SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor effect zou dat hebben?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik overweeg om de volgende keer mijn ambitie omlaag te schroeven met een paar punten.
Ik hoop dat mijn speler minder snel een grote stap neemt van een kleine club naar een hele grote club. In de vorige game ging mijn speler (Rudi Rijkaard) van Excelsior naar Manchester United waar hij alleen werd verhuurd en uiteindelijk werd verkocht zonder speelminuten in het eerste. Zojuist even bijgelezen middels onderstaande link.quote:
SPOILER: Met twee vingers in de neus door naar de volgende ronde!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:08 schreef ambiance het volgende:
Wie worden de tegenstanders van de onverslaanbare mannen van Noord-Korea????
[ afbeelding ]Derde eindigen in de poule moet kunnen, maar Nederland en Brazilië zijn normaal gesproken te sterk.SPOILER: Met twee vingers in de neus door naar de volgende ronde!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, sorry! Geen berichtje gehad denk ik.quote:
SPOILER: Zuid-Korea - SyrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Babiski is niet meer tevreden in Nederland.
Misschien omdat Ajax pas 6de staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook Han Ki-Pang-ki is ontevreden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eindelijk zijn debuut bij het grote Barca!![]()
![]()
Ik ga afsluiten voor vandaag. Zometeen nog wat transfer nieuws en laatste updates en dan tot morgen!![]()
Ook de interlands gingen door, Zuid-Korea gaat ook weer naar de Asia cup!SPOILER: VAE-ZKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er is ook een onder 22 gaande! (Niet veel fokkers meer bij NK!)
ZK onder 22 naar de kwartfinale!SPOILER: ZK tegen NKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar uiteindelijk worden ze 3de!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Transferperikelen!
1. Hau-Yoo Baek-Young!SPOILER: Langer bij JuveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: en ff naar ToulouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Han SoloSPOILER: Nieuw ContractOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. Ham Woo SungSPOILER: Verlaat Feyenoord?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Inferno BonecrusherSPOILER: MünchenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef ambiance het volgende:
Kwalificeert Zuid-Korea zich voor het WK?HAHAHAHAHAHA WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor de updates.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:56 schreef ambiance het volgende:
Ik ga afsluiten voor vandaag. Zometeen nog wat transfer nieuws en laatste updates en dan tot morgen!![]()
![]()
Minuten maakt ie welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:30 schreef ambiance het volgende:
Shortlists 31 December 2017!
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Children of the night. What music they make.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: