True.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Moeten die benen van Rose wel in orde zijn...
Vond je de defence van Wade, Chalmers, Bosh en Lewis dan zo goed???quote:
Ja samen met de 4 teams uit NY en LA lijken me dat de enige echte kanshebbers om Lebron te overtuigen om Miami te verlaten. Maar ik denk toch 80% zeker dat hij in Miami blijft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Als Chicago ook nog wat verbeteringen/trades doet dan zou Lebron ook nog wel eens in Chicago kunnen eindigen.
Just my 2 cents.
In dit geval kan hij dan beter naar de Clippers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Als Chicago ook nog wat verbeteringen/trades doet dan zou Lebron ook nog wel eens in Chicago kunnen eindigen.
Just my 2 cents.
Why can't we have nice things?!twitter:chadfordinsider twitterde op donderdag 19-06-2014 om 17:36:20Just spoke with Embiid's agent Arn Tellem. "I can confirm the Joel suffered an injury to his right foot. .. reageer retweet
Toch nog positief nieuws.twitter:WojYahooNBA twitterde op donderdag 19-06-2014 om 21:53:56David Blatt has emerged as strong frontrunner to become coach of Cleveland Cavaliers, league sources tell Yahoo Sports. reageer retweet
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 8/9 geleden met een vriend naar CLE@NYK geweest, in de Garden. Hij is voor de Knicks, dus was ik voor de lol voor de Cavs. Dat heeft zich doorgezet en is nooit meer weggegaan.
Je kan er beter nu achter komen dan na de draft.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Why can't we have nice things?!twitter:chadfordinsider twitterde op donderdag 19-06-2014 om 17:36:20Just spoke with Embiid's agent Arn Tellem. "I can confirm the Joel suffered an injury to his right foot. .. reageer retweet
Ik heb liever Wiggins, die speelt tenminste defense. Iets wat we wel kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan er beter nu achter komen dan na de draft.
Who needs another Greg Oden?
Jabari Parker kon wel eens een prima pick zijn. Ook kunnen de Cavs de #1 pick traden en er een grote naam voor binnenhalen...
Het blijft nog twee weken leuk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:29 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
De kater van de off season is enorm. Ben uit pure ellende het WK warempel gaan volgen
Altijd jammer idd einde van het seizoen. Wordt nu summer league kijken denk ik al is dat een stuk minder leuk. Wel een kans om een aantal rookies al beetje te kunnen zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het blijft nog twee weken leuk.
Een loaded draft en een free agency periode waarin de namen van Love, Carmelo en LeBron nadrukkelijk worden genoemd kan het hele NBA landschap helemaal veranderen.
Maar vanaf juli tm oktober wordt het even afkicken inderdaad.
Gelukkig is er inderdaad nog een wk voetbal, Wimbledon en US Open deze zomer. 😄
En WK Basketbal eind agustus tot half september in Spanje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het blijft nog twee weken leuk.
Een loaded draft en een free agency periode waarin de namen van Love, Carmelo en LeBron nadrukkelijk worden genoemd kan het hele NBA landschap helemaal veranderen.
Maar vanaf juli tm oktober wordt het even afkicken inderdaad.
Gelukkig is er inderdaad nog een wk voetbal, Wimbledon en US Open deze zomer. 😄
Ik ook inderdaad. Je zag vorig jaar met Nerlens noel dat hij in een keer nummer 6 werd terwijl hij eigenlijk werd gezien als de enige echt goede speler uit de draft. Deze draft is veel voller dus er is best een kans dat embiid ook zo ver zakt misschien wel verder..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:17 schreef JayJay8 het volgende:
Ben benieuwd hoever Embiid gaat droppen hierdoor...
Score.twitter:SportsCenter twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:39:54THIS JUST IN: Cavaliers have reached agreement to hire David Blatt as coach. Blatt coached last season in Israel. (via @ThePlainDealer) reageer retweet
Optimist.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
Score.twitter:SportsCenter twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:39:54THIS JUST IN: Cavaliers have reached agreement to hire David Blatt as coach. Blatt coached last season in Israel. (via @ThePlainDealer) reageer retweet
Dit idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:12 schreef TheGOAT het volgende:
En wees niet verrast als Exum als eerste of iig top 3 gedraft gaat worden, die man heeft ook een shady potential, nieuwe Nicolas Batum allleen dan een upgrade... Heeft een intrigerende skill set vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |