Dat zou dan wel weer terecht zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
StormfrontAls die hier waren zouden ze topics over joden openen, niet over negers.
Niet geheel vreemd gezien wij als volk een van de grootste kaasproducenten en kaaseters ter wereld zijn. Heb jij bronnen dat negroïden voornamelijk afnemen bij de KFC in Nederland? In dat geval wil ik met je meegaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoch, als daar een boerenknul met een stuk kaas had gestaan had er geen haan naar gekraaid.
Kaapverdisch: je kunt twisten of dat Afrika is, maar mijn geschiedkennis wijst toch echt naar Portugal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef Catch22- het volgende:
Alleen indi heeft directe afrikaanse roots toch?
Stormfront Nederland draait voornamelijk om de allochtone medemens. Meer topics gaan hierover dan over de joden, alhoewel ze daar zeker ook niet schuw van zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
StormfrontAls die hier waren zouden ze topics over joden openen, niet over negers.
Statistieken die zeggen dat negers de meerderheid worden in Nederland? Kom maar op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
Hoeveel statistieken van het CBS wil je zien die dit weerleggen?
In de andere steden zijn er amper allochtonen, dat zegt genoeg. Daarnaast zorgden de oudere generaties allochtonen voor veel kinderen, dat doen de nieuwere generaties niet meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
De Nederlandse toekomst gaat toch echt iets anders bieden jongen. Al reeds drie steden waar meer allochtonen dan autochtonen wonen..
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, het moge duidelijk zijn. Stormfront is weer down en ze hebben weer massaal afgestemd op FOK!.
Ik zou zeggen, ga eens naar de KFC. Observatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet geheel vreemd gezien wij als volk een van de grootste kaasproducenten en kaaseters ter wereld zijn. Heb jij bronnen dat negroïden voornamelijk afnemen bij de KFC in Nederland? In dat geval wil ik met je meegaan.
Dat zei je niet. Je zei dat 'blanken' in de meerderheid blijven. A.k.a "Caucasian". Iets waar Turken noch Marokkanen onder vallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Statistieken die zeggen dat negers de meerderheid worden in Nederland? Kom maar op.
Ben je daar zo zeker van?quote:In de andere steden zijn er amper allochtonen, dat zegt genoeg.
Onjuist.quote:Daarnaast zorgden de oudere generaties allochtonen voor veel kinderen, dat doen de nieuwere generaties niet meer.
Ik ben woonachtig in Rotterdam: is dat een maatstaf voor alle KFC's in Nederland?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga eens naar de KFC. Observatie.
Sowieso, met jou dan?quote:
Godverdommequote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
En kat liep over mijn telefoon dus ik heb dat net niet gepost
Kom dan met statistieken dat niet-blanken 't gaan overnemen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
Dat zei je niet. Je zei dat 'blanken' in de meerderheid blijven. A.k.a "Caucasian". Iets waar Turken noch Marokkanen onder vallen.
100%. Kijk naar 't totaal aantal allochtonen en daarna naar de concentratie in een paar grote steden.quote:
Zeker juist.quote:
Ik ben niet woonachtig in Rotterdam en ook in de KFC hier is de meerderheid neger, net zoals in elke KFC..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben woonachtig in Rotterdam: is dat een maatstaf voor alle KFC's in Nederland?
Goh man, goed verhaal. Ik denk dat jij er als onderzoeker wel komt. Vind je het goed als ik enkel een longitidunaal onderzoek onder alle KFC's in Nederland serieus neem, waar men een aanzienlijke steekproef gebruikt?
Of blijf je bij dit soort loze aannames, rechts-extremist?
Donkerblank.quote:
Zonder uit te gaan van het CBS, die vierdegraads allochtonen niet zien als allochtoon maar als Nederlander (autochtoon)?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Kom dan met statistieken dat niet-blanken 't gaan overnemen.
Daar gaan we mee verder. Het aantal allochtonen in Nederland bedraagt 3,5 miljoen mensen op een totale bevolking van 16,7 miljoen. Bron. Vervolgens pakken de de cijfers erbij inzake Rotterdam, Amsterdam en Den Haag:quote:100%. Kijk naar 't totaal aantal allochtonen en daarna naar de concentratie in een paar grote steden.
Doei.quote:Zeker juist.
En dit natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:51 schreef BrandX het volgende:
Want Nederlanders van Surinaamse afkomst zijn in ene Afrikaans.
Ok, weet ik dat.
Dus jij ontkent dat die gasten genetisch Afrikaans zijn? Dat is pas racistisch.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:51 schreef BrandX het volgende:
Want Nederlanders van Surinaamse afkomst zijn in ene Afrikaans.
Ok, weet ik dat.
Ja, want heel veel surinamers hebben heel veel Aziatisch bloed in zichquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:52 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dus jij ontkent dat die gasten genetisch Afrikaans zijn? Dat is pas racistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |