quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe voelt dat nou, om dood te zijn?
Wat een kut ttquote:
Focking hell, zo druk gehad dat ik gewoon nog 3 JA 3!!! afleveringen moet kijken!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe voelt dat nou, om dood te zijn?
Je zuster. Anus. Tetten. Bier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wat een kut tt
Wat een kut op
Wat een kut topique kaap
Helemaal mee eens, allemaal kut gewoonquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wat een kut tt
Wat een kut op
Wat een kut topique kaap
Nou als ik een zus had, had je haar wel in der reet mogen neukenquote:
Wat een heer ben je ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou als ik een zus had, had je haar wel in der reet mogen neuken
Vaginaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, allemaal kut gewoon
Kost je wel 2 bierquote:
Lekker kotsen in een kutquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:34 schreef Ygritte het volgende:
Whehe...een Ruud Zwaan neuspeutertopic .... het is toch om te kotsennnnn
Heb even niet bijgelezen, maar jij bent nu toch onderhand wel thuis en hebt al een fles bocht aan je waffel gezet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wat een kut tt
Wat een kut op
Wat een kut topique kaap
Vergeet je het kakkerlakken in anus topic niet van onze Pavementquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:34 schreef Ygritte het volgende:
Whehe...een Ruud Zwaan neuspeutertopic .... het is toch om te kotsennnnn
En benzema dan? lage quotering zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef Baconbus het volgende:
5-0 is wel fucked. Nu speel ik weer quitte. Dat dan weer wel.
Gert ouwe mosselkoning ik had een uiterst heersende tt klaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb even niet bijgelezen, maar jij bent nu toch onderhand wel thuis en hebt al een fles bocht aan je waffel gezet?![]()
Waarom nog sjaggie dan? Of had je eigenlijk stiekem wèl met tepelklemmen en een anusplug bij je bazin in de kelder willen hangen?
Whehe die heb ik net geopend en ga ik nu lezen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vergeet je het kakkerlakken in anus topic niet van onze Pavement
UTO / Kakkerlakken, de obstipatie rijst de pan uit.
Was 2.15, had er een euro op. Schiet niet echt op.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vergeet je het kakkerlakken in anus topic niet van onze Pavement
UTO / Kakkerlakken, de obstipatie rijst de pan uit.
Da's inderdaad wel fucked. Is-ie houdbaar?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gert ouwe mosselkoning ik had een uiterst heersende tt klaar.
Dat soort topics kunnen best. Met mate.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Fucking geniaal, en gert laat m open. Gert is baas
Ze hebben echt serieus last van kakkerlakken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Fucking geniaal, en gert laat m open. Gert is baas
Zekerdt, als ik zo niet om tief omdat ik nog niet gegeten heb maar wel stoer zit te zijn met mn pils knal ik m nog ff ertegen aanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel fucked. Is-ie houdbaar?
Bier tieten en haal die peer uit je kutquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:40 schreef Baconbus het volgende:
Sowieso kunnen uiterst heerschende TT's gemeld worden hier. Ik neem ze graag in overweging.
Goed materiaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bier tieten en haal die peer uit je kut
Of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |