SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal morgen even een foto maken van het horloge dat ik zelf draag, kun je hem nog even aan de hand zien. Het horloge dat te koop is laat ik gewoon lekker in de verpakking zitten, ook wel zo mooi.
Richtprijs van ¤50 lijkt mij redelijk fair, ik kreeg hem inderdaad gratis maar bij minder geef ik hem wel aan mijn broertje voor zijn verjaardag. Volgens mij is dat volgende maand, dus mooi op tijd. De prijs is onder de laagste nieuwprijs die ik heb kunnen vinden, dus geen hele gekke prijs.
Die vijftig ballen zijn inclusief verzenden met T&T, kan anders ook afgehaald worden in Zwollywood.
[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 20-06-2014 22:23:34 ]
heb je interesse in een ruil voor de twee overhemden die ik verkoop?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dertig kan ik niet doen, vijftig is richtprijs maar veertig is sowieso keihard minimum.
Niet mijn maat, dus gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:36 schreef ParanormalDelano het volgende:
[..]
heb je interesse in een ruil voor de twee overhemden die ik verkoop?
Yes, origineel doosje. Aan het horloge hangen twee kaartjes, één met originele prijs en één met serienummers e.d., kekke code om te scannen en wat andere getalletjes die vast wel nut zullen hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:47 schreef rboy14 het volgende:
35 incl. In originele verpakking neem ik aan?
kom je toevallig een dezer dagen in Leeuwarden? zo ja dan 35 excl als je in Leeuwarden kan meeten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yes, origineel doosje. Aan het horloge hangen twee kaartjes, één met originele prijs en één met serienummers e.d., kekke code om te scannen en wat andere getalletjes die vast wel nut zullen hebben.
Kraswerende stickers zitten er ook op.
Leeuwarden nooit, Meppel is het verst dat ik die kant op ga voorlopig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:28 schreef rboy14 het volgende:
[..]
kom je toevallig een dezer dagen in Leeuwarden? zo ja dan 35 excl als je in Leeuwarden kan meeten.
heb je anders nog wat foto's (van het doosje en als je die andere om hebt)?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Leeuwarden nooit, Meppel is het verst dat ik die kant op ga voorlopig.
.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:33 schreef rboy14 het volgende:
[..]
heb je anders nog wat foto's (van het doosje en als je die andere om hebt)?
een bod van 40 incl als je wat foto's kan maken.
Prima, ik zie ze wel in dit topic verschijnen.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Excuus, even over jet hoofd gezien. Maak zsm even een foto.
Reminder voor de foto'squote:Op maandag 23 juni 2014 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Excuus, even over jet hoofd gezien. Maak zsm even een foto.
als je akkoord gaat met 40 incl dan hebben we een deal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Excuus, geen idee waar ik de laatste dagen met mijn hoofd zit.
Eigen foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Internet:
[ afbeelding ]
Die bende op de achtergrond vergeef je me maar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef rboy14 het volgende:
[..]
als je akkoord gaat met 40 incl dan hebben we een deal.
Hehe komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 06:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Komt dat zien, komt dat zien!
Incl Dhl4you- verzending (kost ¤4)quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is je bod incl. of excl.?
Je had natuurlijk ook twee dagen geleden je dm kunnen checken. Die heb je namelijk gewoon gehad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |