quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:19 schreef appelen het volgende:
ik ben niet meer geband op treinpunt.nl
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:19 schreef appelen het volgende:
ik ben niet meer geband op treinpunt.nl
Haaaaaaa watquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:11 schreef Maraca het volgende:
Heeft iemand hier een beetje verstand van DVB-T tuners? Wil namelijk de PO ontvangen op mijn tv en dit moet mogelijk zijn zonder tv abbo. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer
Als je een coax kabel in je TV drukt is NL 1, 2 en 3 toch gewoon te ontvangen? Gratis?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:11 schreef Maraca het volgende:
Heeft iemand hier een beetje verstand van DVB-T tuners? Wil namelijk de PO ontvangen op mijn tv en dit moet mogelijk zijn zonder tv abbo. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer
Dat is sinds 2006 niet meer mogelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je een coax kabel in je TV drukt is NL 1, 2 en 3 toch gewoon te ontvangen? Gratis?
Er zit wel een CI gleuf in je TV.. zou in princiepe moeten werkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is sinds 2006 niet meer mogelijk
Wat ik graag wil weten is of dit helpt in combinatie met deze tv.
Ja, maar ik heb dus geen KPN abbo (wel internet). Dus ik kan de kaart niet activeren. En dan is de vraag of ik PO kan ontvangen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er zit wel een CI gleuf in je TV.. zou in princiepe moeten werken
Probeer het!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus geen KPN abbo (wel internet). Dus ik kan de kaart niet activeren. En dan is de vraag of ik PO kan ontvangen.
Zou je een voorbeeld kunnen posten van eentje?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Huh, 123 zit gewoon vrij in de lucht hoor. Als je een Digitenne antenne aan je tv hangt werkt het.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je een voorbeeld kunnen posten van eentje?
Succes hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:59 schreef Maraca het volgende:
DankjeAlhoewel ik ook een aantal buiten tuners zie, en ik wil er eentje voor binnen. Maar ik ga zo langs de Saturn. Wish me luck
Ben uiteindelijk voor de CI+ module gegaan. Just in case ik ooit weer besluit een tv abbo te nemenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Succes hoor![]()
Gewoon aan een random verkoper om een DVB-T antenne vragen, dan snappen ze het wel
Lol, HD via digitennequote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk voor de CI+ module gegaan. Just in case ik ooit weer besluit een tv abbo te nemenAlleen jammer dat de PO op deze wijze niet in HD te ontvangen is
#firstworldproblems
Nou ja, vroeger had ik ook gewoon HD via digitennequote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lol, HD via digitenne![]()
Maar werkt het ook zonder die CI+ module?
Nee, DVB-T is maximaal 576i. (HD bij mij UPC 1080i, dus reken maar uitquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger had ik ook gewoon HD via digitenneMaar toen had ik wel een abbo. Geen idee of het ook werkt zonder de CI+ module.
edit: oh, het is dus niet mogelijk.. vreemdkan me herinneren dat ik vroeger veel scherper beeld had.
Nee, het is dezelfde tv. Alleen wel een andere regio (voorheen Twente en nu Zuid-Holland). En vroeger een Ziggo module en nu KPNquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, DVB-T is maximaal 576i. (HD bij mij UPC 1080i, dus reken maar uit). Daarnaast is Digitenne ook heel storingsgevoelig dus misschien kan je je antenne beter plaatsen?
En misschien heb je wel een grotere tv nu? Dan valt het ook wat meer op
Huh, Ziggo is geen DVB-T, dat is DVB-C (kabel), daar kan wel HD op.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, het is dezelfde tv. Alleen wel een andere regio (voorheen Twente en nu Zuid-Holland). En vroeger een Ziggo module en nu KPN
Ah, vandaar! Nou ja, boeien. Het is niet super slecht ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Huh, Ziggo is geen DVB-T, dat is DVB-C (kabel), daar kan wel HD op.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, vandaar! Nou ja, boeien. Het is niet super slecht ofzo
Digitennequote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Pizzalucht is verwend met HD, en moet nu huilen als hij Digitenne kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |