1.4 miljoen over heel Nederland, reken jij dat maar eens uit, knul.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zonder uit te gaan van het CBS, die vierdegraads allochtonen niet zien als allochtoon maar als Nederlander (autochtoon)?
Dan is het geboortecijfer onder allochtonen 2,5, waar Nederlanders met moeite aan de 1,7 komen. Reken maar eens uit, mocht je dat kunnen, in welk jaartal het omslagpunt ligt bij gelijkblijvende omstandigheden.
[..]
Daar gaan we mee verder. Het aantal allochtonen in Nederland bedraagt 3,5 miljoen mensen op een totale bevolking van 16,7 miljoen. Bron. Vervolgens pakken de de cijfers erbij inzake Rotterdam, Amsterdam en Den Haag:
Zuid holland (ik pak dus buiten Den Haag en Rotterdam voor de gein ook Leiden en de hele teringzooi erbij):
1,04 miljoen Bron
Noord-Holland (naast Amsterdam en shit dus ook tyfusveel):
1,04 miljoen Bron
We zitten nu op 2,08 miljoen. Dit betekent dat van de 3,5 miljoen allochtonen RUIM 1,4 miljoen BUITEN de drie steden wonen.. DOAG. Daar faal je dus alweer.
[..]
Doei..
''Aziatisch''(Ik weet dat hij geen suri is)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja, want heel veel surinamers hebben heel veel Aziatisch bloed in zich.
Je leest mijn edit niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef PizzaMizza het volgende:
1.4 miljoen over heel Nederland, reken jij dat maar eens uit, knul.
Politiek correct gepraat. Ik ben een Europeaan, Germaan, maar geen Afrikaan. Dit is een Afrikaan;quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:54 schreef BrandX het volgende:
Overigens zijn we allemaal genetisch Afrikaans,dus de klacht is bij voorbaat al geen klacht.
We zijn allemaal Afrikanen, ook van Persie
Alleen mensen met een donkere huidskleur zijn Afrikaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Politiek correct gepraat. Ik ben een Europeaan, Germaan, maar geen Afrikaan. Dit is een Afrikaan;
[ afbeelding ]
Meer dan de helft van de allochtonen woont in 2 provincies, in het bijzonder in een paar grote steden, lees jij je eigen zinnen wel?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je leest mijn edit niet.
Haarlem, Dordrecht, Leiden, Amstelveen, Amersfoort, alle fucking steden van die twee provincies zitten erin opgenomen.
Het aantal allochtonen in de 3 grote steden ligt onder het miljoen.![]()
![]()
. Dat betekent dat ruim 2/3e te vinden is BUITEN de grote steden.
DOAG.
en jij doet racistisch gepraat, zijn we daar ook weer over uitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Politiek correct gepraat. Ik ben een Europeaan, Germaan, maar geen Afrikaan. Dit is een Afrikaan;
[ afbeelding ]
en dit iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen mensen met een donkere huidskleur zijn Afrikaan?
Je maakt je onsterfelijk belachelijk.
Het ging om de 3 steden, nou niet het onderwerp veranderen, draaikont.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de allochtonen woont in 2 provincies, in het bijzonder in een paar grote steden, lees jij je eigen zinnen wel?
Nou, je hebt ook wat blanke Afrikanen, maar die zijn niet representatief. De meeste mensen in Afrika zijn negers.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen mensen met een donkere huidskleur zijn Afrikaan?
Je maakt je onsterfelijk belachelijk.
Ben je daar zeker van?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook wat blanke Afrikanen, maar die zijn niet representatief.
Eerst ging het om 3 grote steden, vervolgens praat je over heel Nederland en nu ik je heb uitgeluld ga je terug op die 3 grote steden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het ging om de 3 steden, nou niet het onderwerp veranderen, draaikont.
Je lijkt Woutertje Bos wel.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nooit. Dat laten wij nooit toe. De blanke mensen blijven in NL de meerderheid voor altijd. Dat heeft niks met racisme te maken, maar met de Nederlandse geschiedenis.
Topics worden om de kleinste mierenneukerij gesloten, en racisme mag hier blijkbaar vrijuit zijn gang gaan? Wat zijn jullie voor waardeloze mods?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoch, als daar een boerenknul met een stuk kaas had gestaan had er geen haan naar gekraaid.
Je bent te dom om te poepen. Jij zei dat het overgrote deel van de allochtonen in die drie steden woont.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Eerst ging het om 3 grote steden, vervolgens praat je over heel Nederland en nu ik je heb uitgeluld ga je terug op die 3 grote steden.
[ afbeelding ]
Dit is niet waar. 2/3e woont erbuiten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef PizzaMizza het volgende:
In de andere steden zijn er amper allochtonen, dat zegt genoeg.
Ruim 25% in Afrika is niet negroïde. Iritrea, Ethiopïe, Egypte, Marokko, Zuid-Afrikanen die blank zijn....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij vergeet gemakshalve even alle Arabische mensen en mensen in Ethiopië enzo.
Alles is RACISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[..]
Topics worden om de kleinste mierenneukerij gesloten, en racisme mag hier blijkbaar vrijuit zijn gang gaan? Wat zijn jullie voor waardeloze mods?
Jaloers omdat hij een PSV-er is?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ik word steeds misselijk als ik die semi-arrogante kop van Depay zie.
Jij discrimineert, iets wat ik anders wil zien dan racisme. Als je een foto van een neger plaatst met een KFC logo en zegt dat 'KFC voornamelijk door negers bezocht wordt', heeft dat een discriminerende lading.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alles is RACISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Nee hoor, ik heb gewoon een hekel aan dat soort mannetjes die denken dat ze heel wat zijn. Doe mij nuchtere voetballers als Van Persie en Robben.quote:
Of het is gewoon de waarheid?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
Jij discrimineert, iets wat ik anders wil zien dan racisme. Als je een foto van een neger plaatst met een KFC logo en zegt dat 'KFC voornamelijk door negers bezocht wordt', heeft dat een discriminerende lading.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |