abonnement Unibet Coolblue
pi_141358893
Laatste nieuws:

Op donderdag 18 juni werden 2 schoenen met resten van voeten gevonden in de buurt van Alto Bocas del Toro, Panama.

Het vermoeden is sterk dat dit de stoffelijke resten van de sinds 80 dagen vermiste Lisanne Froon en Kris Kremers uit Amersfoort zijn.

Op dit moment wordt DNA-onderzoek verricht met behulp van de ouders van de beide studentes.

De rugzak van een van de meiden met daarin 2 zonnebrillen en 2 beha's, een telefoon en een camera, werd gevonden nabij Los Romeros, en Valle del Risco, Bocas del Toro.








'Ouders hebben schoenen herkend'
Ook al is er nog geen direct bewijs, alles wijst erop dat de gevonden resten in Panama afkomstig zijn van de vermiste Kris en Lisanne.

De resten die in de jungle gevonden zijn, worden op dit moment nog onderzocht door experts in Panama. Verslaggever Britta Sanders:"Ik hoor hier van de woordvoerder van de familie dat de ouders de gevonden schoenen herkend zouden hebben als de schoenen van Kris en Lisanne. En dat het dezelfde schoenen zouden zijn die ze gedragen hebben bij hun vertrek vanaf Schiphol."

Ook de politie in Nederland zegt het sterke vermoeden te hebben dat het om de vrouwen gaat. Het DNA-onderzoek dat uitsluitsel moet geven, kan nog een halve week duren.


Ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwslinks:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-meisjes-in-panama/
http://prensa.com/uhora/l(...)as-holandesas/345622
http://www.bbc.com/news/world-latin-america-27939119
http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Kremers-1545546W/
http://nos.nl/video/66379(...)onden-in-panama.html
http://www.hartvannederland.nl/tag/vermissing-panama/
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)melijke-resten.dhtml
http://www.panamaamerica.(...)cia-sobre-holandesas
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-met-kris-en-lisanne
http://www.blikopnieuws.n(...)eden-misdrijf-panama

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 21-06-2014 18:27:04 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141358997
Bovenaan de loop is nog een heel eind lopen. Je moet dan ook nog terug. Hoeveel uur lopen is dat? 3 of 4 of zo? 15.00 weg, 18.00 daar en dan 21.00 weer in Boquete? Apart plan voor twee dames alleen.
pi_141359031
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ma-gaat-verder.dhtml

quote:
'Schoenen zelfde als bij vertrek van Schiphol': zoektocht Panama gaat verder
Since 2005!
pi_141359094
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-panama#node_915866

quote:
'Ouders hebben schoenen herkend'
'Ouders hebben schoenen herkend'
© Facebook
Ook al is er nog geen direct bewijs, alles wijst erop dat de gevonden resten in Panama afkomstig zijn van de vermiste Kris en Lisanne.

De resten die in de jungle gevonden zijn, worden op dit moment nog onderzocht door experts in Panama. Verslaggever Britta Sanders:"Ik hoor hier van de woordvoerder van de familie dat de ouders de gevonden schoenen herkend zouden hebben als de schoenen van Kris en Lisanne. En dat het dezelfde schoenen zouden zijn die ze gedragen hebben bij hun vertrek vanaf Schiphol."

Ook de politie in Nederland zegt het sterke vermoeden te hebben dat het om de vrouwen gaat. Het DNA-onderzoek dat uitsluitsel moet geven, kan nog een halve week duren.
Since 2005!
pi_141359220
Die botten zijn 6 kilometer verder stroomopwaarts gevonden.
pi_141359393
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:56 schreef Halcon het volgende:
Die botten zijn 6 kilometer verder stroomopwaarts gevonden.
dan wat?

Waar is wat precies gevonden?

- Rugzak
- schoen 1
- schoen 2
- botten?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 21 juni 2014 @ 01:01:19 #8
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141359440
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:08 schreef El_Matador het volgende:

Dit kaartje is NIET van gisteren, maar van 15 mei. Het is een zoekgebied, niet de plek waar de resten gevonden zijn.
Je hebt gelijk, dit kaartje gaat over een eerdere valse tip van een anonieme beller. Alhoewel je je kan afvragen of het echt een valse tip was want die zoekplek ligt net langs een rivier die uitkomt op het punt waar de tas is gevonden. Misschien net op de verkeerde plek gezocht?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_141359562
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

dan wat?

Waar is wat precies gevonden?

- Rugzak
- schoen 1
- schoen 2
- botten?
Dan die rugzak. De schoenen lagen volgens die indiaan ook kilometers uit elkaar en in 1 schoen zat een voet.

Rugzak gevonden in iets wat ze Alto Romero noemen. 6 uur verder (lopend) en stroomopwaarts hebben ze los van elkaar dingen gevonden. De schoenen lagen uit elkaar, volgens die indiaan bastante lejos en volgens het AD kilometers en in een van die schoenen zat een stuk van een linkervoet.


El indígena señaló que ellos fueron peinando el área, poco a poco, y se encontraron con las zapatillas, que tenía un pedazo de pie y luego más arriba había otro zapato, con olor fuerte a pudredumbre.
pi_141359581
Ze zijn ook weer op de Pianista aan het zoeken naar aanwijzingen.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 01:09:18 #11
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141359707
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef koudekachel het volgende:
maar die amber zat toch ook in panama? ik snap niet dat je met een echt account zulke dingen gaat verzinnen
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon mogelijk gevonden, Panama #5
Zie ook halverwege http://www.geenstijl.nl/m(...)llen_gevonden_i.html
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_141359907
Van Boquete naar de top van die berg is 20 km of zo?
  zaterdag 21 juni 2014 @ 01:16:10 #13
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141359928

Bij punt 1 zijn er watervallen, mogelijk hebben ze deze willen bekijken.
Misschien heeft er toen iemand voorgesteld op de top van de berg te gaan kijken voor het uitzicht (punt 3).
Vanaf daar is het alleen maar bergafwaarts, en stroomt er een rivier direct naar het vindingspunt.
Er moet dan daar iets gebeurd zijn.
Bedenk dat het weer in het regenwoud zeer snel kan veranderen, vooral als je ook nog eens wat hoger op een berg bent.
Wellicht gleed er een van de twee uit, en dook de ander er achteraan? Later dan verdronken..
Dat pad op de kaart is vlakbij de pianistas route, plus een van de laagste punten over de bergtop.
Dat plus dat er een waterval is, is dit toch de meest waarschijnlijke route.
Denk dat alleen de foto's van de camera of mobieltjes meer duidelijkheid kunnen brengen.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_141360033
Die hebben al meer duidelijkheid gebracht. Reken daar maar op.

Hoe ver is het van Boquete naar punt 1 en van punt 1 naar punt 3?

Het lijkt mij een hele onderneming eigenlijk. Niet iets waar je om 15.00 uur nog aan begint.

Uit dat kaartje maak ik op een kilometer of 20, voorzichtig ingeschat. In geval van een ongeluk moeten ze daar in elk geval in de buurt geraakt zijn. 20 km doe je uren over bergop. Avontuurlijk waren ze naar verluid ook niet.

Om 15.00 besluit je om naar de top van een berg te gaan waar je dan pakweg 20.00 aan zult komen? En dan als het pikdonker is, teruglopen om daar om 01.00 's nachts aan te komen?

Dat is of een heel slecht doordacht plan of niet zoals het gegaan is.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 01:20:21 #15
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141360078
Vanuit Boquete hebben ze een taxi genomen naar het gebied waar El Pianista trail begint, ca. 4 km verderop. Dat is een feit. Mijn hypothese: Vanuit dat gebied loopt er ook een riviertje terug naar Boquete, dat zullen ze geweten hebben, want het is een klein dorp en dat riviertje loopt er dwars door heen. Tijdens de wandeling zijn ze echter verdwaald. Op enig moment komen ze een riviertje tegen en hebben wellicht geconcludeerd dat dat het riviertje moet zijn dat naar Boquete stroomt. Ze besluiten logischerwijs dat riviertje te volgen. Het is een andere rivier, de verkeerde kant op, maar sommige mensen hebben gewoon totaal geen richtingsgevoel. Kaart of kompas hadden ze niet. Na verloop van tijd zullen ze wel gemerkt hebben dat ze een verkeerde route volgden, maar besluiten dan toch door te lopen, langs en door de rivier naar beneden, in de hoop dan maar een ander dorp tegen te komen. Ze zijn tamelijk ver gekomen, maar waren helaas uiteindelijk toch niet opgewassen tegen de elementen en de harde wetten van de jungle. Geen mysterie, geen misdrijf, maar een paar verkeerde keuzes gecombineerd met wat domme pech.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2014 @ 01:24:12 #16
230491 Zith
pls tip
pi_141360258
vrouwen he
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_141360265
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Vanuit Boquete hebben ze een taxi genomen naar het gebied waar El Pianista trail begint, ca. 4 km verderop. Dat is een feit. Mijn hypothese: Vanuit dat gebied loopt er ook een riviertje terug naar Boquete, dat zullen ze geweten hebben, want het is een klein dorp en dat riviertje loopt er dwars door heen. Tijdens de wandeling zijn ze echter verdwaald. Op enig moment komen ze een riviertje tegen en hebben wellicht geconcludeerd dat dat het riviertje moet zijn dat naar Boquete stroomt. Ze besluiten logischerwijs dat riviertje te volgen. Het is een andere rivier, de verkeerde kant op, maar sommige mensen hebben gewoon totaal geen richtingsgevoel. Kaart of kompas hadden ze niet. Na verloop van tijd zullen ze wel gemerkt hebben dat ze een verkeerde route volgden, maar besluiten dan toch door te lopen, langs en door de rivier naar beneden, in de hoop dan maar een ander dorp tegen te komen. Ze zijn tamelijk ver gekomen, maar waren helaas uiteindelijk toch niet opgewassen tegen de elementen en de harde wetten van de jungle. Geen mysterie, geen misdrijf, maar een paar verkeerde keuzes gecombineerd met wat domme pech.
Ze hebben bergop gelopen en niet zo'n klein stukje ook niet. Minimaal enkele kilometers.... Lijkt mij dus sterk eigenlijk.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 01:26:27 #18
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141360345
Dit gaat dus over die anonieme tip van 15 mei (vertaald met google translate, bron):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoor, het matched wel heel goed met de recente informatie :{
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  zaterdag 21 juni 2014 @ 01:28:21 #19
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141360416
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:19 schreef Halcon het volgende:
Die hebben al meer duidelijkheid gebracht. Reken daar maar op.

Hoe ver is het van punt 1 naar punt 3?

Het lijkt mij een hele onderneming eigenlijk. Niet iets waar je om 15.00 uur nog aan begint.
Beetje lastig om te zeggen vanwege de lage resolutie in Google Earth van dat gebied, maar tussen de 700 meter en 1500 meter.
Van de top van die heuvel (punt 3) naar de vindplaats is het in vogelvlucht 33 km, maar als je de loop van de rivier volgt is het ca. 44 km.

Hier nog een kaart van het gebied. Het kruisje in het midden is de top van de heuvel/watervallen.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  zaterdag 21 juni 2014 @ 01:28:35 #20
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141360423
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze hebben bergop gelopen en niet zo'n klein stukje ook niet. Minimaal enkele kilometers.... Lijkt mij dus sterk eigenlijk.
Natuurlijk hebben ze bergop gelopen. En ook bergaf. Afwisselend. Het is in de bergen niet zo dat je continu in een stijle lijn omhoog loopt. Een echte hiker heeft natuurlijk wel een hoogtemeter en voelt ook wel of hij per saldo stijgt of daalt, maar voor een onervaren wandelaar is dat niet zo simpel.
pi_141360454
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:28 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Beetje lastig om te zeggen vanwege de lage resolutie in Google Earth van dat gebied, maar tussen de 700 meter en 1500 meter.
Van de top van die heuvel (punt 3) naar de vindplaats is het in vogelvlucht 33 km, maar als je de loop van de rivier volgt is het ca. 44 km.
En Boquete naar punt 1?
pi_141360480
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze bergop gelopen. En ook bergaf. Afwisselend. Het is in de bergen niet zo dat je continu in een stijle lijn omhoog loopt. Een echte hiker heeft natuurlijk wel een hoogtemeter en voelt ook wel of hij per saldo stijgt of daalt, maar voor een onervaren wandelaar is dat niet zo simpel.
Dit lijkt me toch een redelijk duidelijke bergkam.



Die rivier aan de noordkant is heel anders dan die aan de zuidkant.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141360496
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze bergop gelopen. En ook bergaf. Afwisselend. Het is in de bergen niet zo dat je continu in een stijle lijn omhoog loopt. Een echte hiker heeft natuurlijk wel een hoogtemeter en voelt ook wel of hij per saldo stijgt of daalt, maar voor een onervaren wandelaar is dat niet zo simpel.
Dan weet je toch dat je fout zit? Het is niet constant steil, maar je weet meestal wel of je aan het stijgen bent of meer aan het dalen. Verschil tussen omhoog en omlaag lopen merk je zelfs de eerste keer in de bergen.
pi_141360544
Wat zegt die gastfamilie eigenlijk??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 21 juni 2014 @ 01:33:50 #25
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141360585
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:30 schreef Halcon het volgende:
Dan weet je toch dat je fout zit? Het is niet constant steil, maar je weet meestal wel of je aan het stijgen bent of meer aan het dalen. Verschil tussen omhoog en omlaag lopen merk je zelfs de eerste keer in de bergen.
Als ze naar die watervallen gingen, dan gingen ze bewust bergop omdat die nou eenmaal daar liggen.
Wat daarna gebeurd is blijft gissen, maar het feit is dat ze aan de andere kant van de bergen zijn gevonden.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')