quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:38 schreef Pavement het volgende:
Het is een feit, na maanden niet te kunnen schijten is de anus van Aike een broed nest van kakkerlakken geworden. De eerste jongens lopen al fris en fruitig door de loods.
Waar denkt u dat de kakkerlakken vandaan komen?
Het zijn een stelletje vervelende babyboomers!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef Goejedag het volgende:
Wat ben ik toch trots op de mensheid als ik de comments lees.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:44 schreef Joezi het volgende:
Wat een ranswijf is het toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gatver die pizzaquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:44 schreef Joezi het volgende:
Wat een ranswijf is het toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja was een bijzondere vrouw om te zien en volgen in deze serie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:03 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of gruwelen.![]()
Bijzonder figuur wel die fatima, koelbloedig ook
Ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:38 schreef Pavement het volgende:
Het is een feit, na maanden niet te kunnen schijten is de anus van Aike een broed nest van kakkerlakken geworden. De eerste jongens lopen al fris en fruitig door de loods.
Waar denkt u dat de kakkerlakken vandaan komen?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit.
Billy is al geruime tijd niet ongesteld geweest dus het kunnen gewoon de nakomelingen van Ruud en Billy zijn. De tweede mogelijkheid is Lotte. Laura veroorzaakt elke nacht een damdoorbraak bij Lotte waardoor er een hoosbui aan vaginaal vocht vrijkomt. Dit hormoonrijke vaginale vocht vermengt met de gigantische hoeveelheid half rottend voedsel onder haar bed heeft een geweldige aantrekkingskracht op kakkerlakken. Ik maak me grote zorgen wat voor effect dit op de kakkerlak heeft aangezien Lotte elke vier weken in omvang verdubbelt. Willen wij een pandemie voorkomen dan moet deze situatie goed in de gaten gehouden worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |