baasquote:
whehehquote:
quote:
Thnx man! Zou jammer zijn als ie dicht gaat doordat iemand er om TR'tquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga hem even aanpassen.
dat doe je snelquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ondanks dat het heel klein is, zou ik dit toch maar ff niet doen.
Leuke bezigheidstherapie tochquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hand verplaatsen was het meest kutte!
Je hebt wel meteen het toetsenbord afgemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hand verplaatsen was het meest kutte!
Baas, dezequote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt wel meteen het toetsenbord afgemaakt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt wel meteen het toetsenbord afgemaakt.
Net als die twee quotes, zeg maar.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Copy, flip horizontal, paste en verder een reeks copy & pastejes!
Minesweeperquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niks te doen, dus beter iets dan niets![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niks te doen, dus beter iets dan niets![]()
[ afbeelding ]
Haha, kan ik wel waarderenquote:
Photoshop!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mn paint-skills zijn kut als ik zie wat anderen in paint kunnen
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ff een IETS modernere bestellen!Godverdomme...
quote:
Verrek ja zeg!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die computer heeft ook een hele rare vorm
Meh, dat wil TS, dus gaypr0n!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef bondage het volgende:
Dat er nog geen tieten zijn gepost verbaast me.
Geef die gast gewoon een 3D bril en laat een paar tieten uit het beeldscherm steken. En nee, ik ga het niet tekenen, ben stonedquote:
En ik heb redelijk wat biertjes op en begin in te kakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Geef die gast gewoon een 3D bril en laat een paar tieten uit het beeldscherm steken. En nee, ik ga het niet tekenen, ben stoned
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:10 schreef Gloorbek het volgende:
Jongens het was leuk, ik denk dat ik vanaf nu een paar dagen niet meer aanwezig kan zijn..godverfuckingdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jongens het was leuk, ik denk dat ik vanaf nu een paar dagen niet meer aanwezig kan zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jongens het was leuk, ik denk dat ik vanaf nu een paar dagen niet meer aanwezig kan zijn..godverdomme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was ik al bang voorquote:
Ik maak ze altijd in paintquote:Op zondag 22 juni 2014 15:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
moest eerst uitzoeken hoe ik een gifje maak in photoshop. heeft me maar 3 uur gekost
Ik gebruik er een online website bij om het een gifje te makenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Gifjes maken in paint![]()
paint shop pro zeker?
Moet je even SWiSH Max4 regelen maak je dit in 10 minquote:Op zondag 22 juni 2014 15:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
moest eerst uitzoeken hoe ik een gifje maak in photoshop. heeft me maar 3 uur gekost
Ga ik ook eens ff googelen danquote:Op zondag 22 juni 2014 16:26 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Moet je even SWiSH Max4 regelen maak je dit in 10 min
Zat ook uitzoek werk in, volgende gaat waarschijnlijk sneller....quote:Op zondag 22 juni 2014 16:26 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Moet je even SWiSH Max4 regelen maak je dit in 10 min
duurt ff dat je het door hebt, maar super proggiequote:Op zondag 22 juni 2014 16:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zat ook uitzoek werk in, volgende gaat waarschijnlijk sneller....
Ben nu Swish aan het downloaden... kijken of dat beter werkt.
programma begint gelijk te zeuren over codes en registratie formulieren.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:58 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
duurt ff dat je het door hebt, maar super proggie
kan ik je via deze weg niet mee helpenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
programma begint gelijk te zeuren over codes en registratie formulieren.
Ik hem geïnstalleerd via ...............quote:Op zondag 22 juni 2014 17:00 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
kan ik je via deze weg niet mee helpen
alles valt te lerenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik hem geïnstalleerd via ...............
Het heeft wel heel veel weg van photoshop.
Ik heb niet het idee dat dit voor mij gaat werken.
Toch bedankt voor de suggestie.
Via photoshop gaat het toch ook primaquote:Op zondag 22 juni 2014 17:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik hem geïnstalleerd via ...............
Het heeft wel heel veel weg van photoshop.
Ik heb niet het idee dat dit voor mij gaat werken.
Toch bedankt voor de suggestie.
Heldquote:
Gloorbek moet dat wel kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:45 schreef reaalistt het volgende:
Kan iemand een gifje maken van suarez die de Fokker bijt?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:45 schreef reaalistt het volgende:
Kan iemand een gifje maken van suarez die de Fokker bijt?
Als ik tijd heb maak ik wel even watquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:01 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
[..]
Als ik tijd heb maak ik wel even wat
Die ogenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk zo'n trippy gifje op het beeldscherm doen, maar het lukt me echt niet om een bewegend gifje in een ander plaatje te plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Jongens het was leuk, ik denk dat ik vanaf nu een paar dagen niet meer aanwezig kan zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Verbeterd.. maar nu wel nsfwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:12 schreef spamcat het volgende:
[..]
Verbeterd.. maar nu wel nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:12 schreef spamcat het volgende:
[..]
Verbeterd.. maar nu wel nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
Het duurde even maar hij is binnen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ff een IETS modernere bestellen!Godverdomme...
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het duurde even maar hij is binnen!![]()
[ afbeelding ]
Leuk idee Gloorbekquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:23 schreef Gloorbek het volgende:
Nu Toto69 mod is geworden in FHF, kan dit topic weer uit de stal worden gehaald..
Paint hier Toto als mod!![]()
Origineel: (van Toto69)
[ afbeelding ]
Toto als mod :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leuk idee Gloorbek![]()
Inb4 Bijna die langskomt met een Braddie/Toto paint
Zit niet zo heel veel op FOK! de afgelopen dagen, ze is druk met d'r studie en d'r vriendquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:27 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Waar is bijna eigenlijk? bijna weg?
Alsof vriend(en) belangrijker is/zijn dan FOK!quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit niet zo heel veel op FOK! de afgelopen dagen, ze is druk met d'r studie en d'r vriend
Ik ben belangrijker dan FOK! jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:29 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Alsof vriend(en) belangrijker zijn dan FOK!
Och, zo heul druk is FHF niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Maar wel tijd hebben om te modereren![]()
Als ik moest kiezen wist ik wel wie ik koos natuurlijk (ik weet dat ze dit gaat lezen dus ik kan maar beter geen verkeerde dingen zeggen)quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:31 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Goed gekozen, als je mod in KLB was geworden was ze nu al bij je weg
ze moet niet zeuren anders gewoon een slotje er opquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen wist ik wel wie ik koos natuurlijk (ik weet dat ze dit gaat lezen dus ik kan maar beter geen verkeerde dingen zeggen)
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:33 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ze moet niet zeuren anders gewoon een slotje er op
Jup painten die zooi, pak die toto maar ff goed aan in een mooi paintquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Maar vanaf nu weer painten, off-topic is best jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |