abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141246955
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 15:11 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Moeten die benen van Rose wel in orde zijn...
True.
Ik ben ook zeer benieuwd hoe Rose terugkomt.
Maar hij is nog redelijk jong dus ik hoop dat ze hem genoeg tijd gunnen rustig terug te komen.
Every living creature on earth dies alone
pi_141247875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:34 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Defence???
Vond je de defence van Wade, Chalmers, Bosh en Lewis dan zo goed???
Maar ik ben wel met je eens dat Miami Defence normaal gesproken veel beter is dan Cavs, maar het is vooral het systeem in defence dat hun sterk daarin maakt, niet echt de individuele defence.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_141247963
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Als Chicago ook nog wat verbeteringen/trades doet dan zou Lebron ook nog wel eens in Chicago kunnen eindigen.
Just my 2 cents.
Ja samen met de 4 teams uit NY en LA lijken me dat de enige echte kanshebbers om Lebron te overtuigen om Miami te verlaten. Maar ik denk toch 80% zeker dat hij in Miami blijft.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_141249883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Als Chicago ook nog wat verbeteringen/trades doet dan zou Lebron ook nog wel eens in Chicago kunnen eindigen.
Just my 2 cents.
In dit geval kan hij dan beter naar de Clippers.

Ik denk dat LeBron sowieso de komende 2 jaar nog in Miami blijft met de nodige versterkingen deze zomer. Wade zal sowieso moeten inleveren als hij nog serieus is over 'winning'. Het Melo project gaat heel lastig worden maar als er iemand is die het kan flikken dan is het wel Pat Riley. Maar ook daar is het de vraag of Melo echt zo graag wil winnen dat hij miljoenen per jaar gaat inleveren voor een titel. Ik zie dit ook liever niet gebeuren eerlijk gezegd. Doe mij maar een decent PG, wat body inside en de nodige schutters. :)
pi_141261488
Omega ben je serieus? De defense van Irving is echt abominabel slecht, en die van Love ook. De defense die Miami speelde, zeker vorig jaar en in 2012 was één van de meest agressieve die ik ooit heb gezien. Pick-and-roll's werden standaard een trap. Het laatste jaar zijn ze daar een beetje van afgestapt. Maar hoeveel turnovers hebben ze geforceerd? Dat team van Miami bewoog met z'n 5-en als 1 persoon. Bosh is misschien geen 'inside presence' volgens jou, maar hij weet wel hoe hij in het team moet verdedigen. Chalmers is een veel betere verdediger dan Irving. Irving is de superstar in Cleveland, Chalmers was misschien onderbelicht in Miami, maar die man was heel nuttig voor dat team. Dit jaar was hij niet goed, maar hoeveel big games heeft hij de afgelopen jaren gehad?

Miami is inderdaad op de weg naar beneden, maar 4 Finals achter elkaar... Je doet die spelers individueel allemaal tekort hoor door te zeggen dat Cleveland met Love evengoed is als Miami... Bizar dat je dat zegt.

Kevin Love en Kyrie Irving zijn 2 van de meest overrated spelers. Aanvallend zijn ze goed, maar hoe efficient zijn ze? Irving schiet een procentje of 42, 43. Win je geen PO's mee hoor. Love schiet misschien wat beter. Maar geen 50% hoor. Waiters? Ook in de low 40's.

En de defense? Laat me niet lachen jongen. Chalmers is goed verdedigend hoor... Bosh is team-verdediger beter dan je denkt. Love en Irving zijn slechter dan je denkt... 1 slechte verdediger kan je soms nog verbergen in je defense, al is dat moeilijk. Maar 2 spelers, waarvan 1 PF? Nee, echt niet.

Echt bizar dat je denkt dat dat Cleveland team zo goed zou zijn. Dat zou dan zijn vanwege LeBron, maar elk team waar je hem naartoe brengt is gelijk top 6 team in de league.
Only the strong survive
pi_141293558
chadfordinsider twitterde op donderdag 19-06-2014 om 17:36:20 Just spoke with Embiid's agent Arn Tellem. "I can confirm the Joel suffered an injury to his right foot. .. reageer retweet
Why can't we have nice things?! :'(
pi_141299545
Wojbomb: Embiid consulting with orthopedist to undergo surgery.
pi_141305587
WojYahooNBA twitterde op donderdag 19-06-2014 om 21:53:56 David Blatt has emerged as strong frontrunner to become coach of Cleveland Cavaliers, league sources tell Yahoo Sports. reageer retweet
Toch nog positief nieuws.
pi_141305714
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ik ben een jaar of 8/9 geleden met een vriend naar CLE@NYK geweest, in de Garden. Hij is voor de Knicks, dus was ik voor de lol voor de Cavs. Dat heeft zich doorgezet en is nooit meer weggegaan.
Dit boeit echt niemand. :6
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 juni 2014 @ 22:01:06 #285
426493 crew  PippenScottie
pi_141305840
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
chadfordinsider twitterde op donderdag 19-06-2014 om 17:36:20 Just spoke with Embiid's agent Arn Tellem. "I can confirm the Joel suffered an injury to his right foot. .. reageer retweet
Why can't we have nice things?! :'(
Je kan er beter nu achter komen dan na de draft.
Who needs another Greg Oden?

Jabari Parker kon wel eens een prima pick zijn. Ook kunnen de Cavs de #1 pick traden en er een grote naam voor binnenhalen...
My friends all drive horses
pi_141305873
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Je kan er beter nu achter komen dan na de draft.
Who needs another Greg Oden?

Jabari Parker kon wel eens een prima pick zijn. Ook kunnen de Cavs de #1 pick traden en er een grote naam voor binnenhalen...
Ik heb liever Wiggins, die speelt tenminste defense. Iets wat we wel kunnen gebruiken.
pi_141312539

_O_
pi_141317707
De kater van de off season is enorm. Ben uit pure ellende het WK warempel gaan volgen :')

Wát een Finals. Ik hoop dat Timmy met pensioen gaat. Enorme legende, lekker 'on own terms' op een héééle lange vakantie. Tot over vijf jaar, als je in de Hall of Fame komt _O_ Maar ik denk dat hij tegelijk met Ginobili gaat. Dus wéér een legende die te lang door gaat.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 juni 2014 @ 13:26:19 #289
pi_141326010
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 08:29 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
De kater van de off season is enorm. Ben uit pure ellende het WK warempel gaan volgen :')

Het blijft nog twee weken leuk.
Een loaded draft en een free agency periode waarin de namen van Love, Carmelo en LeBron nadrukkelijk worden genoemd kan het hele NBA landschap helemaal veranderen.

Maar vanaf juli tm oktober wordt het even afkicken inderdaad.
Gelukkig is er inderdaad nog een wk voetbal, Wimbledon en US Open deze zomer. 😄
pi_141326249
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:26 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Een loaded draft en een free agency periode waarin de namen van Love, Carmelo en LeBron nadrukkelijk worden genoemd kan het hele NBA landschap helemaal veranderen.

Altijd jammer idd einde van het seizoen. Wordt nu summer league kijken denk ik al is dat een stuk minder leuk. Wel een kans om een aantal rookies al beetje te kunnen zien.
en het wk basketbal begint natuurlijk ook nog eind augustus. Dus dat is ook nog wel te doen. Wk voetbal is opzich ook wel leuk maar boeit me een stuk minder. Verder misschien een aantal goede wedstrijden van vroeger terug kijken. Kobe's 81 point game, michael jordan's 63 point playoff game. Dat soort wedstrijden.
-
pi_141327658
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:26 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

En WK Basketbal eind agustus tot half september in Spanje.
Wordt ook leuk.

Ginobili twijfelt nog of ie meedoet, trouwens. Logisch natuurlijk, volgend jaar kan (en zal waarschijnlijk) zijn laatste seizoen worden, dus ik denk dat hij dit WK laat schieten om zich volledig op dat laatste seizoen te richten.

Maar genoeg internationale sterren en spelers die meedoen. Uit de USA ook weer een leuk team.

Jammer dat Canada niet meedoet trouwens!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Sport vrijdag 20 juni 2014 @ 14:17:42 #292
218273 crew  JayJay8
pi_141327853
Ben benieuwd hoever Embiid gaat droppen hierdoor...
pi_141328286
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:17 schreef JayJay8 het volgende:
Ben benieuwd hoever Embiid gaat droppen hierdoor...
Ik ook inderdaad. Je zag vorig jaar met Nerlens noel dat hij in een keer nummer 6 werd terwijl hij eigenlijk werd gezien als de enige echt goede speler uit de draft. Deze draft is veel voller dus er is best een kans dat embiid ook zo ver zakt misschien wel verder..
-
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 juni 2014 @ 14:53:50 #294
pi_141329398
Philly heeft de derde pick. Die hadden waarschijnlijk al gerekend op Parker of Wiggins (wie maar overbleef na de Milwaukee pick).
Philly zit nu opeens met een dilemma. De gok nemen op Embiid of gaan voor 'the best of the rest'. Maar wie wordt het dan? Exum, Randle, Smart? Saric? Lastige keuze.
pi_141330141
Decisions, decisions. Wiggins lijkt me de beter prospect, maar Jabari is goed vanaf dag 1 en vult een van de twee spots die we moeten vullen (SF/C).
pi_141333121
Embiid zou ik fysiek niet vertrouwen.

Dus ik zou voor Wiggings gaan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_141341421
SportsCenter twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:39:54 THIS JUST IN: Cavaliers have reached agreement to hire David Blatt as coach. Blatt coached last season in Israel. (via @ThePlainDealer) reageer retweet
Score.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 juni 2014 @ 19:58:40 #298
pi_141342214
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
SportsCenter twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:39:54 THIS JUST IN: Cavaliers have reached agreement to hire David Blatt as coach. Blatt coached last season in Israel. (via @ThePlainDealer) reageer retweet
Score.
Optimist.
Geen NBA credentials. Israëlische competitie en EuroLeague is wel iets anders dan 82 regular season wedstrijden en evt slopende playoffs tegen de beste spelers en coaches ter wereld.
pi_141349793
Cavs leren het ook nooit, neem gewoon een degelijke coach, dat heb je nu nodig....

En wees niet verrast als Exum als eerste of iig top 3 gedraft gaat worden, die man heeft ook een shady potential, nieuwe Nicolas Batum allleen dan een upgrade... Heeft een intrigerende skill set vind ik
Only the strong survive
  Redactie Sport zaterdag 21 juni 2014 @ 00:09:36 #300
218273 crew  JayJay8
pi_141357087
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:12 schreef TheGOAT het volgende:

En wees niet verrast als Exum als eerste of iig top 3 gedraft gaat worden, die man heeft ook een shady potential, nieuwe Nicolas Batum allleen dan een upgrade... Heeft een intrigerende skill set vind ik
Dit idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')