Lol, Blatt heeft een grotere erelijst dan de meeste coaches in de NBA en wordt gezien als een van de besten ter wereld. Daarnaast, met welke zak hooi hadden ze dan moeten aankomen, Mark Jackson of zo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:12 schreef TheGOAT het volgende:
Cavs leren het ook nooit, neem gewoon een degelijke coach, dat heb je nu nodig....
Een degelijke coach die discipline in dat team kan brengen, iemand als een Jeff van Gundy ofzo, iemand die z'n strepen in de NBA al verdiend heeft. Een Lionel Hollins. Maarja als je vorig jaar Mike Brown weer aanstelt.... Zegt al genoeg denk ik...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lol, Blatt heeft een grotere erelijst dan de meeste coaches in de NBA en wordt gezien als een van de besten ter wereld. Daarnaast, met welke zak hooi hadden ze dan moeten aankomen, Mark Jackson of zo?
Heeft JVG überhaupt nog wel zin om te coachen? Lionel Hollins is genoemd en geïnterviewd, maar pas gewoonweg niet bij de GM (Griffin) en de spelers. Griffin komt van Phoenix, die wel rennen, en een snelle ball movement. Dat is alles wat Hollins niet is. Z'n Memphis team stond niet voor niets dead last in pace.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:48 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Een degelijke coach die discipline in dat team kan brengen, iemand als een Jeff van Gundy ofzo, iemand die z'n strepen in de NBA al verdiend heeft. Een Lionel Hollins. Maarja als je vorig jaar Mike Brown weer aanstelt.... Zegt al genoeg denk ik...
Elk jaar de dubbel winnen met Maccabi in Israel is echt geen kunst hoor. Enige wat telt voor hun is de Euroleague en daar heeft ie 4 jaar over gedaan met een top 5 budget van Europa.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lol, Blatt heeft een grotere erelijst dan de meeste coaches in de NBA en wordt gezien als een van de besten ter wereld. Daarnaast, met welke zak hooi hadden ze dan moeten aankomen, Mark Jackson of zo?
Vorig jaar won hij de Euroleague:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:03 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Elk jaar de dubbel winnen met Maccabi in Israel is echt geen kunst hoor. Enige wat telt voor hun is de Euroleague en daar heeft ie 4 jaar over gedaan met een top 5 budget van Europa.
Klopt, ik keek mis. Dat waren de budgets van 2012/13. Maar ik kan me niet voorstellen dat het budget het afgelopen jaar drie keer zoveel was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef D-Wade het volgende:
Hij heeft de Euroleague net in mei gewonnen.
Die lijst klopt sowieso niet want Khimky deed niet eens mee dit jaar.
En die 2 griekse teams waren bijna failliet.
Klopt maar het is meer dat de andere teams achteruit zijn gegaan. Terwijl Maccabi altijd een stabiele budget heeft met het grote aantal rijke joodse fans die blijven investeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, ik keek mis. Dat waren de budgets van 2012/13. Maar ik kan me niet voorstellen dat het budget het afgelopen jaar drie keer zoveel was.
Hollins houdt juist wel van een snelle offense, die hij in z'n eerste seizoen bij Memphis ook probeerde te spelen. Hij kwam echter al snel tot de conclusie dat daar simpelweg het personeel niet voor was en is toen overgestapt op Grit 'n Grind. Hele goede veelzijdige coach die het maximale uit z'n spelers weet te halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft JVG überhaupt nog wel zin om te coachen? Lionel Hollins is genoemd en geïnterviewd, maar pas gewoonweg niet bij de GM (Griffin) en de spelers. Griffin komt van Phoenix, die wel rennen, en een snelle ball movement. Dat is alles wat Hollins niet is. Z'n Memphis team stond niet voor niets dead last in pace.
Mike Brown terughalen was puur een keuze van Chris Grant, die inmiddels ontslagen is. Waarom hij Brown wilde is volstrekt onduidelijk, maar het feit dat het vrienden waren in college zal het een en ander zeggen.
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:57 schreef TheGOAT het volgende:
Ander onderwerp;
Wat is je favoriete LeBron James dunk?
Dit is misschien niet m'n favoriete maar kwam hem net tegne, damn ik heb hem zo vaak gezien ,wat een zieke windmill
Klay Thompson heeft nu te maken met Stephen Curry. Veel van de schoten van Curry gaan ten koste van Thompson.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:42 schreef danusz1986 het volgende:
Vinden jullie Klay Thompson/Lee/Barnes tegen Kevin Love/ Kevin Martin een fair deal? Moeten de Warriors Klay Thompson koste wat het kost houden? Kevin Love is een upgrade over Lee, maar Klay Thompson verdedigd weer veel beter als Kevin Martin. Toch vind ik KT aanvallend vaak inconsistent.
Curry-Green-Iguadola-Love-Bogut is toch wel heerlijke line-up. Heeft echt alles. Alleen injury-prone en geen bank.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klay Thompson heeft nu te maken met Stephen Curry. Veel van de schoten van Curry gaan ten koste van Thompson.
In een lineup met een pass first point guard zou hij aanvallend beter tot zijn recht kunnen komen.
Over inconsistent gesproken, Kevin Martin vind ik pas wisselvallig.
Kevin Love zou inderdaad upgrade zijn over Lee, maar ik zou Thompson niet gauw opgeven. Ook Harrison Barnes is een nuttige, jonge speler.
Ik zou als GS deze trade niet doen.
Ik zou de trade ook niet doen. Ik zou gewoon nog een big man proberen te verkrijgen die inside kan scoren en de bank proberen te improven. Mocht Love naar een team gaan zonder dat hij daar long-term gaat tekenen (wat ik niet verwacht) dan kunnen ze nog altijd een move maken na het seizoen door bijvoorbeeld a sign and trade. Volgend jaar krijgt KT waarschijnlijk een maximum deal waardoor het lastiger word om Love aan te trekken. Trouwens Love is verdedigend ook niet alles.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klay Thompson heeft nu te maken met Stephen Curry. Veel van de schoten van Curry gaan ten koste van Thompson.
In een lineup met een pass first point guard zou hij aanvallend beter tot zijn recht kunnen komen.
Over inconsistent gesproken, Kevin Martin vind ik pas wisselvallig.
Kevin Love zou inderdaad upgrade zijn over Lee, maar ik zou Thompson niet gauw opgeven. Ook Harrison Barnes is een nuttige, jonge speler.
Ik zou als GS deze trade niet doen.
Lol. Understatement...quote:Op maandag 23 juni 2014 00:01 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Trouwens Love is verdedigend ook niet alles.
Bargnani opt definitief in!quote:Op maandag 23 juni 2014 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Carmelo Anthony opt definitief out.
idd ik gun het hem ook maar ik denk niet dat hij ooit weer zo goed wordt als die was. hij heeft mazzel als die weer all star meteriaal wordquote:Op zondag 22 juni 2014 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Naar verluid praten de Cavs en Nets over een straight up trade: Jarett Jack voor Marcus Thornton.
Derrick Rose speelt weer 5 on 5 in training. Als ik een speler het gun om weer op het oude niveau terug te komen is het Rose, maar ik vrees dat hij niet meer zo explosief zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |