek?
Kom je belofte eens na en help die arme Flippieequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:50 schreef KitKatChunky het volgende:
mijn brandalarm heeft lege batterijen. AUW
Ik denk dat het half negen is. Ik zal wel een paar Alba-esque blikken trekken zodat ik makkelijk te herkennen ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om iedereen te spotten. Hoe laat is de uitzending eigenlijk? Anders maak ik geen schijn van kans. Hopelijk zie ik Mortaxx zijn schattige koppie ook nog even.
[..]
Productkey pakt hij, dan klik ik op spelenen zegt het dat het de spelbestanden niet kan installeren oid,
[..]
Koek?
Dan zal ik wel om half 9 de TV reserveren. En fijn, Johannes. Dat maakt je uniek tussen al die oranje gekleurde mensen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het half negen is. Ik zal wel een paar Alba-esque blikken trekken zodat ik makkelijk te herkennen ben.
Een koek is Boskamp taal voor een klap. (voorbeelden van zo'n grap zie je in het topic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |