Belangrijker nog: Hoe kunnen ze zomerdaltijden rekenen op dinsdag en zaterdag, waar je toch bijna naar elke bus moet vanwege de hah?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:50 schreef V__L_N het volgende:
100 op je kar is niks hoor. 200, dat wordt vervelend. Ik loop echt liever met een kar met 5 of 6 tassen dan met een halve tas. Die halve tas kost alleen maar nutteloos tijd, Die lege bussen moet je toch voorbij. Beter dan gewoon voor elke bus een flink pak.
Overigens, hoe kan het zomerdal al beginnen als de de eerste regio's pas vanaf maandag vrij zijn en bouwvak pas over 2,5 week begint?
Ook zo iets debiels. Maar goed, er zijn toch elke jaar weer nieuwelingen die niet weten dat gewerkte tijd betaalde tijd is.quote:Belangrijker nog: Hoe kunnen ze zomerdaltijden rekenen op dinsdag en zaterdag, waar je toch bijna naar elke bus moet vanwege de hah?
Cool, als het werkt. Bij mij is het nog steeds ene grote pleurisbende, en krijg ik om de haverklap SAP Popup Windows, technische exceptions (sic), en ander gereutel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef V__L_N het volgende:
Overigens best cool dat nieuwe mijn postnl.
[ afbeelding ]
Als ze regelmatig van code wisselen is het niet zo ergquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef V__L_N het volgende:
Dit werkt, en dan doorklikken naar de rest gaat ook goed.
Leuk wel dat ik nu van 10 depots de masterlockcodes kan zien. Weet niet of dat nou erg in de categorie veilig valt.
Hier is die code overal gelijk, wel zo makkelijk. Al dat nieuwe zelf doen en mijnpostnl probeer ik al niet eens meer, heb onderhand een muisarm van het vruchteloos klikken... zware bezigheid dat post bezorgen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef V__L_N het volgende:
Leuk wel dat ik nu van 10 depots de masterlockcodes kan zien. Weet niet of dat nou erg in de categorie veilig valt.
En dan krijg je in het vervolg dus automatisch een nieuw berichtje in je vak met de nieuwe codes.quote:Als ze regelmatig van code wisselen is het niet zo erg
de uitleg daarvan was dat er normaal tijd in alle diensten zit om terug te gaan naar het depot op die dagen en dat dat met zomerdal niet hoeft doordat het zo weinig post is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Belangrijker nog: Hoe kunnen ze zomerdaltijden rekenen op dinsdag en zaterdag, waar je toch bijna naar elke bus moet vanwege de hah?
Korte broek? Ja lekker met niet fatsoenlijk gesnoeide takken, vooral die rozen en andere prik dingen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik werk sinds een week of 2 ook bij PostNL als postbezorger.
Ik zweet me trouwens helemaal de pleuris met dit weer, snap echt niet dat de meeste bezorgers hier in lange broek lopen![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:36 schreef V__L_N het volgende:
Lange broeken beschermen je tegen slecht gesnoeide tuinen enzo.
Bovendien,in mijn geval verbrand ik veel te snel.
Nog niet tegengekomen gelukkigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Korte broek? Ja lekker met niet fatsoenlijk gesnoeide takken, vooral die rozen en andere prik dingen.
En waar moeten die kleine hondjes anders in bijten?quote:
Ik heb alleen maar lieve honden op mijn route. Waarvan een gigantische doberman die me de hele straat achterna loopt met zn speeltjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:43 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
En waar moeten die kleine hondjes anders in bijten?
ik heb wel eens van de fietsenmaker een leenfiets meegekregen toen de mijne stuk wasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:48 schreef Yreal het volgende:
Wat een wereldbedrijf zijn we ook
fiets stuk, bel ik voor een leenfiets voor morgen, zeggen ze dat de leenfiets bedoelt is voor kapotte fietsen op de dag zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |