http://www.telegraaf.nl/b(...)uwigd_in_inkt__.htmlquote:Vliegende Hollander vereeuwigd in inkt
AMSTERDAM -
De fenomenale snoekduik van Van Persie heeft een nieuwe dimensie gekregen. Zanger Andre Pronk heeft de ’Vliegende Hollander’ op zijn rug laten tatoeëren. Hierboven is een portret van Louis van Gaal gemaakt.
De Rotterdamse Tattoo Bob heeft de tatoeage gezet, tot vreugde van Andre. „Ja, Tattoo Bob is top. Hij heeft de vorige twee ook gedaan. Een van Henk-Jan Smits, wiens kritieken mij op het lijf zijn geschreven, en eentje van Giel Beelen. Die kan mijn rug op.”
Pronk deed eerder mee met X-Factor, waar hij tijdens de audities strandde, en verscheen in de uitzending van Giel Beelen tijdens zijn wereldrecordpoging radio maken, afgelopen maand.
Andre weet niet welke spelers nog meer in aanmerking komen voor een volgende tatoeage: „Huntelaar denk ik niet zo snel aan, maar wie weet. Afwachten hoe het WK verloopt. Er kan in ieder geval nog genoeg bij.” Foto: Joep van der Pal
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:21 schreef Sangha het volgende:
Dat is toch die overdreven 'ík-wil-aandacht-meneer'? Naar manneke.
Je zou maar zo'n hoofd hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Je zou er maar opstaan met je hoofd.
Ja, dat zei ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:47 schreef KoningPils het volgende:
Je zou maar jouw hoofd op zijn rug hebben
Nou leuk man. Voor een paar knaken voor heel Nederland voor lul staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:35 schreef hottentot het volgende:
Paar keer met hem gesproken even na zijn idols optreden (hij werkte bij een klant van ons)
Die jongen is niet zo dom als dat iedereen hier denkt. En hij lachte zich helemaal suf dat hij als simpele arbeider het zo gemakkelijk voor elkaar had gekregen dat hij op een zaterdagavond bij een tocht langs 6 Disco's even snel 2 extra maandlonen binnen kon harken.
Net als die Adje van paul de leeuw, niets doms aan, gewoon bakken met geld binnenharken door simpel te doen.
Voor 500,- Per 20 minuten, maakt het mij niet uit dat mensen lachen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou leuk man. Voor een paar knaken voor heel Nederland voor lul staan.
Jij bent gewoon jaloers op z'n Giel Beelen tattoo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word een beetje misselijk van zijn lelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |